Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Mokėti turi už tai kiek terši, o ne už galimą taršos šaltinį. Matau labai per daug suinteresuotumo. Kodėl už vadybininko mašiną reikia mokėt tiek pat ar mažiau negu kokio pensininko. Daiktas neteršia, teršia veikla su juo.
    Deja, dabar mane baudžia už tai, kad nepasirinkau tėvų, gimiau ne Vilniuje, neturiu kito pasirinkimo kaip tik mašina važiuoti į darbą.
    O dėl taršos, tai gal pradėkim nuo tikros prabangos: ar apmokestinti privatūs lėktuvai, jachtos, sraigtasparniai, kuriais skraido, plaukioja po vieną savininką. Ar sutinki, kad jiems net ir susimokėjus suteikiama teisė kaip sakai "guldyti į ligonines"?
    Nori mokėti mažiau - pirk mažiau taršų daiktą, o kokiu rėžimu tu važinėsi niekas tikrai neskaičiuos.

    Pasirinkimo neturi? Nesirinkai darbo? Nesirinkai gyvenamos vietos? Nesirinkai alternatyvaus transporto?

    Lėktuvai yra apmokestinami oro uosto mokesčiais. Kiekvienas skrydis (tiksliau - nusileidimas) kainuoja. Jachtos taip pat turi uosto mokesčius. Beje europa neseniai padidino oro uosto mokesčius.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Nori mokėti mažiau - pirk mažiau taršų daiktą, o kokiu rėžimu tu važinėsi niekas tikrai neskaičiuos.
      Pasirinkimo neturi? Nesirinkai darbo? Nesirinkai gyvenamos vietos? Nesirinkai alternatyvaus transporto?
      Lėktuvai yra apmokestinami oro uosto mokesčiais. Kiekvienas skrydis (tiksliau - nusileidimas) kainuoja. Jachtos taip pat turi uosto mokesčius. Beje europa neseniai padidino oro uosto mokesčius.
      O skaičiuoti ir nereik... kiek pili tiek moki, net mokesčio administratoriaus nereik.. bet kai kam panašu tai neparanku. Geriau fiksuota "stafke" nuo galvos ir turim "socialinį teisingumą". Tai gal ir po 5 metus visiems arešto vienodai pagal amžių, juk rankas turi, pavojingas įrankis dar užvažiuosi kažkam.
      Vėl alternatyva... išlysk iš miesto burbulo... ir pasieškok alternatyvų.
      Už parkinga aš ir moku, oro uosto mokestis už aptarnavimus ir oro uosto paslaugas, ne už taršą.

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        O skaičiuoti ir nereik... kiek pili tiek moki, net mokesčio administratoriaus nereik.. bet kai kam panašu tai neparanku. Geriau fiksuota "stafke" nuo galvos ir turim "socialinį teisingumą". Tai gal ir po 5 metus visiems arešto vienodai pagal amžių, juk rankas turi, pavojingas įrankis dar užvažiuosi kažkam.
        Vėl alternatyva... išlysk iš miesto burbulo... ir pasieškok alternatyvų.
        Už parkinga aš ir moku, oro uosto mokestis už aptarnavimus ir oro uosto paslaugas, ne už taršą.
        Bet reikia skaičiuoti. Nes tuos pačius 50l bake gali išdeginti su mažu išmetimu o gali išdeginti su sena anglies kurykla ir paleisti šimtus kartu daugiau taršos. Todėl ir reikia apmokestinti pagal automobilį, o ne tik kurą.

        Ne, oro uoste yra ne vien už paslaugas o mokestis dėl ekologijos.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Bet reikia skaičiuoti. Nes tuos pačius 50l bake gali išdeginti su mažu išmetimu o gali išdeginti su sena anglies kurykla ir paleisti šimtus kartu daugiau taršos. Todėl ir reikia apmokestinti pagal automobilį, o ne tik kurą.
          Ne, oro uoste yra ne vien už paslaugas o mokestis dėl ekologijos.
          Tai tada, jei man iš kišenių babkes byra galiu elgtis kaip noriu, sumoku kažkokį mizeri ir skraidau vienas? Teršiantysis turi kiekviena minutę jausti, kad bet koks bereikalingas važiavimas jam kainuoja. Bet ne geriau renkames variantą visi lygūs. Vadybininkas per dieną užtersia tiek, kiek pensininkas per metus, bet moka vienodai. Kuo toks mokestis susijęs tada su tarša?

          Comment


            Šiaip Lietuvoj labai pigus kuras, jį pabranginus, beliks pensininkam tik svajot apie nuosava automobilį.
            Paskutinis taisė Garbanius; 2021.06.08, 20:59.

