Tai ir negalima, bet kam tos taisyklės? Užgriozdinam laiptines asmeniniais daiktais, pievas ir šaligatvius automobiliais, šiukšles ir padangas irgi metam į upę.
Įspėjame, kad bendro naudojimo vietose laikomi daiktai padidina galimybę kilti gaisrui ir informuojame, kad kaupdami daiktus bendrojo naudojimo vietose (laiptinėje, rūsyje) Jūs pažeidžiate LR administracinių teisės pažeidimų kodekso 192 str. „Priešgaisrinės saugos taisyklių pažeidimas“ ir 158 str. „Gyvenamųjų ir bendrojo naudojimo patalpų naudojimo pažeidimas“ (naudojimas ne pagal paskirtį), taip pat sudarote antisanitarines sąlygas kitiems gyventojams, kurie užtraukia piliečiams administracinę atsakomybę.
Laiptinėje negalima laikyti dėl priešgaisrinių reikalavimų, turi būti skirta tam patalpa. Keista, kad toks teisuolis nežino
Čia pan. kaip su parkavimu, neperku vietos, tai numetu kieme auto bet kur, tas pats ir su dviračiais, sutaupau kelis tūkst. Eur ant sandėliuko ir paverčiu juom laiptinę.
O kartais tos taisyklės nėra apie tuos atvejus, kai kaimynai laiptinėje pastato sugedusį šaldytuvą ar sulūžusį fotelį? Gal kas nors galėtų atidžiau pastudijuoti minimus straipsnius
O kartais tos taisyklės nėra apie tuos atvejus, kai kaimynai laiptinėje pastato sugedusį šaldytuvą ar sulūžusį fotelį? Gal kas nors galėtų atidžiau pastudijuoti minimus straipsnius
šaldytuvas, fotelis, ar dviratis - jokio skirtumo.
šaldytuvas, fotelis, ar dviratis - jokio skirtumo.
Jokio skirtumo, jei tai užtveria evakuacinius kelius. Reikia žiūrėti pastato priešgaisrinės saugos projektą ir išsiaiškinti, kur numatyti evakuaciniai keliai, aikštelės neįgaliesiems ir panašūs dalykai.
Jokio skirtumo, jei tai užtveria evakuacinius kelius. Reikia žiūrėti pastato priešgaisrinės saugos projektą ir išsiaiškinti, kur numatyti evakuaciniai keliai, aikštelės neįgaliesiems ir panašūs dalykai.
Jokio skirtumo jei tai užtveria bet kurią bendro naudojimo infrastruktūrą.
Jokio skirtumo, jei tai užtveria evakuacinius kelius. Reikia žiūrėti pastato priešgaisrinės saugos projektą ir išsiaiškinti, kur numatyti evakuaciniai keliai, aikštelės neįgaliesiems ir panašūs dalykai.
Bet auksčiau rašyta ne dėl evakuacijos sunkinimo, bet "padidina galimybę kilti gaisrui".
O john atveju jei yra spec patalpa dviračiams tai gal ji kažkaip oficialiai ir apiforminta kaip sandėliukas ar pan ir oficialiai galima laikyti.
Šiaip Lietuvoje yra bene daugiausiai ES nuo gaisrų žūvančių žmonių per capita. Įdomu, kokia jų dalis kilo ir kiek žmonių žuvo nuo naujos statybos daugiabučiuose laikomų... dviračių
Šiaip Lietuvoje yra bene daugiausiai ES nuo gaisrų žūvančių žmonių per capita. Įdomu, kokia jų dalis kilo ir kiek žmonių žuvo nuo naujos statybos daugiabučiuose laikomų... dviračių
Su keliais ta pati statistika, tik įdomu, kiek žmonių keliuose žuvo dėl kiemuose bet kur numestų automobilių? Ar dabar elementarią tvarką ir taisyklių laikymąsi matuosim tik žūtimis?
Tai nuo to ir pradėjom kad laiptinėse stovintys dviračiai irgi turėtu gauti baudą.
