Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą



    Kokie būtų Jūsų argumentai, kad lietuvis VOS prisuka 10000 km per metus (833 km/men)? Na gerai, tegu VOS 12000 ir 1000 ?
    as per metus prasuku 20.000 neisvaziuodamas is Kauno. Privaciais reikalais, ne darbo.
    When a man lies, he murders some part of the world

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Kokie būtų Jūsų argumentai,
      Aš rašiau vien dėl teiginio: Lietuva - didelė teritorija. Kitų išvadų nekomentavau, nors gal ir galėčiau.

      Comment


        Parašė liutass Rodyti pranešimą
        as per metus prasuku 20.000 neisvaziuodamas is Kauno. Privaciais reikalais, ne darbo.
        Aš 6000-7000. Irgi privačiais, ne darbo.

        Comment


          Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
          Dar truputį prie paštininkų Man rodos Vilniuje absoliuti dauguma paštininkų laiškus nešioja pėsti. Bent jau mano namą tikrai aptarnauja dėdulė, kuris kasiden žiemą vasarą su krepšiuku pėsčias vaikšto po aplinkinius namus ir nešioja laiškus. Kažkodėl esu įsitikinęs, kad visame Vilniuje laiškai išnešiojami būtent pėsčiomis, kuriuos paštininkas pasiima iš artimiausio pašto skyriaus.
          Teko kelis kartus pastebėti paštininkę, tai su dviračiu, bet paštą užsidėjus ant dviračio, o pati eina ir variso dviratį. Matyt kad nereikėtu svorio tempti?

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

            12000 km reikš 1000 km į mėn.
            Manyčiau Lietuvoje (didelė teritorija/mažas gyventojų tankis) reiškia, kad vidutinis automobilis, tenkindamas socialinius gyventojo ryšius, nuvažiuoja dvigubai daugiau. 20000-30000 km.
            nuorodos neturiu bet teko skaityti regitros ekspertų nuomone kad lietuvoje apie 20 000, vakaruose arčiau 15 000 per metus. 30 000 vidurkis kokiame US nebent.




            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              nuorodos neturiu bet teko skaityti regitros ekspertų nuomone kad lietuvoje apie 20 000, vakaruose arčiau 15 000 per metus. 30 000 vidurkis kokiame US nebent.
              Kiek pamenu buvo TA apžiūrose nurašomos ridos mediana beveik 20k. Komentaruose pirikupai verkė, kad melagiena ir normalūs žmonės su gyvenimu bent 50k prisuka.

              Prieš karantinus panašiai ir man gaudavosi. Be važinėjimo į darbą ir su 1-2 didesnėm išvykom į užsienius bei vietiniu turizmu savaitgaliais.. Šiemet turbūt kokie 5k bus pravažiuoti...

              Comment


                20-25k prisukti per metus nėra labai sudėtinga. Ypač jei tenka važinėti ne vien mieste į darbą ir namo. Seniau vien į darbą ir atgal su kartais užsukimu į parduotuvę per savaitę prisukdavau 150-200km, tai per metus jau gaunasi apie 10k.

