Parašė _rB_
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Butent, bet kaip visada diskusija apie VT bus uzcenzuruota ir vel bus bliaunama del keliu kuriuose truksta juostu. Don't plan, make it up as you go.
Paprastai savivaldybė siūlo dviračius ir paspirtukus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Apie kokią cenzūrą jūs kalbat?
Paprastai savivaldybė siūlo dviračius ir paspirtukus
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBent man, visur važiuojančiam dviračiu
Šaunu pakeisti į dviratį, bet liūdna parduoti po 1-2 metų nuo įsigijimo iš salono, nes tada kainos daug prarandama.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O tai naujas golfas?
Šaunu pakeisti į dviratį, bet liūdna parduoti po 1-2 metų nuo įsigijimo iš salono, nes tada kainos daug prarandama.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu su Golfu važiuoju biškį toliau, kur su dviračiu būtų problematiška. Kaip kad į Estiją ar Lenkiją ar Palangą. Tiesiog gyvenant Vilniuje arčiau centro keliauti į darbą ar parduotuvę kaip nors kitaip, nei dviračiu ar paspirtuku, būtų visiška beprotybė ir prilygintina savęs žalojimui.
Negali dauguma būti bepročiai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ir kiek prie tos parduotuvės stovi dviračių bei kiek automobilių?
Negali dauguma būti bepročiai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Yra psichologinis barjeras, kurį perlipti labai sunku. Aš ir pats negimiau ant dviračio. Daugelis žmonių patys nesupranta ir negali rišliai paaiškinti, kodėl į darbą už 1.5km centre važiuoja mašina ir stovi 40 minučių kamštyje, kai galėtų nauju ir plačiu dviračių taku ant dviračio ar paspirtuko atsidurti vietoje per 7 minutes. Nenoriu jų vadinti kvailiais, nes pats asmeniškai pažįstu ne vieną žmogų tokioje situacijoje ir žinau, kad jie tikrai nėra kvailiai. Manau tiesiog reikia šiek tiek laiko.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Be abejo.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Ir kokia situacija su dviračių takų būkle, sniego/ledo valymu? Aš pats vaikštau apie 2 km iki darbo žiemą pėsčias, o kitais metų laikais dviračiu/paspirtuku/pėsčias, tai tiesiog smalsu kokia važiavimo patirtis žiemą, kiek pastebėjau tai dviračių takai praktiškai būna tušti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Ir kokia situacija su dviračių takų būkle, sniego/ledo valymu? Aš pats vaikštau apie 2 km iki darbo žiemą pėsčias, o kitais metų laikais dviračiu/paspirtuku/pėsčias, tai tiesiog smalsu kokia važiavimo patirtis žiemą, kiek pastebėjau tai dviračių takai praktiškai būna tušti.
Valo įvairiai, dažnai gali vėluoti savaitę. Tas pats takas tą pačią dieną Žemynos g. (paskutinė atkarpa niekad nevalyta):
Klasikinis nelegalus parkingas irgi nepadeda, nenuvalius susiformuoja ledo šlaitas, kurio po to net nesant automobilio nenuvalo. Justiniškių g.:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Praėjusią žiemą sniegas ir šaltukas laikėsi gana ilgai, tai buvo proga išbandyti. Dviračių takas nuo Lazdynų iki pat Galvės g. gal savaitę laukė, kad būtų nuvalytas, tai nebent važiuojamąja dalimi galima buvo judėti. Tas valymas irgi toks "belarus" tipo pravažiavimas.
- 1 patinka
Comment
-
Žiemai keičiu padangas į storiausias ir nestipriai pripučiu - pakanka stabilumo ir trumpuose apledijusiuose ruožuose. Druskos barstymo laikotarpiu arba plauti ir džiovinti (dabar plovyklų savitarnų priviso, tai gan paprasta), arba nusiteikti po žiemos keisti grandinę su žvaigdžių bloku. Kai kas nusiperka pigų "winter beater" ir tiesiog surudijusiu važinėja.
Termoapranga po plonesniais drabužiais su šilta striuke ir jei nereikia įveikinėt kalvų ramiu tempu minimaliai suprakaituoji (jei nėr kaip ar nepatogu persirengt). Nemaloniausia tik išvažiavus, jei tingisi daryti apšilimą ir lygus/nuokalnė kelias.
Dėl takų valymo praeitą žiemą, tai man didžioji dalis buvo neblogai valomi. Prasčiausia situacija ant tiltų, kur pribarstė druskos ir nenugremžė, tai pojūtis kaip per pelkę minti. Per sniegą paprasčiau kastis.Paskutinis taisė Riedis; 2021.10.04, 12:01.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąŽiemai keičiu padangas į storiausias ir nestipriai pripučiu - pakanka stabilumo ir trumpuose apledijusiuose ruožuose. Druskos barstymo laikotarpiu arba plauti ir džiovinti (dabar plovyklų savitarnų priviso, tai gan paprasta), arba nusiteikti po žiemos keisti grandinę su žvaigdžių bloku. Kai kas nusiperka pigų "winter beater" ir tiesiog surudijusiu važinėja.
Termoapranga po plonesniais drabužiais su šilta striuke ir jei nereikia įveikinėt kalvų ramiu tempu minimaliai suprakaituoji (jei nėr kaip ar nepatogu persirengt). Nemaloniausia tik išvažiavus, jei tingisi daryti apšilimą ir lygus/nuokalnė kelias.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pipe Rodyti pranešimąNa, su plikledžiu kaip suprantu labai padėtų dygliuotos padangos. O yra kitų problemų žiemą? Atitaikyti aprangą, kad nebūtų karšta darbe? Nekyla problemų su rūdimis dėl druskų?
