Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Primink man prašau kur Vilniuje yra leistinas greitis 80 km/h apart GV kur šalia iš viso nėra jokios gyvybės ir VA, kas nesiskaito tuo labiau?
    Pietinis aplinkkelis, kelias į N.Vilnią.
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Esmė, kad Vilniuje leistinas 60 km/h toli gražu nereiškia realaus 60 km/h.
    Dažnas greičio viršijimas Vilniuje tiesiog įrodo policijos nemokėjimą dirbti.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2020.12.30, 21:35.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Parašė taccido Rodyti pranešimą
      Todėl juokingai skamba argumentai, kad Šiaurinės gatvės reikia, kad kažkoks kurjeris 3 minutėm trumpiau iki paštomato važiuotų.
      O Jėzau. Buvo tik pasakyta, kad važiuoja ne tik asmeninis transportas, bet jūs dabar vėl tą patį per tą patį.

      Kam iš viso dabartinės gatvės mieste (ir ne tik centre), galite paaiškinti keliais sakiniais?

      Comment


        Kaip ir maniau nesugebės nurodyti realių vietų, kur yra leistinas greitis 80 km/h ir nors kiek šalia būtų intensyvus pėsčiųjų judėjimas. Vietoje 60 parašo 80, o ten jau luditų fantazijos apie greitkelius.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Šiaip tai kai kuriems reikėtų pirma išmokt, kad jeigu nenurodyta kitaip, leistinas greitis miestuose yra 50 km/h. Toks projektinis greitis bus ir Šiaurinės g. - tai C kategorijos parametras.

          Parašė taccido Rodyti pranešimą
          Arunasx Kaip sako index, dabar siūloma gatvė pagal dizainą realiai ir bus kaip miesto greitkelis. Tai pagal jus, būtent tokia turi būt Šiaurinė gatvė? O jeigu kas nors pasiūlytų ne 4 juostas automobiliams ir 2 A juostas, o 2 juostas automobiliams ir 2 A juostas, tai jau būtų folijos kepurės nešiotojas? O jeigu būtų išvis tik 2 juostos? Labai įdomu, nuo kada prasideda folijos kepurėlės?
          Juostų kiekį turėtų lemti numatomas srautas. Aišku, yra STR'inės ribos dėl juostų skaičiaus (taip, kad Šiaurinė de facto bus 6 juostų kelias - žinau, kreipkitės dėl to į savivaldybę arba VTPSI).

          Jeigu siūlai daryti 2 juostas auto ir 2 A, tai tada reikia skaičiuot koks srautas pro šitą gatvę galės pravažiuot ir kaip tai atrodys bendrame kontekse (pvz., ar to užteks žinant, kad gatvė galiausiai bus jungianti 6 rajonus.

          Skaičiuojant potencialius srautus reik įvertinti ir tai, kad nutiesus šią gatvę atsiras galimybės smarkiai riboti eismą tikrose gyvenamųjų zonų gatvėse ir visokiose D kategorijos gatvelėse rajonuose, pro kurias dabar vyksta tranzitinis eismas. Taigi srautas persimes ne tik dėl natūralių priežasčių, bet ir dėl dirbtinių ribojimų.

          Comment


            Luditai nesugeba mąstyti konkrečiais faktais. STR, žmonių kiekiai, rajonai yra iš teorijų apie juodas skyles ir kvarkus, kuriuos taip pat reikia kūjais sudaužyti.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Planuojami srautai Šiaurinės g. pirmame etape.

              Čia - https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15 - galite palyginti su esamais srautais kitose gatvėse. Kelios pagrindinės gatvės iš 2020 lapkričio (aut./h):
              Žalgirio - 450
              Kareivių - 700 - 1250
              Ozo ties Akropoliu - 770
              Laisvės pr. - 500
              Narbuto g. - 700
              Geležinio Vilko besileidžiant - 1260

              Deja nerandu info koks yra projektinis vienos eismo juostos laidumas.

              Click image for larger version  Name:	Screenshot 2020-12-30 221038.jpg Views:	0 Size:	205,5 kB ID:	1850853
              Šaltinis: http://gamta.lt/files/Informacijos%2...1227042976.pdf

              Comment


                Luditai su folijos kepurėlėmis neįgalūs suprasti konkrečių skaičių reikšmės.
                Tiksliau nenori suprasti ir pripažinti iš esmės
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Luditai su folijos kepurėlėmis neįgalūs suprasti konkrečių skaičių reikšmės.
                  Tiksliau nenori suprasti ir pripažinti iš esmės
                  Na tai šitie skaičiai ir parodo, kad ruošiasi statyti ne įprastą gatvę, ką lyg ir signalizuotų ta C kategorija, o iš tikro miesto greitkelį su beveik Geležinio vilko gatvės srautu. Taikant analogiją argumentais dėl greitojo viešojo transporto nereikėjimo, tai kam reikia ten statyti tokią gatvę tokiems dideliems srautams jei ten dabar nėra tokių srautų?

