Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip Lietuvoje yra bene daugiausiai ES nuo gaisrų žūvančių žmonių per capita. Įdomu, kokia jų dalis kilo ir kiek žmonių žuvo nuo naujos statybos daugiabučiuose laikomų... dviračių
    Su keliais ta pati statistika, tik įdomu, kiek žmonių keliuose žuvo dėl kiemuose bet kur numestų automobilių? Ar dabar elementarią tvarką ir taisyklių laikymąsi matuosim tik žūtimis?
    Flickr

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Tai nuo to ir pradėjom kad laiptinėse stovintys dviračiai irgi turėtu gauti baudą.

      Jei turėtų, tai ir gautų. O šiaip galėtum griebti į rankas fotoaparatą ir vietoj vaflių rašymo eiti fotografuoti dvriačių laiptinėse ir siųsti policijai, kaip aš darau su KET pažeidimais

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Jei turėtų, tai ir gautų. O šiaip galėtum griebti į rankas fotoaparatą ir vietoj vaflių rašymo eiti fotografuoti dvriačių laiptinėse ir siųsti policijai, kaip aš darau su KET pažeidimais
        Tai ir gautų, jeigu kaimynai pilietiški.

        Į svetimas laiptines nevaikštau (pas mane dviračiai nestovi), o mano fotoaparatas ir taip darbuojasi su KET pažeidėjais.

        Comment



          Negalima lyginti kažkokių daugiabučių kiemų pravažiavimų su normalia miesto gatve. Nemanau, kad su tuo nelegaliu mašinų parkavimu daug problemų yra kokiam Gedimino prospekte, ar kad užbaigus vystyti jų bus Paupio centrinėje gatvėje. Jeigu gatvė yra neintensyvi - tai trumpi sustojimai nėra nieko labai blogo. Apskritai jeigu mes norime išvengti mašinų stovėjimo aikštelių centrinėje miesto dalyje - tai reikėtų atlaidžiau žiūrėti į tuos trumpalaikius sustojimus ten, kur aplenkti mašiną nėra jokių didelių problemų. Pvz. per google street view radau, kad Gedimino prospekte stovi prie bankomato inkasatorių mašina - tai jeigu mes vystysim taip miestą, kad nebus nei mašinų stovėjimo aikštelių nei galimybės porai minučių neintensyvioje gatvėje sustoti - tai kaip tiems patiems inkasatoriams reikia dirbti? Kaip dirbti kokiai barborai, kuri maistą pristatinėja? Kaip kurjeriams dirbti? Kaip į pirmų aukštų parduotuves ir kavines pristatyti prekes? Statyti mašiną už kilometro ir vežti vežimėliais? Apskritai jau į rinką po truputi ateina savavaldžiai automobiliai, klausimas ar jie supratimą apie mašinas pakeis po 5, po 10 ar po 15 metų yra atviras, bet kad jie padarys revoliuciją bent jau man tai nekelia jokių abejonių. Revoliucija bus ta, kad neapsimokės turėti savo automobilio, nes savavaldžiais taxi naudotis bus kur kas pigiau, o priedo jiems ir jokių mašinų stovėjimo aikštelių nereikės. Bet jeigu mes vystysim tokią infrastruktūrą, kur negalima bus sustoti ir išleisti keleivio - nu tada reikia statyti mašinų stovėjimo aikšteles ir užkimšti centrą parkingais. Jeigu nebus nei galimybės trumpam sustoti, nei galimybės prisiparkuoti mašinos - vadinas ta vieta nebus patraukli komercijai, nebus patogi žmonėms iš priemiesčių atvykti, viešbučiai tokiuose vietose irgi nesikurs, nes nenorės, kad taksi jų klientus išleistų už kilometro nuo jų. Aš suprantu norą mažinti mašinų kiekį centre, bet tai turi būti daroma protingai ir atsižvelgiant į realybę, o ne į fikciją kad nuo turisto iki banko inkasatoriaus visi gali persėsti ant dviračių.

