Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Veikiausiai nebus ten jokio VT, nes nėra prasmės jam ten būti.
    Tiek ir dėl to, kad tektų stovėti kamštyje kaip Linkmenų g., tiek ir dėl to, kad (...)
    Apsilankius gatvės trasoje darosi aišku kad dėl gatvės siaurumo tai visiškai nevykęs projektas - net labiau, nei šioje temoje cituotas Panevėžio aplinkkelis 2+1. ten bent pateisinimas, kad bus greičiau nes nereikės užsiimti žemės procedūromis.
    O čia yra pakankamai vietos ir profesionalūs gatvių siaurintojai padarė eilinę nesąmonę.

    Tai yra absurdas išduoti krūvą leidimų biurų ir gyvenamųjų pastatams sukurti didžiulius traukos objektus, bet nepasirūpinti nei parkavimu, nei gatvių intrastruktūra, net nei viešuoju transportu. Ne visi NMC biurų darbuotojai gyvena Šnipiškėse ir Saltoniškėse. Likusieji darbuotojai nevažiuos iš Pašilaičių, Pilaitės ir kitų naujų rajonų paspirtukais ir dviračiais - ypač žiemą ar lyjant.

    Dar nenutiesus aišku, kad tą projektą reikės perdaryti. Net gatvę tiesiantys darbininkai stebisi, kokias nesąmones tenka daryti. Bet kelininkai bent turės darbo netrukus perdarinėdami šį nevykusį projektą..

    Kernavės gatvė užsikimš nuo antro darbo dienos vakaro, kai NMC darbuotojai sužinos, kad atsirado nauja gatvė. Užuojauta Kernavės aveniu ir K17 gyventojams (savininkams ir ypač nuomininkams), kuriems po langais darbo dienomis popiet bus ištisinis kamštis,

    Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.


    Kernavės gatvės projekto vieta turėtų būti yra čia:


    Bus ir daugiau Šnipiškių gatvių nuotraukų

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą

      Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.
      Net savotiškai džiugu, kad šio forumo vyr. automobilizmo apologetui gatvė yra nejauki. Vadinasi tokie projektavimo principai net neatsiradus objektui jau pasiekia bent dalį keliamų tikslų.

      Nors iš dalies suprantu sentimentą automobiliui, bet reik suprasti, kad esant tokiai ekologinei tendencijai kokia ji yra, panašaus "blogo" projektavimo ateityje bus vis daugiau ir pamažu priprasime. Klausimas tik ar turime laiko pratintis pamažu.

      Comment


        Parašė vėkas Rodyti pranešimą
        Vadinasi tokie projektavimo principai net neatsiradus objektui jau pasiekia bent dalį keliamų tikslų.
        Keletą metų teko dirbti NMC ir stovėti kamščiuose. Todėl gerai įsivaizduojju, kas ten dedasi po darbo, kai NMC pastatyti dar keli biurų pastatai.
        Dėl parkavimo - ten jau dabar yra daug problemų. Kai Šnipiškėse nustatytatas normatyvas 1 parkingas 2 butams, tai nesunkiai galima numatyti, kad šio forumo parkavimo fotografai ten turės daug darbo, kai bus baigti statyti tie namai.

        NMC ir Šnipiškės yra puiki pasivaikščiojimo vieta, kai savaitgalį pačiam nereikia stovėti kamščiusoe ar ieškoti parkavimo - ten nuolat kažkas keičiasi.
        Užuojata ten dirbantiems ir gyvenantiems.

        Comment


          Cirkas, niekur centre pasauli su tackom privaziuoti negalima.
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Apsilankius gatvės trasoje darosi aišku kad dėl gatvės siaurumo tai visiškai nevykęs projektas - net labiau, nei šioje temoje cituotas Panevėžio aplinkkelis 2+1. ten bent pateisinimas, kad bus greičiau nes nereikės užsiimti žemės procedūromis.
            O čia yra pakankamai vietos ir profesionalūs gatvių siaurintojai padarė eilinę nesąmonę.