Jei turėtų, tai ir gautų. O šiaip galėtum griebti į rankas fotoaparatą ir vietoj vaflių rašymo eiti fotografuoti dvriačių laiptinėse ir siųsti policijai, kaip aš darau su KET pažeidimais
Jei turėtų, tai ir gautų. O šiaip galėtum griebti į rankas fotoaparatą ir vietoj vaflių rašymo eiti fotografuoti dvriačių laiptinėse ir siųsti policijai, kaip aš darau su KET pažeidimais
Tai ir gautų, jeigu kaimynai pilietiški.
Į svetimas laiptines nevaikštau (pas mane dviračiai nestovi), o mano fotoaparatas ir taip darbuojasi su KET pažeidėjais.
Negalima lyginti kažkokių daugiabučių kiemų pravažiavimų su normalia miesto gatve. Nemanau, kad su tuo nelegaliu mašinų parkavimu daug problemų yra kokiam Gedimino prospekte, ar kad užbaigus vystyti jų bus Paupio centrinėje gatvėje. Jeigu gatvė yra neintensyvi - tai trumpi sustojimai nėra nieko labai blogo. Apskritai jeigu mes norime išvengti mašinų stovėjimo aikštelių centrinėje miesto dalyje - tai reikėtų atlaidžiau žiūrėti į tuos trumpalaikius sustojimus ten, kur aplenkti mašiną nėra jokių didelių problemų. Pvz. per google street view radau, kad Gedimino prospekte stovi prie bankomato inkasatorių mašina - tai jeigu mes vystysim taip miestą, kad nebus nei mašinų stovėjimo aikštelių nei galimybės porai minučių neintensyvioje gatvėje sustoti - tai kaip tiems patiems inkasatoriams reikia dirbti? Kaip dirbti kokiai barborai, kuri maistą pristatinėja? Kaip kurjeriams dirbti? Kaip į pirmų aukštų parduotuves ir kavines pristatyti prekes? Statyti mašiną už kilometro ir vežti vežimėliais? Apskritai jau į rinką po truputi ateina savavaldžiai automobiliai, klausimas ar jie supratimą apie mašinas pakeis po 5, po 10 ar po 15 metų yra atviras, bet kad jie padarys revoliuciją bent jau man tai nekelia jokių abejonių. Revoliucija bus ta, kad neapsimokės turėti savo automobilio, nes savavaldžiais taxi naudotis bus kur kas pigiau, o priedo jiems ir jokių mašinų stovėjimo aikštelių nereikės. Bet jeigu mes vystysim tokią infrastruktūrą, kur negalima bus sustoti ir išleisti keleivio - nu tada reikia statyti mašinų stovėjimo aikšteles ir užkimšti centrą parkingais. Jeigu nebus nei galimybės trumpam sustoti, nei galimybės prisiparkuoti mašinos - vadinas ta vieta nebus patraukli komercijai, nebus patogi žmonėms iš priemiesčių atvykti, viešbučiai tokiuose vietose irgi nesikurs, nes nenorės, kad taksi jų klientus išleistų už kilometro nuo jų. Aš suprantu norą mažinti mašinų kiekį centre, bet tai turi būti daroma protingai ir atsižvelgiant į realybę, o ne į fikciją kad nuo turisto iki banko inkasatoriaus visi gali persėsti ant dviračių.
