Parašė index
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.31, 03:08.
- 1 patinka
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąMedinisStrazdas
Tai Vienoje irgi yra kamščiai. Bet tikslas nėra išnaikinti kamščius, o siekt modalinio pasiskirstymo VT/dviračių/pėsčiųjų naudai, pvz., darant VT greitesniu ir patogesniu. O kas jau norės, tas tegul murkdosi kamščiuose ir nesitiki naujo 4 juostų greitkelio, padėsiančio 5 minutėmis trumpiau važiuot iki namų.
Beje, kokių arterijinių gatvių Vienoje nusprendė nestatyti?
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, man keisčiau atrodo argumentavimas, kad Šiaurinė gatvė būtina krovininiam transportui (važiuoti į Žirmūnus) ir be jos negalės dirbti pramoniniai rajonai Paneriuose, tai jei nepatinka miesto greitkeliai tai turėsim Vilniuje pramonės atsisakyti.
Parašė taccido Rodyti pranešimąTai kaip jau forume ne kartą diskutuota, reikia bendros valstybinės politikos VT atžvilgiu. Taip, kai kurie projektai yra lėšų švaistymas. Kai kurie ne. Provincijoje daug kur tiesiog neįmanoma užtikrinti normalaus viešojo transporto. Tačiau vidutiniai ir didieji miestai – kita kalba. Todėl juokingai skamba argumentai, kad Šiaurinės gatvės reikia, kad kažkoks kurjeris 3 minutėm trumpiau iki paštomato važiuotų.
Parašė index Rodyti pranešimąČia ir yra skirtumas. Užmiestyje automobilis irgi nėra efektyviausia transporto priemonė, bet dažnai nėra kito pasirinkimo, nes kur nors prie ežero šalia Molėtų autobusas neveža. Mieste visgi viešasis transportas beveik visur be didelių problemų nuveža.
Parašė index Rodyti pranešimą
Tai yra naujas miesto greitkelis, kuriuo tik didinami automobilių srautai ir sukuriama kliūtis pėstiesiems ir dviratininkams (ypač taikant ne pirmam, o tolimesniems etapams).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąČia kai pats susikuri argumentą ir pats prieš jį kovoji.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNėra VT kuris vežtu šiuo maršrutu ir negali būti nes ten nėra kelio kuriuo galėtu važiuoti VT.
Kaip galima didinti kliūti pėstiesiems užstatant nepraeinamą gatvę ten, kur ir taip pėstieji praeiti negalėjo?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Man surinkti visas žinutes iš šios temos kur "Šiaurinės gatvės reikia ir reikia plačios, nes tokios reikia krovininiam transportui"?
Na, pėstieji ir dabar vaikšto Šeškinės ozu, Geležinio vilko gatvės šaligatviais (kurie tikėtina bus perkirsti viadukinių sankryžų). Tai jie vietoje to gaus greitkelio griovį, kurio tikrai gyvi neperbėgs. O dėl viešojo transporto, turėjau omenyje kad gatvės greičiausiai užtektų (nes bent jau pirmojo etapo, manau, tikrai reikia) A+1+1+A. Ir tada būtų galima daryti leistiną 50 km/h greitį, daugiau vieno lygio perėjų etc. gal net greičio ribojimo priemones, kad ir važiuojama būtų leistinu greičiu, o ne +20kmh.
klampojimas dabartiniu purvynu nėra pėsčiųjų eismas ir tik skatina automobilizmą. O vietoj to jie gaus normalias perėjas su šviesaforais.
Na bent šiek tiek pasistumėjom, visgi pripažystate, kad gatvės reikia.
Jei gerai atsimenu kažkur minėta, kad šiaurinėje gatvėje planuojama įrengti vidutinio greičio matuoklius, kas yra realiai vienintelė priemonė lietuvoje kuri realiai priverčia vairuotojus laikytis greičio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Ar tikrai 50 km/h? Srautų prognozė rodo, kad 60 km/h. Jeigu taip bus, tada retai išdėstytos perėjos, 60 km/h greitis (realus srautas judės, pagal Vilniaus tradicijas, apie 70-75 km/h) ir šešios eismo juostos tikrai sukurs šaunią miesto aplinką! Valio!
<..>
Dėl greičio. Projektuojama 50 km/h.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Gali ieškoti, aš tokių žinučių neatsimenu,
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąklampojimas dabartiniu purvynu nėra pėsčiųjų eismas ir tik skatina automobilizmą. O vietoj to jie gaus normalias perėjas su šviesaforais.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa bent šiek tiek pasistumėjom, visgi pripažystate, kad gatvės reikia.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąDėl pirmo etapo niekada ir nesakiau, kad nereikia. Dėl etapo per Šeškinės ozą link Žirmūnų reikalingumo ir dabar nesu visiškai įsitikinęs, nes ji tik dubliuotų Ozo gatvę kur jei koks kamštukas ir pasitaiko tai labai mažas, iš kokių 10 automobilių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Imant visą komercinį transportą, o ne tik fūras, jis bendrame sraute sudaro ne tokią ir mažą dalį,
Beje, klausimas, kam mieste gatvės, kol kas kabo ore.