                  Ir po to turėtų gana sunku aiškinti, kaip ji čia draugiška pėstiesiems ir dviratininkams, kaip ji kaip tik jiems yra gerai ir kaip nieko tokio tokiu ne greitkeliu, o gana ramia gatve perkirsti parką. Manau būtų daug mažiau jei gatvę numatytų ir statytų dvigubai/trigubai mažesniam intensyvumui.
                  Paskutinis taisė index; 2020.12.30, 22:58.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Pagal tokią pačią ludistų logika nereikėjo statyti VA, Žirnių/Liepkalnio sąnkryžos ir Tūkstantmečio gatvės bendrai. Juk iki tol nebuvo ir įrengus atsirado ženklūs srautai. Ir netgi platesnio Švitrigailos tilto virš gelžkelio ar platesnio Lazdynų tilto neįrengti, juk tai tik pagerino eismo sąlygas, o kam to reikia? Vibracijų dažnį juk tai keičia.
                    Kokio storio folija reikia būti apsiviniojus galvą, kad tokius argumentus pateikti atseit jei nėra tai nereikia iš esmės?
                    Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.30, 23:38.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Sorry, bet kai čia leidžiamas kai kurių toks bendravimo lygis, išvadinant visus, kurie nesutinka su jų nuomone - kvailiais, diskutuoti čia su tokiais, tai save negerbti.
                      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Pagal tokią pačią ludistų logika nereikėjo statyti VA, Žirnių/Liepkalnio sąnkryžos ir Tūkstantmečio gatvės bendrai. Juk iki tol nebuvo ir įrengus atsirado ženklūs srautai. Ir netgi platesnio Švitrigailos tilto virš gelžkelio ar platesnio Lazdynų tilto neįrengti, juk tai tik pagerino eismo sąlygas, o kam to reikia? Vibracijų dažnį juk tai keičia.
                        Kokio storio folija reikia būti apsiviniojus galvą, kad tokius argumentus pateikti atseit jei nėra tai nereikia iš esmės?
                        Aš ten tik ironizavau antiviešojo transporto argumentus.

                        O realiai argumentas lieka esminis. Tai yra naujas miesto greitkelis, kuriuo tik didinami automobilių srautai ir sukuriama kliūtis pėstiesiems ir dviratininkams (ypač taikant ne pirmam, o tolimesniems etapams). O visi to kontraargumentai: ta gatvė ne greitkelis, o draugiška pėstiesiems; ji labiau reikalinga komerciniam transportui, o ne lengviesiems automobiliams; ten ne greitkelis kaip Geležinio Vilko gatvė, o tik paprasta C kategorijos, paneigiami pačių tos gatvės tiesimo entuziastų: rodoma vizualizacija ir planai su 6 juostomis ir labai nedaug perėjų; pateikiami planiniai eismo skaičiai, kur eismo intensyvumas beveik kaip Geležinio Vilko gatvės, o sunkiojo komercinio eismo dalis tik 2%.

                        Ir lyginimas su Vakariniu aplinkeliu ir Žirnių gatve labai keisti, nes kai pastarosios dvi iš tikro skirtos aplink miestą apvesti sunkųjį transportą link Kauno, Panevėžio ir Minsko, tai Šiaurinė gatvė yra miesto viduryje ir joje (kaip matome aukščiau) sunkiojo transporto iš esmės nebus. Taip kad tai nepalyginami dalykai.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Tai nedarom? Ką ten trasoj statom - daugiabučius?

                          Comment


                            Šiaip tai kai kuriems reikėtų pirma išmokt, kad jeigu nenurodyta kitaip, leistinas greitis miestuose yra 50 km/h. Toks projektinis greitis bus ir Šiaurinės g. - tai C kategorijos parametras.
                            Ar tikrai 50 km/h? Srautų prognozė rodo, kad 60 km/h. Jeigu taip bus, tada retai išdėstytos perėjos, 60 km/h greitis (realus srautas judės, pagal Vilniaus tradicijas, apie 70-75 km/h) ir šešios eismo juostos tikrai sukurs šaunią miesto aplinką! Valio!

