Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Manau, kad užmiestyje nėra ko gerinti irgi. Didinti automobilizaciją? Beje, pats gyvenu užmiestyje.
Dabar net regionų centruose VT arti mirties, paskutiniai atodūsiai.
Čia ir yra skirtumas. Užmiestyje automobilis irgi nėra efektyviausia transporto priemonė, bet dažnai nėra kito pasirinkimo, nes kur nors prie ežero šalia Molėtų autobusas neveža. Mieste visgi viešasis transportas beveik visur be didelių problemų nuveža.
Ribotai, aišku, tas ir užmiestyje galioja. Kadangi yra alternatyvos, mes nepuolame platinti Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Klaipėda kelių iki 5 juostų viena kryptimi, nepaisant to kad vasarą kamščiai ir susidaro.
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąFolgos kepurėlėmis besisaugantiems ludistams pirmiausia reikėtų išmokti elementarių žinių kas yra greitkelis:
https://ketkursai.lt/courses/a-kateg...ctures/4400709
Ar kažkur slaptoje glušams skirtoje facebook grupėje yra skelbiama, kad bus greitkelis? Ar viktaro vibracinis vanduo taip veikia?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Arunasx Kaip sako index, dabar siūloma gatvė pagal dizainą realiai ir bus kaip miesto greitkelis. Tai pagal jus, būtent tokia turi būt Šiaurinė gatvė? O jeigu kas nors pasiūlytų ne 4 juostas automobiliams ir 2 A juostas, o 2 juostas automobiliams ir 2 A juostas, tai jau būtų folijos kepurės nešiotojas? O jeigu būtų išvis tik 2 juostos? Labai įdomu, nuo kada prasideda folijos kepurėlės?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąČia neoficialus terminas "miesto greitkelis", kur oficialiai leidžiamas greitis 60-80 km/h, realus 80-100 km/h ir visokie kėgliai po ratais nesipainioja.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPrimink man prašau kur Vilniuje yra leistinas greitis 80 km/h apart GV kur šalia iš viso nėra jokios gyvybės ir VA, kas nesiskaito tuo labiau?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Tai Geležiniam Vilke su lėtesniu greičiu ten kur atsiranda gyvybės (bet realiai nelabai kas sulėtina). O kitur daugiausia oficialiai 60 km/h, bet srautas važiuoja 80 km/h, o dar pasitaiko kokių labai skubančių, kurie ir tame sraute manevruodami ir dar greičiau pralekia. Kokioje Ukmergės gatvėje gal sunkiau dėl šviesoforų, bet kokiame Laisvės prospekte tikrai taip.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNemalk šūdo kaip Gražulis o atsakyk už savo žodžius kur yra Vilniuje leistinas greitis 80 km/h apart mano paminėtų vietų.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPrimink man prašau kur Vilniuje yra leistinas greitis 80 km/h apart GV kur šalia iš viso nėra jokios gyvybės ir VA, kas nesiskaito tuo labiau?
Parašė index Rodyti pranešimąEsmė, kad Vilniuje leistinas 60 km/h toli gražu nereiškia realaus 60 km/h.
Paskutinis taisė Aleksio; 2020.12.30, 21:35.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTodėl juokingai skamba argumentai, kad Šiaurinės gatvės reikia, kad kažkoks kurjeris 3 minutėm trumpiau iki paštomato važiuotų.
Kam iš viso dabartinės gatvės mieste (ir ne tik centre), galite paaiškinti keliais sakiniais?
Comment
-
Kaip ir maniau nesugebės nurodyti realių vietų, kur yra leistinas greitis 80 km/h ir nors kiek šalia būtų intensyvus pėsčiųjų judėjimas. Vietoje 60 parašo 80, o ten jau luditų fantazijos apie greitkelius.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Šiaip tai kai kuriems reikėtų pirma išmokt, kad jeigu nenurodyta kitaip, leistinas greitis miestuose yra 50 km/h. Toks projektinis greitis bus ir Šiaurinės g. - tai C kategorijos parametras.
