Parašė PredatorGTR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNe, tai yra mano šeima - įmonės skirtingos, bet darbo stažas jose skaičiuojamas dešimtimis metų.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei jau žiūrėt pagal realią taršą, reikia pradėt tikrinti visus DPFus, katalizatorius ir t.t....
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nei esamas, nei busimi taršos mokesčio variantai deja nė kiek nesusiję su mašinos techniniu stoviu. Iš mokesčiai nebus mažesni.
Va būtent, gal ir neišsiskiriame iš panašių šalių konteksto, bet verksmai dėl to ant kiekvieno kampo. O ir ekologinius reikalavimus jau kaip dedam tai dedam po maksimum, lyg Europos finansų lyderiai.
Kokie bus taršos mokesčiai dar ateities klausimas, bet dabartinis tikrai su niekuo nesusijęs.
Comment
-
Daug logiškiau kol kas būtų ne mokestis už taršą, o už galią. Dažnai baxūriukams ne lygis 1.6 ar net 2.0, reikia iškart 3.0+. O didesnė galia = didesnė tarša.
Taip pat ir tiems, kas pirktų automobilį, būtų papildoma paskata pagalvoti, ar tikrai važinėjant vien asfaltuotais keliais, būtinas SUV su trim litrais.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąDaug logiškiau kol kas būtų ne mokestis už taršą, o už galią. Dažnai baxūriukams ne lygis 1.6 ar net 2.0, reikia iškart 3.0+. O didesnė galia = didesnė tarša.
Taip pat ir tiems, kas pirktų automobilį, būtų papildoma paskata pagalvoti, ar tikrai važinėjant vien asfaltuotais keliais, būtinas SUV su trim litrais.
o SUV'ų madą tikrai reikia išgyvendinti.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Prie ko čia autobusas? O kas atsitiko su motociklais, dviračiais, galu gale dabar ir elektriniai paspirtukai pakankamai galingi kad iki vietinio gyventojų centro nuvažiuosi ir kainuoja pigiau nei automobilis.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu mokestis už taršą būtų priklausomai nuo automobilio tai saviame suprantama kad tokie varikliai ir apmokestinti būtų daugiau.
o SUV'ų madą tikrai reikia išgyvendinti.
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
SUV yra paskutine galimybe "miestiečiui" parodyti, kad nesi finansinis ubagas, bet tik dvasios, ar norime atimti tą galimybę?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Atvirkščiai. Parodo dvasinę laisvę kurią galima priparkuoti kur nori kaip nori. Nudrožtas parketnikas nelabai siejasi su gerais finansais.
dažnai neįgaliems skirtose vietose ir dar kreiva.
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Lietuviškas klimatas atsitiko ? Pastovūs lietūs, sniegas, šaltis ir kitos velniavos.
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
SUV yra paskutine galimybe "miestiečiui" parodyti, kad nesi finansinis ubagas, bet tik dvasios, ar norime atimti tą galimybę?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGalima persikraustyti gyventi netoli (iki 20min pėsčiomis) darbovietės.
Comment
-
Istorija iš Norvegijos: kažkokia aktyvistų asociacija besipriešinanti dviračių takams ir juostoms bei reikalaujanti erdvės automobiliams įkėlė kelių valandų trukmės vaizdo įrašą norėdama parodyti, jog gatvėse mažai dviratininkų. Kažkas nepatingėjo peržiūrėti visą įrašą ir paskaičiuoti eismo dalyvių skaičių ir rezultate darniai judančių buvo 3.5 karto daugiau nei automobilių
Ir aišku keli norvegų komentarai: "o tai kur gyventojams parkuoci" ir "bet automobiliai gali pervežti daugiau nei vieną žmogų todėl tas ant to". Labai pažįstama.
https://vartoslo.no/bydel-frogner-bo...ikanter/309872
- 2 patinka
Comment
-
Koncentruotas staipsnis, apie tai, kaip naikinamas automobilizmas. Siūlau pilną paskaityt.
Europa stengiasi, kad kelionės automobiliu būtų nepatogios ir gyventojai jų atsisakytų: ar griežti ribojimai – Lietuvos ateitis?
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...etuvos-ateitis
Situacija Briuselyje pasikeitė tikrai ne per naktį ir ne tik dėl gražios idėjos saugoti gamtą. E. Labanauskas teigia, kad gyventojai keisti savo įpročius buvo priversti, nes mieste keliauti automobiliu tapo kur kas nepatogiau nei dviračiais, viešuoju transportu ar pėsčiomis.
