Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

    Net ir sovietinių daugiabučių laiptinėse yra patalpų kuriomis naudojasi tik šalia tos patalpos esantys butai, ir tos patalpos nėra niekaip pereinamos (t.y. gaisro atveju ten neitum nes neretai jos ir rakinamos). Jei kaimynai susitaria kad tokioj patalpoj vienas laiko dviratį, kitas vaikišką vežimėlį ar bulves - kur problema ?
    Jeigu tai yra atskira patalpa kuri kaip sakote net ir rakinama tai nieko blogo. Bet kalbam apie daiktus laiptinėse.

    Comment


      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą


      Pvz. per google street view radau, kad Gedimino prospekte stovi prie bankomato inkasatorių mašina - tai jeigu mes vystysim taip miestą, kad nebus nei mašinų stovėjimo aikštelių nei galimybės porai minučių neintensyvioje gatvėje sustoti - tai kaip tiems patiems inkasatoriams reikia dirbti?
      Čia yra vienas iš išskirtinių atvejų ir toks transportas kaip greitosios, policijos ir gaisrininkų mašinos, inkasatoriai, avarinės ir t.t. gali laisvai nagliausiu būdu trumpam užvažiuot ant šaligatvio (na, aišku ne ant mūsų dabar statomų, nes mūsų dabartinė piguva iškart sutrupės) kaip tai yra daroma Skandinavijoje, kur tai niekam nesukelia jokių problemų.

      Kaip dirbti kokiai barborai, kuri maistą pristatinėja?
      Kaip Vakarų Europos miestų centruose:



      Kaip kurjeriams dirbti?
      Kaip visame pasaulyje (čia yra debiliškumas leisti be papildomų mokesčių dirbti kurjeriu su mašina, kaip yra daroma Lietuvoje) :



      O ateityje (nors galima ir jau dabar, bet kam investuot, jeigu yra jauni vergai dirbantys už juokingus pinigus) išvis kaip Estijoj:



      Kaip į pirmų aukštų parduotuves ir kavines pristatyti prekes?
      Vėlgi, kaip Vakarų Europos miestų centruose:

      Paskutinis taisė ttttt; 2021.10.07, 20:03.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Tai kur kiemuose bet kaip numesti automobiliai ten kaimynai žinokit irgi susitarę ir visiems viskas ok.
        Kur tai daroma privačiuose rakinamuose kiemuose, tai, be abejo, jokios problemos nėra.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

          Čia yra vienas iš išskirtinių atvejų ir toks transportas kaip greitosios, policijos ir gaisrininkų mašinos, inkasatoriai, avarinės ir t.t. gali laisvai nagliausiu būdu trumpam užvažiuot ant šaligatvio (na, aišku ne ant mūsų dabar statomų, nes mūsų dabartinė piguva iškart sutrupės) kaip tai yra daroma Skandinavijoje, kur tai niekam nesukelia jokių problemų.
          Pavyzdžiai geri bet man rodos Eidvis kalba apie automobilizuotą miestą (tokį kokiu dabar yra Vilnius), kuriame kiekvienam žmogui neretai tenka įsijausti į inkasatoriaus ar avarinės vaidmenį ir labai norisi numesti mašiną patogiausioje jam įmanomoje vietoje. Taip pat bet kaip numesta mašina net ir dviejų juostų kelyje iškart sukelia problemas daugumai kitų asmenų, nes jie visi bando pasiekti savo tikslą taip pat su automobiliu. Amsterdame ar Kopenhagoje visokie techniškai nelegaliai numesti furgonėliai išsikrovimui sukelia daug mažiau problemų, nes dauguma kitų eismo dalyvių juda be automobilio ir jų eismui tai nėra reikšminga kliūtis, kai Vilniuje visą juostą užimantis automobilis dviejų juostų kelyje gali paralyžuoti visą eismą gatve, nes dėl priešpriešinio intensyvaus eismo neis jo aplenkti.

          Visokie aukso viduriukai kur visiems viskas patogu ir galima judėti kokiu nori būdu (būkim realistai - dauguma tuomet toliau sukios baranką) yra nepraktiški dėl neefektyvaus vietos panaudojimo arba reikalauja labai brangių sprendimų (Musko tunelių sistema po visu miestu), todėl vis tiek viskas normalizuosis arba į pigų chaosėlį, kurį turime dabar, arba į miestą kuriame dauguma judės be automobilių ir visokių profesijų atstovai, kuriems automobilis būtinas kaip darbo įrankis, bus mažuma kuri bus ne tik per maža jog sukeltų nepatogumus judantiems viešuoju transportu, dviračiais ar pėsčiomis, bet ir pakankamai maža jog nekels nepatogumų vieni kitiems.

