Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tai kad rytinėje dalyje tų kamščių ir nelabai yra. S. Batoro gatvėje, pavyzdžiui, kamščių niekada nebūna. Kai gyvenau N. Vilnioje, labai patiko galimybė greitai atvykti iki centro - pirmas kamštis būdavo tik Olandų gatvėje, o jei važiuodavau 6G, tai ir jis nebūdavo problema. Tai rajonas, kuriame bene geriausiai sutvarkytas VT. Aišku, nekalbant apie naujas aplinkines gyvenvietes Pavilnyje, Rokantiškėse, "Naujajame Antakalnyje", kurios pastatytos be jokio planavimo ir žiūrėjimo į ateitį.
    Bet jie visi traukia link centro ir jau čia Kareivių arba Olandų gatvėse su likusiu srautu formuoja kamščius. Miesto arterijos užsikemša aplink centrą ir tai nėra teisinga. Jaigu miesto perimetras būtų labiau humanizuotas, pritaikytas darbui ir paslaugų sferai tai ir poreikio kasdien traukti iš pakraščio į centrą nebūtu. Verslas stato ir investuoja ten kur jam naudinga bet Valstybė ir miestas turi pasirūpinti tuo kad verslas sutiktu statyti ten kur butu naudinga pačiam miestui!

    Comment


      Parašė abruo Rodyti pranešimą
      Tai kad rytinėje dalyje tų kamščių ir nelabai yra. S. Batoro gatvėje, pavyzdžiui, kamščių niekada nebūna. Kai gyvenau N. Vilnioje, labai patiko galimybė greitai atvykti iki centro - pirmas kamštis būdavo tik Olandų gatvėje, o jei važiuodavau 6G, tai ir jis nebūdavo problema. Tai rajonas, kuriame bene geriausiai sutvarkytas VT.
      Tai, kad nėra kamščių važiuojant iš Naujosios Vilnios, lemia ne viešasis transportas, o mažas gyventojų tankis N.Vilnioje, adekvatus srautams gatvių tinklas ir didelis gatvių pralaidumas - ne tik dėl S.Batoro gatvės pločio, bet ir dėl to, kad jis išskirstomas Olandų ir Subačiaus gatvių mazguose.
      Dėl viešojo transporto reikia sutikti toje dalyje, kur yra geležinkelis Kad buvo nutiesta plati S.Batoro gatvė prisidėjo ir tai kad ji sutampa su keliu Vilnius-Polockas.
      Jei S.Batoto gatvės nebūtų, nepradėtų didesnis autobusų skaičius stovintis Kojelavičiaus gatvės kamščiuose. Antra vertus, jei N.Vilnioje gyventų tiek žmonių kaip Pilaitėje, reikėtų kitokių infrastruktūros sprendimų.

      Jei 1970-1975 metai būtų buvęs išrastas "durnus judumas", tai S.Batoro gatvė nebūtų buvusi nutiesta, vykdomojo komiteto pirmininkas žadėtų vis naujus terminus, būtų giriamasi apie dviračių tako rekonstrukciją Polocko (dab. Kojelavičiaus) gatvėje, o Pavilnyje būtų įdiegtos priemonės tranzito stabdymui iš Naujosios Vilnios.

      Tačiau tų jei neįvyko ir N.Vilnia turi puikų susiekimą.
      Įdomu, kokios sąlygos dabar darbo dienomis rytais važiuojant į miestą iš Naujosios Vilnios pro Pavilnį ir Kairėnus, kai ten padidėjo gyventojų tankumas, bet gatvių tinklas nesikeitė.