                Comment


                  Visgi gyvenimas mieste ir dar Lietuvos centre atsiperka bent jau kuro sąnaudom. Gyvenant Kaune ir dirbant miesto pakraštyje, vien į darbą/apsipirkti važinėjant vos 4000km per metus prisuku, nes visos parduotuvės, įskaitant Akropolį yra pakeliui iš darbo. Dar kokie 6000km išvykom savaitgaliais Lietuvoje ar iki oro uosto. Prasukti 20kkm ir daugiau vien Lietuvoje man atrodo nerealu.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                    12000 km reikš 1000 km į mėn.
                    Manyčiau Lietuvoje (didelė teritorija/mažas gyventojų tankis) reiškia, kad vidutinis automobilis, tenkindamas socialinius gyventojo ryšius, nuvažiuoja dvigubai daugiau. 20000-30000 km.
                    Švedijoje – didelio ploto ir mažo gyventojų tankio valstybėje – 2020 metais vidutinė automobilio metinė rida buvo 11000 km. Tai aišku pandemijos pasekmė, prieš tai ridos svyravo 12-13000 ribose.
                    Spėju Lietuvoje vidutinė metinė automobilio rida neviršija 15000 km.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė evil Rodyti pranešimą
                      Visgi gyvenimas mieste ir dar Lietuvos centre atsiperka bent jau kuro sąnaudom. Gyvenant Kaune ir dirbant miesto pakraštyje, vien į darbą/apsipirkti važinėjant vos 4000km per metus prisuku, nes visos parduotuvės, įskaitant Akropolį yra pakeliui iš darbo. Dar kokie 6000km išvykom savaitgaliais Lietuvoje ar iki oro uosto. Prasukti 20kkm ir daugiau vien Lietuvoje man atrodo nerealu.
                      Aš 30k prasuku. Manau labai daug yra tiek prasukančių, mobilumas dabar labai didelis.
                      Flickr

                      Comment


                        „Aš prasuku" nieko neįrodo. Aš kasdien darban/iš darbo prasuku beveik 100 km (t.y. daug kam turbūt durnium atrodau tiek toli kasdien važiuodamas). Dar šen ten asmeniniais reikalais – iki karantinų gaudavosi ~25000 km per metus (~30 kkm, kol šeimoj buvo vienas automobilis). Todėl man keistai atrodo istorijos, kai „niekur nevažiuodami“, „neišvažiuodami iš miesto“ ir Bolte nedirbdami sugeba tuos 30 kkm prisukt.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          „Aš prasuku" nieko neįrodo. Aš kasdien darban/iš darbo prasuku beveik 100 km (t.y. daug kam turbūt durnium atrodau tiek toli kasdien važiuodamas). Dar šen ten asmeniniais reikalais – iki karantinų gaudavosi ~25000 km per metus (~30 kkm, kol šeimoj buvo vienas automobilis). Todėl man keistai atrodo istorijos, kai „niekur nevažiuodami“, „neišvažiuodami iš miesto“ ir Bolte nedirbdami sugeba tuos 30 kkm prisukt.
                          Tie kas prasuka 30k ne tik kiekvieną savaitgalį važiuoja į kokius Druskininkus, prie jūros, pažintinį taką, bet ir kiekvieną darbo dieną mieste nemažai važinėja.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Aš 30k prasuku. Manau labai daug yra tiek prasukančių, mobilumas dabar labai didelis.
                            "automobilizmas" didelis, bet ne mobilumas, aš jei būčiau likęs prie pradinio pasirinkimo "kotedžas priemiestyje", o ne butas mieste irgi turbūt bent dvigubai daugiau km prasukčiau su automobiliu. Bet mieste tampi labiau mobilus ir daug kur gali nueit pėsčiomis ir ypač jei turi vaikų ir kai tie būreliai ir visos įmanomos sporto/muzikos mokyklos yra 2km spinduliu. Beje, pėsčiom šiemet jau prasukau ~1500km

                            Comment


                              Parašė evil Rodyti pranešimą

                              "automobilizmas" didelis, bet ne mobilumas, aš jei būčiau likęs prie pradinio pasirinkimo "kotedžas priemiestyje", o ne butas mieste irgi turbūt bent dvigubai daugiau km prasukčiau su automobiliu. Bet mieste tampi labiau mobilus ir daug kur gali nueit pėsčiomis ir ypač jei turi vaikų ir kai tie būreliai ir visos įmanomos sporto/muzikos mokyklos yra 2km spinduliu. Beje, pėsčiom šiemet jau prasukau ~1500km
                              Aš irgi gyvenu mieste, bet vis tiek prasuku 30k, kaip ir sakiau, mobilumas dabar labai didelis, po darbo, savaitgaliais žmonės labai daug kur važinėja, ne tik apsipirkti, bet ir pramogauti, pakeisti aplinką ir pan.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Manau automobilių kiekis išliks panašus. Jam mažėti priežasties nėra, bet jau yra prisotinimas (daugiausia automobilių 1000 gyv. visoje Europoje), tai manau panašus kiekis ir laikysis.
                                1. Iki pandemijos ~45-50proc. Vilniaus VT keleivių turėjo asmeninį automobilį. Dabar tas procentas kritęs iki ~20%, nes dalis keleivių iš VT grįžo į automobilį.
                                2. Jeigu miestas paskutinius 6 metus pinigus toliau būtų dėjęs į Šiaurinę, M.Lietuvio ir kitas gatves, o ne į VT, šaligatvius, dviračių takus tai tas prisotinimas būtų toli toli likęs skaičiuose. Aš pats tikrai vėl pirkčiau automobilį, jeigu ne toks kiekis naujų autobusų ir besiplečiančių kitų paslaugų (kurios dar ne visai patogios).

