Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Niekas niekur nekalba apie jokį privalėjimą atsisakyt automobilio. Tai ties tuo ir baigiasi visos problemos. Ai, dar gi ir viešasis transportas yra.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Niekas niekur nekalba apie jokį privalėjimą atsisakyt automobilio. Tai ties tuo ir baigiasi visos problemos. Ai, dar gi ir viešasis transportas yra.
      Žiūrint kur gyveni. Paimkim kad ir tuos pačius Smiglius. Tai jau rajono teritorija, tačiau jų gyventojams artimiausias didmiestis lyg ir Vilnius...
      Ai, taigi žmonių ten per mažai, tad neapsimoka nieko leisti. Taip, gal ir per mažai, tačiau manyčiau turėtų būti sudaryta bent teorinė galimybė nuvykti VT. Nebent tikrai jis ten nekursuoja su mintimi "ten gyvena tokie turčiai, kad apie VT negali būti nė kalbos". Reikia integruoti ir priemiestį, nes jų gyventojai taip pat prisideda prie kamščių jau Vilniaus mieste didinimo.

      Comment


        Reik, dėl to neverta ginčytis. Ypač, jeigu tikslas yra mažinti kelionių privačiu automobiliu.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Niekas niekur nekalba apie jokį privalėjimą atsisakyt automobilio. Tai ties tuo ir baigiasi visos problemos. Ai, dar gi ir viešasis transportas yra.
          Jau ne kai kur, o daug kur regionuose VT numirė. Ir ne 20 gyventojų kaip Smigliuose, o po kelis šimtus ar net tūkstantiniai miesteliai nebeturi susiekimo. Arba kursuoja du kartus... per savaitę.
          Paskutinis taisė Sula; 2021.03.03, 16:02.

          Comment


            Taip, vizualiai paėmus Vilniaus apylinkių žemėlapį, nė už ką nebūčiau pamanęs, jog tokio ilgumo atkarpoje nėra jokio VT. O jei kitoje temoje kažkas buvo minėjęs jog ten tik kartu sudėjus reziduoja tik apie 40 žmonių, tai čia matyt remiantis 2011 m. surašymo duomenimis. Vikipedijoje rašoma, jog kuriasi nausėdijos.
            Nuo to laiko daug kas pasikeitė, kad ir ta pati maršrutų reforma... Tiesa, jei kalbėti apie maršrutą, aptarnaujamą rajono AP, tai vargu ko nors iš jų tikėtis, nes jie savo maršrutus labiau linkę naikinti/retinti, žodžiu trauktis, o ne plėstis, kas ir turėtų būti daroma.

            Comment


              Parašė newyork90 Rodyti pranešimą
              Man tai tiesiog idomu kai dabar vis labiau kalba apie ta darnu juduma kaip mes visi privalesim atsisakyti vardan klimato kaitos automobiliu ir persesim ant dviraciu. O kas nors pvz. pagalvoja, o kaip pensininkai judes kuris gyvena Naujinkuose pvz iki Ukmerges senuku? Ar jam virs 90 metu reiks minti su dviraciu. Arba, nereike ir pensininku. Tarkim zmogus gyvena Vilniaus rajone, o dirba Vilniuje tai piskom eiti i darba ar dviraciu 50 km vaziuoti?
              Prieš rašinėjant nesąmones bent pasigilinkit į prasmę. Darnus judumas, tai kai sudaromos vienodos sąlygos judėti bet kuriuo būdu. Kažkodėl dažnam išsprogsta akys, tarsi čia kas susiruošė automobilį iš jo konfiskuoti, ką jau bekalbėti apie suvokimą, kad jam pačiam gatvės bei parkingai atlaisvės.

              Comment


                Parašė newyork90 Rodyti pranešimą
                Man tai tiesiog idomu kai dabar vis labiau kalba apie ta darnu juduma kaip mes visi privalesim atsisakyti vardan klimato kaitos automobiliu ir persesim ant dviraciu. O kas nors pvz. pagalvoja, o kaip pensininkai judes kuris gyvena Naujinkuose pvz iki Ukmerges senuku? Ar jam virs 90 metu reiks minti su dviraciu. Arba, nereike ir pensininku. Tarkim zmogus gyvena Vilniaus rajone, o dirba Vilniuje tai piskom eiti i darba ar dviraciu 50 km vaziuoti?
                Pensininkui:
                • taksi, nes jau užsidirbo jam per visą gyvenimą;
                • el. dviračiu (jeigu nėra / gaila pinigų ant taksi).
                • mechaniniu dviračiu, jeigu buvęs dviračių lenktyninkas (ir dar nori neprarast formos).