      Comment


        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
        Faktas, kad kai kurie interesai nesuderinami - su ribotu biudžetu gali padaryti ribotą kiekį dalykų, tad neišeina visų miestiečių padaryti lygiai laimingais. Ir čia jau yra politika, o ne korupcija. Ar Lietuvoje, ar Vakaruose - daugiau investicijų sulaukia tos vietos, kuriose labiau balsuojama už valdančiuosius. Ar tai būtų autostrados Lenkijoje, kuriose prie Tusk'o buvo intensyviau tiesiamos vakarinėje Lenkijos dalyje, o dabar veiksmas persikėlė į rytus, ar tai būtų kokia JK, kur daugiau dėmesio sulaukia apygardos net ne labiausiai valdančiuosius palaikančios, o tos kur rezultatas arčiausiai 50-50 ir keli procentai svyruojančių rinkėjų nulems kitų rinkimų baigtį.
        Vilniuje procentaliai už Šimašių daugiau balsavo būtent tuose "priemiesčiuose" kaip pavilnys nei senuosiuose rajonuose kaip žirmūnai, taip, kad čia yra ne jokia politika, o korupcija, kai dirbama ne rinkėjui, o pagal savo asmeninius interesus. Maždaug gyvenu centre ir važiuoju visur dviračiu, tai ir tiesiu tik dviračių takus (centre), o tramvajaus į kokią pilaitę ne, nes pats pasirinkau ten negyventi.
        Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.23, 08:45.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Vilniuje procentaliai už Šimašių daugiau balsavo būtent tuose "priemiesčiuose" kaip pavilnys nei senuosiuose rajonuose kaip žirmūnai,
          Šiaip jau tikrasis Pavilnys gerokai senesnis nei Žirmūnai.

          Comment


            Šiaip jau seniai laikas stabdyti nuosavų namų plėtrą Vilniaus šiaurės vakaruose, ir jeigu kas nori statytis nuosavą pirkią - tegul daro tai pietryčiuose. Nes dabartinė priemiesčių asimetrija yra nenormali.

            Ir aišku, tegul prisiima visas su tuo susijusias rizikas, nes VT į kožną skambaus pavadinimo "Nuostabiausią pasaulyje VIP prestižinį gamtos artumo kupiną naująjį Beverly Hillsą" tikrai niekas neties.
            Snowflakes will attack U <3

            Comment


              Bet padarius P+R + bėginis transportas nuo Santariškių viskas būtų išspręsta

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Jei 1970-1975 metai būtų buvęs išrastas "durnus judumas", tai S.Batoro gatvė nebūtų buvusi nutiesta, vykdomojo komiteto pirmininkas žadėtų vis naujus terminus, būtų giriamasi apie dviračių tako rekonstrukciją Polocko (dab. Kojelavičiaus) gatvėje, o Pavilnyje būtų įdiegtos priemonės tranzito stabdymui iš Naujosios Vilnios.
                Pagal Darnaus Judumo principus tokie rajonai kaip Naujoji Vilnia ar Pilaitė iš vis nebūtų statomi. Turėjo būti plėtra su viduutinio aukštingumo perimetriniu užstatymu aplink esamus centrinius rajonus, su tankiu ramių gatvių tinklu ir geru VT. Gal net Metro linija būtų pasiteisinusi tokiame tankesniame mieste.

                Comment


                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                  Pagal Darnaus Judumo principus tokie rajonai kaip Naujoji Vilnia ar Pilaitė iš vis nebūtų statomi.
                  Naujoji Vilnia - iki 1957 ar 1959 metų buvo atskiras miestas.
                  Dėl kitų rajonų pradedant 1969 m. Lazdynais ir baigiant 1990 m. Pilaite - kažkur reikėjo apgyvendinti 1959-1989 m. padvigubėjusį gyventojų skaičių nuo 250 iki 580 tūkstančių. Pilaitės rajonas buvo planuotas kelis kartus didesnis; gal ir gerai, kad tas gigantas nebuvo įgyvendintas.

