Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis
    Nelabai supratau, ar Kernavės gatve tikrai vyks motorinio transporto eismas?
    Iš nuotraukų panašiau į pėsčiųjų/dviratininkų alėją.
    Bus graži gatvė, kur kažkas vyks.
    Ar vyks normalus automobilių eismas, kyla vis daugiau abejonių

    Paskelbus apie Kernavės gatvės tiesimą (2020.08.12 d.) buvo pažadėta, kad ta gatve naudosis ne tik pėstieji bei dviračiai (dviračiai ir takai paminėti bent 6 kartus), bet ir ir viešasis transportas. Kažkur tekste lyg tarp kito paminėti ir automobiliai.
    „Kasmet sparčiai plėtojame infrastruktūrą bei nuolat ieškome sprendimų, kaip pagerinti susisiekimo sąlygas vilniečiams. Naujai įrengta gatvė atvers galimybes vystyti kvartalą tarp Lvovo ir Žalgirio gatvių, statant daugiabučius gyvenamuosius namus bei administracinius kompleksus.
    Nutiesus naują dviračių taką, vilniečiai galės pasiekti darbą ar namus ne tik automobiliais, bet ir viešuoju transportu, dviračiais, paspirtukais. Įrengiamos žalios erdvės teritorijai suteiks jaukumo ir skatins judėti pėsčiomis, dviračiais, viešuoju transportu“, – sako Vilniaus mero pavaduotojas Vytautas Mitalas.

    Per visą gatvę nusidrieks ir raudono asfalto dviračių takas, ir pėsčiųjų šaligatviai, kurie susijungs su kitąmet planuojamu pradėti tiesti beveik kilometro ilgio dviračių taku Žalgirio gatvėje ir taps patogia jungtimi riedėti dviračiais per Šnipiškes, vykti į darbus Konstitucijos prospekte. Žalgirio gatvėje bus atnaujintas ir tako apšvietimas, šaligatviai, takai susijungs su planuojamu miesto dviračių tinklu: Rinktinės, Apkasų, Ozo, Linkmenų gatvėse bei viešąją erdve Širvintų gatvėje. Šis takas taip pat susijungs ir su itin judriu Konstitucijos prospektu, kuriame įsikūrę daug verslo centrų ir Ozo gatve ties Vilniaus Licėjumi.
    Šioje gatvėje bus įrengta žiedinė sankryža bei dvi šviesoforais reguliuojamos Lvovo – Kernavės ir Žalgirio – Kernavės gatvių sankryžos su vaizdo stebėjimo kameromis, kryptiniu pėsčiųjų perėjų apšvietimu, saugiais kairiaisiais posūkiais, saugumo salelėmis. Visa naujos gatvės infrastruktūra bus pritaikyta neįgaliesiems.

    https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...izualizacijos/ .

    Comment


      Viskas labai gerai:


      Comment


        Vat kažkaip vizualiai užkliuvo ta piramidė – dėčiau viešąjį transportą kartu su Taxi, juk esmė ta pati. Piramidė kažkodėl neišskiria greitųjų talpesnių autobusų ir „oro uosto–Gedimino pr.” kelių vietų autobusioko, etc.

        Apie reikalus – mūsų mylimas Antončikas skaldo malkas su kregždžių mylėtojais ir vaikų augintojais priemiesčiuose:
        radio laida Perkraunant civilizaciją. Ar reiktų, sekant Paryžiumi, sumažinti greitį Lietuvos miestuose iki 30 km/h?
        2021.09.10 18:12
        https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...se-iki-30-km-h
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Dėl parkavimo - ten jau dabar yra daug problemų. Kai Šnipiškėse nustatytatas normatyvas 1 parkingas 2 butams, tai nesunkiai galima numatyti, kad šio forumo parkavimo fotografai ten turės daug darbo, kai bus baigti statyti tie namai.
          Čia šitas koeficientas berods tik antžeminėms vietoms, požeminių parkavimo vietų niekas neriboja.
          Flickr

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.

            Kas nutiks jei šioje gatvėje "užges-susidurs-suges"?
            Senamiestis pasižymi žemais/neaštriais bortais ir visi lipa ant jų prireikus.

            Comment


              Gerai, kad 4 juostų kelyje susidūrus automobiliams nebus blokuojamas eismas... oh wait

              Susidūrusios transporto priemonės užėmė abi eismo juostas judant kryptimi nuo Kalvarijų gatvės Geležinio Vilko gatvės link, bei dar dalį iš dviejų priešpriešinio eismo juostų.
              Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1561970?copied

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Kas nutiks jei šioje gatvėje "užges-susidurs-suges"?
                Senamiestis pasižymi žemais/neaštriais bortais ir visi lipa ant jų prireikus.
                Ir čia užlips-apvažiuos-nuvažiuos.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Gerai, kad 4 juostų kelyje susidūrus automobiliams nebus blokuojamas eismas... oh wait