            Comment


              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

              Tai tada, jei man iš kišenių babkes byra galiu elgtis kaip noriu, sumoku kažkokį mizeri ir skraidau vienas? Teršiantysis turi kiekviena minutę jausti, kad bet koks bereikalingas važiavimas jam kainuoja. Bet ne geriau renkames variantą visi lygūs. Vadybininkas per dieną užtersia tiek, kiek pensininkas per metus, bet moka vienodai. Kuo toks mokestis susijęs tada su tarša?
              Dabar nei vienas nemoka, o jeigu pensininkui automobilis kartą per metus į kapus nuvažiuoti tai ir dabar jis turėtu tiesiog išsinuomuoti citibee ar pan.

              Ir taip, visada taip buvo kad susimokėjus už padaryta žalą galėjai išsisukti. Na nebent siūlai išvis automobilius uždrausti. Bet tik prisimink kad šiuo atveju tu susimokėsi ir tie pinigai teoriškai gali būti skirti atstatyti tavo padarytai žalai, o tavo siūlomu variantu tiesiog žala liks kokią pridarysi.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Dabar nei vienas nemoka, o jeigu pensininkui automobilis kartą per metus į kapus nuvažiuoti tai ir dabar jis turėtu tiesiog išsinuomuoti citibee ar pan.
                Pensininkas nuomos Citybee.

                OK.

                Net Vilniaus savivaldybės noras pensininkams, važiuojantiems tvarkyti kapų Karveliškėse, rinktis dviračius vietoj perpildyto autobuso, nebuvo toks debilizmas kubu, kokį jūs čia pasiūlėt.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                  Pensininkas nuomos Citybee.

                  OK.

                  Net Vilniaus savivaldybės noras pensininkams, važiuojantiems tvarkyti kapų Karveliškėse, rinktis dviračius vietoj perpildyto autobuso, nebuvo toks debilizmas kubu, kokį jūs čia pasiūlėt.
                  Kodėl ne? Jeigu dabar važiuoja automobiliu, tai ir toliau važiuos automobiliu. O jei reikia kartą metuose per lapkričio pirmą, tai išsinuomuoti ir pigiau bus.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Dabar nei vienas nemoka, o jeigu pensininkui automobilis kartą per metus į kapus nuvažiuoti tai ir dabar jis turėtu tiesiog išsinuomuoti citibee ar pan.

                    Ir taip, visada taip buvo kad susimokėjus už padaryta žalą galėjai išsisukti. Na nebent siūlai išvis automobilius uždrausti. Bet tik prisimink kad šiuo atveju tu susimokėsi ir tie pinigai teoriškai gali būti skirti atstatyti tavo padarytai žalai, o tavo siūlomu variantu tiesiog žala liks kokią pridarysi.
                    Dabar moka kažkokį pseudo mokestį kuris su taršos kiekiu nesusijęs. O jei jau būti sąžiningais, tada tegu būna dvigubas mokestis: pirmas kaip dabar, kad skatinti nesirinkti taršesnės mašinos, antras su kuro kaina... kiek važiuoji tiek moki.

                    O dėl Citybee, tai nepyk, bet pasiūlymas "medinis"... veikiantį keliuose miestuose, siūlai kaip alternatyvą visos Lietuvos pensininkams

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                      Dabar moka kažkokį pseudo mokestį kuris su taršos kiekiu nesusijęs. O jei jau būti sąžiningais, tada tegu būna dvigubas mokestis: pirmas kaip dabar, kad skatinti nesirinkti taršesnės mašinos, antras su kuro kaina... kiek važiuoji tiek moki.

                      O dėl Citybee, tai nepyk, bet pasiūlymas "medinis"... veikiantį keliuose miestuose, siūlai kaip alternatyvą visos Lietuvos pensininkams
                      Taigi jau aiškinau - kad sunaudoto kuro kiekis netapatus taršai. Turi būti apmokestinama pagal realų taršumą, o ne tik sudeginto kuro kiekį.

                      O citybee buvo tik pavizdys, nuomos automobilio nuomos įmonių yra ir daugiau.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Taigi jau aiškinau - kad sunaudoto kuro kiekis netapatus taršai. Turi būti apmokestinama pagal realų taršumą, o ne tik sudeginto kuro kiekį.
                        O citybee buvo tik pavizdys, nuomos automobilio nuomos įmonių yra ir daugiau.
                        Taip netapatus. Bet kas arčiau realumo: tarša pagal sunaudoto kuro kiekį, ar vienkartinis ar periodinis mokestis? Nudrožtas Euro6 golfas gali teršti labiau už 10metų Passatą. Tai kur čia realus taršumas?

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                          Taip netapatus. Bet kas arčiau realumo: tarša pagal sunaudoto kuro kiekį, ar vienkartinis ar periodinis mokestis? Nudrožtas Euro6 golfas gali teršti labiau už 10metų Passatą. Tai kur čia realus taršumas?
                          Arčiausiai realumo būtų pagal variklį mokestis nuo ridos bet kaip kalbėjom niekas tuo neužsiims. Todėl periodinis mokestis priklausomai nuo automobilio būtų geriausias sprendimas.