                  Kaip taisyklė, tie rajonai yra toli nuo centro ir darbo vietų. Tų rajonų susisiekimo pagrindas buvo plačios gatvės, kurios pritaikytos ir viešojo transporto eismui.
                  Perimetrinis užstatymas su paspirtukų takais menkai padėtų susisiekimui tarp Fabijoniškių ir Kirtimų, Baltupių ir Aukštųjų Panerių, ar Šeškinės ir Centro.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Naujoji Vilnia - iki 1957 ar 1959 metų buvo atskiras miestas.
                    Dėl kitų rajonų pradedant 1969 m. Lazdynais ir baigiant 1990 m. Pilaite - kažkur reikėjo apgyvendinti 1959-1989 m. padvigubėjusį gyventojų skaičių nuo 250 iki 580 tūkstančių. Pilaitės rajonas buvo planuotas kelis kartus didesnis; gal ir gerai, kad tas gigantas nebuvo įgyvendintas.

                    Kaip taisyklė, tie rajonai yra toli nuo centro ir darbo vietų. Tų rajonų susisiekimo pagrindas buvo plačios gatvės, kurios pritaikytos ir viešojo transporto eismui.
                    Perimetrinis užstatymas su paspirtukų takais menkai padėtų susisiekimui tarp Fabijoniškių ir Kirtimų, Baltupių ir Aukštųjų Panerių, ar Šeškinės ir Centro.
                    Kaip alternatyvus pavyzdys: Vienoje daugiau nei milijonas žmonių gyvena centrinėje miesto dalyje, kuri visa yra užstatyta perimetru, ir turi puikų susisiekimą nepaisant to, kad nėra dviejų lygių sankryžų ir požeminių perėjų. Spartus populiacijos augimas nėra joks pateisinimas: sovietai tiesiog statė šūdinai, bet tai nereiškia kad mes tas tai turime tęsti. Gal statant ir neatrodė kad blogai, nes tuo metu tai buvo vyravusi urbanistinė idėja ir daug kur vakaruose, bet vakarai suprato klaidas ir jas paskui taisė, taisyti turime ir mes.

                    Comment


                      Ne tiek statyta šūdinai, kiek pasikeitė pasaulis. Le Corbusier idėjos ne iš niekur atsirado. Pažiūrėjus kaip atrodė miestai po pramonės revoliucijos ir įskaitant, kad didelė žmonių dalis buvo atsikėlus iš kaimų ir pripratus prie kitokios erdvės.. Visai natūralu, kad sekantis žingsnis toks buvo.

                      Ir tokie miestai visai veiktų jei didžioji dalis žmonių visą gyvenimą pradirbtų toje pačioje darbovietėje ir būstą rinktųsi šalia darbo. Dirbtų pagrinde tik vyras, tad problema dėl vyro ir žmonos darboviečių skirtinguose miesto galuose nebūtų aktuali. Po darbo rečiau varytų į centriuką tūsint, o dažniau su šeima leistų vakarus prie teliko ar vietiniame parkelyje.

                      Turbūt idealaus miesto suvokimas vėl keisis jei įsigalės nuotolinis darbas ir nuotolinės pramogos.

                      Comment


                        Tas projektas ir numtomas plėtoti sklypas priešingoje kitoje Žirmūnų gatvės pusėje nepalieka vietos būsimosios Šiaurinės gatvės plėtrai.
                        Dabartinė Žirmūnų- Kareivių gatvių sankryža po darbo valandų - ištisiniai kamščiai. Iš centro važiuojant Žirmūnų kalno kryptimi yra tik viena juosta ir ta pati užkimšrta, nes prikuta įviairiauisų fazių; sukantys į dešinę link Valakampių tiltą užkemša kitas juostas. Kol nepadidintas Žirmūnų- Kareivių gatvių sankryžos pralaidumas, statyti daugiabučių namų projektą prie pat užkimštos sankryžos yra labai savotiškas sprendimas.

                        Beje, tas naujas pastatas - visai šalia buvusio "Baltijos ąžuolo" projekto, kurio statyba 2005-2006 metais buvo sustabdyta dėl gyventojų protestų.

