7:45 Passatas atsitrenkia į teslos galą ir tavo tos 1+1 liks anekdoto vietoj. Gal geriau pariškink tas šveicarų skaidrių vietas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Radau 2011 m. skaičius.
Šaltinis: KAUNO MIESTO BENDRASIS PLANAS ESAMOS BŪKLĖS ANALIZĖ INŽINERINĖ APLINKA, III TOMAS DALIS - A: SUSISIEKIMAS, 24 psl.
Kaip suprantu, kai skaičiai vienoje juostoje siekia ~1000, tada matomas platinimo poreikis:
Linkuvos g. - Žemaičių pl. įkalnė dėl sumažėjusių eismo juostų iki 2, patiria taip pat labai didelį apkrovimą 1050 aut./h, todėl čia reikia atlikti rekonstrukciją išplatinant važiuojamąją dalį iki 4 eismo juostų
Bet reikia nepamiršti, kad 50 metų vyravo eismo planuotojų dogmos, kad pralaidumą reikia tik didinti ir didinti viską platinant be saiko. Tie skaičiukai irgi neaiškūs. Jeigu kažkur tas vadinamas „didelis apkrovimas“ (kaip rašoma šitame dokumente) – tai kokią paros dalį jis yra? Koks konkretus kiekvienos atkarpos pralaidumas ir ar jis viršijamas, ir jei taip, tai kokią paros dalį? Ar dėl to kyla spūstys ar ne? Kaip matom, šveicarai nemato poreikio imtis veiksmų, jeigu pralaidumas viršijamas tik piko valandomis.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Tamstai savo argumentus galiu ir padubliuot, nes bent jau faktais kalbam.
Šiaip nesu žinovas šioje srityje. Bet panašu, kad Šiaurinės g. PP skaičiuose buvo įvertinti tik pirmo etapo srautai, be papildomų srautų dėl galimybės kirsti miestą nuo pat Žirmūnų. Taip pat greičiausiai nebuvo įvertintas galimas šios gatvės apstatymas pastatais (komercija, gyvenamieji, galbūt net visuomeniniai). Taip pat nebuvo įvertintas galimas smulkių rajono gatvių pertvarkymas į ramaus eismo gatves, galimas tranzito ribojimas.
Todėl man ir neatrodo logiška remtis vien tik šiais skaičiais ir dėl to gatvę tiesti minimaliausių parametrų. Panašu, kad todėl gatvė ir nėra projektuojama 1x1, nes kad srautai bus numato ir miesto architektai.
Dėl 2x2 galima būtų diskutuoti per VT prioriteto prizmę.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTamstai savo argumentus galiu ir padubliuot, nes bent jau faktais kalbam.
Šiaip nesu žinovas šioje srityje. Bet panašu, kad Šiaurinės g. PP skaičiuose buvo įvertinti tik pirmo etapo srautai, be papildomų srautų dėl galimybės kirsti miestą nuo pat Žirmūnų. Taip pat greičiausiai nebuvo įvertintas galimas šios gatvės apstatymas pastatais (komercija, gyvenamieji, galbūt net visuomeniniai). Taip pat nebuvo įvertintas galimas smulkių rajono gatvių pertvarkymas į ramaus eismo gatves, galimas tranzito ribojimas.
Todėl man ir neatrodo logiška remtis vien tik šiais skaičiais ir dėl to gatvę tiesti minimaliausių parametrų. Panašu, kad todėl gatvė ir nėra projektuojama 1x1, nes kad srautai bus numato ir miesto architektai.
Dėl 2x2 galima būtų diskutuoti per VT prioriteto prizmę.
Bet turbūt abudu galim sutikti, kad reikia išsamesnių eismo srautų analizių ir gatvių projektavimo remiantis tikslesniais duomenimis. Dabar nelabai yra kažkokio konkretaus pagrindimo, arba aš jo nemačiau.
Bet šiaip žiūrint iš darnaus judumo perspektyvos, A+1+1+A būtų pats geriausias variantas. Jeigu ir susidarytų spūstis – kamštyje stovintis vairuotojas matytų šalia pralekiantį autobusą ir susimąstytų
Tiesiant su daug „rezervo“, gali susidaryti gana daug „induced demand“, ko reikėtų vengt.Paskutinis taisė taccido; 2021.01.23, 00:00.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTiesiant su daug „rezervo“, gali susidaryti gana daug „induced demand“, ko reikėtų vengt.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Duok indukinto demono (padidinto poreikio) matom Laisvės prospekte, GV-Kalvarijų-Pedagoginio sankryžoj ir dar n kitų vietų. Graži pasaka gąsdinti vaikam, bet kažkaip praktikoj nesimato
O Laisvės prospekte, pats puikiai žinot, kad "nusiindukino" viskas į Vakarinį.Paskutinis taisė Ginthus; 2021.01.23, 09:44.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Gal per trumpą laiką stebit? Prie pedagoginio jau daug kartų platinimai vyko ir vis dar planuojama platint.
O Laisvės prospekte, pats puikiai žinot, kad "nusiindukino" viskas į Vakarinį.
GV-Žalgirio po paskutinio platinimo irgi nebeliko legendinių kamščių nuo Baltupių perėjos. Iš Vingio pusės irgi sklamdžiai juda. Žalgirio gatvė kita kalba, bet ten srautas auga dideliais tempais dėl statybų aplink ją.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tame ir esmė, kada Laisvės prospekte srautas persikėlė ir juntamas atšokimas neįvyko. Nors pagal teoriją turėjo būt.