          Tai sakyčiau Eidvio miesto vizija būtent ir yra fikcija, kuri yra negalima prie dabartinių ribotų resursų, o realybė yra arba pigus kompromisas paremtas "nu kaip nors" principu, arba miestas su žema automobilizacija - taip vadinamas 15 minučių miestas, kurio viziją dabar bandoma įgyvendinti Paryžiuje (ir visai sėkmingai pagal augančią dviratininkų statistiką).
          Paskutinis taisė themanual; 2021.10.07, 11:58.

          Comment


            O tu John visų kaimynų atsiklausei?

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
              Kam investuot, jeigu yra jauni vergai dirbantys už juokingus pinigus.

              <...> Vėlgi, kaip Vakarų Europos miestų centruose:
              Click image for larger version

Name:	download.png
Views:	276
Size:	17,7 kB
ID:	1918048
              Click image for larger version

Name:	download.jpg
Views:	293
Size:	13,2 kB
ID:	1918046 Click image for larger version

Name:	download (1).png
Views:	284
Size:	280,3 kB
ID:	1918047
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                O tu John visų kaimynų atsiklausei?
                Žinoma.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Žinoma.
                  Raštiškai?
                  When a man lies, he murders some part of the world

                  Comment


                    O neturėtų automobilizacija būti mažinama pirmiausiai sudarant normalias sąlygas:
                    1. Keliauti viešuoju transportu
                    2. Palikti automobilius už centro ir tęsti keliones dviračiu/viešuoju transportu
                    3. Keliauti dviračiais/paspirukais/pėsčiomis

                    Pirmi du punktai Viniuje neveikia. Autobusų pakeitimas kitais autobusais, tik tiek kad naujesniais esmės nekeičia. Tik viešąjam transportui skirtų juostų plėtra pernelyg lėta. Apie Park & Ride aikštelių įrengimą su viešojo transporto stotelėm šalia/dviračių saugojimo vietom kažkaip netenka girdėti (gal tiesiog aš nežinau).

                    Tik 3-čias punktas juda sparčiau (dviračių takai), bet apie kitą dviračių infrastruktūrą kažkaip mažai pagalvota (pvz., kur palikti dviračius). Na ir dar žiemos sezonu kolkas nelabai kas važiuoja dviračiais, o ir takai nevalomi.

                    Gatvių siaurinimas, apmokestinimai ir ribojimai - viskas ok, bet manau kad jie neturėtų būti prioritetu, tie trys punktai (ypač pirmas) - turėtų, o jau kai jie bus rimtai tvarkomi - prašom įvedam daug ribojimų, siaurinam gatves ir bandom perspjauti Amsterdamą (tokiu atveju tai būtų sveikintina). Dabar bandom perspjauti Amsterdamą bet ne nuo to galo, todėl atrodom kartais juokingai ir gaunasi daugiau kvailokas PRinimasis kokie mes darnūs su savo labiausiai atsilikusiu viešuoju transportu Europoje užnugaryje.

                    Comment


                      Parašė liutass Rodyti pranešimą

                      Raštiškai?
                      Su notaro patvirtinimu.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Su notaro patvirtinimu.
                        Tada nors ir arkli gali ten laikyti
                        When a man lies, he murders some part of the world

                        Comment


                          Parašė Edd Rodyti pranešimą
                          O neturėtų automobilizacija būti mažinama pirmiausiai sudarant normalias sąlygas:
                          Turėtų, dėl to dabar ir gyvename pigiame chaosėlyje su bonusui naujais minimalaus pločio dviračių takais, autobusais ir A juostų planeliais, kad ir minantys pedalus ar važiuojantys viešuoju transportu gautų bent kokį kauliuką, arba bent pasvajoti galėtų (apie taką Narbuto g. svajojam jau penkis metus)

                          Gal prie sekančio mero įvyks pilnas lūžis, o gal neįvyks, o gal ir bonusų nebeliks. Nieks nežino kas laukia ateityje Ačiū Šimašiui ne tik už suteiktą viltį bet ir pirmus žingnius, ko kiti merai per pirmus 25 nepriklausomybės metus arba išvis nedarė arba apsiribodavo viltimis, o praktikoje gaudavom nutepliotus šaligatvius, naujus senus autobusus ir asmeninių ambicijų įgyvendinimą miesto skolos sąskaita.
                          Paskutinis taisė themanual; 2021.10.07, 12:50.

