Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė luknas Rodyti pranešimąNereikėjo Vilniaus plėsti, tai ir nebūtų reikėję priemiesčiuose infrastruktūros vystyti. Kažkaip tai keistai gaunasi, kad Vilnius nori tik plėstis, o nenori susitraukti...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė luknas Rodyti pranešimąNereikėjo Vilniaus plėsti, tai ir nebūtų reikėję priemiesčiuose infrastruktūros vystyti. Kažkaip tai keistai gaunasi, kad Vilnius nori tik plėstis, o nenori susitraukti...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar bendruosius, detaliuosius planus tvirtina, statybų leidimus išduoda ne ta pati VMS?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pavilnis ar Balsiai nėra Vilniaus rajonas, o ta pati Vilniaus miesto savivaldybė, plius tuose rajonuose gyvena daugiau uždirbantys ir daugiau mokesčių sumokantys nei kur nors lazdynuose ar vilkpėdėje.
O meras turėtų vienodai rūpintis visais gyventojais, o ne savo asmenine aplinka, maždaug tvarkysiu tik ten, kur pats pasirinkau gyventi, o visa kita dzin, realiai čia tokia pat korupcija kaip su skverno keliuku. Kokioje Vokietijoje ar Danijoje toks meras būtų politinis lavonas po tokių pasisakymų.
Faktas, kad kai kurie interesai nesuderinami - su ribotu biudžetu gali padaryti ribotą kiekį dalykų, tad neišeina visų miestiečių padaryti lygiai laimingais. Ir čia jau yra politika, o ne korupcija. Ar Lietuvoje, ar Vakaruose - daugiau investicijų sulaukia tos vietos, kuriose labiau balsuojama už valdančiuosius. Ar tai būtų autostrados Lenkijoje, kuriose prie Tusk'o buvo intensyviau tiesiamos vakarinėje Lenkijos dalyje, o dabar veiksmas persikėlė į rytus, ar tai būtų kokia JK, kur daugiau dėmesio sulaukia apygardos net ne labiausiai valdančiuosius palaikančios, o tos kur rezultatas arčiausiai 50-50 ir keli procentai svyruojančių rinkėjų nulems kitų rinkimų baigtį.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąŠitas projektas planuojamas prie tranzitinių gatvių, kuriomis vyksta nuolatinis intensyvus eismas ir kuriomis naudojasi turbūt kaip minimum 100.000 vilniečių. 500 butų yra daug, tačiau lyginant su 1/6 Vilniaus gyventojų tai vis tiek yra menkniekis, kuris tų tranzitinių gatvių apkrovimo iš esmės nepakeis (žinoma jeigu tai nelems naujų šviesoforų atsiradimo). Gatves Vilniuje labiausiai apkrauna toliau nuo centro gyvenantys žmonės, nes kuo toliau gyveni, tuo mažesnės galimybės vaikščioti pėsčiomis, naudotis dviračiais ar paspirtukais ir tuo didesnė būtinybė važinėti su mašina. Jei tokio dydžio projektas būtų vykdomas kur nors Vilniaus pakrašty - tai turėtų daug didesnę neigiamą poveikį bendram gatvių apkrovimui, nei kad jis bus šiuo atveju.