                Vilniaus rajono gyventojui:
                atvažiuot su mašina iki miesto ribos → priparkuot mašiną nemokamoj aikštelėj → persėst į VT arba imti dviratį iš saugyklos (kurios jau Vilniuje atsiranda) ar laikyt savo dviratį nebūtinai saugykloje ir mint į centrą.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                  Pensininkui:
                  • taksi, nes jau užsidirbo jam per visą gyvenimą;
                  • el. dviračiu (jeigu nėra / gaila pinigų ant taksi).
                  • mechaniniu dviračiu, jeigu buvęs dviračių lenktyninkas (ir dar nori neprarast formos).
                  Ką daryti, jei santaupos taxi jau baigėsi? Jei nėra pinigų dviračiui?
                  Beje, taxi automobiliai išliks?? Gal velo-taxi?

                  Vilniaus rajono gyventojui:
                  atvažiuot su mašina iki miesto ribos → priparkuot mašiną nemokamoj aikštelėj → persėst į VT arba imti dviratį iš saugyklos (kurios jau Vilniuje atsiranda) ar laikyt savo dviratį nebūtinai saugykloje ir mint į centrą.
                  Jei bus uždrausti automobiliai arba nebus per brangūs pensininkui?

                  P.S. kiek suprantu VT rožinėje-salotinėje ateityje nebebus?



                  Comment


                    Kam tas VT jei visi bus ant dviračių. Taip tai rožinė forumo dviratininkų svajonė, bet tegu svajoja.
                    Show must go von!

                    Comment


                      Aišku, viską reikia sukarikatūrinti ir tada parodai koks diskusijų oponentas durnius, ir taip laimi debatą.

                      Niekas niekur nesiruošia nei automobilių drausti, nei VT naikinti. Esmė yra, tiesiog sumažinti nebūtinų kelionių automobiliu skaičių tuo atveju kai gali pasirinkti kitą kelionės būdą.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Nesitrigerink taip iš kart. Ne apie tave čia.
                        Show must go von!

                        Comment


                          Parašė VNS Rodyti pranešimą
                          Nesitrigerink taip iš kart. Ne apie tave čia.
                          Mane tiesiog tokia diskusijų kultūra pradeda užknist.
                          Paskutinis taisė index; 2021.03.04, 10:10.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Čia visas tonas šitos temos - dviračiai ir metro. Amen. Nors darnus judumas apima kur plačiau viską.
                            Show must go von!

                            Comment


                              Parašė VNS Rodyti pranešimą
                              Čia visas tonas šitos temos - dviračiai ir metro. Amen. Nors darnus judumas apima kur plačiau viską.
                              Iš dalies taip. Bėda, kad vienai pusei dažnai trūksta žinių, kita gi dažnai tiesiog rėkia "tik ne automobilių sąskaita!".

                              Tik visgi gal geriau būtų bandyti eiti ptie ko konstruktyvesnio nei tiesiog linksmo apsispjaudymo.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Aišku, kad geriau. Bet vėlgi ant to pačio
                                vienai pusei dažnai trūksta žinių, kita tiesiog rėkia
                                Show must go von!

                                Comment


                                  Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                  Aišku, kad geriau. Bet vėlgi ant to pačio
                                  Tai aš tik apie radikaliuosius automobilistus čia. pvz. su Sula galima normaliai diskutuoti.

                                  Radikalų, norinčių visai uždrausti automobilius, visgi dar nemačiau.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                    Vilniaus rajono gyventojui:
                                    atvažiuot su mašina iki miesto ribos → priparkuot mašiną nemokamoj aikštelėj → persėst į VT arba imti dviratį iš saugyklos (kurios jau Vilniuje atsiranda) ar laikyt savo dviratį nebūtinai saugykloje ir mint į centrą.
                                    Kaip tik nesenai inicijuotas pavedimas projektui dėl dviračių dalijimosi galimybių. Su JCDecaux riš reikalus (dabartinė sistema) ir nebeplės (nors nuo 2013m jau neplečia), nes jų siūlomi kaštai kosmosiniai.

