Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    ???? čia anektotas?
    Ne, tai yra mano šeima - įmonės skirtingos, bet darbo stažas jose skaičiuojamas dešimtimis metų.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Ne, tai yra mano šeima - įmonės skirtingos, bet darbo stažas jose skaičiuojamas dešimtimis metų.
      Ok galbūt, bet tai greičiau išimtys nei taisyklė. Savo giminių,draugų, pažystamų, bendradarbių rate tokio darbo stabilumo deja negirdėjau. Jei jums pasiseke, tai šaunu. Bet globaliai toks pasiūlymas sunkiai pasiekiamas deja. O šiaip tai krypstam nuo forumo temos...

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Jei jau žiūrėt pagal realią taršą, reikia pradėt tikrinti visus DPFus, katalizatorius ir t.t....
        Teoriškai be šitų tu technikinio net praeiti negali. Jeigu bent ten patikrintų tai jau dauguma tokių nebeliktų.

        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Nei esamas, nei busimi taršos mokesčio variantai deja nė kiek nesusiję su mašinos techniniu stoviu. Iš mokesčiai nebus mažesni.
        Va būtent, gal ir neišsiskiriame iš panašių šalių konteksto, bet verksmai dėl to ant kiekvieno kampo. O ir ekologinius reikalavimus jau kaip dedam tai dedam po maksimum, lyg Europos finansų lyderiai.
        Tai kad ne, ekologiniai reikalavimai pas mus yra niekiniai. Ir tuo labiau niekiniai kai niekas jų nekontroliuoja.

        Kokie bus taršos mokesčiai dar ateities klausimas, bet dabartinis tikrai su niekuo nesusijęs.

        Comment


          Daug logiškiau kol kas būtų ne mokestis už taršą, o už galią. Dažnai baxūriukams ne lygis 1.6 ar net 2.0, reikia iškart 3.0+. O didesnė galia = didesnė tarša.
          Taip pat ir tiems, kas pirktų automobilį, būtų papildoma paskata pagalvoti, ar tikrai važinėjant vien asfaltuotais keliais, būtinas SUV su trim litrais.

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Daug logiškiau kol kas būtų ne mokestis už taršą, o už galią. Dažnai baxūriukams ne lygis 1.6 ar net 2.0, reikia iškart 3.0+. O didesnė galia = didesnė tarša.
            Taip pat ir tiems, kas pirktų automobilį, būtų papildoma paskata pagalvoti, ar tikrai važinėjant vien asfaltuotais keliais, būtinas SUV su trim litrais.
            Jeigu mokestis už taršą būtų priklausomai nuo automobilio tai saviame suprantama kad tokie varikliai ir apmokestinti būtų daugiau.

            o SUV'ų madą tikrai reikia išgyvendinti.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Prie ko čia autobusas? O kas atsitiko su motociklais, dviračiais, galu gale dabar ir elektriniai paspirtukai pakankamai galingi kad iki vietinio gyventojų centro nuvažiuosi ir kainuoja pigiau nei automobilis.
              Lietuviškas klimatas atsitiko ? Pastovūs lietūs, sniegas, šaltis ir kitos velniavos.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Jeigu mokestis už taršą būtų priklausomai nuo automobilio tai saviame suprantama kad tokie varikliai ir apmokestinti būtų daugiau.

                o SUV'ų madą tikrai reikia išgyvendinti.
                SUV yra paskutine galimybe "miestiečiui" parodyti, kad nesi finansinis ubagas, bet tik dvasios, ar norime atimti tą galimybę?

                Comment


                  Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                  SUV yra paskutine galimybe "miestiečiui" parodyti, kad nesi finansinis ubagas, bet tik dvasios, ar norime atimti tą galimybę?
                  Atvirkščiai. Parodo dvasinę laisvę kurią galima priparkuoti kur nori kaip nori. Nudrožtas parketnikas nelabai siejasi su gerais finansais.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Atvirkščiai. Parodo dvasinę laisvę kurią galima priparkuoti kur nori kaip nori. Nudrožtas parketnikas nelabai siejasi su gerais finansais.

                    dažnai neįgaliems skirtose vietose ir dar kreiva.

                    Comment


                      Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                      Lietuviškas klimatas atsitiko ? Pastovūs lietūs, sniegas, šaltis ir kitos velniavos.
                      Nu matai, Švedijoje matyt yra tropikai nes jiems nei lietūs nei sniegas nemaišo.

