Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Šiaip vienintelis autobusas, kurį Vilniuje pakenčiu ir naudojuosi yra 3G, nes nuo miesto pakraščio iki Konstitucijos prospekto važiuoja ištisa A juosta ir atveža greitai. Kažkuo primena BRT. Visi kiti aktualūs maršrutai pralaimi prieš automobilį šviesmečiais, nes geriau kamštyje patogiai sėdėti automobilyje negu stovėti pergrūstame autobuse. Kol taip bus, galima bet kiek svaigti apie darnų judrumą, bet žmonės į autobusus nepersės.
O dviračiai gerai, bet jie aktualūs tik kokiems 6 centriniams miesto rajonams.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNetrukus išaiškės, kokiai funkcijai iš tikrųjų skirta nauja Kernavės gatvės atkarpa - susisiekimui pagerinti ar tik dėl grožio.
Parašė Premier Rodyti pranešimą
reiškia reikia uždrausti vaikams eiti į visai kitame rajone, nei gyvenamas, esančias mokyklas,darželius. būtent dėl vaikų vežiojimo kyla didžiausi kamščiai
Parašė dondc Rodyti pranešimąVat kažkaip vizualiai užkliuvo ta piramidė – dėčiau viešąjį transportą kartu su Taxi, juk esmė ta pati. Piramidė kažkodėl neišskiria greitųjų talpesnių autobusų ir „oro uosto–Gedimino pr.” kelių vietų autobusioko, etc.
Matau pats gali smulkiau paskirstyti VT dalį pagal autobusų dydį jei yra poreikis.
Dar ir paspirtukus gali idėti tarp dviračio ir autobuso.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Kas nutiks jei šioje gatvėje "užges-susidurs-suges"?
Senamiestis pasižymi žemais/neaštriais bortais ir visi lipa ant jų prireikus.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAš būčiau už guminiais kalniukais atskirtą centrinę dalį (kaip žieduose) arba už kitą dangą - akmenis ar trinkeles.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSiaurų gatvių nori kas gyvena, "nuo Vingio kino teatro iki Moksleivių rūmų". Plačių - kas gyvena už Pašilaičių troleibusų žiedo (abiejų) arba už "Circle K oro uostas". Nes 10 min pagramdęs plikšalą nuo langų, pilietis jokiam park and ride nebepersės į VT. Jis sutiks su tuo, kad ne algą pakels 100 eur, o apmokės parkingą 70 eur.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąO kam ten kita danga jeigu ten vis tiek niekada, jokiu atveju, neturi važiuoti automobilis?
O jeigu aš gyvenu už pašilaičių troleibuso žiedo ir noriu siaurų gatvių? Vokietijoje kažkaip be problemos persėdinėja į VT, bet matyt lietuviai yra kažkokie ypač myžniai ir to nesugeba.
Tuo pačiu, kitokia danga arba kitaip sakant dangų skirtumas, sukurtu vizualų efektą. Bet išliktų galimybė judėti.
Berlynas, tiesiog random gatvė
https://goo.gl/maps/XfMAjyxJWJFmQt4g8
Random dviguba gatvelė
https://goo.gl/maps/Bi5Xyg3wQFMBF8Rv5
Lyginimas Vilniaus ir kokio nors Vokietijos kalnų miestelio iš atviruko negalimas.
Lietuvoje persėdimas į VT nelabai vyksta pirmiausiai dėl COVID. Manau taip pat Vokietijoje VT važiavimas nukrito COVID metu. Tiek vokietis, tiek Lietuvos gyventojas saugiau jaučiasi asmeninėje mašinoje. Va ir turim paradoksą - kamščiai panašūs kaip 2019 m. rugsėjį, o VT tuštokas (ne piko metu). Covid atrodė laikina, "iki skiepų". Deja, rizikos grupės gauna po trečiąją dozę, o vilties, kad greitu metu bus sugrįžta į 2019 m. rudenį pagal laisvumą nelabai yra.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąRandom dviguba gatvelė
https://goo.gl/maps/Bi5Xyg3wQFMBF8Rv5
Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
o jie nestovi kamsciuose?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kernavės gatvės atkarpa yra kernavės gyventojų aptarnavimui, o ne miesto susisiekimui. Kadangi ji neturėtu būti tranzitinė tai ir bendro miesto susisiekimo niekaip įtakoti neturėtu.