            Tai yra absurdas išduoti krūvą leidimų biurų ir gyvenamųjų pastatams sukurti didžiulius traukos objektus, bet nepasirūpinti nei parkavimu, nei gatvių intrastruktūra, net nei viešuoju transportu. Ne visi NMC biurų darbuotojai gyvena Šnipiškėse ir Saltoniškėse. Likusieji darbuotojai nevažiuos iš Pašilaičių, Pilaitės ir kitų naujų rajonų paspirtukais ir dviračiais - ypač žiemą ar lyjant.

            Dar nenutiesus aišku, kad tą projektą reikės perdaryti. Net gatvę tiesiantys darbininkai stebisi, kokias nesąmones tenka daryti. Bet kelininkai bent turės darbo netrukus perdarinėdami šį nevykusį projektą..

            Kernavės gatvė užsikimš nuo antro darbo dienos vakaro, kai NMC darbuotojai sužinos, kad atsirado nauja gatvė. Užuojauta Kernavės aveniu ir K17 gyventojams (savininkams ir ypač nuomininkams), kuriems po langais darbo dienomis popiet bus ištisinis kamštis,

            Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.
            Iš piršto laužti argumentai.... Kokie dar siaurinimo profesionalai, gal metas paskaityti Lietuvoje galiojančius normatyvus?
            Liepkalnio g. iki rekonstrukcijos buvo 3 juostų, dabar turim net 6 juostas ir net (kai kur) platesnes eismo juostas. Ar nuo tokio platinimo sumažėjo grūstys?

            Apie perdarymą sapaliojimai labai primena vakarykščio mitingo dalyvių mintis... Trūksta komentarų...

            Labai gerai, kad aplink gatvę yra daug vietos, bus vietos želdiniams, kurie sugers tą menamą nesibaigiantį kamščių triukšmą ir taršą.


            Comment


              Darnų judrumą šiuo metu įtakoja covid. Dalis VT naudotojų arba dirba iš namų, arba naudojasi kažkuo kituo nes bijo gauti deltą pergrūstame autobuse.

              Po covid grįšime prie įprastų problemų. Gyvena Visoriuose, nepilnamečiams mokyklą gauna Žvėryne, dirba Antakalnyje. Su VT neįmanoma. Nes miesto infrastruktūra nuvaryta kaip senas kuinas. Nėra mokyklų, darželių, būrelių, stadijonų ir visi malasi piešdami trikampius. Visoriai-Žvėrynas-Antakalnis. Pilaitė-Centras-Baltupiai ir pan.

              Comment


                Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.
                Šitą tai verta ant sienos pasikabint.

                Comment


                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                  Apie perdarymą sapaliojimai labai primena vakarykščio mitingo dalyvių mintis... Trūksta komentarų...

                  Labai gerai, kad aplink gatvę yra daug vietos, bus vietos želdiniams, kurie sugers tą menamą nesibaigiantį kamščių triukšmą ir taršą.
                  Nereikia pykti už "profesionalius siaurintojus". Šiame mieste per dvi kadencijas nenutiesta nė viena rimtesnė Bendrajame plane numatyta gatvė. Minėtas Liepkalnio mazgas - Kelių direkcijos projektas.
                  Tuo tarpu susiaurints ar bus siaurinamos Naugarduko, Kavoliuko, Didlaukio, Šaltkalvių, Žvalgų gatvės. Bet apie tai yra kitos temos. Prašom nepriimt asmeniškai, jei teko prisdėti prie to siaurinimo. Tikrai profesionaliai susiaurinta.
                  ​​​​​​
                  Kažko susinervino "darnaus ​​​​​​judumo" šalininkai.
                  Kai nelieka argumentų, prasideda įžeidinėjimai
                  ​​​​​​
                  Nedaug laiko liko įsitikinti, ar Kernavės gatvėje bus kamščiai.
                  Būtų be galo malonu, jei jų ten neatsirastų.

                  Kai tiesiama gatvė, ji atlieka konkrečią funkciją. Dabar Kernavės gatvės charakteristikos visiškai nesiskiria nuo projektuojamų Krokuvos ir Daugėliškio gatvių. Tos dvi bus kvartalinės ir skirto privažiavimai - su jomis viskas tvarkoje.

