Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Šiaurine gatve į Ukmergės gatvę suvažiuos Buivydiškių, Zujūnų ir ko gyventojai, Galvės gatvė labiausiai reikalinga Lentvario apylinkių kotedžingo atstovams, Mykolo Lietuvio - Bajorų naujakuriams, o Nemenčinės plentas - Laurų kvartalo winneriams ir pigesnį slypą link Nemenčinės atradusiems.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O Kernavės gatve kotedžeriai į ofisynus važiuos...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Šiaurine gatve į Ukmergės gatvę suvažiuos Buivydiškių, Zujūnų ir ko gyventojai, Galvės gatvė labiausiai reikalinga Lentvario apylinkių kotedžingo atstovams, Mykolo Lietuvio - Bajorų naujakuriams, o Nemenčinės plentas - Laurų kvartalo winneriams ir pigesnį slypą link Nemenčinės atradusiems.
Galvės gatvė - visi Vilniaus miesto gyventojai, penktadienį vakare važiuojantys į Trakų ežerų pusę, o sekmadienį vakare iš jo grįžtantys. Kamščiai ten būna kiekvieną vasaros savaitgalį
Mykolo Lietuvio gatvė bus reikalinga, visiems norintiems patekti iš VA į Santariškes. Vietiniai gyventojai (ar bent jau jų dalis) tai kaip tik protestuoja prieš tos gatvės tiesimą, nes nenori padidėjusio srauto po langais. Taip, kad nusišnekėjote čia.
Ir be to kaip minėjau ankstesniame pranešime - dabar mieste alternatyvos beveik nėra, nes VMS gerinti viešojo transporto sąlygas mieste nustojo
- 5 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąGalvės gatvė - visi Vilniaus miesto gyventojai, penktadienį vakare važiuojantys į Trakų ežerų pusę, o sekmadienį vakare iš jo grįžtantys. Kamščiai ten būna kiekvieną vasaros savaitgalį
Nemenčinės plentui irgi tas pats galioja.
- 1 patinka
Comment
-
Išvada: vėluojantys projektai yra gudri miesto strategija apriboti miestiečių keliones autotransportu ir tuo pačiu tapti labai eco!
Perspektyvoje apriboti gyventojų ilgesnio atstumo keliones apskritai.
Mano žmona dirba kaip tik prie Galvės g. (įmonių ten labai daug). Dauguma darbuotojų važiuoja iki darbo 15-30 km, keli nuo keliasdešimt km iki 320 km (Klaipėda). Greitai jie tokios teisės neturės, nes Galvės gatvė bus uždaryta, kad į miestą neprasibrautų kotedžininkai. Nebent pėsčiomis, paspirtukais ar dviračiais, slidėmis ir pan. (nes normalaus vis žadamo dviračių tako iki Trakų per 20 metų nenutiesė)
P.S. gal čia šiek tiek per daug emocionaliai, bet reikia šiek tiek užgroteskinti siituaciją su mėtymaisi į kraštutinumus.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąIšvada: vėluojantys projektai yra gudri miesto strategija apriboti miestiečių keliones autotransportu ir tuo pačiu tapti labai eco!
Perspektyvoje apriboti gyventojų ilgesnio atstumo keliones apskritai.
Mano žmona dirba kaip tik prie Galvės g. (įmonių ten labai daug). Dauguma darbuotojų važiuoja iki darbo 15-30 km, keli nuo keliasdešimt km iki 320 km (Klaipėda). Greitai jie tokios teisės neturės, nes Galvės gatvė bus uždaryta, kad į miestą neprasibrautų kotedžininkai. Nebent pėsčiomis, paspirtukais ar dviračiais, slidėmis ir pan. (nes normalaus vis žadamo dviračių tako iki Trakų per 20 metų nenutiesė)
P.S. gal čia šiek tiek per daug emocionaliai, bet reikia šiek tiek užgroteskinti siituaciją su mėtymaisi į kraštutinumus.
Aš tai šiaip pats pasisakau už Galvės g. išplatinimą ir aplinkinių gatvių ir teritojų sutvarkymą ir dėl ten esančių darbo vietų, ir šiaip kad tai yra vienas svarbesnių kelių į miestą. Svarbu ten nepamiršti ir VT ir gatvių humanizavimo - kad automobilis nebūtų vienintelis racionalus būdas ten patekti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Mano pati didžiausė baimė yra kad sekančius rinkimus laimės kandidatas akcentuojantis visus nebaigtus grandiozinius gatvių projektus ir kitoje kadencijoje matysime visų miesto pinigų nukreipimą joms pabaigti. Viešojo transporto tolimesnį atnaujinimą, gyvenamųjų rajonų humanizavimą galėsim pamiršti, bet užtat visų priemiesčio kotedžų gyventojai galės patogiais plačiais keliais suvažiuoti į miestą ir stovėti kamščiuose arčiau jo centro.