Parašė taccido Rodyti pranešimąArunasx Kaip sako index, dabar siūloma gatvė pagal dizainą realiai ir bus kaip miesto greitkelis. Tai pagal jus, būtent tokia turi būt Šiaurinė gatvė? O jeigu kas nors pasiūlytų ne 4 juostas automobiliams ir 2 A juostas, o 2 juostas automobiliams ir 2 A juostas, tai jau būtų folijos kepurės nešiotojas? O jeigu būtų išvis tik 2 juostos? Labai įdomu, nuo kada prasideda folijos kepurėlės?
Jeigu siūlai daryti 2 juostas auto ir 2 A, tai tada reikia skaičiuot koks srautas pro šitą gatvę galės pravažiuot ir kaip tai atrodys bendrame kontekse (pvz., ar to užteks žinant, kad gatvė galiausiai bus jungianti 6 rajonus.
Skaičiuojant potencialius srautus reik įvertinti ir tai, kad nutiesus šią gatvę atsiras galimybės smarkiai riboti eismą tikrose gyvenamųjų zonų gatvėse ir visokiose D kategorijos gatvelėse rajonuose, pro kurias dabar vyksta tranzitinis eismas. Taigi srautas persimes ne tik dėl natūralių priežasčių, bet ir dėl dirbtinių ribojimų.
- 5 patinka
Comment
-
Luditai nesugeba mąstyti konkrečiais faktais. STR, žmonių kiekiai, rajonai yra iš teorijų apie juodas skyles ir kvarkus, kuriuos taip pat reikia kūjais sudaužyti.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Planuojami srautai Šiaurinės g. pirmame etape.
Čia - https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15 - galite palyginti su esamais srautais kitose gatvėse. Kelios pagrindinės gatvės iš 2020 lapkričio (aut./h):
Žalgirio - 450
Kareivių - 700 - 1250
Ozo ties Akropoliu - 770
Laisvės pr. - 500
Narbuto g. - 700
Geležinio Vilko besileidžiant - 1260
Deja nerandu info koks yra projektinis vienos eismo juostos laidumas.
Šaltinis: http://gamta.lt/files/Informacijos%2...1227042976.pdf
- 2 patinka
Comment
-
Luditai su folijos kepurėlėmis neįgalūs suprasti konkrečių skaičių reikšmės.
Tiksliau nenori suprasti ir pripažinti iš esmėsNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLuditai su folijos kepurėlėmis neįgalūs suprasti konkrečių skaičių reikšmės.
Tiksliau nenori suprasti ir pripažinti iš esmės
Ir po to turėtų gana sunku aiškinti, kaip ji čia draugiška pėstiesiems ir dviratininkams, kaip ji kaip tik jiems yra gerai ir kaip nieko tokio tokiu ne greitkeliu, o gana ramia gatve perkirsti parką. Manau būtų daug mažiau jei gatvę numatytų ir statytų dvigubai/trigubai mažesniam intensyvumui.Paskutinis taisė index; 2020.12.30, 22:58.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Pagal tokią pačią ludistų logika nereikėjo statyti VA, Žirnių/Liepkalnio sąnkryžos ir Tūkstantmečio gatvės bendrai. Juk iki tol nebuvo ir įrengus atsirado ženklūs srautai. Ir netgi platesnio Švitrigailos tilto virš gelžkelio ar platesnio Lazdynų tilto neįrengti, juk tai tik pagerino eismo sąlygas, o kam to reikia? Vibracijų dažnį juk tai keičia.
Kokio storio folija reikia būti apsiviniojus galvą, kad tokius argumentus pateikti atseit jei nėra tai nereikia iš esmės?Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.30, 23:38.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPagal tokią pačią ludistų logika nereikėjo statyti VA, Žirnių/Liepkalnio sąnkryžos ir Tūkstantmečio gatvės bendrai. Juk iki tol nebuvo ir įrengus atsirado ženklūs srautai. Ir netgi platesnio Švitrigailos tilto virš gelžkelio ar platesnio Lazdynų tilto neįrengti, juk tai tik pagerino eismo sąlygas, o kam to reikia? Vibracijų dažnį juk tai keičia.
Kokio storio folija reikia būti apsiviniojus galvą, kad tokius argumentus pateikti atseit jei nėra tai nereikia iš esmės?