                                    Vietoje to vertins ar savivaldybė, ar tikėtiniau privatus verslas plėtos pagal naujesnį modelį freeflow. Turbūt liks nesuderintos sistemos, bet minėjo, kad įsivertins ar realu suderinti. Kaštus turbūt mažins per reklamą ar parkavimo vietų neapmokestinimis

                                    Idėja, kad po kokių 3 metų bus pagrindinis takų karkasas, tai plės dalijimąsi į miegamuosius rajonus ir dviračius galima bus palikti kitur nei kad paėmei. Tad jei tai priderins su multimodalumo aikštelėm, tai galimybės įvairiai keliauti dar labiau prasiplės. Ypač jei galų gale integruos elektrinius dviračius tiems, kam atrodo neįveikiami kalnai.
                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      Parašė newyork90 Rodyti pranešimą
                                      Man tai tiesiog idomu kai dabar vis labiau kalba apie ta darnu juduma kaip mes visi privalesim atsisakyti vardan klimato kaitos automobiliu ir persesim ant dviraciu. O kas nors pvz. pagalvoja, o kaip pensininkai judes kuris gyvena Naujinkuose pvz iki Ukmerges senuku? Ar jam virs 90 metu reiks minti su dviraciu. Arba, nereike ir pensininku. Tarkim zmogus gyvena Vilniaus rajone, o dirba Vilniuje tai piskom eiti i darba ar dviraciu 50 km vaziuoti?
                                      Viešuoju transportu.

                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Niekas niekur nekalba apie jokį privalėjimą atsisakyt automobilio. Tai ties tuo ir baigiasi visos problemos. Ai, dar gi ir viešasis transportas yra.
                                      Na kaikur kalba apie car-free cities. Nors ten orientuota į ICE variklius labiau. Elektormobiliam turbūt bus išimtys.

                                      Parašė index Rodyti pranešimą
                                      Radikalų, norinčių visai uždrausti automobilius, visgi dar nemačiau.
                                      Užtat norinčių automobilius apmokestinti taip kad "tipinis pensininkas" jo neįpirktu - pilna.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Užtat norinčių automobilius apmokestinti taip kad "tipinis pensininkas" jo neįpirktu - pilna.
                                        Nemanau kad kažkokios šalies socialinės politikos tikslas būtų siekti, kad (nauji?) automobiliai pensininkams būtų įperkami. Kaip tik, tai grupė kurie aktyviai naudojasi viešuoju transportu dėl lengvatų ir įpročio turbūt iš sovietmečio. Kita vertus, daugelis vis dar turi kokį nors garažą (nors Vilniuje juos masiškai šluoja), o jiem priklausantis automobilių parkas vienas seniausių. Taipogi tai grupė kurie naudoja automobilį toli gražu ne kasdien, dažniausiai jie tiesiog užima vietą aikštelėje. Tai reikėtų spręsti ne įpirkimo klausimą, o galbūt kokias nors lengvatas parduodant seną taršų automobilių perkant mažiau taršų.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Ką daryti, jei santaupos taxi jau baigėsi? Jei nėra pinigų dviračiui?
                                          Beje, taxi automobiliai išliks?? Gal velo-taxi?



                                          Jei bus uždrausti automobiliai arba nebus per brangūs pensininkui?

                                          P.S. kiek suprantu VT rožinėje-salotinėje ateityje nebebus?

                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Priparkuot mašiną nemokamoj aikštelėj → persėst į VT.
                                          Klausimas buvo pensininko važiuojančio iš Naujininkų iki Senukų, suprask, nusipirkti dėžę reikmenų. VT taisyklės numato kokio dydžio tašė turi būti, tad krovinių nepaveši. Taxi paveš (už papildomą bagažinės mokestį). Neturi taksi pinigų – imi dviratį (galima krovininį, jei prekė netilps ant bagažinės). Nesinori dviračiu / nėra dviračio, o į taksi šaldyvuvas netilps ir šiaip ant taksi nėra pinigų – važiuoji VT išsirinkt šaldytuvo ir susimoki Senukam už pristatymą. Neturint pinigų, susimokėt kartą metuose už pristatymą pigiau gausis nei išlaikyti nuosavą mašiną.

                                          P. S. Šiaip nenorėčiau važynėti VT iš Naujininkų (narkomanai ir pan.), tad nerekomendavau.

                                          Click image for larger version

Name:	7482869024_47e268f12d_c.jpg
Views:	319
Size:	294,4 kB
ID:	1866408
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X