Kernevės gatvė yra gatvė pagal Njb. Kitaip tariant, destinacija, kur eismas yra lėtas, žmonių yra daug ir maišosi skirtingos transporto rūšys. Esu tikras, kad miesto vyr. inžinierius šitą kanalą prenumeruoja su varpeliu ir nepraleidžia nė vieno epizodo. Reiktų ir čia kai kuriems rašantiems šitą kanalą pažiūrėti, kad netektų kaskart apsijuokinėti rašant nesąmones kaip "gatvė nejauki, nes per siaura"
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Non Just Bikes ne per seniausiai kalbėjo gatvių tema su Nyderlandais kaip geros praktikos pavyzdžiu.
Kernevės gatvė yra gatvė pagal Njb. Kitaip tariant, destinacija, kur eismas yra lėtas, žmonių yra daug ir maišosi skirtingos transporto rūšys. Esu tikras, kad miesto vyr. inžinierius šitą kanalą prenumeruoja su varpeliu ir nepraleidžia nė vieno epizodo. Reiktų ir čia kai kuriems rašantiems šitą kanalą pažiūrėti, kad netektų kaskart apsijuokinėti rašant nesąmones kaip "gatvė nejauki, nes per siaura"
Tas kanalas not just bikes puikiai parodo kokį gyvenimą gali gyventi vaikai Olandijoje su dideliu savarankiškumo lygiu ir nors pas mus ne taip blogai kaip USA, bet tobulėti yra labai daug kur.
Comment
-
Parašė tajus2 Rodyti pranešimąTas kanalas not just bikes puikiai parodo kokį gyvenimą gali gyventi vaikai Olandijoje su dideliu savarankiškumo lygiu ir nors pas mus ne taip blogai kaip USA, bet tobulėti yra labai daug kur.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O tai USA vaikai nesavarankiški? Greit dabar nerasiu, bet berods JAV yra viena pirmaujančių šalių pagal paauglių įdarbinimą ir pagal tai, kada išsikrausto gyventi be tėvų.
Po video dar yra daug references and sources.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Tam, kad ekstra atveju, jei kažkam baigėsi benzinas ir jis sustojo, nebūtų gatvė nepravažiuojama.
Tuo pačiu, kitokia danga arba kitaip sakant dangų skirtumas, sukurtu vizualų efektą. Bet išliktų galimybė judėti.
Berlynas, tiesiog random gatvė
https://goo.gl/maps/XfMAjyxJWJFmQt4g8
Random dviguba gatvelė
https://goo.gl/maps/Bi5Xyg3wQFMBF8Rv5
Lyginimas Vilniaus ir kokio nors Vokietijos kalnų miestelio iš atviruko negalimas.
Lietuvoje persėdimas į VT nelabai vyksta pirmiausiai dėl COVID. Manau taip pat Vokietijoje VT važiavimas nukrito COVID metu. Tiek vokietis, tiek Lietuvos gyventojas saugiau jaučiasi asmeninėje mašinoje. Va ir turim paradoksą - kamščiai panašūs kaip 2019 m. rugsėjį, o VT tuštokas (ne piko metu). Covid atrodė laikina, "iki skiepų". Deja, rizikos grupės gauna po trečiąją dozę, o vilties, kad greitu metu bus sugrįžta į 2019 m. rudenį pagal laisvumą nelabai yra.
Pirmas berlyno pavizdys yra baisus, nes ten yra parkavimas statmenai ko miestuose išvis turėtu nelikti vien dėl saugumo. Ir ten gatvės plotis yra toks kad be problemos galima 4 juostas įrengti ir dar susiaurinti.
Antras pavizdys yra panašiau į tai ko nori, tokių gatvių jau turime centre, bet čia to nereikia.
Lietuvoje persėdimas į VT nelabai vyksta nes automobiliu yra 5 kartus greičiau ir lengviau kadangi visos sąlygos sudarinėjamos tik automobiliams. VT naudotojų srautai jau grįžta į prieškovidinius, tik va pačių transporto priemonųi jau mažiau važiuoja. Čia matyt toks skatinimas naudotis VT.
Parašė John Rodyti pranešimą
Non Just Bikes ne per seniausiai kalbėjo gatvių tema su Nyderlandais kaip geros praktikos pavyzdžiu.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O tai USA vaikai nesavarankiški? Greit dabar nerasiu, bet berods JAV yra viena pirmaujančių šalių pagal paauglių įdarbinimą ir pagal tai, kada išsikrausto gyventi be tėvų.