                  Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1561970?copied
                  ir dar visiškai neseniai Tuskulėnų gatvėje:

                  https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ustis-n1113521

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Gerai, kad 4 juostų kelyje susidūrus automobiliams nebus blokuojamas eismas... oh wait



                    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1561970?copied
                    Matyt jei jau rašo 15min, tai "savaitės svarbumo avarija". T.y. reta, netipinė. Apie šimtą paros techninių įvykių, kurie nutinka kasdien, niekas neparašo

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                      Matyt jei jau rašo 15min, tai "savaitės svarbumo avarija". T.y. reta, netipinė. Apie šimtą paros techninių įvykių, kurie nutinka kasdien, niekas neparašo
                      Tai galės parašyt, jeigu užkimš Kernavės g.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                        Matyt jei jau rašo 15min, tai "savaitės svarbumo avarija". T.y. reta, netipinė. Apie šimtą paros techninių įvykių, kurie nutinka kasdien, niekas neparašo
                        įdomu kaip Italijoje ar Graikijoje eismas vyksta jei ne itin svarbaus gatvės/kelio juosta tokio pločio... Galbūt jie turi skraidančias Fiat Pandas?

                        Comment


                          Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                          įdomu kaip Italijoje ar Graikijoje eismas vyksta jei ne itin svarbaus gatvės/kelio juosta tokio pločio... Galbūt jie turi skraidančias Fiat Pandas?
                          Nežinau, todėl ir klausiu

                          PS tokių mandagių kaip Kretoje vairuotojų sunku kur rasti... Susitikus turistų autobusą, vietinė "Fiat panda" ir 200 m atbula pavažiuoja. Nes autobusas didesnis. Čia tokia buka priežastis. O užslėpta priežastis - turistų autobusas atveža pinigus į ekonomiką.

                          Gaila "Vilniaus valdže" nesupranta, kad Molėtų pl. laukuose gyvenantis kotetdže, vedantis vaiką į darželį Žvėryne, užsiregistravęs pas bobutę Lazdynuose taip pat finansuoja "Vilniaus valdžę". Kitąsyk daugiau už naujamiesčio gyventoją, freelancerį, paspirtuko vartotoją.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Tai galės parašyt, jeigu užkimš Kernavės g.
                            Matyt kurį laiką apie tai rašys. OK, nėra persirikiavimų, nėra lenkimo, nėra apvažiavimo - rizika mažesnė. Bet įvykių bus.

                            Aš būčiau už guminiais kalniukais atskirtą centrinę dalį (kaip žieduose) arba už kitą dangą - akmenis ar trinkeles.

                            Comment


                              Na galiu pasakyt kad eismas tikrai vyksta (beveik) taip pat efektyviai ir saugiai Graikijoje (kalbant apie tokius srautus), bet kelių kaina daug mažesnė, atmosfera gražesnė ir automobilyje sėdinčiam, ir ypač pėsčiajam.
                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Gaila "Vilniaus valdže" nesupranta, kad Molėtų pl. laukuose gyvenantis kotetdže, vedantis vaiką į darželį Žvėryne, užsiregistravęs pas bobutę Lazdynuose taip pat finansuoja "Vilniaus valdžę". Kitąsyk daugiau už naujamiesčio gyventoją, freelancerį, paspirtuko vartotoją.
                              Moka tiek pat, bet ar suvartoja infrastruktūros tiek pat? Kotedžiuke gynenančiam atvesti 6 metrų pločio kelią prie pat namų kainuoja daug daugiau nei tankiame rajone, automobiliu beveik nesinaudojančiam žmogui. Bet mokesčių moka tiek pat. labai nesąžininga pastarojo atžvilgiu. Jei šiem dviem steriotipam reikėtų patiems susimokėti už infrastruktūrą, kotedžiukininkų būtų kur kas mažiau.

                              Comment


                                Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                                Na galiu pasakyt kad eismas tikrai vyksta (beveik) taip pat efektyviai ir saugiai Graikijoje (kalbant apie tokius srautus), bet kelių kaina daug mažesnė, atmosfera gražesnė ir automobilyje sėdinčiam, ir ypač pėsčiajam.

                                Moka tiek pat, bet ar suvartoja infrastruktūros tiek pat? Kotedžiuke gynenančiam atvesti 6 metrų pločio kelią prie pat namų kainuoja daug daugiau nei tankiame rajone, automobiliu beveik nesinaudojančiam žmogui. Bet mokesčių moka tiek pat. labai nesąžininga pastarojo atžvilgiu. Jei šiem dviem steriotipam reikėtų patiems susimokėti už infrastruktūrą, kotedžiukininkų būtų kur kas mažiau.
                                Kotedžiuke gyvenantis nesitiki asfalto iki jo, nes mato ką perka. Bet jis tikisi komforto "antrame gale", t.y. prie darbovietės padorių sąlygų. Tie kas centre gyvena, šalinasi "lizinginių iš kotedžų". Siaurų gatvių nori kas gyvena, "nuo Vingio kino teatro iki Moksleivių rūmų". Plačių - kas gyvena už Pašilaičių troleibusų žiedo (abiejų) arba už "Circle K oro uostas". Nes 10 min pagramdęs plikšalą nuo langų, pilietis jokiam park and ride nebepersės į VT. Jis sutiks su tuo, kad ne algą pakels 100 eur, o apmokės parkingą 70 eur.

