Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kaip važiavo, taip ir dabar važiuoja
    Kad važiavo ir važiuoja, tai faktas, bet esminis skirtumas, kiek važiuoja, kur važiuoja ir kaip važiuoja (automobiliu/VT/......).
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Koks geras induced demand praplatintoje GV sankryžoje su Žalgirio gatve, net su minuso ženklu

      Kita vertus, labai keista, kad taip stipriai išaugo srautas Kareivių ir D&G, nors jokių pagerinimų per pastaruosius metus ten nebuvo (neskaitant atskiros posūkio salelės D&G ir Eišiškių plento sankryžoje).
      D&G viadukas ar ne 2017 pertvarkytas? O kad Geležiniam 2019 darbų metu susiaurinus pravažiavimą srautas sumažėjo - kaip ir neturėtų stebinti. Na bet jei žmogus nenori pripažinti realybės, tai niekas jo ir neįtikins. Jei netiki, kad reaktorius sprogo, tai neįtikės ir savo akimis matydamas išbarstytus grafito gabalus, o vis kartos: pultas rodo, kad sprogimas neįmanomas...

      Comment


        D&G viadukas rekonstruotas 2017-2018.
        Taip ir lieka neatsakytas klausimas, ar naujų gatvių tiesimas yra gerai ar blogai?

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          D&G viadukas rekonstruotas 2017-2018.
          Taip ir lieka neatsakytas klausimas, ar naujų gatvių tiesimas yra gerai ar blogai?
          Nebus vienareikšmiško atsakymo, nes klausimas pernelyg tapornas. Gatvės be abejo reikalingos, bet ne tokios, kad akivaizdžiai prieštarautų darnaus judumo planui. Ar bent įsivaizduojat kaip turėtų atrodyti gatvių skerspjūviai, kad kelionėms automobiliu atitektų tik 33%?

          Comment


            Klausimas tapornas nes teiginiai irgi dogmatiniai
            Tai mes Šiaurinės g. vizijomis bandom įsivaizduot kaip galėtų būti suprojektuota naujo pavyzdžio gatvė. Kažką svajojo savivaldybė ir dėl Ukmergės g.
            Čia kaip tik neturėtų būti antagonistinis užsiciklinimas. Kai kurios gatvės šiais laikais galėtų būti iš viso be asmeninio transporto judėjimo.
            Pvz.: buvo tokia galimybė su nauju tiltu Vingio parke...

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Nusimato nemaži pokyčiai.

              Gal aš nemoku interpretuoti šios vizualizacijos bet kodėl gatvės viduryje vaikšto pėstieji?

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Gal aš nemoku interpretuoti šios vizualizacijos bet kodėl gatvės viduryje vaikšto pėstieji?
                O kas ne taip su pėsčiaisiais parkinge/gyvenamojoje zonoje?

                Comment


                  Parašė VNS Rodyti pranešimą
                  Parkingo reikės visų pirma mažiau, ar mes čia taip ir stumdysimės su auto taršos mokesčiu kaip skvernas su karbauckiu? Tai nebus metinio?
                  Normalus taršos mokestis bus nebent EU priverstinai įves visoms šalims. O priešingu atveju tai bus kaip dabar.

                  Parašė index Rodyti pranešimą

                  Tai gali būti ir Vilniuje ir Varšuvoje gali būti įvairių pločių, priklauso kokio reikia. Klausimas tik kodėl Vilniuje gatvė negali būti 4 juostų, iš kurių dvi būtų automobiliams, o dvi viešajam transportui?
                  Jūs pats sau ir atsakėte - priklausomai ko reikia.

                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                  VA ir Laisvės prospekte sumoj tikrai daugiau eismo. Nes VA nuėmė eismo ir nuo Ukmergės gatvės.
                  Ir nuo Justiniškių gatvės.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    O kas ne taip su pėsčiaisiais parkinge/gyvenamojoje zonoje?
                    Ta raudona zona yra parkingas?

                    Na nežinau, aš ir kieme nevaikštau vidurį gatvės kai šalia šaligatvis. Vienas ten pavaizduotas išvis eina centru tiesiai į žiedą.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Ta raudona zona yra parkingas?

