Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKokie būtų Jūsų argumentai,
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąas per metus prasuku 20.000 neisvaziuodamas is Kauno. Privaciais reikalais, ne darbo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąDar truputį prie paštininkųMan rodos Vilniuje absoliuti dauguma paštininkų laiškus nešioja pėsti. Bent jau mano namą tikrai aptarnauja dėdulė, kuris kasiden žiemą vasarą su krepšiuku pėsčias vaikšto po aplinkinius namus ir nešioja laiškus. Kažkodėl esu įsitikinęs, kad visame Vilniuje laiškai išnešiojami būtent pėsčiomis, kuriuos paštininkas pasiima iš artimiausio pašto skyriaus.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
12000 km reikš 1000 km į mėn.
Manyčiau Lietuvoje (didelė teritorija/mažas gyventojų tankis) reiškia, kad vidutinis automobilis, tenkindamas socialinius gyventojo ryšius, nuvažiuoja dvigubai daugiau. 20000-30000 km.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąnuorodos neturiu bet teko skaityti regitros ekspertų nuomone kad lietuvoje apie 20 000, vakaruose arčiau 15 000 per metus. 30 000 vidurkis kokiame US nebent.
Prieš karantinus panašiai ir man gaudavosi. Be važinėjimo į darbą ir su 1-2 didesnėm išvykom į užsienius bei vietiniu turizmu savaitgaliais.. Šiemet turbūt kokie 5k bus pravažiuoti...
Comment
-
Visgi gyvenimas mieste ir dar Lietuvos centre atsiperka bent jau kuro sąnaudom. Gyvenant Kaune ir dirbant miesto pakraštyje, vien į darbą/apsipirkti važinėjant vos 4000km per metus prisuku, nes visos parduotuvės, įskaitant Akropolį yra pakeliui iš darbo. Dar kokie 6000km išvykom savaitgaliais Lietuvoje ar iki oro uosto. Prasukti 20kkm ir daugiau vien Lietuvoje man atrodo nerealu.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
12000 km reikš 1000 km į mėn.
Manyčiau Lietuvoje (didelė teritorija/mažas gyventojų tankis) reiškia, kad vidutinis automobilis, tenkindamas socialinius gyventojo ryšius, nuvažiuoja dvigubai daugiau. 20000-30000 km.
Spėju Lietuvoje vidutinė metinė automobilio rida neviršija 15000 km.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąVisgi gyvenimas mieste ir dar Lietuvos centre atsiperka bent jau kuro sąnaudom. Gyvenant Kaune ir dirbant miesto pakraštyje, vien į darbą/apsipirkti važinėjant vos 4000km per metus prisuku, nes visos parduotuvės, įskaitant Akropolį yra pakeliui iš darbo. Dar kokie 6000km išvykom savaitgaliais Lietuvoje ar iki oro uosto. Prasukti 20kkm ir daugiau vien Lietuvoje man atrodo nerealu.
Comment
-
„Aš prasuku" nieko neįrodo. Aš kasdien darban/iš darbo prasuku beveik 100 km (t.y. daug kam turbūt durnium atrodau tiek toli kasdien važiuodamas). Dar šen ten asmeniniais reikalais – iki karantinų gaudavosi ~25000 km per metus (~30 kkm, kol šeimoj buvo vienas automobilis). Todėl man keistai atrodo istorijos, kai „niekur nevažiuodami“, „neišvažiuodami iš miesto“ ir Bolte nedirbdami sugeba tuos 30 kkm prisukt.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą„Aš prasuku" nieko neįrodo. Aš kasdien darban/iš darbo prasuku beveik 100 km (t.y. daug kam turbūt durnium atrodau tiek toli kasdien važiuodamas). Dar šen ten asmeniniais reikalais – iki karantinų gaudavosi ~25000 km per metus (~30 kkm, kol šeimoj buvo vienas automobilis). Todėl man keistai atrodo istorijos, kai „niekur nevažiuodami“, „neišvažiuodami iš miesto“ ir Bolte nedirbdami sugeba tuos 30 kkm prisukt.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Aš 30k prasuku. Manau labai daug yra tiek prasukančių, mobilumas dabar labai didelis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
"automobilizmas" didelis, bet ne mobilumas, aš jei būčiau likęs prie pradinio pasirinkimo "kotedžas priemiestyje", o ne butas mieste irgi turbūt bent dvigubai daugiau km prasukčiau su automobiliu. Bet mieste tampi labiau mobilus ir daug kur gali nueit pėsčiomis ir ypač jei turi vaikų ir kai tie būreliai ir visos įmanomos sporto/muzikos mokyklos yra 2km spinduliu. Beje, pėsčiom šiemet jau prasukau ~1500km
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Manau automobilių kiekis išliks panašus. Jam mažėti priežasties nėra, bet jau yra prisotinimas (daugiausia automobilių 1000 gyv. visoje Europoje), tai manau panašus kiekis ir laikysis.
2. Jeigu miestas paskutinius 6 metus pinigus toliau būtų dėjęs į Šiaurinę, M.Lietuvio ir kitas gatves, o ne į VT, šaligatvius, dviračių takus tai tas prisotinimas būtų toli toli likęs skaičiuose. Aš pats tikrai vėl pirkčiau automobilį, jeigu ne toks kiekis naujų autobusų ir besiplečiančių kitų paslaugų (kurios dar ne visai patogios).
Noriu tik pasakyti, jog automobilių gatvėse tikrai gali būti daug daugiau, nei turėjom 2019m. ar net šiuo metu.
- 1 patinka
Comment
-
Vilniuje padidėjo kietųjų dalelių tarša: rekomenduojama mažiau būti lauke
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...iau-buti-lauke
Prasčiausia situacija lieka Žirmūnų rajone. <...> Rekomendacijos: <...> vengti aktyvios fizinės veiklos lauke; <...> saugoti kvėpavimo takus dėvint asmens apsaugos priemones – FFP2 arba FFP3 respiratorius; <...> važiuojant automobiliu rekomenduojama sandariai uždaryti langus.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąVilniuje padidėjo kietųjų dalelių tarša: rekomenduojama mažiau būti lauke
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...iau-buti-lauke
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąVilniuje padidėjo kietųjų dalelių tarša: rekomenduojama mažiau būti lauke
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...iau-buti-lauke
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
1. Iki pandemijos ~45-50proc. Vilniaus VT keleivių turėjo asmeninį automobilį. Dabar tas procentas kritęs iki ~20%, nes dalis keleivių iš VT grįžo į automobilį.
2. Jeigu miestas paskutinius 6 metus pinigus toliau būtų dėjęs į Šiaurinę, M.Lietuvio ir kitas gatves, o ne į VT, šaligatvius, dviračių takus tai tas prisotinimas būtų toli toli likęs skaičiuose. Aš pats tikrai vėl pirkčiau automobilį, jeigu ne toks kiekis naujų autobusų ir besiplečiančių kitų paslaugų (kurios dar ne visai patogios).
Noriu tik pasakyti, jog automobilių gatvėse tikrai gali būti daug daugiau, nei turėjom 2019m. ar net šiuo metu.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Statistiškai nematavau, bet vizualiai šį rudenį daug daugiau automobilių ir daug didesni kamščiai, negu buvo 2020 rugsėjį.
Parašė John Rodyti pranešimą
O neturi visokius žvyrus iš statubviečių vežantys samasvalai būtų uždengti, kad tie jų kroviniai nedulkėtų?
Comment
Comment