Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Dėl gatvių siaurinimo nė cypt? Šiais metais pradėti daryti trys pilotiniai projektai:
Didlaukio g. - https://citify.eu/ramaus-eismo-gatve-didlaukio-g/
Šaltkalvių g. - https://citify.eu/ramaus-eismo-gatve-saltkalviu-g/
Jungiamoji g. prie rajono poliklinikos - https://citify.eu/ramaus-eismo-gatve...-poliklinikos/
Pastaroji yra ypač įdomus pavyzdys. Dabar ji yra grynai tranzitinė g. tarp Laisvės pr. ir Ukmergės g. Visas jos srautas bus nuimtas Šiaurinės g. pirmo etapo. Pati gatvė pradėta siaurint, o greta esančių gamybinių patalpų savininkai net įpareigoti susiprojektuoti naują įvažiavimą į teritoriją fūroms (https://citify.eu/jungiamasis-kel-nu...aisves-pr-79a/).
Kitiems metams girdėjau kalbas apie ~10 panašių projektų. Panašios galimybės atsiras nutiesus ir Pavilnionių g., tuomet srautai bus nuimti nuo Gabijos g. ir gretimų gatvių.
Beje, dar kas įdomu - Kernavės g. anksčiau planuota 4 juostų. Bus tiesiama 2 juostų, o vietoje vienos šviesoforinės sankryžos bus žiedas.
Bet, kaip minėta, Šiaurinės gatvės juostų skaičius yra perteklinis, kas atitinkamai skatins automobilizmą ir greičio viršijimą. Nors šiaip jau reikėtų atsižvelgti į numatomus pokyčius modaliniame pasiskirstyme, kas reikštų galimai dar mažesnius lengvųjų automobilių srautus ir galbūt II etapo atsisakymą.
Gerų naujų metų visiems.Paskutinis taisė taccido; 2020.12.31, 13:25.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Bet, kaip minėta, Šiaurinės gatvės juostų skaičius yra perteklinis, kas atitinkamai skatins automobilizmą ir greičio viršijimą. Nors šiaip jau reikėtų atsižvelgti į numatomus pokyčius modaliniame pasiskirstyme, kas reikštų galimai dar mažesnius lengvųjų automobilių srautus ir galbūt II etapo atsisakymą.
Gerų naujų metų visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV
Informacija iš straipsnio
Vilniuje iki šiol yra apie 500 kilometrų neasfaltuotų gatvių. Jų ilgis toks kaip penkios kelionės iš sostinės į Kauną. Ir ne kur nors priemiesčiuose, o sostinės centre. Gatvių be asfalto yra Šnipiškėse, Markučiuose, Naujininkuose.
Skaitykite daugiau: https://naujasis.lrytas.lt/auto/saug...aime-17625543/
Jau ne pirmus metus nesuprantu aš šio miesto prioritetų. Jei kelnės tokios skylėtos, kad net subinė šviečiasi, gal nuo to reikėtų pradėti ir tvarkytis?
pėstieji,
dviračiai,
VT,
aptarnaujantis transportas,
nuosavas transportas.
- 3 patinka
Comment
-
Visi Lietuvos miestų darnaus judumo planai:
https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...-mieste-planai
Tuo tarpu Vilniuje, galima nebesvaičiot apie tramvajus ar BRT, oficialiai nesiūloma naujų transporto rūšių (iš metų senumo straipsnio, kai buvo priimtas planas):
https://www.delfi.lt/multimedija/kve....d?id=78964377
Kalbant apie naujas viešojo transporto priemones, buvo rekomenduota kol kas apie jas negalvoti, nes dar galima išnaudoti efektyviau esamus pajėgumus.
<...> Svarstyta ir apie automobilių eismo uždraudimą sostinės centre, tačiau, pasak pašnekovo, tai neturėtų įvykti iki 2024–2025 m.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąVisi Lietuvos miestų darnaus judumo planai:
https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...-mieste-planai
Tuo tarpu Vilniuje, galima nebesvaičiot apie tramvajus ar BRT, oficialiai nesiūloma naujų transporto rūšių (iš metų senumo straipsnio, kai buvo priimtas planas):
https://www.delfi.lt/multimedija/kve....d?id=78964377Paskutinis taisė PoDV; 2021.01.17, 01:53.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Norisi, kad pirma išvystytų bent jau kažkokias BRT užuomazgas su nepertraukiamomis arba mažai pertraukiamomis A juostomis, tada truputį G maršrutus keisti tramvajais ar kitu ekologišku atskirtu transportu. Kartais smagiau matyti lėtą brandinimą negu dideles revoliucijas galimai neturint kokybiško vystymo patirtiesLietuva visiems.