Miestai gyvuoja jau tūkstantmečius, o automobiliai - vos šimtą metų.Paskutinis taisė Sula; 2020.12.31, 10:55.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąVienos pavizdys yra daug geresnis ir ten tikrai gerai veikia VT sistema. Esmė yra ne 4 juostų greitkelis, o tai kad siūloma alternatyva yra ėjimas pėsčiomis per purvyną ir skraidančių autobusų išradimas nes jiems teks skristi per pievą. Nutiesus Šiaurinę gatvę būtų galima siaurinti ir normalizuoti gatves gyvenamose teritorijose - t.y. perkelti srautus į negyvenamą pievą iš gyvenamosios zonos. Manau nereikia aiškinti kokia nauda iš to gaunasi.
Beje, kokių arterijinių gatvių Vienoje nusprendė nestatyti?
Dabar tik trimituojama apie pralaidumo padidinimą visuose straipsniuose, ruošiamasi statyti 2+2+2A juostas vietoj 1+1 (nors prognozuojamas eismo srautas mizernas ir atitinka 1+1) su mažai perėjų, ir niekas nė cypt apie aplinkinių gatvių siaurinimą. Norėčiau tikėti, kad siaurinimai ir lėtinimai bus, bet sunkiai įsivaizduoju. Tai kodėl šitą C kategorijos gatvę su nedideliais prognozuojamais srautais taip būtina nutiesti tokią, kokia ji pavaizduota?Paskutinis taisė taccido; 2020.12.31, 11:04.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąBėda, kad tų perėjų numatyta taip jau laaaaabai simboliškai.
Dėl pirmo etapo niekada ir nesakiau, kad nereikia. Dėl etapo per Šeškinės ozą link Žirmūnų reikalingumo ir dabar nesu visiškai įsitikinęs, nes ji tik dubliuotų Ozo gatvę kur jei koks kamštukas ir pasitaiko tai labai mažas, iš kokių 10 automobilių.
Parašė Sula Rodyti pranešimąBeje, klausimas, kam mieste gatvės, kol kas kabo ore.
Miestai gyvuoja jau tūkstantmečius, o automobiliai - vos šimtą metų.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ozo/Kareivių/Kalvarijų sankryža
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Netgi kai kurie lengvieji ir asmeniniai automobiliai važiuoja darbo reikalais. Pvz.: iki karantino maždaug 1/3-1/2 visų kelionių Vilniuje sudarė kelionės darbo reikalais. Ir, deja, dauguma centre, ir reikia nuvykti greitai. Kai tuo tarpu kelionė namai-darbas centro visai nekabina.
Beje, klausimas, kam mieste gatvės, kol kas kabo ore.
Miestai gyvuoja jau tūkstantmečius, o automobiliai - vos šimtą metų.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Nieko ten irgi baisaus. Nėra tekę pastovėti daugiau poros šviesoforo ciklų važiuojant Ozo/Kareivių gatve.
Gatvė != 6 juostų greitkelis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Nieko ten irgi baisaus. Nėra tekę pastovėti daugiau poros šviesoforo ciklų važiuojant Ozo/Kareivių gatve.
Gatvė != 6 juostų greitkelis.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąDabar tik trimituojama apie pralaidumo padidinimą visuose straipsniuose, ruošiamasi statyti 2+2+2A juostas vietoj 1+1 (nors prognozuojamas eismo srautas mizernas ir atitinka 1+1) su mažai perėjų, ir niekas nė cypt apie aplinkinių gatvių siaurinimą. Norėčiau tikėti, kad siaurinimai ir lėtinimai bus, bet sunkiai įsivaizduoju. Tai kodėl šitą C kategorijos gatvę su nedideliais prognozuojamais srautais taip būtina nutiesti tokią, kokia ji pavaizduota?
Didlaukio g. - https://citify.eu/ramaus-eismo-gatve-didlaukio-g/
Šaltkalvių g. - https://citify.eu/ramaus-eismo-gatve-saltkalviu-g/
Jungiamoji g. prie rajono poliklinikos - https://citify.eu/ramaus-eismo-gatve...-poliklinikos/
Pastaroji yra ypač įdomus pavyzdys. Dabar ji yra grynai tranzitinė g. tarp Laisvės pr. ir Ukmergės g. Visas jos srautas bus nuimtas Šiaurinės g. pirmo etapo. Pati gatvė pradėta siaurint, o greta esančių gamybinių patalpų savininkai net įpareigoti susiprojektuoti naują įvažiavimą į teritoriją fūroms (https://citify.eu/jungiamasis-kel-nu...aisves-pr-79a/).
Kitiems metams girdėjau kalbas apie ~10 panašių projektų. Panašios galimybės atsiras nutiesus ir Pavilnionių g., tuomet srautai bus nuimti nuo Gabijos g. ir gretimų gatvių.
