Parašė Kukumalu
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąĮsivaizduoju kaip kažkas iš Savanorių prospekto galo sandėlių veža prekes į parduotuvę su dviračiu, o dar ir prie mūsų klimato - tai žinoma įmanoma, bet tai yra utopija. Vien dėl šito faktoriaus verslas labai rimtai pagalvos ar verta tokioje vietoje, kur nėra galimybės normaliai pristatyti prekes, steigti kažkokias parduotuves. Antras niuansais, kad mes nepadarome mašinų stovėjimo vietų, bet kartu ir uždraudžiame net trumpam sustoti ir į tą vietą atvykti taxi. Kaip kokiai 50 metų moteriai iš Pašilaičių reikėtų nuvykti į ten įsikūrusią kirpyklą? Atsakymas būtų - tegul važiuoja dviračiu ar autobusu. Problema ta, kad jos atsakymas bus - "gal aš geriau tada nuvažiuosiu į kirpyklą Akropolyje". Mes liepiam toje vietoje esančiam verslui prekes prisistatyti dviračiais, kas jų prekių savikainą išaugina dešimtimis procentų, uždraudžiam jų klientams atvykti ne tik automobiliu, bet ir taxi ir po to stebimės kodėl visi į Akropolį važiuoja? Automobilizaciją centre reikia mažinti, bet tą reikia daryti protingai, nes kitu atveju rezultatas bus tas pats - verslas ir jų klientai rinksis akropoliuose miegamuosiuose rajonuose, o centrą toliau galėsime užstatinėti miegamasis rajonais be gyvybės.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Nu blin, negaliu skaityt tokių išvedžiojimų. "Akropoliai miegamuosiuose rajonuose" ir centras nėra konkurentai! Kokia 50 metų moteris iš Pašilaičių yra pati įgali pasirinkti kur jai patogiau ar pėstute prie namų, ar automobiliu į Akropolį, ar dviračiu į centrą, ar lėktuvu į Paryžių. Centre būtent ir kuriasi tokie verslai, kurie sugeba segmentuoti savo klientūrą ir nesiorientuoja į 50-metes moteris iš Pašilaičių, kurioms sunku pas juos atvykti. DOH.
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Nu blin, negaliu skaityt tokių išvedžiojimų. "Akropoliai miegamuosiuose rajonuose" ir centras nėra konkurentai! Kokia 50 metų moteris iš Pašilaičių yra pati įgali pasirinkti kur jai patogiau ar pėstute prie namų, ar automobiliu į Akropolį, ar dviračiu į centrą, ar lėktuvu į Paryžių. Centre būtent ir kuriasi tokie verslai, kurie sugeba segmentuoti savo klientūrą ir nesiorientuoja į 50-metes moteris iš Pašilaičių, kurioms sunku pas juos atvykti. DOH.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet senamiestis ir centras pilnų prabangių visureigių vairuojamų tų 50'ečių, manot iš savo visokių laurų ir gulbinų važiuos autobusu?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Taip, tada centre dominuoja kabokai kur su mašina važiuot nesigauna. Nebent vieną kartą per 3 metus.
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Greičiausiai nevažiuos, nebent nebus kitos išeities ir labai reikės Ta prasme, jūs sakote, kad tokie žmonės važiuos į centrą, NET jeigu ten nebus galimybės įvažiuoti ir prisiparkuoti? Gal ir važiuos kokį kartą, apsuks tris ratus ir išvažiuos atgal arba pasistatys mašiną ten kur galima ir nueis ten kur jiems reikia. Na o jei kokiai nors kirpyklai, kuri įsikūrusi Pilies gatvėje, bet gyvena vien iš tokių klientų, dėl to teks užsidaryti ir išsikraustyti, tai jos vietą netrukus užims kita. Kur čia bėda?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Nesupratau, kažkas tame blogai? Ar senamiesčio gyventojai skundžiasi, kad prie jų namų trūksta autoservisų, kokių nors Senukų ar logistikos centro?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąO neturėtų automobilizacija būti mažinama pirmiausiai sudarant normalias sąlygas:
1. Keliauti viešuoju transportu
2. Palikti automobilius už centro ir tęsti keliones dviračiu/viešuoju transportu
3. Keliauti dviračiais/paspirukais/pėsčiomis
Pirmi du punktai Viniuje neveikia. Autobusų pakeitimas kitais autobusais, tik tiek kad naujesniais esmės nekeičia. Tik viešąjam transportui skirtų juostų plėtra pernelyg lėta. Apie Park & Ride aikštelių įrengimą su viešojo transporto stotelėm šalia/dviračių saugojimo vietom kažkaip netenka girdėti (gal tiesiog aš nežinau).