                      Na nežinau, aš ir kieme nevaikštau vidurį gatvės kai šalia šaligatvis. Vienas ten pavaizduotas išvis eina centru tiesiai į žiedą.
                      As irgi nesuprantu kaip ten ta oranzine danga keistai kulminuoja link ziedo. O kad zmones vaiksto, tai gal bus inverted priority gatve, tada viskas butu aisku, bet nezinau.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Ta raudona zona yra parkingas?

                        Na nežinau, aš ir kieme nevaikštau vidurį gatvės kai šalia šaligatvis. Vienas ten pavaizduotas išvis eina centru tiesiai į žiedą.
                        Ten shared space su dviračiais ir be abejo lėto eismo zona.
                        Iki automobilio kieme kažkaip juk nusigauni? O tas į žiedą aišku juokingai atsuktas - nesismulkino kažkas.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Ten shared space su dviračiais ir be abejo lėto eismo zona.
                          Iki automobilio kieme kažkaip juk nusigauni? O tas į žiedą aišku juokingai atsuktas - nesismulkino kažkas.
                          Aišku. Pasitaiko tose zonose pėsčiųjų, bet vistiek šalia gi bus naujas šaligatvis....

                          Vadinasi ten tik vizulkės darytojo pokštas bus

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Ta raudona zona yra parkingas?

                            Na nežinau, aš ir kieme nevaikštau vidurį gatvės kai šalia šaligatvis. Vienas ten pavaizduotas išvis eina centru tiesiai į žiedą.
                            Ne, raudona zona panašiau į olandiško stiliaus dviračių gatvę, šaligatviai irgi yra palei namus, bet taip pat yra parkingas viduryje gatvės, tai gal žmogus eina ne išilgai gatvės o tik į savo automobilį arba tiesiog į kitą pusę gatvės.

                            Tas prie žiedo eina per perėją, neteisinga kryptimi pastatyta žmogeliuko tekstūra ir tiek.

                            O šiaip tai ką aš žinau, man tai viskas labai aišku ir labai faina šitose vizualizacijose, man rodos tikrai nereikia čia big brain kad susigaudyti

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą

                              Ne, raudona zona panašiau į olandiško stiliaus dviračių gatvę, šaligatviai irgi yra palei namus, bet taip pat yra parkingas viduryje gatvės, tai gal žmogus eina ne išilgai gatvės o tik į savo automobilį arba tiesiog į kitą pusę gatvės.

                              Tas prie žiedo eina per perėją, neteisinga kryptimi pastatyta žmogeliuko tekstūra ir tiek.

                              O šiaip tai ką aš žinau, man tai viskas labai aišku ir labai faina šitose vizualizacijose, man rodos tikrai nereikia čia big brain kad susigaudyti
                              Na pas mane small brain todėl reikia pagalbos Dabar kai aišku tai sutinku, tikrai fainas rezultatas bus.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Gal aš nemoku interpretuoti šios vizualizacijos bet kodėl gatvės viduryje vaikšto pėstieji?
                                Teisingai, pagal realybę tai turėtų būti automobiliai ant šaligatvio

                                Comment


                                  Video, kuris ko gero geriausiai atspindi priešpriešas kovojant su spūstimis:
                                  https://youtu.be/pCzCJzwrB_c

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Video, kuris ko gero geriausiai atspindi priešpriešas kovojant su spūstimis:
                                    https://youtu.be/pCzCJzwrB_c
                                    Šiaip tai gana tikslus video, bent jau kur pasako, kad vidutinis važiavimo laikas sutrumpės 2 minutėm. Nes toje Šiaurinės gatvės srautų analizėj irgi buvo parašyta, kad berods dviem minutėm sutrumpės važiavimas
                                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                    Comment


                                      Antonas kalba apie darnų judumą, dviračių takus, šaligatvius, modal share ir panašius dalykus.

                                      Comment


                                        Cycling across Europe in the pandemic
                                        BBC World Service, 18 Jan 2021

                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Man tai tiesiog idomu kai dabar vis labiau kalba apie ta darnu juduma kaip mes visi privalesim atsisakyti vardan klimato kaitos automobiliu ir persesim ant dviraciu. O kas nors pvz. pagalvoja, o kaip pensininkai judes kuris gyvena Naujinkuose pvz iki Ukmerges senuku? Ar jam virs 90 metu reiks minti su dviraciu. Arba, nereike ir pensininku. Tarkim zmogus gyvena Vilniaus rajone, o dirba Vilniuje tai piskom eiti i darba ar dviraciu 50 km vaziuoti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X