                            Štai greičiai:

                            Click image for larger version  Name:	greitis1.png Views:	0 Size:	375,6 kB ID:	1850892




                            Juostų kiekį turėtų lemti numatomas srautas.
                            Įdomiausia, kad pagal tyrimą Šiaurinėje gatvėje mažiausias srautas kaip tik bus tarp Laisvės pr. ir Vakarinio aplinkkelio. Štai vakarinio piko prognozė. Atkarpoje nuo VA iki Laisvės pr. viena kryptimi važiuos nuo 288 iki 858 aut./h.

                            Click image for larger version  Name:	intensyvumas2.png Views:	0 Size:	429,6 kB ID:	1850893

                            Tik šioje dalyje prognozuojamas didesnis srautas. Nuo 727 iki 1400 aut./h viena kryptimi.

                            Click image for larger version  Name:	intensyvumas3.png Views:	0 Size:	559,2 kB ID:	1850894
                            Turėkit omeny, kad čia pats didžiausias skaičius. Rytinio piko metu srautai šiek tiek mažesni, nekalbant jau apie šiaip paprastą laiką.
                            Dar vienas dalykas: modeliavime nėra atsižvelgta nei į induced demand, nei į galimus modal share pakitimus.
                            Šaltinis: Šiaurinės Gatvės eismo variantinis modeliavimas ir vertinimas eismo kokybės bei eismo saugumo požiūriu, VGTU. 6 priedas


                            Dabar klausimas, kiek reikia juostų tokiems srautams.
                            Kai gatvėje yra vienalytis transporto srautas, tuomet yra didesnis jos laidumas: lengvųjų automobilių 1 200–1 500 aut./h;
                            <...>
                            Gatvės važiuojamosios dalies juostų skaičius nustatomas įvertinus maksimalų leistiną vienos eismo juostos laidumą – 1750 lengvųjų automobilių per valandą, įvertinus laidumą ribojančius veiksnius.
                            Šaltinis: „Eismo inžinerija“, 16 psl.

                            Dar internete aptikau vienas įdomias šveicarų skaidres. Daugeliu atvejų paprasta 1+1 miesto gatvė nelaikoma apkrauta, net jeigu pravažiuoja 16-20 tūkst. aut. per parą (Šiaurinė g.: 11-28 tūkst. aut. per parą). Konkrečios gatvės maksimalus pralaidumas priklauso nuo visokių veiksnių, įskaitant sankryžas.

                            Beje, kada gatvė užsikemša (joje nelieka laisvų tarpų)? Kai per valandą viena juosta pravažiuoja 2000 transporto priemonių. Tarp kitko, netgi esant 30 km/h greičiui pralaidumas (aut./h) nesumažėja (šaltinis):
                            Click image for larger version  Name:	intensyvumas.png Views:	0 Size:	284,4 kB ID:	1850895


                            Taip išeina, kad visą Šiaurinę gatvė būtų galima nutiesti vos ne 1+1. Net imant lietuviško vadovėlio siūlomą skaičių, didžioji dalis atkarpų (300-700 aut./h) nedatraukia iki vienos juostos pralaidumo (1200-1750). Tik tarp Ukmergės ir Stanevičiaus gatvių galbūt reikėtų 2+1 padaryt.

                            O šiaip kuo daugiau kelių tiesi, tuo daugiau visi važinės. Tai jau seniausiai žinoma ir nereikia čia apsimetinėti.
                            Attached Files
                            Paskutinis taisė taccido; 2020.12.31, 02:55.
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą

                              Dėl Vakarinio ir Pietinio aplinkelių, taip, jie reikalingi krovininiam transportui ir jie iš esmės apveda tarpmiestinius srautus aplink miestą dėl ko jie mieste transporto srautus sumažina. Bet Šiaurinės gatvės (ypatingai antro ir trečio etapų, pirmu jis gal dar kažkiek naudosis) statymui krovininio transporto srautai nėra labai stiprus argumentas, nes nėra ten jų, nėra Žirmūnuose didelių pramonės įmonių iš kurių būtų dideli sunkvežimių srautai.

                              Ir taip, iš dalies. Nesant labai patogiam automobilių susisiekimui dalis greičiausiai persės į viešąjį transportą, o daliai bus motyvas pirkti butą arčiau centro. Bet vėlgi, manau tikrai naudingiau užstatyti apleistas teritorijas mieste, kur dabar visokios apleistos įmonės, šiukšlynai, metaliniai garažai, nei skatinti suburbijos plėtrą už vakarinio aplinkelio.

