Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    TIkrai taip nera kad vakaru europa staiga nustojo daryt naujas gatves ir stampuoja vien dvirtakius. Is fantastikos srities kazkas jau.
    Dažniausiai ta fantastika būna "nuvažiavau į XYZ miestą, studentaudamas pamačiau milijoninio miesto senamiestį, reikia mano miegamajam rajone Vilniuje irgi daryti taip pat".

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Dažniausiai ta fantastika būna "nuvažiavau į XYZ miestą, studentaudamas pamačiau milijoninio miesto senamiestį, reikia mano miegamajam rajone Vilniuje irgi daryti taip pat".
      Geras pastebėjimas, nuvažiuoja į Amsterdamo centrą ir galvoja, kad visi tik su dviračiais važinėja ar pėsčiomis vaikšto, o kad keli km nuo centro visur po miestą eina tikrų tikriausi 8 juostų greitkeliai, prieš kuriuos šiaurinė gatvė atrodo kaip eilinė siaura vidinė kvartalo gatvelė, to aišku nesužino.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Geras pastebėjimas, nuvažiuoja į Amsterdamo centrą ir galvoja, kad visi tik su dviračiais važinėja ar pėsčiomis vaikšto, o kad keli km nuo centro visur po miestą eina tikrų tikriausi 8 juostų greitkeliai, prieš kuriuos šiaurinė gatvė atrodo kaip eilinė siaura vidinė kvartalo gatvelė, to aišku nesužino.
        Būtent. Pvz N kartų buvau Berlyne kai tik pavaikštau centrine dalimi, aplankau turistines vietas, pavažiuoju metro porą stotelių ir tiek. Šiemet buvo proga ilgiau pabūt, pačiam pavairuot su mašina po Berlyną ir dar su dviračiu apmint apylinkes, išlendant ir už A10 žiedo. Sakykim... gerokai praplėčiau savo įsivaizdavimą apie miestą.

        Comment


          Stovėjimas kamščiuose piko metu yra kiekvieno pasirinkimas. Viešasis beje piko metu gana pakankamai ir taip apkrautas. Kamščiai yra trumpalaikė bėda, o rajonų kiemai nukrauti belekaip numestais automobiliais pastoviai. Aš priešingai - skatinčiau važinėjimą viešuoju savaitgaliais ir vakarais centro kryptimi, kad žmonės juo naudotųsi laisvalaikiui ir keliaujant į renginius. Taip gal viešasis ir taps gyvenimo būdo dalimi ir pirmu žingsniu automobilio atsisakymui. O kuriems jis būtinas išvykai į kaimą ar prie jūros, reiktų sudaryti sąlygas saugiai laikyti ir kur tolėliau nuo namų, bet kur būtų garantuota tvarkinga vieta.

          Comment


            Jau ne kartą kartojau ir dar kartą pakartosiu, kad spūstys neišnyks niekada. Tai elementarus paklausos-pasiūlos klausimas. Vos paplatinus gatves ar dalį persodinus į viešąjį transportą, atsilaisvinusią vietą užims nauji automobiliai. Tad nuo kamščių negelbės nei vienas, nei kitas, jie bus tokie, kokius pasirengę iškęsti vairuotojai. Šią tendenciją pasaulyje jau senai pastebėjo ir išnagrinėjo, ta tema straipsnis: "WHAT'S UP WITH THAT: BUILDING BIGGER ROADS ACTUALLY MAKES TRAFFIC WORSE" https://www.wired.com/2014/06/wuwt-t...il_onsiteshare
            Bet užtat, kaip nekeista pastebimą efektą duoda ekonominės priemonės, kaip įvažiavimo apmokestinimas, nes žmonės ima skaičiuotis ir daryti mažiau neplanuotų kelionių.
            Lygiai tas pats galioja ir parkavimo vietoms.
            Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.21, 07:10.

            Comment


              Atsimenu per debatus visi peike statyk ir vaziuok aiksteliu vietas, mat jos turetu buti prie miesto ivaziavimu. Nei dabartiniu nei siulomu atveju jos tikrai neveiks pagal savo paskirti. Joks durnius nepalikines masinos dar kazkur prie Perkunkiemio kad paskui valanda su autobusu baladotis iki centro. Tai tikrai butu kvaila. Vienintelis atvejis kai statyk ir vaziuok turetu apciuopiamos naudos ir is tikruju kazkiek suveiktu tai kai viesuoju transportu butu nusigauti greiciau nei automobiliu. Bet taip tikrai nebus nei prie vieno ivaziavimo i Vilniu. Visu antra kiek zmoniu galetu palikti masinas vienoje aiksteleje, pvz 40? Tai nieko nepakeistu kamsciu prasme. Kazkoks pazaidimas uz biudzeto pinigus.