                                Noriu tik pasakyti, jog automobilių gatvėse tikrai gali būti daug daugiau, nei turėjom 2019m. ar net šiuo metu.

                                Comment


                                  Vilniuje padidėjo kietųjų dalelių tarša: rekomenduojama mažiau būti lauke
                                  https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...iau-buti-lauke
                                  Prasčiausia situacija lieka Žirmūnų rajone. <...> Rekomendacijos: <...> vengti aktyvios fizinės veiklos lauke; <...> saugoti kvėpavimo takus dėvint asmens apsaugos priemones – FFP2 arba FFP3 respiratorius; <...> važiuojant automobiliu rekomenduojama sandariai uždaryti langus.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Vilniuje padidėjo kietųjų dalelių tarša: rekomenduojama mažiau būti lauke
                                    https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...iau-buti-lauke
                                    Statistiškai nematavau, bet vizualiai šį rudenį daug daugiau automobilių ir daug didesni kamščiai, negu buvo 2020 rugsėjį.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Vilniuje padidėjo kietųjų dalelių tarša: rekomenduojama mažiau būti lauke
                                      https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...iau-buti-lauke
                                      O neturi visokius žvyrus iš statubviečių vežantys samasvalai būtų uždengti, kad tie jų kroviniai nedulkėtų?

                                      Comment


                                        Parašė Horn Rodyti pranešimą

                                        1. Iki pandemijos ~45-50proc. Vilniaus VT keleivių turėjo asmeninį automobilį. Dabar tas procentas kritęs iki ~20%, nes dalis keleivių iš VT grįžo į automobilį.
                                        2. Jeigu miestas paskutinius 6 metus pinigus toliau būtų dėjęs į Šiaurinę, M.Lietuvio ir kitas gatves, o ne į VT, šaligatvius, dviračių takus tai tas prisotinimas būtų toli toli likęs skaičiuose. Aš pats tikrai vėl pirkčiau automobilį, jeigu ne toks kiekis naujų autobusų ir besiplečiančių kitų paslaugų (kurios dar ne visai patogios).

                                        Noriu tik pasakyti, jog automobilių gatvėse tikrai gali būti daug daugiau, nei turėjom 2019m. ar net šiuo metu.
                                        Kaip jus autobusai įtikino nepirkti automobilio? Juk leidžiamų į reisus kiekis padidėjo vos keletu autobusų (ir sumažėjo troleibusų), t.y. maršrutų nepadidėjo ir nepadažnėjo. Ar čia tik todėl, kad naujuose patogiau važiuoti?

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                          Statistiškai nematavau, bet vizualiai šį rudenį daug daugiau automobilių ir daug didesni kamščiai, negu buvo 2020 rugsėjį.
                                          Vizualiai dabar pro langą žiūrint panašu jog matosi smogas. Matyt kaip ir kiekvieną rudenį tinkamos oro salygos susidaro susilaikyti dalelėms.
                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          O neturi visokius žvyrus iš statubviečių vežantys samasvalai būtų uždengti, kad tie jų kroviniai nedulkėtų?
                                          Tiek pat turi kiek ir ratus plauti kad poto nebūtų 1km ilgio purvo juostos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X