Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Esmė ne atstumas, bet gaištamas laikas, didelis oro užterštumas ir t.t.
    Toks jausmas, kad kaip tikras luditas pervažiuotum per visas tiesesnes didesnes gatves su dideliu plūgu skersai ir bandytum įtikinti, kad tai gerina miesto infrastruktūrą ir atitinka darnų judėjimą
    Labiau užterštumą didina šiaip toks didelis automobilio naudojimas vietoje viešojo transporto. Ir ne, tikrai nenaikinčiau gatvių, ypač jau pastatytų. Tik nemanau, kad geriausias sprendimas yra tiesti naujas plačias gatves, taip leidžiant vairuotojams negaišti laiko važiuojant tuos 3 km ir taip tik dar labiau skatinti automobilių naudojimą, vietoje tų pinigų naudojimo pėsčiųjų, dviratininkų infrastruktūrai ir viešąjam transportui.

    Vairuotojas tik nervinasi, nes tenka kelis kilometrus pasisukinėti, o pėstysis tuo metu išsisuka koją, nes šaligatvis nuo 70-ųjų nekeistas ir vietoje jo teliko betono plytelių lūženos.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      O šiaip rimtai koks eismo srautas yra KMP?
      Konstitucijos pr. piko metu apie 4000/h. KMP - 2400/h. KMP dar tarnauja kaip parkingas, nes yra nemažų prolemų su parkingu. index gi diskutavom iš kur tas parkingas atsirado. Pradės spręst alternatyvas, KMP tikrai bus siaurinamas.
      Show must go von!

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą
        Vairuotojas tik nervinasi, nes tenka kelis kilometrus pasisukinėti, o pėstysis tuo metu išsisuka koją, nes šaligatvis nuo 70-ųjų nekeistas ir vietoje jo teliko betono plytelių lūženos.
        Ar aš sakiau, kad šaligatviai geri ir nereikia jų kapitaliai remontuoti? WTF? Keikiau n kartų, kad bet kuris Lietuvos bažnytkaimis ir a lia Bezdoniškės trinkelėmis klotos kai Vilnius nieko negauna iš jokių ES fondų tam ir dar jam kraują nuleidžia per GPM mokestį pusiau.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Ir jauti skirtumą tarp tiesios 2 juostų trasos ir 1 juostos vingiavimo?
          Truputi ilgiau užtrunki nuvažiuoti ir tenka lėtai pasisukinėti, vietoje to, kad su vėjeliu prašvilptum? Vaje, baisu.

          Šiaip iš tikro pirma gal reiktų sutvarkyti esamas gatves, su duobėmis, išbyrėjusiais šaligatviais, kvailu suplanavimu, o po to jau statyti naujus greitkelius, kurie truputi kelionę sutrumpintų.

          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Ar aš sakiau, kad šaligatviai geri ir nereikia jų kapitaliai remontuoti? WTF? Keikiau n kartų, kad bet kuris Lietuvos bažnytkaimis ir a lia Bezdoniškės trinkelėmis klotos kai Vilnius nieko negauna iš jokių ES fondų tam ir dar jam kraują nuleidžia per GPM mokestį pusiau.
          Tai, bet tai išsprendžiama ir perskirstant finansavimą ten kur blogiau ir kur labiau reikia.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė VNS Rodyti pranešimą

            Konstitucijos pr. piko metu apie 4000/h. KMP - 2400/h. KMP dar tarnauja kaip parkingas, nes yra nemažų prolemų su parkingu. index gi diskutavom iš kur tas parkingas atsirado. Pradės spręst alternatyvas, KMP tikrai bus siaurinamas.
            Būtų gerai. Būtų blogiau jei nesiaurintų, nes "daugiau parkingo tai tik į gerą".
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parkingo reikės visų pirma mažiau, ar mes čia taip ir stumdysimės su auto taršos mokesčiu kaip skvernas su karbauckiu? Tai nebus metinio?
              Show must go von!

              Comment


                Parašė index Rodyti pranešimą

                Kas automobiliu yra visai nedaug. Kokiems dviratininkams neretai didesnius lankus tenka daryti.
                Automobiliu tai reiškia važiavimą visokiomis D kategorijos gatvelėmis ir skersai gyvenamuosius rajonus. Pavyzdžiu, Rygos g.

                Gatvių tinklas puikiai matosi maps.vilnius.lt įsijungus gatvių kategorijas. Visos spalvotos - daugiau ar mažiau pagrindinės gatvės, visos kitos yra D kategorijos. Mėlynas punktyras - Šiaurinė g.

                Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-01-22 204613.jpg Views:	0 Size:	294,6 kB ID:	1856887

                Parašė index Rodyti pranešimą
                Yra tekę ne tiek mažai važinėti net ir daugmaž piko metu, net ir toje siaurojoje vietoje ties SEB arena ir vienintelė vieta, kuri šiek tiek užsikiša yra sankryža su Laisvės prospektu. Bet ir tai tik per patį piką..
                Ties SEB arena yra D kategorijos gatvės. Absoliučiai jokio tranzito ten neturėtų būti.
                Attached Files

                Comment


                  Lunatikams luditams nieko įrodyti neįmanoma.
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    index paltinant dar parkingo nepamiršk
                    Show must go von!

                    Comment


                      Ai, varykit karines kelių ardymo mašinas,


                      Viliniuje per daug gatvių, imkite pavyzdį iš Kopenhagos...

                      Comment


                        Užtektų tik statyti ne naujus Geležinius Vilkus, o tokias gatves kaip ta Varšuvoje ir lygiagrečiai su tuo tvarkyti ir kitą infrastruktūrą, o ne ją užmiršti.

                        Bet visada lengviau juokauti apie gatvių ardymą.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė index Rodyti pranešimą
                          Užtektų tik statyti ne naujus Geležinius Vilkus, o tokias gatves kaip ta Varšuvoje ir lygiagrečiai su tuo tvarkyti ir kitą infrastruktūrą, o ne ją užmiršti.

                          Bet visada lengviau juokauti apie gatvių ardymą.
                          Tam niekas neprieštarauja!!!
                          Aš ne vieną kartą jums pritariau!

                          Bet vis vien ekstremizmas, kad:"jūs "automobilistai", visuomenės išmatos, kovojat už greitkelius" (o visos gatvės galų gale greitkeliai), išlenda.
                          O kuo Gedimino pr. pvz. ne greitkelis?? Prieš Kalėdas, tarp kitko, limuzinas ten vos nenumušė manęs su žmona.
                          Pusė miesto iš viso be jokios dangos, šaligatvių, jau nekalbu apie dvirtakius - gatvių gestapui nerūpi.

                          P.S. atsiprašau, bet jau nervai nelaiko

                          P.P.S. man ir mano šeimai nei Šiaurinės, nei gal Ozo g. nereikia (bet tai nieko nereiškia)
                          Paskutinis taisė Sula; 2021.01.22, 21:43.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Tam niekas neprieštarauja!!!
                            Aš ne vieną kartą jums pritariau!

                            Bet vis vien ekstremizmas, kad:"jūs "automobilistai", visuomenės išmatos, kovojat už greitkelius" (o visos gatvės galų gale greitkeliai), išlenda.
                            O kuo Gedimino pr. pvz. ne greitkelis?? Prieš Kalėdas, tarp kitko, limuzinas ten vos nenumušė manęs su žmona.
                            Pusė miesto iš viso be jokios dangos, šaligatvių, jau nekalbu apie dvirtakius - gatvių gestapui nerūpi.

                            P.S. atsiprašau, bet jau nervai nelaiko
                            Aš irgi visiškai neprieštarauju, kad gatvės reikalingos. Ir tikrai ne visos gatvės greitkeliai.

                            Ir apskritai diskusiją šiandien išprovokavo Creatium su pareiškimu, kad Vilniui civilizuotis gatvės kaip Varšuvoje netinka, nes gatvė siauresnė nei 6 juostų negali būti, jei iš jos nepašalini viešojo transporto ir nesukiši jo po žeme. Man irgi kartais po tokių pareiškimų nervai neatlaiko.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą

                              Aš irgi visiškai neprieštarauju, kad gatvės reikalingos. Ir tikrai ne visos gatvės greitkeliai.

                              Ir apskritai diskusiją šiandien išprovokavo Creatium su pareiškimu, kad Vilniui civilizuotis gatvės kaip Varšuvoje netinka, nes gatvė siauresnė nei 6 juostų negali būti, jei iš jos nepašalini viešojo transporto ir nesukiši jo po žeme. Man irgi kartais po tokių pareiškimų nervai neatlaiko.
                              Jūs dviračiu vežat uošvienę į onkologinį už 30 km, o po to 250 km namo? Ir taip 4-5 kartus per mėnesį. Tuojau reikės ir anūkus nuo Santariškių iki Lazdynų per pusvalandį pristatyti. Nevežat skubaus krovinio iš Mokslininkų g. į oro uostą? Ar skubių dokumentų į Konstitucijos pr. ofisą? O man tai įprasta. Kaip tai atlikti dviračiu ar pėsčiomis?
                              Aš Senamiestyje ko gero kelioliką metų automobiliu nevažiavau, einu pėsčiomis visur ir visada. Kai yra galimybė.
                              Skirtingai nei snobai "paspirtukininkai" su A7 iš penthausų.

