Parašė themanual
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPirmiausia reikia nustoti tiesti neefektyvią infrastruktūrą, o tada bus pinigų ir viešajam transportui.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kas tai yra? Tiesiami dviračių takai, pertvarkomos gatvės kaip pvz. Algirdo, Didlaukio?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kas tai yra? Tiesiami dviračių takai, pertvarkomos gatvės kaip pvz. Algirdo, Didlaukio?
Net ir tam pačiam Liepkalnio mazge esu tikras jog žiedinė sankryža vietoje šviesoforų tvarkytųsi geriau ir nieko derinti nereikėtų.
Taip pat gera mintis neprojektuoti ir nestatyti estakadų kaip ketina Ukmergės g. ir Laisvės pr. ties Šiaurine g. kurios stipriai apsunkintų potencialaus tramvajaus judėjimą tomis gatvėmis (tarkim ties Spaudos rūmais esamą estakadą reiktų griauti norint paleisti tramvajų Laisvės pr., bet kadangi jau yra Vakarinis aplinkkelis tai jos reikšmė tapusi žymiai mažesnė ir ją būtų galima paaukoti, bet naujų statymas būtų nesusipratimas).
Tai būtų efektyvinimas, kuris turėtų eiti pirmiau dešimtmilijoninių išlaidų viadukams, tuneliams, estakadoms ir netgi kai kuriems tiltams, kurie galėtų ir palaukti
Bet kaip matom net ir šiai progresyviai savivaldybei dar labai toli iki to, na bent jau planuoja tas A juostas ir net žiedus kai kuriuose naujiuose projektuose. Gal kažkada pajudės ir darbai, tik labai tikiuosi jog nepajudės Šiaurinės g. darbai tokiam projekte kaip dabar su tom estakadom, kurias jei jau statyti tai statyti poromis ir palikti tarpą per vidurį link sankryžos po apačia tramvajui ar light railui.Paskutinis taisė themanual; 2021.09.08, 21:58.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Kalbant apie neefektyvią ir efektyvią infrastruktūrą aš išskirčiau jog metas pradėti tiesti prižadėtas (ir neprižadėtas bet trūkstamas) A juostas ir nustoti kaišioti šviesoforus visur kur papuola, kai žiedinės sankryžos praktiškai visada geriau tvarkosi su srautais, yra ženkliai pigiaus eksploatuojamos, neverčia laukti pėstiesiems ir dviratininkams prie kiekvienos sankryžos žalios šviesos (žaliosios bangos daromos juk tik automobiliams), prilėtina eismą ir leidžia saugiau kirsti šalia žiedo esančias perėjas, sumažina didelių avarijų skaičių sankryžose, kuriose nėra apsaugotų posūkių į kairę ir t.t.
Net ir tam pačiam Liepkalnio mazge esu tikras jog žiedinė sankryža vietoje šviesoforų tvarkytųsi geriau ir nieko derinti nereikėtų.
Taip pat gera mintis neprojektuoti ir nestatyti estakadų kaip ketina Ukmergės g. ir Laisvės pr. ties Šiaurine g. kurios stipriai apsunkintų potencialaus tramvajaus judėjimą tomis gatvėmis (tarkim ties Spaudos rūmais esamą estakadą reiktų griauti norint paleisti tramvajų Laisvės pr., bet kadangi jau yra Vakarinis aplinkkelis tai jos reikšmė tapusi žymiai mažesnė ir ją būtų galima paaukoti, bet naujų statymas būtų nesusipratimas).
Tai būtų efektyvinimas, kuris turėtų eiti pirmiau dešimtmilijoninių išlaidų viadukams, tuneliams, estakadoms ir netgi kai kuriems tiltams, kurie galėtų ir palaukti
Bet kaip matom net ir šiai progresyviai savivaldybei dar labai toli iki to, na bent jau planuoja tas A juostas ir net žiedus kai kuriuose naujiuose projektuose. Gal kažkada pajudės ir darbai, tik labai tikiuosi jog nepajudės Šiaurinės g. darbai tokiam projekte kaip dabar su tom estakadom, kurias jei jau statyti tai statyti poromis ir palikti tarpą per vidurį link sankryžos po apačia tramvajui ar light railui.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
"Racionalus planavimas" yra toliau tiesti magistrales. Vilnius tikrai per didelis, kad vaikščiotum. Kurgi ten eisi 40min pėsčiomis, kai gali tą patį atstumą nuvažiuoti automobiliu per 30min? Nesuprantu ką jie veikia tam Londono Canary Wharf. Neracionalūs bepročiai.