          Comment


            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

            Negalima lyginti kažkokių daugiabučių kiemų pravažiavimų su normalia miesto gatve. Nemanau, kad su tuo nelegaliu mašinų parkavimu daug problemų yra kokiam Gedimino prospekte, ar kad užbaigus vystyti jų bus Paupio centrinėje gatvėje. Jeigu gatvė yra neintensyvi - tai trumpi sustojimai nėra nieko labai blogo. Apskritai jeigu mes norime išvengti mašinų stovėjimo aikštelių centrinėje miesto dalyje - tai reikėtų atlaidžiau žiūrėti į tuos trumpalaikius sustojimus ten, kur aplenkti mašiną nėra jokių didelių problemų. Pvz. per google street view radau, kad Gedimino prospekte stovi prie bankomato inkasatorių mašina - tai jeigu mes vystysim taip miestą, kad nebus nei mašinų stovėjimo aikštelių nei galimybės porai minučių neintensyvioje gatvėje sustoti - tai kaip tiems patiems inkasatoriams reikia dirbti? Kaip dirbti kokiai barborai, kuri maistą pristatinėja? Kaip kurjeriams dirbti? Kaip į pirmų aukštų parduotuves ir kavines pristatyti prekes? Statyti mašiną už kilometro ir vežti vežimėliais? Apskritai jau į rinką po truputi ateina savavaldžiai automobiliai, klausimas ar jie supratimą apie mašinas pakeis po 5, po 10 ar po 15 metų yra atviras, bet kad jie padarys revoliuciją bent jau man tai nekelia jokių abejonių. Revoliucija bus ta, kad neapsimokės turėti savo automobilio, nes savavaldžiais taxi naudotis bus kur kas pigiau, o priedo jiems ir jokių mašinų stovėjimo aikštelių nereikės. Bet jeigu mes vystysim tokią infrastruktūrą, kur negalima bus sustoti ir išleisti keleivio - nu tada reikia statyti mašinų stovėjimo aikšteles ir užkimšti centrą parkingais. Jeigu nebus nei galimybės trumpam sustoti, nei galimybės prisiparkuoti mašinos - vadinas ta vieta nebus patraukli komercijai, nebus patogi žmonėms iš priemiesčių atvykti, viešbučiai tokiuose vietose irgi nesikurs, nes nenorės, kad taksi jų klientus išleistų už kilometro nuo jų. Aš suprantu norą mažinti mašinų kiekį centre, bet tai turi būti daroma protingai ir atsižvelgiant į realybę, o ne į fikciją kad nuo turisto iki banko inkasatoriaus visi gali persėsti ant dviračių.
            Mano nuotraukoje yra normali miesto gatvė, o ne daugiabučių kiemas. Tiesiog ji yra tiek užstatyta automobiliais kad eismas vyksta taip pat (nepadeda ir nuotraukos kampas, nes nuotrauka daryta fiksuoti pažeidimą, reikėtu atsistoti vidurį gatvės kad geriau matytus užstatymas ir pravažiavimas).

            Matyt seniai lankeisi gedimino propsekte, jei manai kad nėra ten problemų, bet taip, centrinėje dalyje kuri yra apmokestinta bent dalinai dirba viešoji tvarka.

            Šiaip tai barboros kurjeriams visiems reikėtu atimti teises ir persodint ant dviračių, nes jie pastoviai kelia pavojų pėstiesiems. Turbūt dažniausiai pranešami kurjeriai važinėjantys šaligatviais.

            Jeigu kurjeris nemoka dirbti nepažeisdamas KET, tai tada jis neturėtu dirbti kurjeriu. Ir man visiškai nesvarbu kad jam teks 20 metrų toliau nešti prekes.

            Savaeigiai automobiliai padidins automobilizmą, o ne jį sumažins. Kam rinktis viešajį transportą jeigu vienintis pliusas - galėjimas skaityti knyga kamštyje, dabar galimas ir automobilyje? Reikia vaikus nuvežti į mokyklą - automobilis pats nuveš, sugrįš namo, tada dar nuvažiuos pasiimti.

            Galimybės sustoti centre trumpam neturi reikėti nes į centrą ne automobiliu važiuoti reikia. Jeigu nori kad atvežtu prekes ar pas tave važinėtu taksi - tai tada ir darai specialiai tam privačia stovėjimo vietą.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Tai nuo to ir pradėjom kad laiptinėse stovintys dviračiai irgi turėtu gauti baudą.

