Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Pasikartosiu... nepamirškit, kad Lietuva ne tik trys-keturi didieji miestai. Ir likusiems automobilis yra VIENINTELĖ realiai egzistuojanti susisiekimo priemonė. Taip taip Lietuvoje pigiausias auto išlaikymas ir nusipirkimas, šalyje kur mažiausiai nuperkama naujų automobilių. "Lavonas" už pora tūkstančių ne pigumo rodiklis.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Pasikartosiu... nepamirškit, kad Lietuva ne tik trys-keturi didieji miestai. Ir likusiems automobilis yra VIENINTELĖ realiai egzistuojanti susisiekimo priemonė. Taip taip Lietuvoje pigiausias auto išlaikymas ir nusipirkimas, šalyje kur mažiausiai nuperkama naujų automobilių. "Lavonas" už pora tūkstančių ne pigumo rodiklis.
- 1 patinka
Comment
-
Taip, tai yra vienintelė susisiekimo priemonė daugelyje NEdidžiųjų miestų. Du kartus per dieną važinėjantis autobusas NĖRA alternatyva.
Jeigu dar mieste kas valandą važinėjantys maršrutai tarp miegamųjų rajonų ir centro (ping A56) dar suteikia kažkokią galimybę nuvykti, tai čia - absurdas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTaip, tai yra vienintelė susisiekimo priemonė daugelyje NEdidžiųjų miestų. Du kartus per dieną važinėjantis autobusas NĖRA alternatyva.
Jeigu dar mieste kas valandą važinėjantys maršrutai tarp miegamųjų rajonų ir centro (ping A56) dar suteikia kažkokią galimybę nuvykti, tai čia - absurdas.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kažkaip labai išponėjome jeigu manome kad automobilis yra vienintelė susisiekimo priemonė.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Labai atsiprašau, mužikai nenori geriau gyventi, viskas tik Vilniaus "ponams" galima...
O jeigu norima gyventi kaime, turėti miesto infrastruktūrą ir dar nemokamą automobilį tai taip nebus ir neturi būti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
na jeigu mužikai nori gyventi kaime mužikiškai be pajamų tai ir transporto priemonės yra atitinkamos. O jeigu norima gyventi normaliai tai ir kaimo gyventojai gali nusipirkti techniškai tvarkingą automobilį.
O jeigu norima gyventi kaime, turėti miesto infrastruktūrą ir dar nemokamą automobilį tai taip nebus ir neturi būti.
Tad sėkmės toliau įrodinėjant savo neginčijamas tiesas
Comment
-
Ar kada pagalvojote, iš ko kyla (ar tiksliau, jau kilo) viešasis transportas? Ogi iš to, kad žmonės gyvena viename miesto gale, o dirba kitame. Taigi reikia kažkaip nusigauti... Kitas dalykas - kodėl nesusirandama darbo arčiau namų? Pvz. aš iš Šnipiškių į kokius Kirtimus - su 3G iki Spartos, o ten į 3/4. Atgal persėdame Naujininkuose, nes jei lipsi Spartoje, turėsi kirsti gatvę. Tiesiog tobula. O kur dar malonus akiai vaizdelis - užtvertas priekis, bei keleiviai, pagal LRV nurodymą be pirštinių, bet su kaukėmis. Aš tik taip ir galėčiau, nes dauguma darbų prasideda nuo ankstyvo ryto, kasdien tiek vaikščioti pėsčiomis užknistų/išsekintų, o stovėti stotelėje, kur kaip Damoklo kardas kabo idėja, jog vienas iš stotelėje tarp lygių lygus stovėjęs žmogus per sekundę tampa ponu, kai jį kažkoks kolega ar šiaip draugelis paima ir įsisodina, taip paniekindamas likusius. Tada viduje kyla tokia agresija, kuri, bijau, kad netektų parodyti realiai, visa ugnimi ir įniršiu smogiant tam VIP `iniui. Tiesa, išlaipinimas irgi nepatinka. Kuo aš nusikaltau, kad turėčiau būti šio reginio liudytoju?
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Techniškai tvarkingas gali būti bet kokių metų automobilis šiaip, nebūtinai naujas. O galimybes puikiai parodo Lietuvos autoparko amžiaus vidurkis. Ir šiaip kaime nieks nesitikėjo niekados ir nereikalavo nei miesto infrastruktūros, nei nemokamo auto.