Tik 3-čias punktas juda sparčiau (dviračių takai), bet apie kitą dviračių infrastruktūrą kažkaip mažai pagalvota (pvz., kur palikti dviračius). Na ir dar žiemos sezonu kolkas nelabai kas važiuoja dviračiais, o ir takai nevalomi.
Gatvių siaurinimas, apmokestinimai ir ribojimai - viskas ok, bet manau kad jie neturėtų būti prioritetu, tie trys punktai (ypač pirmas) - turėtų, o jau kai jie bus rimtai tvarkomi - prašom įvedam daug ribojimų, siaurinam gatves ir bandom perspjauti Amsterdamą (tokiu atveju tai būtų sveikintina). Dabar bandom perspjauti Amsterdamą bet ne nuo to galo, todėl atrodom kartais juokingai ir gaunasi daugiau kvailokas PRinimasis kokie mes darnūs su savo labiausiai atsilikusiu viešuoju transportu Europoje užnugaryje.
Park & Ride Šalia VT stotelių yra ir kiek teko pro šalį keliauti automobilių ten pilna, tai kažkas naudojasi. Žinoma jų pas mus yra permažai, bet čia kaip suprantu problem yra kad savivaldybė neturi sklypų šalie VT transporto mazgų joms įrengti.
Deje tie trys punktai gali būti kokie tik nori, bet jeigu gatvės bus tokios jog automobiliu važiuoti trigubai greičiau (net piko metu!) ir dvigubai patogiau tai vis tiek dauguma rinksis automobilį. Sprendimas turi būti kompleksinis tiek mažinant automobilių patogumą tiek kuriant alternatyvas, kaip apdarė pvz Viena.
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąĮsivaizduoju kaip kažkas iš Savanorių prospekto galo sandėlių veža prekes į parduotuvę su dviračiu, o dar ir prie mūsų klimato - tai žinoma įmanoma, bet tai yra utopija. Vien dėl šito faktoriaus verslas labai rimtai pagalvos ar verta tokioje vietoje, kur nėra galimybės normaliai pristatyti prekes, steigti kažkokias parduotuves. Antras niuansais, kad mes nepadarome mašinų stovėjimo vietų, bet kartu ir uždraudžiame net trumpam sustoti ir į tą vietą atvykti taxi. Kaip kokiai 50 metų moteriai iš Pašilaičių reikėtų nuvykti į ten įsikūrusią kirpyklą? Atsakymas būtų - tegul važiuoja dviračiu ar autobusu. Problema ta, kad jos atsakymas bus - "gal aš geriau tada nuvažiuosiu į kirpyklą Akropolyje". Mes liepiam toje vietoje esančiam verslui prekes prisistatyti dviračiais, kas jų prekių savikainą išaugina dešimtimis procentų, uždraudžiam jų klientams atvykti ne tik automobiliu, bet ir taxi ir po to stebimės kodėl visi į Akropolį važiuoja? Automobilizaciją centre reikia mažinti, bet tą reikia daryti protingai, nes kitu atveju rezultatas bus tas pats - verslas ir jų klientai rinksis akropoliuose miegamuosiuose rajonuose, o centrą toliau galėsime užstatinėti miegamasis rajonais be gyvybės.
Na o jeigu tu esi verslas kuris nesulaužęs šaligatvio ir nesukėlęs pavojaus savo klientams atvežti prekių tai gal tada tokio verslo ir nereikia? Kas čia per keista idėja kad reikia leisti šikti ant galvos nes "gi verslas". Jeigu verslas neneša naudos tai nereikia tokio verslo.