              Net ir sovietinių daugiabučių laiptinėse yra patalpų kuriomis naudojasi tik šalia tos patalpos esantys butai, ir tos patalpos nėra niekaip pereinamos (t.y. gaisro atveju ten neitum nes neretai jos ir rakinamos). Jei kaimynai susitaria kad tokioj patalpoj vienas laiko dviratį, kitas vaikišką vežimėlį ar bulves - kur problema ?

              Comment


                Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                Net ir sovietinių daugiabučių laiptinėse yra patalpų kuriomis naudojasi tik šalia tos patalpos esantys butai, ir tos patalpos nėra niekaip pereinamos (t.y. gaisro atveju ten neitum nes neretai jos ir rakinamos). Jei kaimynai susitaria kad tokioj patalpoj vienas laiko dviratį, kitas vaikišką vežimėlį ar bulves - kur problema ?
                Tai kur kiemuose bet kaip numesti automobiliai ten kaimynai žinokit irgi susitarę ir visiems viskas ok.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                  Net ir sovietinių daugiabučių laiptinėse yra patalpų kuriomis naudojasi tik šalia tos patalpos esantys butai, ir tos patalpos nėra niekaip pereinamos (t.y. gaisro atveju ten neitum nes neretai jos ir rakinamos). Jei kaimynai susitaria kad tokioj patalpoj vienas laiko dviratį, kitas vaikišką vežimėlį ar bulves - kur problema ?
                  Jeigu tai yra atskira patalpa kuri kaip sakote net ir rakinama tai nieko blogo. Bet kalbam apie daiktus laiptinėse.

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą


                    Pvz. per google street view radau, kad Gedimino prospekte stovi prie bankomato inkasatorių mašina - tai jeigu mes vystysim taip miestą, kad nebus nei mašinų stovėjimo aikštelių nei galimybės porai minučių neintensyvioje gatvėje sustoti - tai kaip tiems patiems inkasatoriams reikia dirbti?
                    Čia yra vienas iš išskirtinių atvejų ir toks transportas kaip greitosios, policijos ir gaisrininkų mašinos, inkasatoriai, avarinės ir t.t. gali laisvai nagliausiu būdu trumpam užvažiuot ant šaligatvio (na, aišku ne ant mūsų dabar statomų, nes mūsų dabartinė piguva iškart sutrupės) kaip tai yra daroma Skandinavijoje, kur tai niekam nesukelia jokių problemų.

                    Kaip dirbti kokiai barborai, kuri maistą pristatinėja?
                    Kaip Vakarų Europos miestų centruose:



                    Kaip kurjeriams dirbti?
                    Kaip visame pasaulyje (čia yra debiliškumas leisti be papildomų mokesčių dirbti kurjeriu su mašina, kaip yra daroma Lietuvoje) :



                    O ateityje (nors galima ir jau dabar, bet kam investuot, jeigu yra jauni vergai dirbantys už juokingus pinigus) išvis kaip Estijoj:



                    Kaip į pirmų aukštų parduotuves ir kavines pristatyti prekes?
                    Vėlgi, kaip Vakarų Europos miestų centruose:

                    Paskutinis taisė ttttt; 2021.10.07, 20:03.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Tai kur kiemuose bet kaip numesti automobiliai ten kaimynai žinokit irgi susitarę ir visiems viskas ok.
                      Kur tai daroma privačiuose rakinamuose kiemuose, tai, be abejo, jokios problemos nėra.