                              Kitas dalykas, kad aš tikrai nesakau, kad bet kokia gatvių statyba blogai. Dabar naudojamus šunkelius (kaip Šnipiškių gatves, bet ne tik) tvarkyti ir asfaltuoti reikia, dar sujungti visokius akligatvius. Tik naujų miesto greitkelių statyba atrodo abejotina.
                              Imant visą komercinį transportą, o ne tik fūras, jis bendrame sraute sudaro ne tokią ir mažą dalį, pvz. statybinė technika, mažesni sunkvežimiai vežantys prekes į parduotuves, mikriukai, visokios barboros, woltai, uberiai, omnivos, kurjeriai į namus, darbininkai su medžiagomis/įrankiais važinėjantys VW caddy ar paprastais lengvaisiais. Visiems jiems reikia gatvių ir perkelti keliones į VT nelabai išeina. Karantinas puikiai parodė, kad dirbdami iš namų galim tą patį BVP kurti, tai gyventi irgi galėsim ateityje, kur norėsim, nes nebeliks beprasmio važinėjimo rytais/vakarais nuo namų kompo prie biuro kompo, todėl taip ir išaugo privačių namų statybos šiais metais, bet komercinis transportas niekur nedings, poreikis netgi išaugs, tai gatvės būtent jiems labiau reikalingos bus, kad užtikrinti operatyvų paslaugų teikimą. Tik aišku plačių greitkelių tikrai nebereiks.
                              Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.31, 03:08.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                MedinisStrazdas

                                Tai Vienoje irgi yra kamščiai. Bet tikslas nėra išnaikinti kamščius, o siekt modalinio pasiskirstymo VT/dviračių/pėsčiųjų naudai, pvz., darant VT greitesniu ir patogesniu. O kas jau norės, tas tegul murkdosi kamščiuose ir nesitiki naujo 4 juostų greitkelio, padėsiančio 5 minutėmis trumpiau važiuot iki namų.
                                Vienos pavizdys yra daug geresnis ir ten tikrai gerai veikia VT sistema. Esmė yra ne 4 juostų greitkelis, o tai kad siūloma alternatyva yra ėjimas pėsčiomis per purvyną ir skraidančių autobusų išradimas nes jiems teks skristi per pievą. Nutiesus Šiaurinę gatvę būtų galima siaurinti ir normalizuoti gatves gyvenamose teritorijose - t.y. perkelti srautus į negyvenamą pievą iš gyvenamosios zonos. Manau nereikia aiškinti kokia nauda iš to gaunasi.

                                Beje, kokių arterijinių gatvių Vienoje nusprendė nestatyti?


                                Parašė index Rodyti pranešimą

                                Na, man keisčiau atrodo argumentavimas, kad Šiaurinė gatvė būtina krovininiam transportui (važiuoti į Žirmūnus) ir be jos negalės dirbti pramoniniai rajonai Paneriuose, tai jei nepatinka miesto greitkeliai tai turėsim Vilniuje pramonės atsisakyti.
                                Čia kai pats susikuri argumentą ir pats prieš jį kovoji.

                                Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                Tai kaip jau forume ne kartą diskutuota, reikia bendros valstybinės politikos VT atžvilgiu. Taip, kai kurie projektai yra lėšų švaistymas. Kai kurie ne. Provincijoje daug kur tiesiog neįmanoma užtikrinti normalaus viešojo transporto. Tačiau vidutiniai ir didieji miestai – kita kalba. Todėl juokingai skamba argumentai, kad Šiaurinės gatvės reikia, kad kažkoks kurjeris 3 minutėm trumpiau iki paštomato važiuotų.
                                VT nėra pelno siekiantis projektas, daug kur jis yra dotuojamas savivaldybės ir tai yra normalu. VT yra socialinė paslauga.

                                Parašė index Rodyti pranešimą
                                Čia ir yra skirtumas. Užmiestyje automobilis irgi nėra efektyviausia transporto priemonė, bet dažnai nėra kito pasirinkimo, nes kur nors prie ežero šalia Molėtų autobusas neveža. Mieste visgi viešasis transportas beveik visur be didelių problemų nuveža.
                                Nėra VT kuris vežtu šiuo maršrutu ir negali būti nes ten nėra kelio kuriuo galėtu važiuoti VT.

                                Parašė index Rodyti pranešimą

                                Tai yra naujas miesto greitkelis, kuriuo tik didinami automobilių srautai ir sukuriama kliūtis pėstiesiems ir dviratininkams (ypač taikant ne pirmam, o tolimesniems etapams).
                                Kaip galima didinti kliūti pėstiesiems užstatant nepraeinamą gatvę ten, kur ir taip pėstieji praeiti negalėjo?


                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Čia kai pats susikuri argumentą ir pats prieš jį kovoji.
                                  Man surinkti visas žinutes iš šios temos kur "Šiaurinės gatvės reikia ir reikia plačios, nes tokios reikia krovininiam transportui"?

