Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Click image for larger version  Name:	image_107747 (1).jpg Views:	163 Size:	544,9 kB ID:	1866411
    Kažką sakei?

    Click image for larger version  Name:	5472796433_71a0de8e1a_b.jpg Views:	0 Size:	332,5 kB ID:	1866858
    Click image for larger version  Name:	973e2740f118aea2bf951f2e5c5d2e32.jpg Views:	0 Size:	461,0 kB ID:	1866857 Click image for larger version  Name:	Cargo-Banner-1219x800.jpg Views:	0 Size:	428,8 kB ID:	1866859 Click image for larger version  Name:	Et794dAXEAIL9rI.jpg Views:	0 Size:	267,8 kB ID:	1866860 Click image for larger version

Name:	best-cargo-bikes-dealer-canada.png
Views:	559
Size:	352,5 kB
ID:	1866864 Click image for larger version  Name:	IMG_4774[1].jpg Views:	0 Size:	519,0 kB ID:	1866861 Click image for larger version  Name:	peace-coffee-delivery_main.jpg Views:	0 Size:	129,7 kB ID:	1866862
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą

      Kažką sakei?

      O "Senukus" jie turi? Nes kitu atveju nesiskaito.
      Paskutinis taisė deep'as; 2021.03.06, 19:54. Priežastis: Nuotraukų citavimas

      Comment


        Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

        O "Senukus" jie turi? Nes kitu atveju nesiskaito.
        Bet jūs suprantat kad Senukai, hyper rimi ir kitos angaro dydžio parduotuvės eroje prieš masinę automobilizaciją neegzistavo? Ir apskritai, toks jausmas kad kiekvieną savaitę statistinis lietuvis važiuoja į Senukus ir ten užsipirkinėja glaisto, parketo arba klozetą, todėl jam į dantis įsikandus truks plyš reikia tos mašinos. Dviratis turbūt nelabai gera pamaina mašinai jeigu važiuoji į senukus, bet kas liečia įprastus apsipirkimus, tai tikrai galima išsiversti ir be auto. Tik, kitas dalykas, daug parduotuvių pastatytos taip, kad atvykęs pėsčiomis turi eiti skersai visus parkingus, arba apskritai važiuoti į užmiestį.

        Comment


          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

          Bet jūs suprantat kad Senukai, hyper rimi ir kitos angaro dydžio parduotuvės eroje prieš masinę automobilizaciją neegzistavo? Ir apskritai, toks jausmas kad kiekvieną savaitę statistinis lietuvis važiuoja į Senukus ir ten užsipirkinėja glaisto, parketo arba klozetą, todėl jam į dantis įsikandus truks plyš reikia tos mašinos. Dviratis turbūt nelabai gera pamaina mašinai jeigu važiuoji į senukus, bet kas liečia įprastus apsipirkimus, tai tikrai galima išsiversti ir be auto. Tik, kitas dalykas, daug parduotuvių pastatytos taip, kad atvykęs pėsčiomis turi eiti skersai visus parkingus, arba apskritai važiuoti į užmiestį.
          Tai taip. Kitas dalykas, kad net jei ir turi automobilį nėra būtina visur juo važiuoti, bet visgi yra labai daug žmonių, kurie norėdami į senamiestį kavos neįsivaizduoja kito būdo kaip ten nuvažiuoti ir prisiparkuoti prie durų.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė index Rodyti pranešimą

            Tai taip. Kitas dalykas, kad net jei ir turi automobilį nėra būtina visur juo važiuoti, bet visgi yra labai daug žmonių, kurie norėdami į senamiestį kavos neįsivaizduoja kito būdo kaip ten nuvažiuoti ir prisiparkuoti prie durų.
            Turiu tokį kaimyną, kuris nuolat skundžiasi dėl kuro kainų, bet 10-15 min. nuo namų pėsčiomis iki didelės parduotuvės neiti negali, būtinai su mašina. Nesuprasi motyvų...

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Šiaip jei dar šį projektą (vėl!) taisys, tai susidarys įspudis, kad absoliučiai beveik visus projektus savivaldybė taiso. Kažkoks siurelizmas.
              Miesto realijos greitai keičiasi. Ir geriau pataisyti negu paskui turėti pastatyti kažką, dėl ko po to gailėsiesi.
              Paskutinis taisė index; 2021.03.17, 21:56.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Na, man asmeniškai patinka Salvador Dalí, tai manau realu įsimylėti ir naująjį Vilnių. Bent su laiku.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Gali ir sumažėti, kai nereiks šiknom braukytis susiaurėjusiose šaligatvio vietose, jei jie taptų labai plačiais, būtų galima išsinešti kavinių staliukus ir tarp vienų staliukų iki kitų kitoj gatvės pusėj atstumas sutrumpėtų. Per mažiau juostų irgi greičiau gautųsi praeiti.