                  Kernavės gatvė pradžioje buvo numatyta nuo tilto (kurio taip ir nebus) iki Ozo gatvės.
                  Dabar liko tik jungtis nuo Lvovo iki Žalgirio gatvių. Net ir sutrumpinta gatvė jungia du traukos centrus - daugybę darbo vietų NMC biuruose ir svarbią gatvę,
                  ​​​​​
                  Jei Kernavės gatvės tiesimo tikslas būtų buvęs sumažinti kamščius Lvovo, Linkmenų ir Kalvarijų gatvėse (pastaroji susiaurėja perpus), ji turėjo būti platesnė.

                  Jei norėjosi pasekti dar vieną pasaką apie "darnią aplinką", tai reikėjo nutiesti vienpusio eismo Giedraičių gatvės analogą, kur dvirtakis pločiu prilygsta važiuojamąją daliai:
                  - Nebus sukurtas "induced demand" automobiliams
                  - Jei visi persėstų ant paspirtukų ir dviračių, liktų vietos platinti dvirtakius.
                  ​​​​ - Būtų dar daugiau vietos lauko kavinėms.ir želdiniams.

                  Netrukus išaiškės, kokiai funkcijai iš tikrųjų skirta nauja Kernavės gatvės atkarpa - susisiekimui pagerinti ar tik dėl grožio.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Net gatvę tiesiantys darbininkai stebisi, kokias nesąmones tenka daryti. Bet kelininkai bent turės darbo netrukus perdarinėdami šį nevykusį projektą..
                    Žmonės baigė 10 klasių, tikrai geriau žino apie miesto planavimą, urbanizaciją ir panašiai, čia tas pats, kad aš dirbdamas tik su Excel sakyčiau, kad dirbtinis intelektas yra nesamanė.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Darnų judrumą šiuo metu įtakoja covid. Dalis VT naudotojų arba dirba iš namų, arba naudojasi kažkuo kituo nes bijo gauti deltą pergrūstame autobuse.

                      Po covid grįšime prie įprastų problemų. Gyvena Visoriuose, nepilnamečiams mokyklą gauna Žvėryne, dirba Antakalnyje. Su VT neįmanoma. Nes miesto infrastruktūra nuvaryta kaip senas kuinas. Nėra mokyklų, darželių, būrelių, stadijonų ir visi malasi piešdami trikampius. Visoriai-Žvėrynas-Antakalnis. Pilaitė-Centras-Baltupiai ir pan.
                      reiškia reikia uždrausti vaikams eiti į visai kitame rajone, nei gyvenamas, esančias mokyklas,darželius. būtent dėl vaikų vežiojimo kyla didžiausi kamščiai

                      Comment


                        Reikia uždraust judėjimą į kitą rajoną be leidimo, nes dėl to apskritai kyla visos įmanomos problemos.

                        Comment


                          daug paprasciau aplamai uzdraust judejima
                          When a man lies, he murders some part of the world

                          Comment


                            Parašė Premier Rodyti pranešimą

                            reiškia reikia uždrausti vaikams eiti į visai kitame rajone, nei gyvenamas, esančias mokyklas,darželius. būtent dėl vaikų vežiojimo kyla didžiausi kamščiai
                            Ai, tai pvz.: Visoriuose, Bajoruose ir Perkūnkiemyje, kur statoma daug daugiabučių ir kraustosi jaunos šeimos, vaikai išvis liks be išsilavinimo, nes mokyklų šiuose rajonuose elementariai nėra ?

                            Comment


                              Parašė Briedis
                              Nelabai supratau, ar Kernavės gatve tikrai vyks motorinio transporto eismas?
                              Iš nuotraukų panašiau į pėsčiųjų/dviratininkų alėją.
                              Bus graži gatvė, kur kažkas vyks.
                              Ar vyks normalus automobilių eismas, kyla vis daugiau abejonių