                      Comment


                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                        Čia yra vienas iš išskirtinių atvejų ir toks transportas kaip greitosios, policijos ir gaisrininkų mašinos, inkasatoriai, avarinės ir t.t. gali laisvai nagliausiu būdu trumpam užvažiuot ant šaligatvio (na, aišku ne ant mūsų dabar statomų, nes mūsų dabartinė piguva iškart sutrupės) kaip tai yra daroma Skandinavijoje, kur tai niekam nesukelia jokių problemų.
                        Pavyzdžiai geri bet man rodos Eidvis kalba apie automobilizuotą miestą (tokį kokiu dabar yra Vilnius), kuriame kiekvienam žmogui neretai tenka įsijausti į inkasatoriaus ar avarinės vaidmenį ir labai norisi numesti mašiną patogiausioje jam įmanomoje vietoje. Taip pat bet kaip numesta mašina net ir dviejų juostų kelyje iškart sukelia problemas daugumai kitų asmenų, nes jie visi bando pasiekti savo tikslą taip pat su automobiliu. Amsterdame ar Kopenhagoje visokie techniškai nelegaliai numesti furgonėliai išsikrovimui sukelia daug mažiau problemų, nes dauguma kitų eismo dalyvių juda be automobilio ir jų eismui tai nėra reikšminga kliūtis, kai Vilniuje visą juostą užimantis automobilis dviejų juostų kelyje gali paralyžuoti visą eismą gatve, nes dėl priešpriešinio intensyvaus eismo neis jo aplenkti.

                        Visokie aukso viduriukai kur visiems viskas patogu ir galima judėti kokiu nori būdu (būkim realistai - dauguma tuomet toliau sukios baranką) yra nepraktiški dėl neefektyvaus vietos panaudojimo arba reikalauja labai brangių sprendimų (Musko tunelių sistema po visu miestu), todėl vis tiek viskas normalizuosis arba į pigų chaosėlį, kurį turime dabar, arba į miestą kuriame dauguma judės be automobilių ir visokių profesijų atstovai, kuriems automobilis būtinas kaip darbo įrankis, bus mažuma kuri bus ne tik per maža jog sukeltų nepatogumus judantiems viešuoju transportu, dviračiais ar pėsčiomis, bet ir pakankamai maža jog nekels nepatogumų vieni kitiems.

                        Tai sakyčiau Eidvio miesto vizija būtent ir yra fikcija, kuri yra negalima prie dabartinių ribotų resursų, o realybė yra arba pigus kompromisas paremtas "nu kaip nors" principu, arba miestas su žema automobilizacija - taip vadinamas 15 minučių miestas, kurio viziją dabar bandoma įgyvendinti Paryžiuje (ir visai sėkmingai pagal augančią dviratininkų statistiką).
                        Paskutinis taisė themanual; 2021.10.07, 11:58.

                        Comment


                          O tu John visų kaimynų atsiklausei?

                          Comment


                            Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                            Kam investuot, jeigu yra jauni vergai dirbantys už juokingus pinigus.

                            <...> Vėlgi, kaip Vakarų Europos miestų centruose:
                            Click image for larger version

Name:	download.png
Views:	264
Size:	17,7 kB
ID:	1918048
                            Click image for larger version

Name:	download.jpg
Views:	280
Size:	13,2 kB
ID:	1918046 Click image for larger version

Name:	download (1).png
Views:	269
Size:	280,3 kB
ID:	1918047
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              O tu John visų kaimynų atsiklausei?
                              Žinoma.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Žinoma.
                                Raštiškai?

                                Comment


                                  O neturėtų automobilizacija būti mažinama pirmiausiai sudarant normalias sąlygas:
                                  1. Keliauti viešuoju transportu
                                  2. Palikti automobilius už centro ir tęsti keliones dviračiu/viešuoju transportu
                                  3. Keliauti dviračiais/paspirukais/pėsčiomis

                                  Pirmi du punktai Viniuje neveikia. Autobusų pakeitimas kitais autobusais, tik tiek kad naujesniais esmės nekeičia. Tik viešąjam transportui skirtų juostų plėtra pernelyg lėta. Apie Park & Ride aikštelių įrengimą su viešojo transporto stotelėm šalia/dviračių saugojimo vietom kažkaip netenka girdėti (gal tiesiog aš nežinau).

                                  Tik 3-čias punktas juda sparčiau (dviračių takai), bet apie kitą dviračių infrastruktūrą kažkaip mažai pagalvota (pvz., kur palikti dviračius). Na ir dar žiemos sezonu kolkas nelabai kas važiuoja dviračiais, o ir takai nevalomi.