                      Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                      SUV yra paskutine galimybe "miestiečiui" parodyti, kad nesi finansinis ubagas, bet tik dvasios, ar norime atimti tą galimybę?
                      Taip.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Galima persikraustyti gyventi netoli (iki 20min pėsčiomis) darbovietės.
                        Čia tau ne amerika. Žmonės butus įsirenginėja po 5 metus pastoviam gyvenimui, o ne tam kad kraustinėtis kiekvieną darbą pakeitus.

                        Comment


                          https://m.delfi.lt/grynas/tv/article.php?id=87462471

                          Comment


                            Lygina su maisto piramide ir sako kad automobiliai yra viršuje, bet piramidės viršuje yra tai ko vartojama mažiausiai. Truputi nesusivokia apie ką kalba matyt. O šiaip tai nieko nepasakė.

                            Comment


                              Istorija iš Norvegijos: kažkokia aktyvistų asociacija besipriešinanti dviračių takams ir juostoms bei reikalaujanti erdvės automobiliams įkėlė kelių valandų trukmės vaizdo įrašą norėdama parodyti, jog gatvėse mažai dviratininkų. Kažkas nepatingėjo peržiūrėti visą įrašą ir paskaičiuoti eismo dalyvių skaičių ir rezultate darniai judančių buvo 3.5 karto daugiau nei automobilių

                              Ir aišku keli norvegų komentarai: "o tai kur gyventojams parkuoci" ir "bet automobiliai gali pervežti daugiau nei vieną žmogų todėl tas ant to". Labai pažįstama.

                              https://vartoslo.no/bydel-frogner-bo...ikanter/309872

                              Comment


                                Koncentruotas staipsnis, apie tai, kaip naikinamas automobilizmas. Siūlau pilną paskaityt.
                                Europa stengiasi, kad kelionės automobiliu būtų nepatogios ir gyventojai jų atsisakytų: ar griežti ribojimai – Lietuvos ateitis?
                                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...etuvos-ateitis

                                Situacija Briuselyje pasikeitė tikrai ne per naktį ir ne tik dėl gražios idėjos saugoti gamtą. E. Labanauskas teigia, kad gyventojai keisti savo įpročius buvo priversti, nes mieste keliauti automobiliu tapo kur kas nepatogiau nei dviračiais, viešuoju transportu ar pėsčiomis.

                                „Briuselyje kiekvienoje gatvėje yra įrengti dviračių takai bei ženklai, primenantys vairuotojams, kad važiuojantieji dviem ratais turi pirmumo teisę ir sėdintieji automobiliuose juos turi praleisti. Žinoma, tai sukelia chaoso, nes kartais atrodo, kad dviratininkams leidžiama absoliučiai viskas, o dėl to galima pastebėti ir piktnaudžiavimo kelių eismo taisyklėmis.” <...>

                                Tam, kad nuosavas automobilis būtų dar nepatrauklesnis, Briuselyje taip pat numatyti griežti maksimalaus leistino greičio ribojimai iki 30 km/val. <...>

                                Ne vienas žmogus, kuris gyvena vienoje miesto pusėje, o dirba kitoje, į darbą keliauja ne automobiliu, o dviračiu. <...>

                                Visame Briuselyje nėra nemokamų stovėjimo vietų. Čia taikomas ne tik metinis mokestis, bet ir papildoma rinkliava, jei žmogus išvažiuoja į kitą rajoną. <...>

                                „Maždaug nuo 10 valandos pradedami uždaryti visi įvažiavimai į miestą. Dažniausiai tai būna sekmadienis, šiemet tokia diena be automobilio bus minima rugsėjo 19 dieną. Labai svarbu, kad į šią dieną žiūrima labai rimtai ir netaikomos jokios išimtys. Teko girdėti, kad net ambasadorei, kuri vyko iš oro uosto namų link, privažiavus prie miesto ribos, teko palikti automobilį ir toliau tikslo link judėti kitais būdais“. <...>

                                Dar gerokai griežtesni reikalavimai automobiliams planuojami taikyti nuo 2030-ųjų. Būtent nuo šių metų Briuselio valdžia planuoja uždrausti dyzelinių automobilių naudojimą mieste, o nuo 2035-ųjų tvarką dar labiau griežtinti bei tokį patį ribojimą taikyti ir automobiliams, varomiems benzinu. <...>

                                Stokholme, yra taikomas vadinamasis spūsčių mokestis – kai kuriose gatvėse, kuriomis ryte ir vakare važiuoja daugiausia automobilių, nuskaitomi jų numeriai ir mėnesio pabaigoje tų automobilių savininkai gauna sąskaitą už tai, kad minėtais keliais naudojosi tuo metu, kai susidaro didžiausios spūstys.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Reikia ir pas mus tokių griežtų ribojimų. Kol kas man automobiliu keliauti daug daug kartų patogiau ir kol taip bus, nieko nekeisiu.