                              Paskelbus apie Kernavės gatvės tiesimą (2020.08.12 d.) buvo pažadėta, kad ta gatve naudosis ne tik pėstieji bei dviračiai (dviračiai ir takai paminėti bent 6 kartus), bet ir ir viešasis transportas. Kažkur tekste lyg tarp kito paminėti ir automobiliai.
                              „Kasmet sparčiai plėtojame infrastruktūrą bei nuolat ieškome sprendimų, kaip pagerinti susisiekimo sąlygas vilniečiams. Naujai įrengta gatvė atvers galimybes vystyti kvartalą tarp Lvovo ir Žalgirio gatvių, statant daugiabučius gyvenamuosius namus bei administracinius kompleksus.
                              Nutiesus naują dviračių taką, vilniečiai galės pasiekti darbą ar namus ne tik automobiliais, bet ir viešuoju transportu, dviračiais, paspirtukais. Įrengiamos žalios erdvės teritorijai suteiks jaukumo ir skatins judėti pėsčiomis, dviračiais, viešuoju transportu“, – sako Vilniaus mero pavaduotojas Vytautas Mitalas.

                              Per visą gatvę nusidrieks ir raudono asfalto dviračių takas, ir pėsčiųjų šaligatviai, kurie susijungs su kitąmet planuojamu pradėti tiesti beveik kilometro ilgio dviračių taku Žalgirio gatvėje ir taps patogia jungtimi riedėti dviračiais per Šnipiškes, vykti į darbus Konstitucijos prospekte. Žalgirio gatvėje bus atnaujintas ir tako apšvietimas, šaligatviai, takai susijungs su planuojamu miesto dviračių tinklu: Rinktinės, Apkasų, Ozo, Linkmenų gatvėse bei viešąją erdve Širvintų gatvėje. Šis takas taip pat susijungs ir su itin judriu Konstitucijos prospektu, kuriame įsikūrę daug verslo centrų ir Ozo gatve ties Vilniaus Licėjumi.
                              Šioje gatvėje bus įrengta žiedinė sankryža bei dvi šviesoforais reguliuojamos Lvovo – Kernavės ir Žalgirio – Kernavės gatvių sankryžos su vaizdo stebėjimo kameromis, kryptiniu pėsčiųjų perėjų apšvietimu, saugiais kairiaisiais posūkiais, saugumo salelėmis. Visa naujos gatvės infrastruktūra bus pritaikyta neįgaliesiems.

                              https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...izualizacijos/ .

                              Comment


                                Viskas labai gerai:


                                Comment


                                  Vat kažkaip vizualiai užkliuvo ta piramidė – dėčiau viešąjį transportą kartu su Taxi, juk esmė ta pati. Piramidė kažkodėl neišskiria greitųjų talpesnių autobusų ir „oro uosto–Gedimino pr.” kelių vietų autobusioko, etc.

                                  Apie reikalus – mūsų mylimas Antončikas skaldo malkas su kregždžių mylėtojais ir vaikų augintojais priemiesčiuose:
                                  radio laida Perkraunant civilizaciją. Ar reiktų, sekant Paryžiumi, sumažinti greitį Lietuvos miestuose iki 30 km/h?
                                  2021.09.10 18:12
                                  https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...se-iki-30-km-h
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Dėl parkavimo - ten jau dabar yra daug problemų. Kai Šnipiškėse nustatytatas normatyvas 1 parkingas 2 butams, tai nesunkiai galima numatyti, kad šio forumo parkavimo fotografai ten turės daug darbo, kai bus baigti statyti tie namai.
                                    Čia šitas koeficientas berods tik antžeminėms vietoms, požeminių parkavimo vietų niekas neriboja.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.

                                      Kas nutiks jei šioje gatvėje "užges-susidurs-suges"?
                                      Senamiestis pasižymi žemais/neaštriais bortais ir visi lipa ant jų prireikus.

                                      Comment


                                        Gerai, kad 4 juostų kelyje susidūrus automobiliams nebus blokuojamas eismas... oh wait

                                        Susidūrusios transporto priemonės užėmė abi eismo juostas judant kryptimi nuo Kalvarijų gatvės Geležinio Vilko gatvės link, bei dar dalį iš dviejų priešpriešinio eismo juostų.
                                        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1561970?copied

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Kas nutiks jei šioje gatvėje "užges-susidurs-suges"?
                                          Senamiestis pasižymi žemais/neaštriais bortais ir visi lipa ant jų prireikus.
                                          Ir čia užlips-apvažiuos-nuvažiuos.
                                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X