Negalima lyginti kažkokių daugiabučių kiemų pravažiavimų su normalia miesto gatve. Nemanau, kad su tuo nelegaliu mašinų parkavimu daug problemų yra kokiam Gedimino prospekte, ar kad užbaigus vystyti jų bus Paupio centrinėje gatvėje. Jeigu gatvė yra neintensyvi - tai trumpi sustojimai nėra nieko labai blogo. Apskritai jeigu mes norime išvengti mašinų stovėjimo aikštelių centrinėje miesto dalyje - tai reikėtų atlaidžiau žiūrėti į tuos trumpalaikius sustojimus ten, kur aplenkti mašiną nėra jokių didelių problemų. Pvz. per google street view radau, kad Gedimino prospekte stovi prie bankomato inkasatorių mašina - tai jeigu mes vystysim taip miestą, kad nebus nei mašinų stovėjimo aikštelių nei galimybės porai minučių neintensyvioje gatvėje sustoti - tai kaip tiems patiems inkasatoriams reikia dirbti? Kaip dirbti kokiai barborai, kuri maistą pristatinėja? Kaip kurjeriams dirbti? Kaip į pirmų aukštų parduotuves ir kavines pristatyti prekes? Statyti mašiną už kilometro ir vežti vežimėliais? Apskritai jau į rinką po truputi ateina savavaldžiai automobiliai, klausimas ar jie supratimą apie mašinas pakeis po 5, po 10 ar po 15 metų yra atviras, bet kad jie padarys revoliuciją bent jau man tai nekelia jokių abejonių. Revoliucija bus ta, kad neapsimokės turėti savo automobilio, nes savavaldžiais taxi naudotis bus kur kas pigiau, o priedo jiems ir jokių mašinų stovėjimo aikštelių nereikės. Bet jeigu mes vystysim tokią infrastruktūrą, kur negalima bus sustoti ir išleisti keleivio - nu tada reikia statyti mašinų stovėjimo aikšteles ir užkimšti centrą parkingais. Jeigu nebus nei galimybės trumpam sustoti, nei galimybės prisiparkuoti mašinos - vadinas ta vieta nebus patraukli komercijai, nebus patogi žmonėms iš priemiesčių atvykti, viešbučiai tokiuose vietose irgi nesikurs, nes nenorės, kad taksi jų klientus išleistų už kilometro nuo jų. Aš suprantu norą mažinti mašinų kiekį centre, bet tai turi būti daroma protingai ir atsižvelgiant į realybę, o ne į fikciją kad nuo turisto iki banko inkasatoriaus visi gali persėsti ant dviračių.
Mano nuotraukoje yra normali miesto gatvė, o ne daugiabučių kiemas. Tiesiog ji yra tiek užstatyta automobiliais kad eismas vyksta taip pat (nepadeda ir nuotraukos kampas, nes nuotrauka daryta fiksuoti pažeidimą, reikėtu atsistoti vidurį gatvės kad geriau matytus užstatymas ir pravažiavimas).
Matyt seniai lankeisi gedimino propsekte, jei manai kad nėra ten problemų, bet taip, centrinėje dalyje kuri yra apmokestinta bent dalinai dirba viešoji tvarka.
Šiaip tai barboros kurjeriams visiems reikėtu atimti teises ir persodint ant dviračių, nes jie pastoviai kelia pavojų pėstiesiems. Turbūt dažniausiai pranešami kurjeriai važinėjantys šaligatviais.
Jeigu kurjeris nemoka dirbti nepažeisdamas KET, tai tada jis neturėtu dirbti kurjeriu. Ir man visiškai nesvarbu kad jam teks 20 metrų toliau nešti prekes.
Savaeigiai automobiliai padidins automobilizmą, o ne jį sumažins. Kam rinktis viešajį transportą jeigu vienintis pliusas - galėjimas skaityti knyga kamštyje, dabar galimas ir automobilyje? Reikia vaikus nuvežti į mokyklą - automobilis pats nuveš, sugrįš namo, tada dar nuvažiuos pasiimti.
Galimybės sustoti centre trumpam neturi reikėti nes į centrą ne automobiliu važiuoti reikia. Jeigu nori kad atvežtu prekes ar pas tave važinėtu taksi - tai tada ir darai specialiai tam privačia stovėjimo vietą.
Tai nuo to ir pradėjom kad laiptinėse stovintys dviračiai irgi turėtu gauti baudą.
Net ir sovietinių daugiabučių laiptinėse yra patalpų kuriomis naudojasi tik šalia tos patalpos esantys butai, ir tos patalpos nėra niekaip pereinamos (t.y. gaisro atveju ten neitum nes neretai jos ir rakinamos). Jei kaimynai susitaria kad tokioj patalpoj vienas laiko dviratį, kitas vaikišką vežimėlį ar bulves - kur problema ?
Net ir sovietinių daugiabučių laiptinėse yra patalpų kuriomis naudojasi tik šalia tos patalpos esantys butai, ir tos patalpos nėra niekaip pereinamos (t.y. gaisro atveju ten neitum nes neretai jos ir rakinamos). Jei kaimynai susitaria kad tokioj patalpoj vienas laiko dviratį, kitas vaikišką vežimėlį ar bulves - kur problema ?
Tai kur kiemuose bet kaip numesti automobiliai ten kaimynai žinokit irgi susitarę ir visiems viskas ok.
Comment