https://www.google.com/maps/@51.4980...7i16384!8i8192
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąKai Kernavės gatvė bus užsikišusi (o ji bus, net ir su 4 juostom), tada visi tie ofisai ir bus priversti minti dviratį ir eiti pėsčiomis. Centras iš ten ranka pasiekiamas, geresnės lokacijos dviračiams ir pėstiesiems nesugalvosi.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kamščius sudaro ne važiuojantys į centrą (iš ten ir taip pėsčiomis ateina), o gyvenantys labai toli nuo centro, kur nėra kokybiško VT.
Mano geras pažįstamas daugelį metų kasdien važiuoja nuosavu automobiliu iš Šeškinės į darbą Gedimino pr.
Comment
-
Kol mes čia ginčijames, vilniečiai jau įrodė savo požiūrį į automobilizmą. Ir čia be jokio induced demand, nes vienintelis per pandemiją įgyvendintas projektas - Liepkalnio sankryža - vargu ar turi svorį eismui miesto šiaurės vakarų dalyje.
Šią savaitę pajutome spūsčių galią: jau „pagerintas“ net 2019 m. rekordas
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1561230
Su tokiu požiūriu, koks buvo į VT per pandemiją ir su amžiais planuojamomis A juostomis, net nestebina.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Gali būti kad virš 50%, tai tuo labiau, dar teks palaukti 25% Vilniuje. Plius faktas tas kad gatvės projektuojamos ir mašinoms net ir Helsinkyje, nes mašinų gatvėse ten yra žymiai daugiau nei viešojo transporto, nepaisant to kad ten viešasis transportas yra gerokai labiau išvystytas. Priminsiu ką reiškia tie skaičiai. Helsinkio gatvėmis metro tikrai nevažinėja, tai dalis jau atsimeta. Lieka autobusai, tramvajai... ir kiek jie gali pervežti keleivių? Žymiai daugiau nei automobiliu, nepaisant to automobiliais pervežama panašiai ar net daugiau keleivių, kitaip tariant Helsinkio gatvėse mašinų yra žymiai daugiau nei viešojo transporto priemonių, tai kalbos kad projektuojant gatves nereiktų atsižvelgti į juostų skaičiaus poreikį automobiliams yra kiek keistos, ypač Vilniuje kur situacija su viešuoju transportu nekokia. Sutinku, reikia žiūrėti į ateitį, gal kas pateiks skaičiukus kurie įtikins, bet man kolkas atrodo keistai, ypač kai tuo pačiu metu platina lygiagrečias gatves kur nėra tiek vietos.)
Čia irgi projektuojama gatvė ir ja važiuos daugiau autombilių nei autobusų. Čia tiesiog neprojektuojamas greitkelis nes čia ir turi būti vidinė rajono gatvė.
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Gal priminsiu kad Kernavės gatvė kai baigs ir padarys atkarpėlę prie Tower tiesiogiai jungs Konstitucijos pr. su Žalgirio gatve, kas yra toli gražu ne dviejų eismo juostų gatvės. Taip pat priminsiu kad Šnipiškėse buvo trobelių kaimas, gatvių tinklas yra toks... koks ir būna trobelių kaime, kai tuo tarpu dabar visur aplinkui kiša 6+ aukštų daugiabučius, biurus, daugiaaukščius biurus palei Konstritucijos pr. ir palei Lvovo gatvę. Būtent Kernavės ir Lovo gatvės sankryžoje planuojamas didžiulis multifunkcinis kompleksas (ir su ofisais).. galima vardinti ir vardinti. Na, bet sutiksiu kad yra ir projektų su kuriais tokios gatvės susišaukia - kintų kotedžiukai.