                                  Gatvių siaurinimas, apmokestinimai ir ribojimai - viskas ok, bet manau kad jie neturėtų būti prioritetu, tie trys punktai (ypač pirmas) - turėtų, o jau kai jie bus rimtai tvarkomi - prašom įvedam daug ribojimų, siaurinam gatves ir bandom perspjauti Amsterdamą (tokiu atveju tai būtų sveikintina). Dabar bandom perspjauti Amsterdamą bet ne nuo to galo, todėl atrodom kartais juokingai ir gaunasi daugiau kvailokas PRinimasis kokie mes darnūs su savo labiausiai atsilikusiu viešuoju transportu Europoje užnugaryje.

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                    Raštiškai?
                                    Su notaro patvirtinimu.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Su notaro patvirtinimu.
                                      Tada nors ir arkli gali ten laikyti

                                      Comment


                                        Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                        O neturėtų automobilizacija būti mažinama pirmiausiai sudarant normalias sąlygas:
                                        Turėtų, dėl to dabar ir gyvename pigiame chaosėlyje su bonusui naujais minimalaus pločio dviračių takais, autobusais ir A juostų planeliais, kad ir minantys pedalus ar važiuojantys viešuoju transportu gautų bent kokį kauliuką, arba bent pasvajoti galėtų (apie taką Narbuto g. svajojam jau penkis metus)

                                        Gal prie sekančio mero įvyks pilnas lūžis, o gal neįvyks, o gal ir bonusų nebeliks. Nieks nežino kas laukia ateityje Ačiū Šimašiui ne tik už suteiktą viltį bet ir pirmus žingnius, ko kiti merai per pirmus 25 nepriklausomybės metus arba išvis nedarė arba apsiribodavo viltimis, o praktikoje gaudavom nutepliotus šaligatvius, naujus senus autobusus ir asmeninių ambicijų įgyvendinimą miesto skolos sąskaita.
                                        Paskutinis taisė themanual; 2021.10.07, 12:50.

                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                          Čia yra vienas iš išskirtinių atvejų ir toks transportas kaip greitosios, policijos ir gaisrininkų mašinos, inkasatoriai, avarinės ir t.t. gali laisvai nagliausiu būdu trumpam užvažiuot ant šaligatvio (na, aišku ne ant mūsų dabar statomų, nes mūsų dabartinė piguva iškart sutrupės) kaip tai yra daroma Skandinavijoje, kur tai niekam nesukelia jokių problemų.



                                          Kaip Vakarų Europos miestų centruose:





                                          Kaip visame pasaulyje (čia yra debiliškumas leisti be papildomų mokesčių dirbti kurjeriu su mašina, kaip yra daroma Lietuvoje) :



                                          O ateityje (nors galima ir jau dabar, bet kam investuot, jeigu yra jauni vergai dirbantys už juokingus pinigus) išvis kaip Estijoj:





                                          Vėlgi, kaip Vakarų Europos miestų centruose:

                                          Įsivaizduoju kaip kažkas iš Savanorių prospekto galo sandėlių veža prekes į parduotuvę su dviračiu, o dar ir prie mūsų klimato - tai žinoma įmanoma, bet tai yra utopija. Vien dėl šito faktoriaus verslas labai rimtai pagalvos ar verta tokioje vietoje, kur nėra galimybės normaliai pristatyti prekes, steigti kažkokias parduotuves. Antras niuansais, kad mes nepadarome mašinų stovėjimo vietų, bet kartu ir uždraudžiame net trumpam sustoti ir į tą vietą atvykti taxi. Kaip kokiai 50 metų moteriai iš Pašilaičių reikėtų nuvykti į ten įsikūrusią kirpyklą? Atsakymas būtų - tegul važiuoja dviračiu ar autobusu. Problema ta, kad jos atsakymas bus - "gal aš geriau tada nuvažiuosiu į kirpyklą Akropolyje". Mes liepiam toje vietoje esančiam verslui prekes prisistatyti dviračiais, kas jų prekių savikainą išaugina dešimtimis procentų, uždraudžiam jų klientams atvykti ne tik automobiliu, bet ir taxi ir po to stebimės kodėl visi į Akropolį važiuoja? Automobilizaciją centre reikia mažinti, bet tą reikia daryti protingai, nes kitu atveju rezultatas bus tas pats - verslas ir jų klientai rinksis akropoliuose miegamuosiuose rajonuose, o centrą toliau galėsime užstatinėti miegamasis rajonais be gyvybės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X