              Kitavertus tikrai padetu dviraciu nuomos ispletimas i miegamosius rajonus bei padaryti ji veikianti dar nors menesi anksciau ir veliau. Kazkoks nonsensas, kad as negaliu nuvaziuoti is darbo namo isnuomotu dviraciu iki Karoliniskiu, uz kuriu dar yra ir Pilaite ir viskas tai nepasiekiama.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Kitavertus tikrai padetu dviraciu nuomos ispletimas i miegamosius rajonus bei padaryti ji veikianti dar nors menesi anksciau ir veliau. Kazkoks nonsensas, kad as negaliu nuvaziuoti is darbo namo isnuomotu dviraciu iki Karoliniskiu, uz kuriu dar yra ir Pilaite ir viskas tai nepasiekiama.
                Aš tikiuosi, kad bent paspirtukai ateis į šiuos rajonus. Ar gal jau yra žinomi kokie nors konkretūs planai apie tai?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Tai Lietuvoje ir yra pigu. Kitaip aš tikrai nesipirkčiau naujos mašinos savaitgalio pasivažinėjimui į kavinę arba į pažintinį taką vasarą. Mašinos turėjimą reikia apmokestinti. Tai padaryti yra be galo lengva ir būtų nušauti keli zuikiai vienu šūviu: surinkta pinigų į biudžetą, kuriuos aš esu pasirengęs pradėti mokėti kad ir nuo rytojaus. Ir apvalytos gatvės nuo dūmijančių kregždžių ir Passatų. Na ir kiemai atsilaisvintų nuo laužų.

                  Valdžia šitų lengvai surenkamų ir administruojamų pinigų kažkodėl pasiimti nenori.
                  Vilniuje yra VT ir išsiversti be automobilio dar įmanoma, o ką darytų kaimiečiai, kurie uždirba mažai, bet automobilis yra vienintelis variantas nuvažiuoti iki darbo ar bet kur iš namų?
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                    Aš tikiuosi, kad bent paspirtukai ateis į šiuos rajonus. Ar gal jau yra žinomi kokie nors konkretūs planai apie tai?
                    Planai kad nuo balandzio 1 turetu leist, kiek atsimenu. Bet kur bus zonos neaisku, manau kad turetu padaryti daugmaz visur, kitaip nematau prasmes. Vienas normalus zaidejas yra CityBee, tai manau keli is pazadetu keturiu jau po sio sezono pasitrauks, o CityBee turi daugiau sansu islikt gyvam.

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      Vienintelis atvejis kai statyk ir vaziuok turetu apciuopiamos naudos ir is tikruju kazkiek suveiktu tai kai viesuoju transportu butu nusigauti greiciau nei automobiliu.
                      Na, mano patirtis rodo, kad važiuojant VT Ukmergės gatve nuo Maximos iki Lazdyno tilto autobusas užtrunka apie 15-17 min (nes yra A juosta). ir kelionė iki sustojimo ir nuo sustojimo sumoje 5-7 min. Važiuojant automobiliu tai užtrunka daugiau nei pusvalandį+parkavimo paieška. Žodžiu, kai kur tai veikia.

                      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                      Comment


                        Comment


                          ^^ As nesuprantu, ar jie dar platina ta gatve?

                          Comment


                            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                            ^^ As nesuprantu, ar jie dar platina ta gatve?
                            Taip. Reikia.

                            Comment


                              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                              ^^ As nesuprantu, ar jie dar platina ta gatve?
                              vyksta "dorozhnaja revoliucija" pagal sekminga Celiabinsko pavyzdi. Kasmet reikia dadet po viena juosta ir kamsciai stebuklingai sumazeja!

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                vyksta "dorozhnaja revoliucija" pagal sekminga Celiabinsko pavyzdi. Kasmet reikia dadet po viena juosta ir kamsciai stebuklingai sumazeja!
                                Tai bent 3 metams garantuota sėkminga kova prieš kamščius. Na o kai baigsis vieta, tai galėsim toliau stovėti ir su ilgesiu prisiminti tuos sėkmės metus. Turbūt kažką panašaus veikia daugelis kasdien stovėdami ir Tūkstantmečio gatvėje...