                              Comment


                                Parašė index Rodyti pranešimą
                                Ir apskritai diskusiją šiandien išprovokavo Creatium su pareiškimu, kad Vilniui civilizuotis gatvės kaip Varšuvoje netinka, nes gatvė siauresnė nei 6 juostų negali būti, jei iš jos nepašalini viešojo transporto ir nesukiši jo po žeme. Man irgi kartais po tokių pareiškimų nervai neatlaiko.
                                Jei nervai nelaiko, tai gal ir nerašykit? Nes per nervus net ir perskaityt neišeina teksto normaliai.

                                Žiū, gal dabar pavyks:

                                1. Argumentas dėl Varšuvos g. "susiaurinimo" - nutiestas metro po gatve, kas leido panaikinti A juostas.
                                2. Tai rodoma kaip pavyzdys Šiaurinei g. (reik manyt, nes įdėta į šią temą).
                                3. Šiaurinė g. tiesiama 4 juostų (kaip Varšuvoje) su 2 juostomis, skirtomis VT.
                                4. Varšuva duodama kaip geras vakarietiškas pavyzdys, nors sąlygos automobiliams nei kiek nepablogėjo, o pėstieji "suvaryti" į tunelius (taip taip, norint galima ir taip išvartyt).

                                Išvada? Arba atsisakyti A juostų ir VT leisti bendrame eisme 4 juostų gatvėje. Arba gatvę daryt 4 juostų, įskaitant A juostas. Bet kyla klausimas: kodėl Varšuvoje magistralinėje gatvėje gali būti 4 eismo juostos privačiam transportui, o Vilniuje ne?

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Jūs dviračiu vežat uošvienę į onkologinį už 30 km, o po to 250 km namo? Ir taip 4-5 kartus per mėnesį. Tuojau reikės ir anūkus nuo Santariškių iki Lazdynų per pusvalandį pristatyti. Nevežat skubaus krovinio iš Mokslininkų g. į oro uostą? Ar skubių dokumentų į Konstitucijos pr. ofisą? O man tai įprasta. Kaip tai atlikti dviračiu ar pėsčiomis?
                                  Aš Senamiestyje ko gero kelioliką metų automobiliu nevažiavau, einu pėsčiomis visur ir visada. Kai yra galimybė.
                                  Skirtingai nei snobai "paspirtukininkai" su A7 iš penthausų.
                                  Tai dėl tokių atvejų aš nieko niekada nesu sakęs. Yra atveju kai važiuoti automobiliu yra vienintelė galimybė ir tą daryti galimybė turėtų būti.

                                  Vienintelis dalykas, kuris man nelabai patinka tai nebūtinas važinėjimas automobiliu, kai tai daroma tik dėl to, kad kiti variantai nelygis ir vairuojama keli kilometrai maršrutu namai>darbas>maxima>namai. Vairavimas dėl darbinių priežasčių yra visiškai skirtingas dalykas.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Jei nervai nelaiko, tai gal ir nerašykit? Nes per nervus net ir perskaityt neišeina teksto normaliai.

                                    Žiū, gal dabar pavyks:

                                    1. Argumentas dėl Varšuvos g. "susiaurinimo" - nutiestas metro po gatve, kas leido panaikinti A juostas.
                                    2. Tai rodoma kaip pavyzdys Šiaurinei g. (reik manyt, nes įdėta į šią temą).
                                    3. Šiaurinė g. tiesiama 4 juostų (kaip Varšuvoje) su 2 juostomis, skirtomis VT.
                                    4. Varšuva duodama kaip geras vakarietiškas pavyzdys, nors sąlygos automobiliams nei kiek nepablogėjo, o pėstieji "suvaryti" į tunelius (taip taip, norint galima ir taip išvartyt).

                                    Išvada? Arba atsisakyti A juostų ir VT leisti bendrame eisme 4 juostų gatvėje. Arba gatvę daryt 4 juostų, įskaitant A juostas. Bet kyla klausimas: kodėl Varšuvoje magistralinėje gatvėje gali būti 4 eismo juostos privačiam transportui, o Vilniuje ne?
                                    Tai gali būti ir Vilniuje ir Varšuvoje gali būti įvairių pločių, priklauso kokio reikia. Klausimas tik kodėl Vilniuje gatvė negali būti 4 juostų, iš kurių dvi būtų automobiliams, o dvi viešajam transportui?
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą

                                      Tai gali būti ir Vilniuje ir Varšuvoje gali būti įvairių pločių, priklauso kokio reikia. Klausimas tik kodėl Vilniuje gatvė negali būti 4 juostų, iš kurių dvi būtų automobiliams, o dvi viešajam transportui?
                                      Nes, tikėtina, neatitiktų srautų?

                                      Apie srautus jau buvo diskusija, buvo nurodyti konkretūs skaičiai. Jie, tiesa, atitiko 2 juostų kelio pajėgumus, bet mano argumentus kodėl tie skaičiai gali būti nepilni galit rasti tose diskusijose.