- 1 patinka
Comment
-
APKLAUSA: Ar pritartumėte, kad mieste greitis būtų ribojamas iki 30 km/h?
https://madeinvilnius.lt/savaites-kl...eiihQ-sPFJRKUI
Tai tik pradžia Naujamiestyje – pagal ramaus eismo principus 2021 metais planuojama tvarkyti ir kitas šio rajono gatves, pavyzdžiui, Vytenio, Švitrigailos ir kitas. Šiuo metu architektūros ir urbanistikos ekspertai ruošia šių gatvių pritaikymo analizę, kurios metu atliks ir gyventojų apklausas, įtrauks visuomenę.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Baigėsi benzinas? Čia dabar daryti blogai gatvę nes kažkas kartą per 10 metų užmirš kuro įsipilti? Ta juosta ir daroma būtent tam kad per ją nebūtų judėjimo.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Palaukime galutinio rezultato, žiūrėsim kaip eisis šitiems "mašininiams bėgiams"
Parašė dondc Rodyti pranešimąAPKLAUSA: Ar pritartumėte, kad mieste greitis būtų ribojamas iki 30 km/h?
https://madeinvilnius.lt/savaites-kl...eiihQ-sPFJRKUI
Galimybė balsuoti straipsnyje.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąDeja kolkas laimi greičio didinimo balsai. Mano nuomone iki 30 reikėtu sulėtinti vidines rajono gatves, o arterines (galvok ukmergės gatvė ar laisvės prospektas) palikti 50.
Comment
-
Parašė tungustapi Rodyti pranešimą
Taip iki vakaraų Europos mentaliteo mums dar toli. Dar reikia balsavimo ar galima parkuotis ant šaligatvių. O ir kaip tą greitį sumažinsi, yra Vilniuje gatvių kur greitis 30, bet ten nebent koks vokietis pensininkas turistas pravažiuoja ant 30 kartą per metus, visi įprastais 60-70 važiuoja.
O šiaip tai labai nervuojasi visi kai važiuoji 30, signalina ir bando aplenkti. Tik va kad pas mus net ženklų nesugeba sudėti. Pvz pašilaičių gatvėje iš vienos pusės atvažiuojant yra zona 30, iš kitos nėra.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kaip dažnai jums baigiasi benzinas gatvėje ir tenka sustoti?
Deja kolkas laimi greičio didinimo balsai. Mano nuomone iki 30 reikėtu sulėtinti vidines rajono gatves, o arterines (galvok ukmergės gatvė ar laisvės prospektas) palikti 50.
Bet tikiu yra kitas sluoksnis - city bee naudotojai, kurie/kurios nemoka užsipilt Iš dalies galima suprasti, skiriasi bakų atidarymai ir pan. Bet jei nėra šalia užpiltos, gali pasičiupt ir su 25 km likučiu #galkaipnors ir kamštyje užsibaigt.
Galima sugalvoti ir kitą situaciją, kuri jus įtikins. Iš lėto juda kamštis, iš galo prilekia greitoji. Kur trauktis?
Su antru argumentu sutinku.
Manau palaipsniui prie to prieis - 30 vidinėse gatvėse.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Studijų laikais yra buvę. Dabar studentai turtingesni.
Bet tikiu yra kitas sluoksnis - city bee naudotojai, kurie/kurios nemoka užsipilt Iš dalies galima suprasti, skiriasi bakų atidarymai ir pan. Bet jei nėra šalia užpiltos, gali pasičiupt ir su 25 km likučiu #galkaipnors ir kamštyje užsibaigt.
Galima sugalvoti ir kitą situaciją, kuri jus įtikins. Iš lėto juda kamštis, iš galo prilekia greitoji. Kur trauktis?
Su antru argumentu sutinku.
Manau palaipsniui prie to prieis - 30 vidinėse gatvėse.
Comment
-
Kas tikrai paskatintų darnų judėjimą, tai didesni įkainai gyventojams. 10 eur/mėn už parkavimą teritorijoje Nr 36 dviems automobiliams. Tai piguva.
Turėtų būti centro gyventojai skatinami atsisakyti antros mašinos, o vėliau ir pirmos.
Tris kartus metuose prie jūros galima nuvykti traukiniu ar citybee. Iš ikea spintą kartą metuose galima parsivežti citybee.
Teritorija Nr. 36:
https://judu.lt/vairuotojams/parkavi...-ir-lengvatos/
Comment
Comment