                          Comment


                            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                            Čia yra vienas iš išskirtinių atvejų ir toks transportas kaip greitosios, policijos ir gaisrininkų mašinos, inkasatoriai, avarinės ir t.t. gali laisvai nagliausiu būdu trumpam užvažiuot ant šaligatvio (na, aišku ne ant mūsų dabar statomų, nes mūsų dabartinė piguva iškart sutrupės) kaip tai yra daroma Skandinavijoje, kur tai niekam nesukelia jokių problemų.



                            Kaip Vakarų Europos miestų centruose:





                            Kaip visame pasaulyje (čia yra debiliškumas leisti be papildomų mokesčių dirbti kurjeriu su mašina, kaip yra daroma Lietuvoje) :



                            O ateityje (nors galima ir jau dabar, bet kam investuot, jeigu yra jauni vergai dirbantys už juokingus pinigus) išvis kaip Estijoj:





                            Vėlgi, kaip Vakarų Europos miestų centruose:

                            Įsivaizduoju kaip kažkas iš Savanorių prospekto galo sandėlių veža prekes į parduotuvę su dviračiu, o dar ir prie mūsų klimato - tai žinoma įmanoma, bet tai yra utopija. Vien dėl šito faktoriaus verslas labai rimtai pagalvos ar verta tokioje vietoje, kur nėra galimybės normaliai pristatyti prekes, steigti kažkokias parduotuves. Antras niuansais, kad mes nepadarome mašinų stovėjimo vietų, bet kartu ir uždraudžiame net trumpam sustoti ir į tą vietą atvykti taxi. Kaip kokiai 50 metų moteriai iš Pašilaičių reikėtų nuvykti į ten įsikūrusią kirpyklą? Atsakymas būtų - tegul važiuoja dviračiu ar autobusu. Problema ta, kad jos atsakymas bus - "gal aš geriau tada nuvažiuosiu į kirpyklą Akropolyje". Mes liepiam toje vietoje esančiam verslui prekes prisistatyti dviračiais, kas jų prekių savikainą išaugina dešimtimis procentų, uždraudžiam jų klientams atvykti ne tik automobiliu, bet ir taxi ir po to stebimės kodėl visi į Akropolį važiuoja? Automobilizaciją centre reikia mažinti, bet tą reikia daryti protingai, nes kitu atveju rezultatas bus tas pats - verslas ir jų klientai rinksis akropoliuose miegamuosiuose rajonuose, o centrą toliau galėsime užstatinėti miegamasis rajonais be gyvybės.

                            Comment


                              Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                              Net ir sovietinių daugiabučių laiptinėse yra patalpų kuriomis naudojasi tik šalia tos patalpos esantys butai, ir tos patalpos nėra niekaip pereinamos (t.y. gaisro atveju ten neitum nes neretai jos ir rakinamos). Jei kaimynai susitaria kad tokioj patalpoj vienas laiko dviratį, kitas vaikišką vežimėlį ar bulves - kur problema ?
                              man yra buvę, kai liftas užstrigo n-ajame aukšte, o laiptinė buvo už dviejų užrakintų durų. Laiptinės aplamai yra baisioje būklėje, nes niekas netikrina tokių dalykų. Pradėtų verkšlenti tik jeigu realiai sudegtų daugiabutis, kaip kad Anglijoje buvo.

                              Comment


                                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                Įsivaizduoju kaip kažkas iš Savanorių prospekto galo sandėlių veža prekes į parduotuvę su dviračiu, o dar ir prie mūsų klimato - tai žinoma įmanoma, bet tai yra utopija. Vien dėl šito faktoriaus verslas labai rimtai pagalvos ar verta tokioje vietoje, kur nėra galimybės normaliai pristatyti prekes, steigti kažkokias parduotuves. Antras niuansais, kad mes nepadarome mašinų stovėjimo vietų, bet kartu ir uždraudžiame net trumpam sustoti ir į tą vietą atvykti taxi. Kaip kokiai 50 metų moteriai iš Pašilaičių reikėtų nuvykti į ten įsikūrusią kirpyklą? Atsakymas būtų - tegul važiuoja dviračiu ar autobusu. Problema ta, kad jos atsakymas bus - "gal aš geriau tada nuvažiuosiu į kirpyklą Akropolyje". Mes liepiam toje vietoje esančiam verslui prekes prisistatyti dviračiais, kas jų prekių savikainą išaugina dešimtimis procentų, uždraudžiam jų klientams atvykti ne tik automobiliu, bet ir taxi ir po to stebimės kodėl visi į Akropolį važiuoja? Automobilizaciją centre reikia mažinti, bet tą reikia daryti protingai, nes kitu atveju rezultatas bus tas pats - verslas ir jų klientai rinksis akropoliuose miegamuosiuose rajonuose, o centrą toliau galėsime užstatinėti miegamasis rajonais be gyvybės.
                                Nu blin, negaliu skaityt tokių išvedžiojimų. "Akropoliai miegamuosiuose rajonuose" ir centras nėra konkurentai! Kokia 50 metų moteris iš Pašilaičių yra pati įgali pasirinkti kur jai patogiau ar pėstute prie namų, ar automobiliu į Akropolį, ar dviračiu į centrą, ar lėktuvu į Paryžių. Centre būtent ir kuriasi tokie verslai, kurie sugeba segmentuoti savo klientūrą ir nesiorientuoja į 50-metes moteris iš Pašilaičių, kurioms sunku pas juos atvykti. DOH.