Tad sėkmės toliau įrodinėjant savo neginčijamas tiesas
Lietuvos autoparko vidurkis nėra nei kiek įpatingas palyginus su kitomis panašių pajamų šalimis. Turtingesniuose vakrų šalyse jis yra šiek tiek mažesnis, bet irgi kaikur tai yra dirbtinai, kaip Vokietijoje, kur už senos keitimą nauja pridėdavo net iki 8000 eurų iš biudžeto.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTaigi jau aiškinau - kad sunaudoto kuro kiekis netapatus taršai. Turi būti apmokestinama pagal realų taršumą, o ne tik sudeginto kuro kiekį.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Gali. Ir tada jis terš mažiau, taigi ir mokesčiai jam bus mažesni. Bet lietuvoje yra įprasta nusipirkti už 500 eurų atgyveną kuri nei prieš tai nei po to bus prižiūrima ir tada važinėti kol nebeužsikurs. Vien kiek ištekėjusio tepalo žala aplinkai yra pridaryta, nors teoriškai tokio automobilio eksplotuoti iš vis negalima.
Lietuvos autoparko vidurkis nėra nei kiek įpatingas palyginus su kitomis panašių pajamų šalimis. Turtingesniuose vakrų šalyse jis yra šiek tiek mažesnis, bet irgi kaikur tai yra dirbtinai, kaip Vokietijoje, kur už senos keitimą nauja pridėdavo net iki 8000 eurų iš biudžeto.
Va būtent, gal ir neišsiskiriame iš panašių šalių konteksto, bet verksmai dėl to ant kiekvieno kampo. O ir ekologinius reikalavimus jau kaip dedam tai dedam po maksimum, lyg Europos finansų lyderiai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nei esamas, nei busimi taršos mokesčio variantai deja nė kiek nesusiję su mašinos techniniu stoviu. Iš mokesčiai nebus mažesni.
Va būtent, gal ir neišsiskiriame iš panašių šalių konteksto, bet verksmai dėl to ant kiekvieno kampo. O ir ekologinius reikalavimus jau kaip dedam tai dedam po maksimum, lyg Europos finansų lyderiai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Kad tu pats sau prieštarauji. Lyg ir gini paprastą žmogų, bet lyg ir nutyli, kad į daug ką ypač rajonuose žiūrima pro pirštus. Tau kliūna vadybininkai, bet jie su savo naujom, salone pirktom auto suka kilometrus, remontuoja servisuose, pila kurą degalinėse ir t.t. Tuo tarpu rajone viskas vyksta paprasčiau: perkami seni pigūs automobiliai, pjaunami visokie katalizai ir dpf, remontuojama garažuose, detalės ieškomos visokiuose šrotuose, TA varoma su pagalbom, kuras pilamas irgi visokių spalvų. Visa tai sukontroliavus- spėk ar paprastam kaimo žmogui bus nuo to geriau?
Comment
-
Būtent dabartinė tvarka ir palankiausia mažas pajamas gaunantiems rajono gyventojams. Jei viskas būtų sužiūrėta, (o tas anksčiau ar vėliau bus) taip pigu išlaikyti automobilį nebus galimybės ir tas palies visų pirma mažas pajamas gaunančius. Nuosavas, kad ir senas kledaras, jei jį pigu išlaikyt(kaip yra dabar) beveik visuomet yra patogiau nei naujas ir dažnai kursuojantis VT.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBūtent dabartinė tvarka ir palankiausia mažas pajamas gaunantiems rajono gyventojams. Jei viskas būtų sužiūrėta, (o tas anksčiau ar vėliau bus) taip pigu išlaikyti automobilį nebus galimybės ir tas palies visų pirma mažas pajamas gaunančius. Nuosavas, kad ir senas kledaras, jei jį pigu išlaikyt(kaip yra dabar) beveik visuomet yra patogiau nei naujas ir dažnai kursuojantis VT.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąŽmogaus išlaidos bus per didelės išlaikyti transportui, užkirs galimybę nuvykti į darbą
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGalima persikraustyti gyventi netoli (iki 20min pėsčiomis) darbovietės.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąKiek daug žinai realiu pavyzdžiu kur Lietuvoje žmones taip keičia būstus pagal darboviete?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąĮsidarbink normalioje įmonėje (ir dirbsi ten nuo univerkės iki pensijos), o ne kažkokioje vienadienėje kontoroje.
- 1 patinka
Comment
Comment