O realiai argumentas lieka esminis. Tai yra naujas miesto greitkelis, kuriuo tik didinami automobilių srautai ir sukuriama kliūtis pėstiesiems ir dviratininkams (ypač taikant ne pirmam, o tolimesniems etapams). O visi to kontraargumentai: ta gatvė ne greitkelis, o draugiška pėstiesiems; ji labiau reikalinga komerciniam transportui, o ne lengviesiems automobiliams; ten ne greitkelis kaip Geležinio Vilko gatvė, o tik paprasta C kategorijos, paneigiami pačių tos gatvės tiesimo entuziastų: rodoma vizualizacija ir planai su 6 juostomis ir labai nedaug perėjų; pateikiami planiniai eismo skaičiai, kur eismo intensyvumas beveik kaip Geležinio Vilko gatvės, o sunkiojo komercinio eismo dalis tik 2%.
Ir lyginimas su Vakariniu aplinkeliu ir Žirnių gatve labai keisti, nes kai pastarosios dvi iš tikro skirtos aplink miestą apvesti sunkųjį transportą link Kauno, Panevėžio ir Minsko, tai Šiaurinė gatvė yra miesto viduryje ir joje (kaip matome aukščiau) sunkiojo transporto iš esmės nebus. Taip kad tai nepalyginami dalykai.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Šiaip tai kai kuriems reikėtų pirma išmokt, kad jeigu nenurodyta kitaip, leistinas greitis miestuose yra 50 km/h. Toks projektinis greitis bus ir Šiaurinės g. - tai C kategorijos parametras.
Štai greičiai:
Juostų kiekį turėtų lemti numatomas srautas.
Tik šioje dalyje prognozuojamas didesnis srautas. Nuo 727 iki 1400 aut./h viena kryptimi.
Turėkit omeny, kad čia pats didžiausias skaičius. Rytinio piko metu srautai šiek tiek mažesni, nekalbant jau apie šiaip paprastą laiką.
Dar vienas dalykas: modeliavime nėra atsižvelgta nei į induced demand, nei į galimus modal share pakitimus.
Šaltinis: Šiaurinės Gatvės eismo variantinis modeliavimas ir vertinimas eismo kokybės bei eismo saugumo požiūriu, VGTU. 6 priedas
Dabar klausimas, kiek reikia juostų tokiems srautams.
Kai gatvėje yra vienalytis transporto srautas, tuomet yra didesnis jos laidumas: lengvųjų automobilių 1 200–1 500 aut./h;
<...>
Gatvės važiuojamosios dalies juostų skaičius nustatomas įvertinus maksimalų leistiną vienos eismo juostos laidumą – 1750 lengvųjų automobilių per valandą, įvertinus laidumą ribojančius veiksnius.
Dar internete aptikau vienas įdomias šveicarų skaidres. Daugeliu atvejų paprasta 1+1 miesto gatvė nelaikoma apkrauta, net jeigu pravažiuoja 16-20 tūkst. aut. per parą (Šiaurinė g.: 11-28 tūkst. aut. per parą). Konkrečios gatvės maksimalus pralaidumas priklauso nuo visokių veiksnių, įskaitant sankryžas.
Beje, kada gatvė užsikemša (joje nelieka laisvų tarpų)? Kai per valandą viena juosta pravažiuoja 2000 transporto priemonių. Tarp kitko, netgi esant 30 km/h greičiui pralaidumas (aut./h) nesumažėja (šaltinis):
Taip išeina, kad visą Šiaurinę gatvė būtų galima nutiesti vos ne 1+1. Net imant lietuviško vadovėlio siūlomą skaičių, didžioji dalis atkarpų (300-700 aut./h) nedatraukia iki vienos juostos pralaidumo (1200-1750). Tik tarp Ukmergės ir Stanevičiaus gatvių galbūt reikėtų 2+1 padaryt.
O šiaip kuo daugiau kelių tiesi, tuo daugiau visi važinės. Tai jau seniausiai žinoma ir nereikia čia apsimetinėti.Paskutinis taisė taccido; 2020.12.31, 02:55.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 5 patinka
Comment
Comment