                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Nėra VT kuris vežtu šiuo maršrutu ir negali būti nes ten nėra kelio kuriuo galėtu važiuoti VT.

                                  Kaip galima didinti kliūti pėstiesiems užstatant nepraeinamą gatvę ten, kur ir taip pėstieji praeiti negalėjo?
                                  Na, pėstieji ir dabar vaikšto Šeškinės ozu, Geležinio vilko gatvės šaligatviais (kurie tikėtina bus perkirsti viadukinių sankryžų). Tai jie vietoje to gaus greitkelio griovį, kurio tikrai gyvi neperbėgs. O dėl viešojo transporto, turėjau omenyje kad gatvės greičiausiai užtektų (nes bent jau pirmojo etapo, manau, tikrai reikia) A+1+1+A. Ir tada būtų galima daryti leistiną 50 km/h greitį, daugiau vieno lygio perėjų etc. gal net greičio ribojimo priemones, kad ir važiuojama būtų leistinu greičiu, o ne +20kmh.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą

                                    Man surinkti visas žinutes iš šios temos kur "Šiaurinės gatvės reikia ir reikia plačios, nes tokios reikia krovininiam transportui"?



                                    Na, pėstieji ir dabar vaikšto Šeškinės ozu, Geležinio vilko gatvės šaligatviais (kurie tikėtina bus perkirsti viadukinių sankryžų). Tai jie vietoje to gaus greitkelio griovį, kurio tikrai gyvi neperbėgs. O dėl viešojo transporto, turėjau omenyje kad gatvės greičiausiai užtektų (nes bent jau pirmojo etapo, manau, tikrai reikia) A+1+1+A. Ir tada būtų galima daryti leistiną 50 km/h greitį, daugiau vieno lygio perėjų etc. gal net greičio ribojimo priemones, kad ir važiuojama būtų leistinu greičiu, o ne +20kmh.
                                    Gali ieškoti, aš tokių žinučių neatsimenu,

                                    klampojimas dabartiniu purvynu nėra pėsčiųjų eismas ir tik skatina automobilizmą. O vietoj to jie gaus normalias perėjas su šviesaforais.

                                    Na bent šiek tiek pasistumėjom, visgi pripažystate, kad gatvės reikia.

                                    Jei gerai atsimenu kažkur minėta, kad šiaurinėje gatvėje planuojama įrengti vidutinio greičio matuoklius, kas yra realiai vienintelė priemonė lietuvoje kuri realiai priverčia vairuotojus laikytis greičio.

                                    Comment


                                      Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                      Ar tikrai 50 km/h? Srautų prognozė rodo, kad 60 km/h. Jeigu taip bus, tada retai išdėstytos perėjos, 60 km/h greitis (realus srautas judės, pagal Vilniaus tradicijas, apie 70-75 km/h) ir šešios eismo juostos tikrai sukurs šaunią miesto aplinką! Valio!

                                      <..>
                                      Nu va, pasirodo galima ir argumentais diskutuoti. Ačiū už išsamią info, labai stiprūs argumentai kodėl gatvė galėtų būti 4 eismo juostų.

                                      Dėl greičio. Projektuojama 50 km/h.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Gali ieškoti, aš tokių žinučių neatsimenu,
                                        Jei labai neturėsiu ką veikti, galėsiu prirankioti.

                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        klampojimas dabartiniu purvynu nėra pėsčiųjų eismas ir tik skatina automobilizmą. O vietoj to jie gaus normalias perėjas su šviesaforais.
                                        Bėda, kad tų perėjų numatyta taip jau laaaaabai simboliškai.

                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Na bent šiek tiek pasistumėjom, visgi pripažystate, kad gatvės reikia.
                                        Dėl pirmo etapo niekada ir nesakiau, kad nereikia. Dėl etapo per Šeškinės ozą link Žirmūnų reikalingumo ir dabar nesu visiškai įsitikinęs, nes ji tik dubliuotų Ozo gatvę kur jei koks kamštukas ir pasitaiko tai labai mažas, iš kokių 10 automobilių.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Parašė index Rodyti pranešimą
                                          Dėl pirmo etapo niekada ir nesakiau, kad nereikia. Dėl etapo per Šeškinės ozą link Žirmūnų reikalingumo ir dabar nesu visiškai įsitikinęs, nes ji tik dubliuotų Ozo gatvę kur jei koks kamštukas ir pasitaiko tai labai mažas, iš kokių 10 automobilių.
                                          Ozo/Kareivių/Kalvarijų sankryža

                                          Comment

                                          Working...
                                          X