Comment
-
Tai kad rytinėje dalyje tų kamščių ir nelabai yra. S. Batoro gatvėje, pavyzdžiui, kamščių niekada nebūna. Kai gyvenau N. Vilnioje, labai patiko galimybė greitai atvykti iki centro - pirmas kamštis būdavo tik Olandų gatvėje, o jei važiuodavau 6G, tai ir jis nebūdavo problema. Tai rajonas, kuriame bene geriausiai sutvarkytas VT. Aišku, nekalbant apie naujas aplinkines gyvenvietes Pavilnyje, Rokantiškėse, "Naujajame Antakalnyje", kurios pastatytos be jokio planavimo ir žiūrėjimo į ateitį.Paskutinis taisė abruo; 2021.09.22, 23:59.Lietuva visiems.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTai kad rytinėje dalyje tų kamščių ir nelabai yra. S. Batoro gatvėje, pavyzdžiui, kamščių niekada nebūna. Kai gyvenau N. Vilnioje, labai patiko galimybė greitai atvykti iki centro - pirmas kamštis būdavo tik Olandų gatvėje, o jei važiuodavau 6G, tai ir jis nebūdavo problema. Tai rajonas, kuriame bene geriausiai sutvarkytas VT. Aišku, nekalbant apie naujas aplinkines gyvenvietes Pavilnyje, Rokantiškėse, "Naujajame Antakalnyje", kurios pastatytos be jokio planavimo ir žiūrėjimo į ateitį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTai kad rytinėje dalyje tų kamščių ir nelabai yra. S. Batoro gatvėje, pavyzdžiui, kamščių niekada nebūna. Kai gyvenau N. Vilnioje, labai patiko galimybė greitai atvykti iki centro - pirmas kamštis būdavo tik Olandų gatvėje, o jei važiuodavau 6G, tai ir jis nebūdavo problema. Tai rajonas, kuriame bene geriausiai sutvarkytas VT.
Dėl viešojo transporto reikia sutikti toje dalyje, kur yra geležinkelis Kad buvo nutiesta plati S.Batoro gatvė prisidėjo ir tai kad ji sutampa su keliu Vilnius-Polockas.
Jei S.Batoto gatvės nebūtų, nepradėtų didesnis autobusų skaičius stovintis Kojelavičiaus gatvės kamščiuose. Antra vertus, jei N.Vilnioje gyventų tiek žmonių kaip Pilaitėje, reikėtų kitokių infrastruktūros sprendimų.
Jei 1970-1975 metai būtų buvęs išrastas "durnus judumas", tai S.Batoro gatvė nebūtų buvusi nutiesta, vykdomojo komiteto pirmininkas žadėtų vis naujus terminus, būtų giriamasi apie dviračių tako rekonstrukciją Polocko (dab. Kojelavičiaus) gatvėje, o Pavilnyje būtų įdiegtos priemonės tranzito stabdymui iš Naujosios Vilnios.
Tačiau tų jei neįvyko ir N.Vilnia turi puikų susiekimą.
Įdomu, kokios sąlygos dabar darbo dienomis rytais važiuojant į miestą iš Naujosios Vilnios pro Pavilnį ir Kairėnus, kai ten padidėjo gyventojų tankumas, bet gatvių tinklas nesikeitė.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąFaktas, kad kai kurie interesai nesuderinami - su ribotu biudžetu gali padaryti ribotą kiekį dalykų, tad neišeina visų miestiečių padaryti lygiai laimingais. Ir čia jau yra politika, o ne korupcija. Ar Lietuvoje, ar Vakaruose - daugiau investicijų sulaukia tos vietos, kuriose labiau balsuojama už valdančiuosius. Ar tai būtų autostrados Lenkijoje, kuriose prie Tusk'o buvo intensyviau tiesiamos vakarinėje Lenkijos dalyje, o dabar veiksmas persikėlė į rytus, ar tai būtų kokia JK, kur daugiau dėmesio sulaukia apygardos net ne labiausiai valdančiuosius palaikančios, o tos kur rezultatas arčiausiai 50-50 ir keli procentai svyruojančių rinkėjų nulems kitų rinkimų baigtį.Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.23, 08:45.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Vilniuje procentaliai už Šimašių daugiau balsavo būtent tuose "priemiesčiuose" kaip pavilnys nei senuosiuose rajonuose kaip žirmūnai,
Comment
-
Šiaip jau seniai laikas stabdyti nuosavų namų plėtrą Vilniaus šiaurės vakaruose, ir jeigu kas nori statytis nuosavą pirkią - tegul daro tai pietryčiuose. Nes dabartinė priemiesčių asimetrija yra nenormali.