                          Comment


                            Šiaip kalbant apie mokesčius ir kėlimą, nereikėtų visur kišti senjorų, neįgaliųjų ir kitų pažeidžiamų grupių. Ypač, kaip Lietuvoje palygint labai pigus tiek automobilio išlaikymas, tiek pats nusipirkimas. Ir sutinku su MedinisStrazdas, kad gyvenant didžiuosiose miestuose ir važinėjant labai mažai, pilnai pakanka privataus automobilio alternatyvų, jos netgi pigesnės, nei laikyt automobil ir su juo važinėt kelis tūkstančius km per metus.

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Šiaip kalbant apie mokesčius ir kėlimą, nereikėtų visur kišti senjorų, neįgaliųjų ir kitų pažeidžiamų grupių. Ypač, kaip Lietuvoje palygint labai pigus tiek automobilio išlaikymas, tiek pats nusipirkimas. Ir sutinku su MedinisStrazdas, kad gyvenant didžiuosiose miestuose ir važinėjant labai mažai, pilnai pakanka privataus automobilio alternatyvų, jos netgi pigesnės, nei laikyt automobil ir su juo važinėt kelis tūkstančius km per metus.
                              Pasikartosiu... nepamirškit, kad Lietuva ne tik trys-keturi didieji miestai. Ir likusiems automobilis yra VIENINTELĖ realiai egzistuojanti susisiekimo priemonė. Taip taip Lietuvoje pigiausias auto išlaikymas ir nusipirkimas, šalyje kur mažiausiai nuperkama naujų automobilių. "Lavonas" už pora tūkstančių ne pigumo rodiklis.

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                Pasikartosiu... nepamirškit, kad Lietuva ne tik trys-keturi didieji miestai. Ir likusiems automobilis yra VIENINTELĖ realiai egzistuojanti susisiekimo priemonė. Taip taip Lietuvoje pigiausias auto išlaikymas ir nusipirkimas, šalyje kur mažiausiai nuperkama naujų automobilių. "Lavonas" už pora tūkstančių ne pigumo rodiklis.
                                Kažkaip labai išponėjome jeigu manome kad automobilis yra vienintelė susisiekimo priemonė.

                                Comment


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                  Pasikartosiu... nepamirškit, kad Lietuva ne tik trys-keturi didieji miestai. Ir likusiems automobilis yra VIENINTELĖ realiai egzistuojanti susisiekimo priemonė. Taip taip Lietuvoje pigiausias auto išlaikymas ir nusipirkimas, šalyje kur mažiausiai nuperkama naujų automobilių. "Lavonas" už pora tūkstančių ne pigumo rodiklis.
                                  Kodėl tau atrodo, kad gyvenant kaime, naujo automobilio nuspirkimas ir išlaikymas turėtų būti prigimtinė teisė? Kad draudimas, remontai, kuro sanaudos ir t.t. realiai ir dabar kainuoja pigiau nei didžiuosiuose miestuose

                                  Comment


                                    Taip, tai yra vienintelė susisiekimo priemonė daugelyje NEdidžiųjų miestų. Du kartus per dieną važinėjantis autobusas NĖRA alternatyva.

                                    Jeigu dar mieste kas valandą važinėjantys maršrutai tarp miegamųjų rajonų ir centro (ping A56) dar suteikia kažkokią galimybę nuvykti, tai čia - absurdas.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Taip, tai yra vienintelė susisiekimo priemonė daugelyje NEdidžiųjų miestų. Du kartus per dieną važinėjantis autobusas NĖRA alternatyva.

                                      Jeigu dar mieste kas valandą važinėjantys maršrutai tarp miegamųjų rajonų ir centro (ping A56) dar suteikia kažkokią galimybę nuvykti, tai čia - absurdas.
                                      Prie ko čia autobusas? O kas atsitiko su motociklais, dviračiais, galu gale dabar ir elektriniai paspirtukai pakankamai galingi kad iki vietinio gyventojų centro nuvažiuosi ir kainuoja pigiau nei automobilis.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Kažkaip labai išponėjome jeigu manome kad automobilis yra vienintelė susisiekimo priemonė.
                                        Labai atsiprašau, mužikai nenori geriau gyventi, viskas tik Vilniaus "ponams" galima...

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          Labai atsiprašau, mužikai nenori geriau gyventi, viskas tik Vilniaus "ponams" galima...
                                          na jeigu mužikai nori gyventi kaime mužikiškai be pajamų tai ir transporto priemonės yra atitinkamos. O jeigu norima gyventi normaliai tai ir kaimo gyventojai gali nusipirkti techniškai tvarkingą automobilį.

                                          O jeigu norima gyventi kaime, turėti miesto infrastruktūrą ir dar nemokamą automobilį tai taip nebus ir neturi būti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X