                                Ką su tuo daryti? Ko gero, padėtų, Vilniaus skaidymas smulkesnėmis savivaldybėmis. Pvz. "Verkių savivaldybė" - nuo Baltupių iki Ažulaukės. Šiai dienai miestas dirba centrui - kilpinis eismas ne už ačiū atsirado. Mero frazė, kad "gerus butus nustojo statyti XX pradžioje, todėl jis tokiame gyvena" irgi parodo, kad ne Karoliniškės jam rūpi. Karoliniškės suneša GPM, 88 autobusui paleisti ir klombom senamiestyje sustatyti. Va jų, Karoliniškių gyventojų, funkcija. Pakraščiai mieliau finansuotų paslaugas sau pakraščiuose. Gali būti, kad pvz Karoliniškėse ne mokyklų reik, o poliklinikos dar vienos. Atitinkamai prie HBH pastatyt mokyklą. Decentralizacija galėtų išjudinti darnų judrumą.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                  Kotedžiuke gyvenantis nesitiki asfalto iki jo, nes mato ką perka. Bet jis tikisi komforto "antrame gale", t.y. prie darbovietės padorių sąlygų. Tie kas centre gyvena, šalinasi "lizinginių iš kotedžų". Siaurų gatvių nori kas gyvena, "nuo Vingio kino teatro iki Moksleivių rūmų". Plačių - kas gyvena už Pašilaičių troleibusų žiedo (abiejų) arba už "Circle K oro uostas". Nes 10 min pagramdęs plikšalą nuo langų, pilietis jokiam park and ride nebepersės į VT. Jis sutiks su tuo, kad ne algą pakels 100 eur, o apmokės parkingą 70 eur.

                                  Ką su tuo daryti? Ko gero, padėtų, Vilniaus skaidymas smulkesnėmis savivaldybėmis. Pvz. "Verkių savivaldybė" - nuo Baltupių iki Ažulaukės. Šiai dienai miestas dirba centrui - kilpinis eismas ne už ačiū atsirado. Mero frazė, kad "gerus butus nustojo statyti XX pradžioje, todėl jis tokiame gyvena" irgi parodo, kad ne Karoliniškės jam rūpi. Karoliniškės suneša GPM, 88 autobusui paleisti ir klombom senamiestyje sustatyti. Va jų, Karoliniškių gyventojų, funkcija. Pakraščiai mieliau finansuotų paslaugas sau pakraščiuose. Gali būti, kad pvz Karoliniškėse ne mokyklų reik, o poliklinikos dar vienos. Atitinkamai prie HBH pastatyt mokyklą. Decentralizacija galėtų išjudinti darnų judrumą.
                                  Vilnių galima skaldyti, o Kauną.. mažinti

                                  Mes, asmeniniam rate, "rajoniškai" Centrą vadinam "miestu", o viską kas už Žaliakalnio ir Aleksoto, "rajonu"

                                  Kaunas galėtų būti Centras ir keletas aplinkinių rajonų, o miegamieji rajonai būtų "rajonas" Pats Kauno rajonas (žiedinė savivaldybė) galėtų būti padalintas jūsų minimu Vilniaus pavyzdžiu.

                                  Tada Kaunui būtų žymiai paprasčiau vystyti darnų judumą, ten gatvės pačios prašosi darnaus judumo sprendimų, o "rajonams" leisti įsivertinti poreikį patiems. Ten daugiau darbo su pačiu aplinkos tvarkymu, ten iki "darnaus judumo" nepribręsta, klausimas ar iš vis bus pribręsta, nors šiokie tokie dviračių takai atsiranda, bet jie daugiau dėl laisvalaikio paaugliams ir jaunimui atrodo nutiesti kol kas.
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2021.09.12, 23:18.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Keletą metų teko dirbti NMC ir stovėti kamščiuose. Todėl gerai įsivaizduojju, kas ten dedasi po darbo, kai NMC pastatyti dar keli biurų pastatai.
                                    O nors kartą bandėte visuomeniniu transportu važiuoti į darbą?

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Šitą tai verta ant sienos pasikabint.
                                      Siaura ir nejauki gatvė yra maždaug kaip dūmijantis troleibusas
                                      O šiaip gana komiška, kad iš oponentų pusės beliko tik tokie argumentai.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        O nors kartą bandėte visuomeniniu transportu važiuoti į darbą?
                                        bachuras su viešojų? NESAMONĖ!!!

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          O nors kartą bandėte visuomeniniu transportu važiuoti į darbą?
                                          o jie nestovi kamsciuose?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X