Ir aišku, tegul prisiima visas su tuo susijusias rizikas, nes VT į kožną skambaus pavadinimo "Nuostabiausią pasaulyje VIP prestižinį gamtos artumo kupiną naująjį Beverly Hillsą" tikrai niekas neties.Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJei 1970-1975 metai būtų buvęs išrastas "durnus judumas", tai S.Batoro gatvė nebūtų buvusi nutiesta, vykdomojo komiteto pirmininkas žadėtų vis naujus terminus, būtų giriamasi apie dviračių tako rekonstrukciją Polocko (dab. Kojelavičiaus) gatvėje, o Pavilnyje būtų įdiegtos priemonės tranzito stabdymui iš Naujosios Vilnios.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąPagal Darnaus Judumo principus tokie rajonai kaip Naujoji Vilnia ar Pilaitė iš vis nebūtų statomi.
Dėl kitų rajonų pradedant 1969 m. Lazdynais ir baigiant 1990 m. Pilaite - kažkur reikėjo apgyvendinti 1959-1989 m. padvigubėjusį gyventojų skaičių nuo 250 iki 580 tūkstančių. Pilaitės rajonas buvo planuotas kelis kartus didesnis; gal ir gerai, kad tas gigantas nebuvo įgyvendintas.
Kaip taisyklė, tie rajonai yra toli nuo centro ir darbo vietų. Tų rajonų susisiekimo pagrindas buvo plačios gatvės, kurios pritaikytos ir viešojo transporto eismui.
Perimetrinis užstatymas su paspirtukų takais menkai padėtų susisiekimui tarp Fabijoniškių ir Kirtimų, Baltupių ir Aukštųjų Panerių, ar Šeškinės ir Centro.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNaujoji Vilnia - iki 1957 ar 1959 metų buvo atskiras miestas.
Dėl kitų rajonų pradedant 1969 m. Lazdynais ir baigiant 1990 m. Pilaite - kažkur reikėjo apgyvendinti 1959-1989 m. padvigubėjusį gyventojų skaičių nuo 250 iki 580 tūkstančių. Pilaitės rajonas buvo planuotas kelis kartus didesnis; gal ir gerai, kad tas gigantas nebuvo įgyvendintas.
Kaip taisyklė, tie rajonai yra toli nuo centro ir darbo vietų. Tų rajonų susisiekimo pagrindas buvo plačios gatvės, kurios pritaikytos ir viešojo transporto eismui.
Perimetrinis užstatymas su paspirtukų takais menkai padėtų susisiekimui tarp Fabijoniškių ir Kirtimų, Baltupių ir Aukštųjų Panerių, ar Šeškinės ir Centro.
- 2 patinka
Comment
-
Ne tiek statyta šūdinai, kiek pasikeitė pasaulis. Le Corbusier idėjos ne iš niekur atsirado. Pažiūrėjus kaip atrodė miestai po pramonės revoliucijos ir įskaitant, kad didelė žmonių dalis buvo atsikėlus iš kaimų ir pripratus prie kitokios erdvės.. Visai natūralu, kad sekantis žingsnis toks buvo.
Ir tokie miestai visai veiktų jei didžioji dalis žmonių visą gyvenimą pradirbtų toje pačioje darbovietėje ir būstą rinktųsi šalia darbo. Dirbtų pagrinde tik vyras, tad problema dėl vyro ir žmonos darboviečių skirtinguose miesto galuose nebūtų aktuali. Po darbo rečiau varytų į centriuką tūsint, o dažniau su šeima leistų vakarus prie teliko ar vietiniame parkelyje.
Turbūt idealaus miesto suvokimas vėl keisis jei įsigalės nuotolinis darbas ir nuotolinės pramogos.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
Dabartinė Žirmūnų- Kareivių gatvių sankryža po darbo valandų - ištisiniai kamščiai. Iš centro važiuojant Žirmūnų kalno kryptimi yra tik viena juosta ir ta pati užkimšrta, nes prikuta įviairiauisų fazių; sukantys į dešinę link Valakampių tiltą užkemša kitas juostas. Kol nepadidintas Žirmūnų- Kareivių gatvių sankryžos pralaidumas, statyti daugiabučių namų projektą prie pat užkimštos sankryžos yra labai savotiškas sprendimas.
Beje, tas naujas pastatas - visai šalia buvusio "Baltijos ąžuolo" projekto, kurio statyba 2005-2006 metais buvo sustabdyta dėl gyventojų protestų.
https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...onstro-1317600
- 1 patinka
Comment
Comment