Kol tokie apgailėtini „rajonai“ bus statomi, tol apie visuotinį darnų judėjimą galėsime pamiršti. Nors kažkaip visada atsiranda tokių, kurie su malonumu perka...
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Nieko nėra smagiau, negu nusipirkti kotedžą visiškoje skylėje, kuris atskirtas nuo miesto dviem skirtingais aplinkkeliais, ir penkiolika metų taksauti savo vaikus į miestą.
Kol tokie apgailėtini „rajonai“ bus statomi, tol apie visuotinį darnų judėjimą galėsime pamiršti. Nors kažkaip visada atsiranda tokių, kurie su malonumu perka...
Comment
-
Parašė Skid Row Rodyti pranešimąNeseniai užmatyta feisbuke. Čia yra mero atsakymas į komentarą apie susisiekimo problemas iš Pavilnio ir Balsių, kurie šiaip jau priklauso Vilniaus miestui
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Mano pati didžiausė baimė yra kad sekančius rinkimus laimės kandidatas akcentuojantis visus nebaigtus grandiozinius gatvių projektus ir kitoje kadencijoje matysime visų miesto pinigų nukreipimą joms pabaigti. Viešojo transporto tolimesnį atnaujinimą, gyvenamųjų rajonų humanizavimą galėsim pamiršti, bet užtat visų priemiesčio kotedžų gyventojai galės patogiais plačiais keliais suvažiuoti į miestą ir stovėti kamščiuose arčiau jo centro.
Comment
-
Parašė Skid Row Rodyti pranešimąNeseniai užmatyta feisbuke. Čia yra mero atsakymas į komentarą apie susisiekimo problemas iš Pavilnio ir Balsių, kurie šiaip jau priklauso Vilniaus miestui
Taigi VMS net patvirtinino planą, kur bus kažkokia infrastruktūra plečiama, o kur ne, nors visur ta pati Vilniaus miesto savivaldybė. Taip pat neaišku, kodėl visokie laukai zūjūnuose ar nemėžyje patenka į tą prioritetą, o tokie rajonai kaip rasos, markučiai ar jeruzalė ne, turbūt priklausomai nuo to, kur gyvena ar turi žemės su VMS susiję vystytojai.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-28.pdf
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Man atrodo, kad Šimašius viduje jau savęs nelaiko meru
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Jau jis puse Europos pasigyrė, kad nebus meru ir nieko nedarys, o tikisi, kad kitas meras padarys. Žiūrėti nuo 1:30.
Comment
-
Nu bet realiai Šimašius sako tai, ką daug miestiečių ir galvoja. Jeigu tu pasirinkai gyventi priemiestyje - tavo problemos ir tavo galvos skausmas, ką su savo vaikais, darbais ir t.t. daryt. Aš suprantu, kad tai yra miesto teritorija. Bet visi miestiečiai yra lygūs, o infrastruktūros poreikis pinigine išraiška vienam priemiesčio gyventojui gaunasi didesnis negu vienam arčiau centro daugiabutyje gyvenančiam, tad jeigu mes platinsim gatves, didinsim parkingo vietų skaičių bet iš to neliks pinigų VT ir centriniams miesto rajonams sutvarkyti: bus mažų mažiausiai neteisinga didelės dalies gyventojų sąskaita.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąNu bet realiai Šimašius sako tai, ką daug miestiečių ir galvoja. Jeigu tu pasirinkai gyventi priemiestyje - tavo problemos ir tavo galvos skausmas, ką su savo vaikais, darbais ir t.t. daryt. Aš suprantu, kad tai yra miesto teritorija. Bet visi miestiečiai yra lygūs, o infrastruktūros poreikis pinigine išraiška vienam priemiesčio gyventojui gaunasi didesnis negu vienam arčiau centro daugiabutyje gyvenančiam, tad jeigu mes platinsim gatves, didinsim parkingo vietų skaičių bet iš to neliks pinigų VT ir centriniams miesto rajonams sutvarkyti: bus mažų mažiausiai neteisinga didelės dalies gyventojų sąskaita.
O meras turėtų vienodai rūpintis visais gyventojais, o ne savo asmenine aplinka, maždaug tvarkysiu tik ten, kur pats pasirinkau gyventi, o visa kita dzin, realiai čia tokia pat korupcija kaip su skverno keliuku. Kokioje Vokietijoje ar Danijoje toks meras būtų politinis lavonas po tokių pasisakymų.Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.22, 16:18.
- 1 patinka
Comment
Comment