„Briuselyje kiekvienoje gatvėje yra įrengti dviračių takai bei ženklai, primenantys vairuotojams, kad važiuojantieji dviem ratais turi pirmumo teisę ir sėdintieji automobiliuose juos turi praleisti. Žinoma, tai sukelia chaoso, nes kartais atrodo, kad dviratininkams leidžiama absoliučiai viskas, o dėl to galima pastebėti ir piktnaudžiavimo kelių eismo taisyklėmis.” <...>
Tam, kad nuosavas automobilis būtų dar nepatrauklesnis, Briuselyje taip pat numatyti griežti maksimalaus leistino greičio ribojimai iki 30 km/val. <...>
Ne vienas žmogus, kuris gyvena vienoje miesto pusėje, o dirba kitoje, į darbą keliauja ne automobiliu, o dviračiu. <...>
Visame Briuselyje nėra nemokamų stovėjimo vietų. Čia taikomas ne tik metinis mokestis, bet ir papildoma rinkliava, jei žmogus išvažiuoja į kitą rajoną. <...>
„Maždaug nuo 10 valandos pradedami uždaryti visi įvažiavimai į miestą. Dažniausiai tai būna sekmadienis, šiemet tokia diena be automobilio bus minima rugsėjo 19 dieną. Labai svarbu, kad į šią dieną žiūrima labai rimtai ir netaikomos jokios išimtys. Teko girdėti, kad net ambasadorei, kuri vyko iš oro uosto namų link, privažiavus prie miesto ribos, teko palikti automobilį ir toliau tikslo link judėti kitais būdais“. <...>
Dar gerokai griežtesni reikalavimai automobiliams planuojami taikyti nuo 2030-ųjų. Būtent nuo šių metų Briuselio valdžia planuoja uždrausti dyzelinių automobilių naudojimą mieste, o nuo 2035-ųjų tvarką dar labiau griežtinti bei tokį patį ribojimą taikyti ir automobiliams, varomiems benzinu. <...>
Stokholme, yra taikomas vadinamasis spūsčių mokestis – kai kuriose gatvėse, kuriomis ryte ir vakare važiuoja daugiausia automobilių, nuskaitomi jų numeriai ir mėnesio pabaigoje tų automobilių savininkai gauna sąskaitą už tai, kad minėtais keliais naudojosi tuo metu, kai susidaro didžiausios spūstys.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 5 patinka
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąReikia ir pas mus tokių griežtų ribojimų. Kol kas man automobiliu keliauti daug daug kartų patogiau ir kol taip bus, nieko nekeisiu.
- 2 patinka
Comment
-
Liūdna kad pas mus nors ir plečiamas dviračių takų tinklas bet daromas gaidiškai. Kaune va paskutiniu metu nemažai patiesta, bet- Beveik niekur normaliai neatskirta nuo pėsčiųjų tako
- Įvažos į kiemus - dviračių takas nusileidžia sulig įvažos lygiu vietoj to kad įvaža būtų pakelta
- Netrūksta visokių šulinių dangčių ar net stulpų vidury tako (ne tiek jau daug bet vistiek nei šis nei tas)
- Takas dažniausiai eina tik vienoje gatvės pusėje
- Negenimi medžiai - geriausias pavyzdys Savanorių pr. kur visą vasara liepų šakos daug kur buvo 1-1.5m nuo žemės. Aišku či ne pačių takų problema, ir pėstiesiems jos kliuvo, bet pėsčiasis dar kažkiek arčiau žemės ir lėčiau judant lengviau pasilenkt.
- Nėra dviračių tako išvedimo į kelią palei sankryžas bent jau tokiose vietose kaip pvz aklųjų sankryža, nes tokios požeminės perėjos tinkamos tik pėstiesiems o su dviračiu labai nepatogu.
- Apie visokius dviračių viadukus turbūt tik pasvajot galim kai net elementarūs dalykai daromi prastai.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Vadovaujantis tavo logika, visose gatvėse mieste reikėtų tiesti kelkraščius kaip daroma greitkeliuose. Nesvarbu gatvės naudojamų juostų plotis, bus situacijų kada nors, kai jos visos bus užimtos (pvz., apvirs kokia cisterna arba sprogs butas name ir reiks uždaryt visą gatvę - abi situacijos yra buvusios Vilniuje).
Comment
Comment