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Aš pasisakau už racionalų planavimą, įvertinant viską, o ne tiesiog už bandymą visus priversti vaikščioti ir minti dviratį. Didžiosios dalies dirbančiųjų NMC tikslas yra namai kurie dažniausiu atveju bus ne centre, tai pasiūlymas jiems tiesiog eiti pėstiems arba važiuoti dviračiu ir ypač žiemą aš nežinau kiek tai realu.
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Yra išrasti tiek stovėjimą, tiek sustojimą draudžiantys ženklai, jeigu jie kažkokiais atvejai ne iki galo suveikia, tai nuo to neapsaugos ir šita vidurinė juosta, tik dar blogiau padarys. Praktinės naudos ta vidurinė juosta jokios neturi, tik problemų sukuria. Pateisinimas gali būti nebent tai, kad tai neva gražu, tik mano supratimu dviejų juostų kelias nėra jau toks platus, kad jį reikėtų dar ir medžiais į dvi dalis padalinti, pilnai užtenka medžių iš abiejų pusių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
O taip, mus išgelbės elektromobiliai ir hyperloopai. Tik jau dabar Europos miestuose didžiąją dalį PM taršos sudaro ne išmetamosios dujos, o padangų, stabžių ir kelio dulkės. Triukšmo skirtumas tarp EV ir ICE virš 40km/h pasidaro niekinis. Žudo žmonės elektromobiliai ir švaisto vietą lygiai taip pat sėkmingai.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKol mes čia ginčijames, vilniečiai jau įrodė savo požiūrį į automobilizmą. Ir čia be jokio induced demand, nes vienintelis per pandemiją įgyvendintas projektas - Liepkalnio sankryža - vargu ar turi svorį eismui miesto šiaurės vakarų dalyje.
Šią savaitę pajutome spūsčių galią: jau „pagerintas“ net 2019 m. rekordas
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/aktualu/nu...1561970?copied
Su tokiu požiūriu, koks buvo į VT per pandemiją ir su amžiais planuojamomis A juostomis, net nestebina.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na tai jeigu Vilniuje virš 50% tai mums ne iki 0% reikia mažinti, bet bent jau artėti prie Helsinkio 25%, sutinkate?
Čia irgi projektuojama gatvė ir ja važiuos daugiau autombilių nei autobusų. Čia tiesiog neprojektuojamas greitkelis nes čia ir turi būti vidinė rajono gatvė.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąOfiso planktonas gali ir VT naudotis.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKad miesto centre privesti kuo daugiau minti dviratį ir yra racionalus planavimas....
Comment
-
Susidaro toks įspūdis: už šio forumo ribų klesti ekstremistinis požiūris kad reikia kiek tik įmanoma platinti gatves, statyti kuo daugiau kelių lygių sankryžų, tunelius pėstiesiems ir t.t. - tipinis nieko nenusimanančio žmogaus požiūris. Tačiau šiame forume panašu kad irgi pradeda lįsti šioks toks ekstremizmas tik į kitą pusę: reikia visus priversti važiuoti dviračiais/eiti pėstiems/važiuoti viešuoju transportu, gatves siaurinti iki negalėjimo, perspjausim Amsterdamą. Bėda tame kad vakarų Europos miestai kurie daro tokius dalykus realiai jau yra toje stadijoje kai jie gali tą daryti nes jie turi išvystytą infrastruktūrą, viešąjį transportą, park & ride, dviračių takus ir t.t. Vilnius deja visiškai atsilikęs šiose srityse (sparčiau progresuoja tik dviračių takai), tai tam tikri sprendimai atrodo kaip "vežimo statymas priešais arklį" t.y. šiek tiek PRiniai ir ne visai adekvatūs.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKaip su po sustoti draudžiančiu ženklu parkuojančiais kovojantis jau du metus, dalinant baudas vos ne kasdien galiu pasakyti, kad visi yra absoliučiai padęję ant tų ženklų ir jie stovėjimo nepanaikina. Jie ne tik ne iki galo neviekia, jie išvis neveikia. Šita vidurinė juosta statyti neleis nes tada tik pastačius sekantis atvažiavęs iškarto kvies policiją. Na išskyrus tuos kurie bandys apvažiuoti šaligatviu, nes tokių pas mus deje irgi yra labai daug.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTik reikia prisiminti kad tai ką mes vadiname spūstymis betkuris normalaus didmiesčio gyventojas išjuoktu. Nėra vilniuje kamščių.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tik reikia prisiminti kad tai ką mes vadiname spūstymis betkuris normalaus didmiesčio gyventojas išjuoktu. Nėra vilniuje kamščių.
