Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Kažką sakei?
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
O "Senukus" jie turi? Nes kitu atveju nesiskaito.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Bet jūs suprantat kad Senukai, hyper rimi ir kitos angaro dydžio parduotuvės eroje prieš masinę automobilizaciją neegzistavo? Ir apskritai, toks jausmas kad kiekvieną savaitę statistinis lietuvis važiuoja į Senukus ir ten užsipirkinėja glaisto, parketo arba klozetą, todėl jam į dantis įsikandus truks plyš reikia tos mašinos. Dviratis turbūt nelabai gera pamaina mašinai jeigu važiuoji į senukus, bet kas liečia įprastus apsipirkimus, tai tikrai galima išsiversti ir be auto. Tik, kitas dalykas, daug parduotuvių pastatytos taip, kad atvykęs pėsčiomis turi eiti skersai visus parkingus, arba apskritai važiuoti į užmiestį.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Tai taip. Kitas dalykas, kad net jei ir turi automobilį nėra būtina visur juo važiuoti, bet visgi yra labai daug žmonių, kurie norėdami į senamiestį kavos neįsivaizduoja kito būdo kaip ten nuvažiuoti ir prisiparkuoti prie durų.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąŠiaip jei dar šį projektą (vėl!) taisys, tai susidarys įspudis, kad absoliučiai beveik visus projektus savivaldybė taiso. Kažkoks siurelizmas.Paskutinis taisė index; 2021.03.17, 21:56.Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąGali ir sumažėti, kai nereiks šiknom braukytis susiaurėjusiose šaligatvio vietose, jei jie taptų labai plačiais, būtų galima išsinešti kavinių staliukus ir tarp vienų staliukų iki kitų kitoj gatvės pusėj atstumas sutrumpėtų. Per mažiau juostų irgi greičiau gautųsi praeiti.
Šiaip jei dar šį projektą (vėl!) taisys, tai susidarys įspudis, kad absoliučiai beveik visus projektus savivaldybė taiso. Kažkoks siurelizmas.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąŠiaip jei dar šį projektą (vėl!) taisys, tai susidarys įspudis, kad absoliučiai beveik visus projektus savivaldybė taiso. Kažkoks siurelizmas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąouput į outcome (gaila, nėra gerų vertimų lietuvių kalboj)
Comment
-
Visgi ne visus projektus taisydami, taiso į gerą. Pvz. tas pats T. Narbuto g. takas, buvo PP stadijoj suderėtas ar iškart pristatytas 3,5 m pločio, slapta suprojektavo 3 m. Išlindus į viešumą, dabar piarinantis giriasi taisydami iki tų anksčiau numatytų 3,5 m – bet prisipažįsta, jog „platins” tik atskirose atkarpose, nors vietos ten visur yra. Aišku, numato atskirai ir kitų naujų smulkmenų.
Kaip tame posakyje: „Norėdamas padaryti geriau – padaryk blogiau, o po to atstatyk, kaip buvo.” Yra daugiau tokių suknisimo pavyzdžių, tiek remonto būdu tiesti takai Justiniškių g. (siaurino šaligatvius nuo pristatytų schemų), tiek viadukas per T. Narbuto g. visaip nupigintas.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
kokybė/kiekybė
Comment
-
Kurie Lietuvos miestai labiausiai automobilizuoti? Skaityti visą straipsnį
Kiek mačiau, dar niekur nebuvo Lietuvos miestų palyginimo pagal modalinį pasiskirstymą. Prireikė atsidaryti kiekvieną DJP, susirašyti skaičius į Excelį ir padaryti kelias diagramas. Deja, Druskininkus ir Tauragę teko išmesti, nes neaišku, kiek kelionių ten atliekama pėsčiomis. Taip pat įdomumo dėlei palikau atskirus Birštono miesto ir Birštono „vienkiemio“ (nemiesto) duomenis. Rezultatas toks (pradedant nuo labiausiai automobilizuotų iki mažiausiai):
TOP 4 labiausiai vaikščiojantys miestai:
Visaginas (47 % kelionių),
Vilniaus centras (41,7 %),
Birštonas (40,3 %),
Plungė (37 %).
TOP 3 labiausiai dviračius mėgstantys miestai:
Palanga (23 %, patys gyventojai tiek važinėja?),
Alytus (11 %),
Jonava (7,7 %).
Po to: Kėdainiai, Trakai ir Visaginas (7-6 %).
B. Viešojo transporto populiarumas
Šičia tiesiog išėmiau automobilių dalį ir išrikiavau miestus pagal VT:
Kuo mažesnis miestas, nuo nepatrauklesnis VT
Jeigu keturiuose didžiuosiuose miestuose VT kelionių dalis siekia 25-30 %, tai nuo Panevėžio prasideda garmėjimas į dugną: Panevėžyje dar 14 %, o visuos mažesniuose miestuose viso labo nuo 11 iki vos 3 %. Jeigu Visagine, Palangoje ar Plungėje dar nemažai žmonių vaikšto, tai kokioje Jonavoje belieka automobilis (spėju, tą lemia miestų (ne)kompaktiškumas).
Nuoroda į pilną tinklaraščio straipsnįPaskutinis taisė taccido; 2021.03.24, 17:53.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 12 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąKurie Lietuvos miestai labiausiai automobilizuoti? Skaityti visą straipsnį
TOP 3 labiausiai dviračius mėgstantys miestai:
Palanga (23 %, patys gyventojai tiek važinėja?),
Alytus (11 %),
Jonava (7,7 %).
Po to: Kėdainiai, Trakai ir Visaginas (7-6 %).
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Kažkur buvo kalbėta, kad miestai skirtingai skaičiuoja keliones dviračiu - pvz Vilnius neįtraukia į statiską poilsinių/pramoginių kelionių, o skaičiuoja tik tikslines keliones (į darbą, parduotuvę ir pan), dauguma kitų miestų įtraukia visus pasivažinėjimus dviračiais. Ne veltui Palangos procentas toks didelis, net Kauno 4% atrodo smarkiai per didelis lyginant su Vilniaus 1% (iš akies Vilniuje dviratininkų daugiau).
Vilniaus duomenys iš 2016 m., tai įdomu, kokiais tempais dviratininkų dalis paaugo/augs artimiausiais metais dėl geresnės infrastruktūros.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Tai kad ten niekur nenueisi, reik per greitkelį (tiksliau sakant, greitkeliuką) pereiti. Arba:Parašė taccido Rodyti pranešimąduomenys nelabai patikimi.
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąTai kad ten niekur nenueisi, reik per greitkelį (tiksliau sakant, greitkeliuką) pereiti. Arba:
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąKaip suprantu pietų Vilnius dar apima (žemuosius) Panerius. Ten galima pėsčiomis vaikščioti, nes yra perėjos, kita pritaikyta įranga, juk šaligatviai ten yra. O Birštono vienkiemyje nieko nėra.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
Comment