                        https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...onstro-1317600

                        Comment


                          Čia pristumta prie pat Kareivių g. raudonų linijų.

                          Comment


                            Citus, Merko, Prodo ir namo pro ten jau nebegrįšiu. Ten jau dabar nerealūs nuolatiniai kamščiai, kuriuos reikia apvažiuoti per Trinapolio g.

                            Aš vis dar laukiu, kada tą aikštelę kas nors nupirks ir dar daugiau daugiabučių ten įspraus.

                            Comment


                              Parašė _rB_ Rodyti pranešimą
                              Citus, Merko, Prodo ir namo pro ten jau nebegrįšiu. Ten jau dabar nerealūs nuolatiniai kamščiai, kuriuos reikia apvažiuoti per Trinapolio g.

                              Aš vis dar laukiu, kada tą aikštelę kas nors nupirks ir dar daugiau daugiabučių ten įspraus.
                              Butent, bet kaip visada diskusija apie VT bus uzcenzuruota ir vel bus bliaunama del keliu kuriuose truksta juostu. Don't plan, make it up as you go.

                              Comment


                                Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                                Butent, bet kaip visada diskusija apie VT bus uzcenzuruota ir vel bus bliaunama del keliu kuriuose truksta juostu. Don't plan, make it up as you go.
                                Apie kokią cenzūrą jūs kalbat?

                                Paprastai savivaldybė siūlo dviračius ir paspirtukus

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                  Apie kokią cenzūrą jūs kalbat?

                                  Paprastai savivaldybė siūlo dviračius ir paspirtukus
                                  Taigi visi kas nori veikiančio VT kuris nėra 35 metų senumo yra talibai ir išvis kodėl ponas pensininke nemini dviračio.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Bent man, visur važiuojančiam dviračiu
                                    O tai naujas golfas?
                                    Šaunu pakeisti į dviratį, bet liūdna parduoti po 1-2 metų nuo įsigijimo iš salono, nes tada kainos daug prarandama.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                      O tai naujas golfas?
                                      Šaunu pakeisti į dviratį, bet liūdna parduoti po 1-2 metų nuo įsigijimo iš salono, nes tada kainos daug prarandama.
                                      Nu su Golfu važiuoju biškį toliau, kur su dviračiu būtų problematiška. Kaip kad į Estiją ar Lenkiją ar Palangą. Tiesiog gyvenant Vilniuje arčiau centro keliauti į darbą ar parduotuvę kaip nors kitaip, nei dviračiu ar paspirtuku, būtų visiška beprotybė ir prilygintina savęs žalojimui.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Nu su Golfu važiuoju biškį toliau, kur su dviračiu būtų problematiška. Kaip kad į Estiją ar Lenkiją ar Palangą. Tiesiog gyvenant Vilniuje arčiau centro keliauti į darbą ar parduotuvę kaip nors kitaip, nei dviračiu ar paspirtuku, būtų visiška beprotybė ir prilygintina savęs žalojimui.
                                        Ir kiek prie tos parduotuvės stovi dviračių bei kiek automobilių?
                                        Negali dauguma būti bepročiai.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Ir kiek prie tos parduotuvės stovi dviračių bei kiek automobilių?
                                          Negali dauguma būti bepročiai.
                                          Yra psichologinis barjeras, kurį perlipti labai sunku. Aš ir pats negimiau ant dviračio. Daugelis žmonių patys nesupranta ir negali rišliai paaiškinti, kodėl į darbą už 1.5km centre važiuoja mašina ir stovi 40 minučių kamštyje, kai galėtų nauju ir plačiu dviračių taku ant dviračio ar paspirtuko atsidurti vietoje per 7 minutes. Nenoriu jų vadinti kvailiais, nes pats asmeniškai pažįstu ne vieną žmogų tokioje situacijoje ir žinau, kad jie tikrai nėra kvailiai. Manau tiesiog reikia šiek tiek laiko.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X