Gal pas mus ir ežerų nėra, nes Baikalo žmonės išjuoktų.Paskutinis taisė Gator; 2021.09.09, 13:02.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąSusidaro toks įspūdis: už šio forumo ribų klesti ekstremistinis požiūris kad reikia kiek tik įmanoma platinti gatves, statyti kuo daugiau kelių lygių sankryžų, tunelius pėstiesiems ir t.t. - tipinis nieko nenusimanančio žmogaus požiūris. Tačiau šiame forume panašu kad irgi pradeda lįsti šioks toks ekstremizmas tik į kitą pusę: reikia visus priversti važiuoti dviračiais/eiti pėstiems/važiuoti viešuoju transportu, gatves siaurinti iki negalėjimo, perspjausim Amsterdamą. Bėda tame kad vakarų Europos miestai kurie daro tokius dalykus realiai jau yra toje stadijoje kai jie gali tą daryti nes jie turi išvystytą infrastruktūrą, viešąjį transportą, park & ride, dviračių takus ir t.t. Vilnius deja visiškai atsilikęs šiose srityse (sparčiau progresuoja tik dviračių takai), tai tam tikri sprendimai atrodo kaip "vežimo statymas priešais arklį" t.y. šiek tiek PRiniai ir ne visai adekvatūs.
Ir šiaip tai neapsimeskit šlanga, niekas neverčia važiuoti dviračiu ar VT, bet skatinimas ir infrastruktūros pritaikymas greitesniam VT judėjimui bei patogesniam važiavimui dviračiu yra būtent tas kas mus ir artina link Europinio miesto. Jeigu bus bandoma pasiekti kažkokį aukso viduriuką kaip jūs norit, tai tiesiog visi bus nepatenkinti ir ilgiau užtruksim kol susitvarkysim dviračių takų tinklą ir efektyvų VT.
O naujų gatvių tiesimas iškart nedarant jų miesto greitkelių pločio yra tiesiog apdairus kaštų taupymas, jog nereiktų atetiyje perdarinėti. Jeigu netinka, apsimeskit, jog tos gatvės ir toliau neegzistuoja daugiau nežinau apie kokį siaurinimą kalbat, jei juostų, kas lėtina eismą ir padaro jį saugesniu, tai žinokit jog lėtesnis eismas kaip tik sklandžiau juda miestuose. Jeigu apie juostų perdarymą į A juostas, tai būtent tai ir yra kas padės pastatyti vežimą ir arklį į savo vietas.
Primena situaciją su pandemija kai nesiskiepijantys dabar nori karantino visiems, nes tipo ir pasiskiepiję perduoda virusą, bet tas virusas jiems net nerūpi, nes jiems rūpi principai, o ne visuomenės gerovėPaskutinis taisė themanual; 2021.09.09, 13:57.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTik reikia prisiminti kad tai ką mes vadiname spūstymis betkuris normalaus didmiesčio gyventojas išjuoktu. Nėra vilniuje kamščių.
Comment
-
Jau kiek tingiu tęsti beprasmes diskusijas... Jungiam nauja gatve Žalgirio g. su Konstitucijos pr. ir tokiu būdu darom netranzitinį privažiavimą vietiniams? Sėkmės. Beje, o kokiu būdu šita nauja gatvė yra pritaikyta greitesniam VT, kur prioritetas VT?
O Dieve, 4 eismo juostų autostrada, greitkelis Vakarų Europos mieste ir dar tarp kelių aukštų namukų, ką jie sau galvoja? Gal reiktų pasiųsti šio forumo ekstremistų kad paprotintų?:
- 1 patinka
Comment
Comment