                  Šiaip jei dar šį projektą (vėl!) taisys, tai susidarys įspudis, kad absoliučiai beveik visus projektus savivaldybė taiso. Kažkoks siurelizmas.
                  Neisjaudink ,akvinės staliukais užstatys ir tuos susiaurėjimus kir tenka šiknom baukytis. Vilniujue visiška laisvė kavinėms, net ant dviračių takų statytis staliukus.

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Šiaip jei dar šį projektą (vėl!) taisys, tai susidarys įspudis, kad absoliučiai beveik visus projektus savivaldybė taiso. Kažkoks siurelizmas.
                    Taisymas iš savęs nėra blogas dalykas. Yra modernioje vadyboje kalbama apie tai, kad fokusas turi pereiti iš ouput į outcome (gaila, nėra gerų vertimų lietuvių kalboj). Didžioji dalis miestiečių vertina savivaldybės darbą pagal output'ą - kiek darbų padaryta, tai taisymas atrodo blogai nes jis mažina output'ą. Tačiau taisymas gali pagerinti outcome - nutiesus siauresnę gatvę padidės teritorijos patrauklumas, iš vis netiesiant gal laisvi pinigai geriau bus panaudoti kitiems dalykams ir automobilio naudojimas bus mažiau skatinamas, kas prisidės prie VT ir dviračių populiarėjimo ir visi gyvensim jaukesniam švaresniam mieste. Jeigu pereini prie galvojimo apie outcome tai taisymas ir koregavimas nebeatrodo kaip stabdys, bet kaip ieškojimas rezultato, kuris tiks didžiajai daliai iš pusės milijono suinteresuotų šalių.

                    Comment


                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                      ouput į outcome (gaila, nėra gerų vertimų lietuvių kalboj)
                      kokybė/kiekybė

                      Comment


                        Visgi ne visus projektus taisydami, taiso į gerą. Pvz. tas pats T. Narbuto g. takas, buvo PP stadijoj suderėtas ar iškart pristatytas 3,5 m pločio, slapta suprojektavo 3 m. Išlindus į viešumą, dabar piarinantis giriasi taisydami iki tų anksčiau numatytų 3,5 m – bet prisipažįsta, jog „platins” tik atskirose atkarpose, nors vietos ten visur yra. Aišku, numato atskirai ir kitų naujų smulkmenų.

                        Kaip tame posakyje: „Norėdamas padaryti geriau – padaryk blogiau, o po to atstatyk, kaip buvo.” Yra daugiau tokių suknisimo pavyzdžių, tiek remonto būdu tiesti takai Justiniškių g. (siaurino šaligatvius nuo pristatytų schemų), tiek viadukas per T. Narbuto g. visaip nupigintas.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          kokybė/kiekybė
                          Kad toks įspūdis susidaro iš pastarųjų projektų, kad svarbiausia prakišti kiekį, o į kokybę vargiai ar atsižvelgiama.
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Kurie Lietuvos miestai labiausiai automobilizuoti? Skaityti visą straipsnį

                            Kiek mačiau, dar niekur nebuvo Lietuvos miestų palyginimo pagal modalinį pasiskirstymą. Prireikė atsidaryti kiekvieną DJP, susirašyti skaičius į Excelį ir padaryti kelias diagramas. Deja, Druskininkus ir Tauragę teko išmesti, nes neaišku, kiek kelionių ten atliekama pėsčiomis. Taip pat įdomumo dėlei palikau atskirus Birštono miesto ir Birštono „vienkiemio“ (nemiesto) duomenis. Rezultatas toks (pradedant nuo labiausiai automobilizuotų iki mažiausiai):

                            Click image for larger version  Name:	modalinis pasiskirstymas lietuvos miestuose.png Views:	0 Size:	103,1 kB ID:	1872304

                            TOP 4 labiausiai vaikščiojantys miestai:
                            Visaginas (47 % kelionių),
                            Vilniaus centras (41,7 %),
                            Birštonas (40,3 %),
                            Plungė (37 %).