                                Comment


                                  Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                                  Nu blin, negaliu skaityt tokių išvedžiojimų. "Akropoliai miegamuosiuose rajonuose" ir centras nėra konkurentai! Kokia 50 metų moteris iš Pašilaičių yra pati įgali pasirinkti kur jai patogiau ar pėstute prie namų, ar automobiliu į Akropolį, ar dviračiu į centrą, ar lėktuvu į Paryžių. Centre būtent ir kuriasi tokie verslai, kurie sugeba segmentuoti savo klientūrą ir nesiorientuoja į 50-metes moteris iš Pašilaičių, kurioms sunku pas juos atvykti. DOH.
                                  Bet senamiestis ir centras pilnų prabangių visureigių vairuojamų tų 50'ečių, manot iš savo visokių laurų ir gulbinų važiuos autobusu?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                                    Nu blin, negaliu skaityt tokių išvedžiojimų. "Akropoliai miegamuosiuose rajonuose" ir centras nėra konkurentai! Kokia 50 metų moteris iš Pašilaičių yra pati įgali pasirinkti kur jai patogiau ar pėstute prie namų, ar automobiliu į Akropolį, ar dviračiu į centrą, ar lėktuvu į Paryžių. Centre būtent ir kuriasi tokie verslai, kurie sugeba segmentuoti savo klientūrą ir nesiorientuoja į 50-metes moteris iš Pašilaičių, kurioms sunku pas juos atvykti. DOH.
                                    Taip, tada centre dominuoja kabokai kur su mašina važiuot nesigauna. Nebent vieną kartą per 3 metus.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Bet senamiestis ir centras pilnų prabangių visureigių vairuojamų tų 50'ečių, manot iš savo visokių laurų ir gulbinų važiuos autobusu?
                                      Greičiausiai nevažiuos, nebent nebus kitos išeities ir labai reikės Ta prasme, jūs sakote, kad tokie žmonės važiuos į centrą, NET jeigu ten nebus galimybės įvažiuoti ir prisiparkuoti? Gal ir važiuos kokį kartą, apsuks tris ratus ir išvažiuos atgal arba pasistatys mašiną ten kur galima ir nueis ten kur jiems reikia. Na o jei kokiai nors kirpyklai, kuri įsikūrusi Pilies gatvėje, bet gyvena vien iš tokių klientų, dėl to teks užsidaryti ir išsikraustyti, tai jos vietą netrukus užims kita. Kur čia bėda?

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Taip, tada centre dominuoja kabokai kur su mašina važiuot nesigauna. Nebent vieną kartą per 3 metus.
                                        Nesupratau, kažkas tame blogai? Ar senamiesčio gyventojai skundžiasi, kad prie jų namų trūksta autoservisų, kokių nors Senukų ar logistikos centro?

                                        Comment


                                          Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                                          Greičiausiai nevažiuos, nebent nebus kitos išeities ir labai reikės Ta prasme, jūs sakote, kad tokie žmonės važiuos į centrą, NET jeigu ten nebus galimybės įvažiuoti ir prisiparkuoti? Gal ir važiuos kokį kartą, apsuks tris ratus ir išvažiuos atgal arba pasistatys mašiną ten kur galima ir nueis ten kur jiems reikia. Na o jei kokiai nors kirpyklai, kuri įsikūrusi Pilies gatvėje, bet gyvena vien iš tokių klientų, dėl to teks užsidaryti ir išsikraustyti, tai jos vietą netrukus užims kita. Kur čia bėda?
                                          Nei bėda, nei ne bėda. Tiesiog tokiu būdu senamiestis pasmerktas tapti airbnbiniu turistų disneilendu irba girdyklų rajonu. Kas iš principo nėra nei gerai, nei blogai. Bet asmeniškai turistaudamas vengiu tokių vietų. Kaip vietiniam gyvas senamiestis į kurį užsukt vis atsirasdavo praktinių reikalų irgi buvo įdomiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X