                                  Comment


                                    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                                    Reikia ir pas mus tokių griežtų ribojimų. Kol kas man automobiliu keliauti daug daug kartų patogiau ir kol taip bus, nieko nekeisiu.
                                    Briuselis jau senai turi didžiausius kamščius Europoje, tai gyvenimas privertė investuoti į VT ir dviračių tinklą, kai Vilnius taip pat užsikiš, tada manau irgi politiškai pajudės tramvajaus ir pan. projektai, nes kol su auto gali laisvai ir greit visur nuvažiuoti politikams labai sunku stumti tramvajaus projektą visuomenei. Gerai, kad bent dviračių takų tinklas stipriai plečiamas.

                                    Flickr

                                    Comment


                                      tiesiog, tegul uzdraudzia autmobilius gaminti Kam taip sudetingai jie cia vartosi?

                                      Comment


                                        Liūdna kad pas mus nors ir plečiamas dviračių takų tinklas bet daromas gaidiškai. Kaune va paskutiniu metu nemažai patiesta, bet
                                        • Beveik niekur normaliai neatskirta nuo pėsčiųjų tako
                                        • Įvažos į kiemus - dviračių takas nusileidžia sulig įvažos lygiu vietoj to kad įvaža būtų pakelta
                                        • Netrūksta visokių šulinių dangčių ar net stulpų vidury tako (ne tiek jau daug bet vistiek nei šis nei tas)
                                        • Takas dažniausiai eina tik vienoje gatvės pusėje
                                        • Negenimi medžiai - geriausias pavyzdys Savanorių pr. kur visą vasara liepų šakos daug kur buvo 1-1.5m nuo žemės. Aišku či ne pačių takų problema, ir pėstiesiems jos kliuvo, bet pėsčiasis dar kažkiek arčiau žemės ir lėčiau judant lengviau pasilenkt.
                                        • Nėra dviračių tako išvedimo į kelią palei sankryžas bent jau tokiose vietose kaip pvz aklųjų sankryža, nes tokios požeminės perėjos tinkamos tik pėstiesiems o su dviračiu labai nepatogu.
                                        • Apie visokius dviračių viadukus turbūt tik pasvajot galim kai net elementarūs dalykai daromi prastai.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Vadovaujantis tavo logika, visose gatvėse mieste reikėtų tiesti kelkraščius kaip daroma greitkeliuose. Nesvarbu gatvės naudojamų juostų plotis, bus situacijų kada nors, kai jos visos bus užimtos (pvz., apvirs kokia cisterna arba sprogs butas name ir reiks uždaryt visą gatvę - abi situacijos yra buvusios Vilniuje).
                                          Situacijos, kada reikia uždaryti visą gatvę, yra ypač retos, ir sunku jas lyginti su tuo, kada kažkas išsikviečia kokį Uberį, sustoja kažką išleisti, keičia kokį gatvės šviestuvą, tvarko kokius nuotekų vamzdžius ar atvažiuoja kokia greitoji, kuriai nėra laiko parkuotis kažkur už kelių šimtų metrų, tai tokios situacijos yra labai dažnos, t.y. tūkstančius kartų dažnenės, nei kada kažkokia cisterna susprogsta ir reikia uždaryti visą gatvę. Ir nereikia jokių plačių kelkraščių, tie sustojusieji tiesiog apvažiuojami per priešpriešinio eismo juostą. Bet netgi jeigu tos situacijos pasitaikytų ypač retai, aš vis tiek nesuprasčiau koks tikslas daryti blogai, kai galima padaryti gerai. Nesuprantu tos vidurinės juostos paskirties - pėstiesiems ji nieko neduoda, dviratininkams irgi, o mašinoms tik trukdo, tai kam jos apskritai reikia, galima buvo gatvę siauresnę padaryti ir be jokių nereikalingų vidurinių linijų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X