- 7 patinka
Comment
-
Reikalas tik toks, kad čia veikia ir finansavimo prioritetų pasirinkimas - kokią dalį infrastruktūros biudžeto skirti naujoms gatvėms ir viadukams, o kokią viešajam transportui. Jei automobilių infrastruktūrai skirsi 150 milijonų per metus, o viešajam transportui 20, tai matyt niekada to bazinio atnaujinimo nepadarysi ir niekada nebus pinigų ir neateis eilė kažkam kitam. Jei atvirkščiai - gali autobusų parką atnaujinti kad ir per porą metų ir imtis kažko kito.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąIštrink šitą postą, nes darosi nebejaukiai liūdna, kad taip atsiliekam. Arba parašyk, kad Vokietija
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąIštrink šitą postą, nes darosi nebejaukiai liūdna, kad taip atsiliekam. Arba parašyk, kad Vokietija
Comment
-
Tokių projektų kaip Varšuvoje gausa tiesiog koreliuoja su ekonominiu išsivystymu, labai tikėtina, imant visos šalies vidurkį. Lietuvai iki Varšuvos ekonomikos per capita turbūt yra atstumas.
Reikia atlikti brangias analizes, įvertinti naujus sprendinius. KM pr. dabartinė rekonstrukcija tėra plytelių ir apšvietimo stulpų pakeitimas ir aikštelės įrengimas S. Daukanto g. Viskas. Gal kokiam 10 m. ir sueis. Po to: "jei rusai neokupuos ir/arba visi neišemigruos...*"
*perfrazuojant iš kai kurių girdėtas pesimistines nuotaikas
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąPinigų reikia, bet pinigai vis dar gaunami iš ES. Labiau reikia galvų, t. y. Idėjų ir tikėjimo, kad tos idėjos tinka mums ir mes jas galime realizuoti.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Manau daugelį kauniečių stebina, kad pats gatvių kapitalinių remontų procesas apskritai įsivažiavo po 30 m. realios stagnacijos, kai Kaunas buvo pradėtas tituluoti "duobių sostine". Po 5-10 m. įsivažiuos ir tarptautinių praktikų idėjos. Ateis eilė ir K.M. pr.
10 metų – per daug.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Manęs nestebina, nes nu, kiek galima buvo tą Kauną laikyti Murmansko lygyje, kai jau net Lietuvos kaimuose asfaltuojamos gatvės ir klojami lygūs šaligatviai, nekalbant apie Estijos miestus. Kai tik išrinko nemėmę su komanda, kuris patiko šalies valdžiai, nes draugelis, buvo aišku, kad pinigų ir kaunoečių svajonių išsipildymo bus.
10 metų – per daug.
Normalesniems projektams Centre, Savivaldybėje labai pabrėžiama Kėdainių tilto statyba. Laikoma, kad "kol nėra Kėdainių g. tilto" tol nėra kaip siaurinti (per daug counter-intuitive) Birštono g., Gimnazijos g., K.M. pr., Šv. Gertrūdos g. pažymėti A juostas ir pan. Gimnazijos g. tikrai užsikimšusi ir jai tikrai reikia normalios alternatyvos, nors K.M. pr. manau nenukentėtų jei iš jos atimtume bent 1 juostą, net jei ir kalbam apie renginius Žalgirio arenoje, nes galima visada sugalvoti gudresnius būdus parkavimo organizavimui.
Dėl manęs jau šiandien dviračių infrastruktūrą pradėčiau pritaikyti tokią, kad reikia kuo mačiau nulipt nuo dviračio, jei laikytis KET, bet stebint Dviračių takų grupes Kaune, tai kartais susidaro įspūdis, kad dviračiai yra ekstremalų užsiėmimas, nes "...čia lietūs lija (dar pridėdamas, čia ne Vilnius ir ne Palanga...)"
Comment
Comment