Aprangai: turiu sudaręs lentelę, kur pasirašau ką renktis prie kokios temperatūros, kad niekada nešalt ar neperkaist. Į darbą mindavau sportinio tipo spec. prisegamais batais (nes „sportiniai spec. pedalai”), tad turėdavau vežtis įprastą avalynę kuprinėje, kad galėčiau normaliai vaikščioti. Ten įsimesdavau ir džemperį, o mindavau maikute ir striuke. Per pietų pertrauką po kavines vaikščiodavau su maikute, džemperiu ir striuke. Namo mindavau vėl su džemperiu kuprinėje. Minant į T. Narbuto g. kalną, praversdavo striukės užtrauktukas atsisegantis ir iš apačios – atsisegdavau iki pusės iš apačios kylimo metu, o plaučiai šiltai uždengti viršutine striukės dalimi. Slidinėjimo striukė šalčiausiam orui, šonuose atsisega „prasivėdinimo angos”. Nuo -10°C galima užsisegt pilnai.
Dėl rūdžių, jei naudoji vaško tipo tepalą, tai žiemai irgi toks būna, tik specialus žieminis. Su vasariniu vaškiniu tepalu sportavau visą žiemą, tai viskas apėjo rūdimis, prieš žiemą keista kasetė pavasary / vasarą pradėjo kartais „šaudyt”, bet iki dabar dar nekeičiau, nes vasara šiuo dviračiu nesportuoju ir minu gana lengvai. Standartinis tepalas labiau apsaugotų nuo rūdžių.
Vienintėlis užknisantis dalykas, tai aplipus sniegui po kiekvieno važiavimo, įsivežus į namus, viskas tirpsta ir reikia išsivalyti balas po dviračiu.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 4 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Dygliuotos duos maksimalų saugumą, nors jau pradėtos gaminti grynai žieminio mišinio padangos. Nepatogumas tas, kad dėl dyglių ir kuo platesnių padangų prisideda svoris, dygliai dar stabdo riedėjimą, krenta komfortas, atsiranda papildomas triukšmas važiuojant pilnai nuvalytu keliu. Įtariu, kad labai agresyviai važiuojant sukibimas pilnai nuvalytame kelyje mažėja, nes kontaktuosi ne plačiai guma, o tik metalo dyglių galais.
Aprangai: turiu sudaręs lentelę, kur pasirašau ką renktis prie kokios temperatūros, kad niekada nešalt ar neperkaist. Į darbą mindavau sportinio tipo spec. prisegamais batais (nes „sportiniai spec. pedalai”), tad turėdavau vežtis įprastą avalynę kuprinėje, kad galėčiau normaliai vaikščioti. Ten įsimesdavau ir džemperį, o mindavau maikute ir striuke. Per pietų pertrauką po kavines vaikščiodavau su maikute, džemperiu ir striuke. Namo mindavau vėl su džemperiu kuprinėje. Minant į T. Narbuto g. kalną, praversdavo striukės užtrauktukas atsisegantis ir iš apačios – atsisegdavau iki pusės iš apačios kylimo metu, o plaučiai šiltai uždengti viršutine striukės dalimi. Slidinėjimo striukė šalčiausiam orui, šonuose atsisega „prasivėdinimo angos”. Nuo -10°C galima užsisegt pilnai.
Dėl rūdžių, jei naudoji vaško tipo tepalą, tai žiemai irgi toks būna, tik specialus žieminis. Su vasariniu vaškiniu tepalu sportavau visą žiemą, tai viskas apėjo rūdimis, prieš žiemą keista kasetė pavasary / vasarą pradėjo kartais „šaudyt”, bet iki dabar dar nekeičiau, nes vasara šiuo dviračiu nesportuoju ir minu gana lengvai. Standartinis tepalas labiau apsaugotų nuo rūdžių.
Vienintėlis užknisantis dalykas, tai aplipus sniegui po kiekvieno važiavimo, įsivežus į namus, viskas tirpsta ir reikia išsivalyti balas po dviračiu.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia jau kažkoks ultra-hyper-hardcore pasirengimas. Aš tiesiog užsidedu kokią nors vėjui atsparesnę striukę (paprastai tą pačią, su kokia šiaip eičiau į lauką tokiu oru), kepurę+kapišoną ir šiaip stengiuosi nepalikti skylių, kur lengvai patektų vėjas. Ir viskas. Dviračio išvis netepu, išskyrus grandinę retkarčiais su kokiu WD-40 papurškiu. Visi tie ultra-hyper-super-duper pasirengimai būdingi šalims, kur nėra dviračių infrastruktūros ir važiuotojai mina labai greit ir labai blogomis sąlygomis (važiuojamąja dalimi ir pan.). Nėra nei jokių rūdžių ant dviračio, nei purvo. Jeigu labai reikia su kokiu škurliu prabraukiu ir viskas švaru.
*kiekvienam važiavimui lapkričio-kovo mėnesiais. Kovą-Lapkritį būna kažkiek dienų kai galima normaliai dviračiu važiuot.
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Bet kiekvienam važiavimui* reikia vis kitų kelnių - t.y. turi turėt pakankamą kiekį rotacijai tokių kurių negaila skalbt 2 kart savaitėj.
*kiekvienam važiavimui lapkričio-kovo mėnesiais. Kovą-Lapkritį būna kažkiek dienų kai galima normaliai dviračiu važiuot.
- 1 patinka
Comment
Comment