                            TOP 3 labiausiai dviračius mėgstantys miestai:
                            Palanga (23 %, patys gyventojai tiek važinėja?),
                            Alytus (11 %),
                            Jonava (7,7 %).
                            Po to: Kėdainiai, Trakai ir Visaginas (7-6 %).

                            B. Viešojo transporto populiarumas
                            Šičia tiesiog išėmiau automobilių dalį ir išrikiavau miestus pagal VT:

                            Click image for larger version  Name:	vt-populiarumas Lietuvoje A.png Views:	0 Size:	56,5 kB ID:	1872305
                            Kuo mažesnis miestas, nuo nepatrauklesnis VT
                            Jeigu keturiuose didžiuosiuose miestuose VT kelionių dalis siekia 25-30 %, tai nuo Panevėžio prasideda garmėjimas į dugną: Panevėžyje dar 14 %, o visuos mažesniuose miestuose viso labo nuo 11 iki vos 3 %. Jeigu Visagine, Palangoje ar Plungėje dar nemažai žmonių vaikšto, tai kokioje Jonavoje belieka automobilis (spėju, tą lemia miestų (ne)kompaktiškumas).

                            Nuoroda į pilną tinklaraščio straipsnį
                            Paskutinis taisė taccido; 2021.03.24, 17:53.
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Parašė taccido Rodyti pranešimą
                              Kurie Lietuvos miestai labiausiai automobilizuoti? Skaityti visą straipsnį


                              TOP 3 labiausiai dviračius mėgstantys miestai:
                              Palanga (23 %, patys gyventojai tiek važinėja?),
                              Alytus (11 %),
                              Jonava (7,7 %).
                              Po to: Kėdainiai, Trakai ir Visaginas (7-6 %).
                              Kažkur buvo kalbėta, kad miestai skirtingai skaičiuoja keliones dviračiu - pvz Vilnius neįtraukia į statiską poilsinių/pramoginių kelionių, o skaičiuoja tik tikslines keliones (į darbą, parduotuvę ir pan), dauguma kitų miestų įtraukia visus pasivažinėjimus dviračiais. Ne veltui Palangos procentas toks didelis, net Kauno 4% atrodo smarkiai per didelis lyginant su Vilniaus 1% (iš akies Vilniuje dviratininkų daugiau).

                              Comment


                                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                Kažkur buvo kalbėta, kad miestai skirtingai skaičiuoja keliones dviračiu - pvz Vilnius neįtraukia į statiską poilsinių/pramoginių kelionių, o skaičiuoja tik tikslines keliones (į darbą, parduotuvę ir pan), dauguma kitų miestų įtraukia visus pasivažinėjimus dviračiais. Ne veltui Palangos procentas toks didelis, net Kauno 4% atrodo smarkiai per didelis lyginant su Vilniaus 1% (iš akies Vilniuje dviratininkų daugiau).
                                Na taip, bet ir šiaip duomenys nelabai patikimi. Bet kažkiek situacija matosi.
                                Vilniaus duomenys iš 2016 m., tai įdomu, kokiais tempais dviratininkų dalis paaugo/augs artimiausiais metais dėl geresnės infrastruktūros.
                                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                Comment


                                  Pasirodo Birštono kaime nevaikštoma išvis

                                  Comment


                                    Tai kad ten niekur nenueisi, reik per greitkelį (tiksliau sakant, greitkeliuką) pereiti. Arba:
                                    Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                    duomenys nelabai patikimi.

                                    Comment


                                      Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                                      Tai kad ten niekur nenueisi, reik per greitkelį (tiksliau sakant, greitkeliuką) pereiti. Arba:
                                      Pietiniame Vilniuje irgi tik viena kelionė iš 200-tų vyksta pėsčiomis.

                                      Comment


                                        Kaip suprantu pietų Vilnius dar apima (žemuosius) Panerius. Ten galima pėsčiomis vaikščioti, nes yra perėjos, kita pritaikyta įranga, juk šaligatviai ten yra. O Birštono vienkiemyje nieko nėra.

                                        Comment


                                          Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                                          Kaip suprantu pietų Vilnius dar apima (žemuosius) Panerius. Ten galima pėsčiomis vaikščioti, nes yra perėjos, kita pritaikyta įranga, juk šaligatviai ten yra. O Birštono vienkiemyje nieko nėra.
                                          Teisingai. Skirtingų Vilniaus dalių skaičius paėmiau iš čia, 5 paveiksliuko: https://judumas.vilnius.lt/informaci...es-keliaujame/
                                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X