                                      Comment


                                        Parašė VNS Rodyti pranešimą

                                        Konstitucijos pr. piko metu apie 4000/h. KMP - 2400/h. KMP dar tarnauja kaip parkingas, nes yra nemažų prolemų su parkingu. index gi diskutavom iš kur tas parkingas atsirado. Pradės spręst alternatyvas, KMP tikrai bus siaurinamas.
                                        Kur galima rasti eismo srautų duomenis Kaunui? 2400 – čia abiem kryptim?

                                        Kaip tik neseniai diskutavom, kiek juostų reikia Šiaurinei gatvei, įkeliu dalį savo pranešimo iš tos temos:

                                        Kai gatvėje yra vienalytis transporto srautas, tuomet yra didesnis jos laidumas: lengvųjų automobilių 1 200–1 500 aut./h;
                                        <...>
                                        Gatvės važiuojamosios dalies juostų skaičius nustatomas įvertinus maksimalų leistiną vienos eismo juostos laidumą – 1750 lengvųjų automobilių per valandą, įvertinus laidumą ribojančius veiksnius.
                                        Šaltinis: „Eismo inžinerija“, 16 psl.

                                        Dar internete aptikau vienas įdomias šveicarų skaidres. Daugeliu atvejų paprasta 1+1 miesto gatvė nelaikoma apkrauta, net jeigu pravažiuoja 16-20 tūkst. aut. per parą (Šiaurinė g.: 11-28 tūkst. aut. per parą). Konkrečios gatvės maksimalus pralaidumas priklauso nuo visokių veiksnių, įskaitant sankryžas.

                                        Beje, kada gatvė užsikemša (joje nelieka laisvų tarpų)? Kai per valandą viena juosta pravažiuoja 2000 transporto priemonių. Tarp kitko, netgi esant 30 km/h greičiui pralaidumas (aut./h) nesumažėja (šaltinis).


                                        Taip išeina, kad visą Šiaurinę gatvė būtų galima nutiesti vos ne 1+1. Net imant lietuviško vadovėlio siūlomą skaičių, didžioji dalis atkarpų (300-700 aut./h) nedatraukia iki vienos juostos pralaidumo (1200-1750). Tik tarp Ukmergės ir Stanevičiaus gatvių galbūt reikėtų 2+1 padaryt.

                                        A) Tai jeigu abiem kryptim 2400 aut./val., tada užteks 1+1 (gana intensyvai išnaudojamos juostos, bet turbūt tiesiog reikėtų papildomų juostų posūkiams prie sankryžų). Tiesa, šitas variantas turbūt būtų labai didelis avtoliūbitėlių įžeidimas ir nepavyktų. Bet aš ir pats nepritarčiau 1+1, nes kaip viena pagrindinių gatvių, KMP tikrai galėtų būti su gražiai apželdinta skiriamąja juosta 2+2, kad būtų miesto jausmas, o ne kaimo

                                        B) Jeigu viena kryptimi 2400 aut./val., tada užteks 2+2. Ta nuotrauka iš Varšuvos labai geras pavyzdys: yra įvairesnių paviršių (ne tik asfaltas ir plytelės), apželdinimas ir pan.

                                        Ir visi pavirkavimai dėl kilsiančių kamščių – tik tušti pavirkavimai, jeigu tie skaičiai teisingi.
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Nes, tikėtina, neatitiktų srautų?

                                          Apie srautus jau buvo diskusija, buvo nurodyti konkretūs skaičiai. Jie, tiesa, atitiko 2 juostų kelio pajėgumus, bet mano argumentus kodėl tie skaičiai gali būti nepilni galit rasti tose diskusijose.
                                          Lygiai taip pat reikia atsižvelgt, kad ateityje mažiau kelionių bus atliekama automobiliu. Tai tas ant to. Pilnai galėtų būti A+1+1+A, arba išvis 1+1 gatvė.

                                          Plius dar čia ir prioritetų klausimas. Tarkim jei ruošiesi baliui, gali užsakinėti daug maisto, bet gali ir mažiau maisto. Jeigu užsakysi labai daug maisto, tai visi daug ir ės. Bet jeigu koncepcija yra ne prisiėdimas, o kultūringas pasibuvimas, tai užteks ir mažiau. Tas pats ir su eismu: jeigu tikslas yra europietiškas miestas su modaliniu pasiskirstymu kaip pavyzdiniuose Europos miestuose – tai ir nereikia be reikalo tiesi 2+2, jeigu srautai rodo, kad užtenka 1+1 (dažniausiai butelio kakliukai būna ne tiesi gatvė, bet sankryžos, todėl galimai prireiktų papildomų posūkių juostų).
                                          Paskutinis taisė taccido; 2021.01.22, 22:47.
                                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X