GV-Žalgirio po paskutinio platinimo irgi nebeliko legendinių kamščių nuo Baltupių perėjos. Iš Vingio pusės irgi sklamdžiai juda. Žalgirio gatvė kita kalba, bet ten srautas auga dideliais tempais dėl statybų aplink ją.
P.s. Apie Laisvės pr. net nesupratau, ką norėjot pasakyt. Atsirado naujesnis geresnis kelias ir srautas pasuko ten. Dabar Vakarinius ir Laisvės pr. kartu sudėjus važiuoja neabejotinai daugiau automobilių, nei pajėgtų sutalpinti vien Laisvės pr. - tai tas pats induced demand.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPer dešimtmetį ir daug kitų dalykų nutinka. Ar jei dabar vis dar turėtume gatvių ir kelių tinklą kaip 1990ais - nebūtų automobilizacijos?
VA ir Laisvės prospekte sumoj tikrai daugiau eismo. Nes VA nuėmė eismo ir nuo Ukmergės gatvės.
Devyniadešimtiesiems galime nurašyti vieną dešimtmetį, o vėliau jau automobiliai šeimose ėmė rastis grynai iš patogumo, nes nu kam kratytis tuose pačiuose kamščiuose susigrūdus, jei galima komfortiškai. O čia dar aplinkkelis plačiausias - perkam butą Pilaitėje ir abu atskiras mašinas!
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai įtrauk į formulę ir tą Ukmergės gatvę blin. Esmės nekeičia. Miesto gyventojų skaičius gana stabilus, o vis reikia platinti gatves.
Devyniadešimtiesiems galime nurašyti vieną dešimtmetį, o vėliau jau automobiliai šeimose ėmė rastis grynai iš patogumo, nes nu kam kratytis tuose pačiuose kamščiuose susigrūdus, jei galima komfortiškai. O čia dar aplinkkelis plačiausias - perkam butą Pilaitėje ir abu atskiras mašinas!
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai ta pati devyniasdešimtųjų logika ir rutuliojasi metai iš metų. 90ais mašinas susipirko tuometiniai 20mečiai-30mečiai. Ir tas toliau vyksta - išmirštantį senumą keičia ratuotas jaunimas. O senstantis 90ųjų jaunimas nepatampa bobutėm su terbom.
IMHO Dabar daugiau jaunimo, kuris nemato poreikio nuosavam automobiliui.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBet jeigu jau turim bent po vieną automobilį vienam vilniečiui, tai gal jau stipriai nebeaaugs "demandas"
Beje Šimašius vakar užsiminė, kad VT naudotojų po truputį daugėja (neskaičiuojant pandemijos laikotarpio).
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Na, toli gražu dar iki kiekvieno. Be to reikia skaičiuoti ne patį turėjimo faktą, o naudojimo. Jei prieš praplatinimą važiuodavom tik į darbą ir nesinorėjo į Akropolį, tai paplatinus jau galima ir nulėkt, na ir dar į Makdonaldą prie to paties...
Iš kitos pusės, ar manote kad VA nutiesimas buvo klaida?
Šiaip jau nelabai prisimenu, kur paskutiniu metu buvo statyta visiškai nauja 2+2 gatvė. Išskyrus Vikingų, kuri vėl akligatvis (mokomės iš geros sovietinės praktikos).
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Visgi ši nuostata kinta. Mano vaikai važiuoja į darbus VT arba dviračiu vasaros sezoną, nors ir turi automobilį. Be abejo, tai įtakoja dar ir tas, kad gyvena ir dirba arčiau centro.
IMHO Dabar daugiau jaunimo, kuris nemato poreikio nuosavam automobiliui.
Prieš gerus 10 metų irgi buvo nemažai jaunimo kurie nematė poreikio automobiliui. Bet tiek iš savo asmeninio pavyzdžio, tiek aplink ką matau - didelė dalis kas nebuvo "18->teisės->auto", vistiek įsigijo anksčiau ar vėliau. Nors į darbą važinėt neretai ir nenaudojama.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Na, toli gražu dar iki kiekvieno. Be to reikia skaičiuoti ne patį turėjimo faktą, o naudojimo. Jei prieš praplatinimą važiuodavom tik į darbą ir nesinorėjo į Akropolį, tai paplatinus jau galima ir nulėkt, na ir dar į Makdonaldą prie to paties...
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Akropoliai ir makdakai būna nepiko metu ir tada kamščiai labai retai rūpi. Praplatinimai nebent leidžia buvo važiavimo į darbą dar turėt laiko pagalvot ir apie akropolius su makdakais.
- 1 patinka
Comment
-
Diskusija nusirito iki kažkokio absurdo. Jo, tik nutiesus aplinkkelį man užsinorėjo į makdaką, prieš tai obuolius nuo vietinės obels skindavau. Kaip važiavo, taip ir dabar važiuoja, ir čia jau net ne gatvių vartojimo, o bendro vartojimo dvigubėjimo. Prieš 20 metų jokių prekybcentrių nebuvo (beveik), tai aišku kad ir žmonėms keliauti poreikio didelio nebuvo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kitaip sakant vietoje vieno maršruto jau tą dieną padarysi du. Gatvių vartojimas padvigubėjo. Išprovokuotas vartojimas - induced demand. Aiškiau jau memoku parašyt.
- 2 patinka
Comment
Comment