O šiaip tai kiek pastebėjau taksistai ant šaligatvių nelipa, priešingai nei kurjeriai. O kad taksistas 20 sekundžių sustos irgi yra nepalyginamas dalykas su 3 parom paliktą automobilį "nes arčiau". Niekas nebegioja pagal taksistus ir nefotografuoja kai jie sustoja keleivio išleisti. Beje taksi niekaip nėra automobilizacijos mažinimas, tu pakeite kelione nuosavu automobiliu į kelione nenuosavu automobiliu, bet vistiek keliauji automobiliu
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Turėtų, dėl to dabar ir gyvename pigiame chaosėlyje su bonusui naujais minimalaus pločio dviračių takais, autobusais ir A juostų planeliais, kad ir minantys pedalus ar važiuojantys viešuoju transportu gautų bent kokį kauliuką, arba bent pasvajoti galėtų (apie taką Narbuto g. svajojam jau penkis metus)
Gal prie sekančio mero įvyks pilnas lūžis, o gal neįvyks, o gal ir bonusų nebeliks. Nieks nežino kas laukia ateityje Ačiū Šimašiui ne tik už suteiktą viltį bet ir pirmus žingnius, ko kiti merai per pirmus 25 nepriklausomybės metus arba išvis nedarė arba apsiribodavo viltimis, o praktikoje gaudavom nutepliotus šaligatvius, naujus senus autobusus ir asmeninių ambicijų įgyvendinimą miesto skolos sąskaita.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąAr Jūs teigiate, kad "gyvas senamiestis" įmanomas tik su automobiliais ir jų stovėjimo vietomis prie daugumos senamiesčio įstaigų? Nes čia turbūt galim ir skirstytis sutarę, kad nesusikalbėsim
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Senamiestis savaime suprantama pirma skirtas pėstiesiems, bet jei auto nebus kur palikti net ir brangiai susimokėjus net už kelių km ar taxi sustoti, tai tada verslams gali tikrai kilti didelių problemų, nes daugumos jų klientai tikrai ne tos 50'etės moteriškės atvažiuojančios troleibusu iš pašilaičių.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Senamiestis savaime suprantama pirma skirtas pėstiesiems, bet jei auto nebus kur palikti net ir brangiai susimokėjus net už kelių km ar taxi sustoti, tai tada verslams gali tikrai kilti didelių problemų, nes daugumos jų klientai tikrai ne tos 50'etės moteriškės atvažiuojančios troleibusu iš pašilaičių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet senamiestis ir centras pilnų prabangių visureigių vairuojamų tų 50'ečių, manot iš savo visokių laurų ir gulbinų važiuos autobusu?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad Šimašius atmetė bet kokį tramvajaus ar metro projektą, o naujų A juostų per jo dvi kadencijas realiai nei kiek nepadaryta...
Beje Zuokas per septynis metus tramvajaus irgi nenutiesė 2011 metais antrą kartą jam tapus meru buvo pradėta rengti VT galimybių studiją, kuri jau 2012 metais buvo paruošta. Iki 2015 metų taip ir nebuvo priimtas joks sprendimas, bet gal ir gerai, nes Senamiestyje norėta leisti tramvajus paduodant elektrą per bėgius, kas mūsų klimato sąlygomis būtų buvęs visiškas fail'as. Bordo net sniego nereikėjo, tik lietaus, jog ta APS technologija neveiktų.Paskutinis taisė themanual; 2021.10.07, 14:36.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąAr Jūs teigiate, kad "gyvas senamiestis" įmanomas tik su automobiliais ir jų stovėjimo vietomis prie daugumos senamiesčio įstaigų? Nes čia turbūt galim ir skirstytis sutarę, kad nesusikalbėsim
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Aišku, kad įmanomas, jis toks buvo apie 600-us metų.
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąNa o jei kokiai nors kirpyklai, kuri įsikūrusi Pilies gatvėje, bet gyvena vien iš tokių klientų, dėl to teks užsidaryti ir išsikraustyti, tai jos vietą netrukus užims kita. Kur čia bėda?
- 1 patinka
Comment
Comment