Beje, dar kas įdomu - Kernavės g. anksčiau planuota 4 juostų. Bus tiesiama 2 juostų, o vietoje vienos šviesoforinės sankryžos bus žiedas.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Gatvė != 6 juostų greitkelis.
Automagistralė A1 4 juostų. Via Baltica 2-jų
Autobusų juostų nėra, šaligatvių nėra, dviračių takų, perėjų, ir net šviesoforų - irgi
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai gal konstruktyviai diskutuokim, kas yra greitkelis ir kas yra gatvė?
Automagistralė A1 4 juostų. Via Baltica 2-jų
Autobusų juostų nėra, šaligatvių nėra, dviračių takų, perėjų, ir net šviesoforų - irgi
Šiaurinė gatvė kol kas planuojama būtent antrojo tipo.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Bevaisė čia diskusija, greitkelis mieste arba miesto greitkelis yra bet kuri gatvė, kurioje arba faktiškai leidžiamas greitis didesnis už KET įrašytą greitį gyvenvietėje (50), arba gatvė tokia plati jog nesant kontrolės srautas judės greitkelio greičiais.
Pagal dabartinį projektą juostų plotis geras, greitis irgi, pėsčiųjų/dviratininkų infra ir apželdinimas tikiuos taip pat, bet juostų tiek kad vaizdas vis tiek bus panašesnis į Laisvės pr ar Ukmergės g nei į tokį kaip turėtų atrodyti C kategorijos gatvė.
Nebus tai nei pilnavertis miesto greitkelis, nei pilnavertė gatvė, o toks hibridas, kurių Vilniuje turime, tik šiek tiek modernesnis (mažesnis srauto greitis ir dviračių takai).
Ir dėl to reikia kaltinti nepabaigtą ir į aplinkkelį nepajungtą Ozo gatvę, nes žiūrint į trūkstamas jungtis tokį Šiaurinės hibridą galima pateisinti.
Dabar mano nuomone daug svarbiau ar pėsčiųjų šviesoforai bus normaliai sureguliuoti (o ne taip kaip prie akropolio) ir ar pamatysime normalų gatvės užstatymą, kuris bus nebent su avansu, jog ateityje vienaip ar kitaip triukšmas ir tarša mažės, bet kol kas tai mažai tikėtina kol nebus Ozo gatvės jungties su aplinkkeliu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, esmė, kad nereikia suplakti visų gatvių į vieną krūvą. Yra keletas jų tipų pvz. įprastos gatvės (kaip charakteringiausią pavyzdį imkim Gedimino prospektą), kurios nėra labai plačios, daug sankryžų, šviesoforų, perėjų dėl ko viršyti 50 km/h iš esmės tampa neįmanoma, dėl mažesnio juostų skaičiaus tampa neįmanoma susidaryti dviejų greičių eismui kur pirma juosta važiuoja leistinu greičiu, o antra ir daugiau - kaip patinka (o koks netyčia įlindęs ir "nepasivelkantis" apmirksimas šviesomis); miesto greitkelio tipo gatvės (charakteringiausias pavyzdys Laisvės prospektas ir Geležinio Vilko gatvė), kur didžioji dalis eismo vyksta nepertraukiamai, griežtai atskirti eismo srautai, labai reti susikirtimai ir perėjos, egzistuoja specialiai dedikuotos eismo juostos viršijantiems leistiną greitį.
Šiaurinė gatvė kol kas planuojama būtent antrojo tipo.
Tai pripažįstate, kad visgi gatvę galima būtų nutiesti, tik ne "antro tipo"?
Juolab, miestuose gatvių istoriškai yra įvairių. Naujos planavimo tendencijos atsirado ne taip seniai.
Štai išgirtoji Viena:
https://goo.gl/maps/LvMC6VNAViJZLXdF6
Ringstrasse gabalas.
Kuo ne dar XIX a. pastatytas "Konstitucijos prospektas"?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Nevisai.
Tai pripažįstate, kad visgi gatvę galima būtų nutiesti, tik ne "antro tipo"?
Juolab, miestuose gatvių istoriškai yra įvairių. Naujos planavimo tendencijos atsirado ne taip seniai.
Štai išgirtoji Viena:
https://goo.gl/maps/LvMC6VNAViJZLXdF6
Ringstrasse gabalas.
Kuo ne dar XIX a. pastatytas "Konstitucijos prospektas"?
Ir taip, istoriškai gatvių statė įvairių, bet tai nereiškia, kad tą reiktų tęsti. Greitkelius mieste dažniausiai statė "automobilių amžiuje" 60-70-aisiais. Tik vakarų Europoje ne tai, kad nelabai bestato tokių naujų, bet pasitaiko, net ir esančius panaikina.
O dabartinė Vienos Ringstrasse tikriausiai irgi tokia tapo apie 60-uosius. 19 amžiuje ji atrodė truputi kitaip. Jei Šiaurinė gatvė būtų tokia tai ir per parką eidama niekam netrukdytų.
Post in English - fight censorship!
Comment
Comment