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Turi omenyje aplinkkelių kaipo vakarinis, ar tiesiog gatvių jungčių? Nes elementarių C kategorijos gatvių Vilniuje yra katastrofiškas trūkumas. Turime begales atvejų, kai iš kiemų išsukama tiesiai į B kategorijos arterijas ir tuomet visi stovi bendroje eilėje, nors kelionės tikslai gal visiškai skirtingi - vienam tik reikia patekti į gretimą mikrorajoną, o kitam reikia į kitą miesto galą. Tai ir gaunasi, kad net Tūkstantmečio gatvė stovi kamštyje ir platink tu tuos kakliukus be galo.
                                  Kaipo vakarinis. Pvz iš Santariškių išvažiuot į rytus/pietus/vakarus greičiausia yra per centrą.

                                  Kokį Tūkstantmečio gatvės kamštį turi omenyje? Minsko sankryža yra labai aiškus probleminis butelio kakliukas. Išvažiavimas iš Oslo gatvės į Vakarinį taip pat yra labai konkreti projektuotojų klaida, kuri anksčiau ar vėliau bus sąlyginai nebrangiai pataisyta. Kaip buvo pataisytas išvažiavimas iš Vakarinio link Gariūnų ir įvažiavimas į Vakarinį nuo Gariūnų. Nepanašu, kad ten po poros metų vėl grįžtume prie ankstesnių kamščių.

                                  Gerosios Vilties tiltas + žiedas tai taip, probleminė vieta. Ir Tūkstantmečio su VA atvedimas į ją situacijos nepagerino. Kita vertus - srautai buvo perkelti iš kitų gatvių į stambesnes ir toliau nuo žmonių lankomų vietų. Negerai kai aplinkelis tuo pačiu yra ir miesto arterija.

                                  Dėl siaurų gatvelių pagrindinis dalykas yra bendras miesto suplanavimas. Dominuoja izoliuoti daugiabučių kvartalai su pravažiavimais per kiemus ir siaurom gatvelėm bei magistralinėm gatvėj tarp jų. Norint turėti kvartalinį smulkių gatvių tinklą reiktų iš principo perstatyti didelę dalį miesto. Reljefas tam irgi nelabai palankus.

                                  Šnekant apie atseit beprasmybę platint gatves ir kaip jos užsikiša... Tik priminsiu, kad prieš 15-20 metų ir žmonių judėjimo kryptys buvo kitos. Pvz kiek žmonių kasdien važiuoja į Konstitucijos prospektą ar Saltoniškes šiandien ir 2000aisiais? Ir tas padidėjimas tikrai nėra dėl to, kad praplatino gatves ir žmonės jas užildė automobiliais

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    Šnekant apie atseit beprasmybę platint gatves ir kaip jos užsikiša... Tik priminsiu, kad prieš 15-20 metų ir žmonių judėjimo kryptys buvo kitos. Pvz kiek žmonių kasdien važiuoja į Konstitucijos prospektą ar Saltoniškes šiandien ir 2000aisiais? Ir tas padidėjimas tikrai nėra dėl to, kad praplatino gatves ir žmonės jas užildė automobiliais
                                    Ten kur Europa buvo tik čiliakas dykynėje. O kur Panorama tik pieno kombinatas kitoje dykynėje.
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Ten kur Europa buvo tik čiliakas dykynėje. O kur Panorama tik pieno kombinatas kitoje dykynėje.
                                      Bet tas čiliakas garantuotai sulaukdavo dešimčių tūkstančių lankytojų. Kurie praplatinus aplinkines gatves persėdo iš autobusų į nuosavus automobilius. Visi matėm legendines fotkes su pustuščiais parkingais tose vietose. O kas dabar darosi? Va taip ir gaunasi praplatinus kelias gatves

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Kokį Tūkstantmečio gatvės kamštį turi omenyje?
                                        Tą, kuris kasdien piko metu nusitesia nuo pat vakarinio iki IKEA, ir tai niekaip nesusiję su Liepkalnio sankryža. Veikiau atvirkščiai, kai sutvarkys sankryžą, kamštis dar pailgės. Kada platinsim?

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Su praplatinimu tai neturi tiesioginio ryšio. Tiesiog automobilių padaugėjo dvigubai. O lyginant su sovietmečiu net ir dešimteriopai.
                                          Dar daugiau padidėjo ne automobilių, o žmonių kasdien keliaujančių (nesvarbu kokiu būdu) į tas vietas. Turbūt net ne 10x, o bent 100x.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X