Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą
    O yra labai didelis sunkvežimių eismas į Žirmūnus, kad tiesiog nesutelpa jie Ozo gatvėje. Tiesą sakant, išskyrus statybininkų sunkvežimius ir kokį kurjerių mikriuką (kuriems labai būtinas naujas greitkelis) jų ten apskritai nelabai teko matyti.
    O kodėl iškart peršokama į 3 etapą jei neigiama Šiaurinės būtinybė kaip tokia visai? Gal elgtis reikia sąžiningai ir pradėti nuo 1 etapo?
    O šiaip nepakeliant užpakalio galima pasižiūrėti real time koks važinėja transportas pvz Ukmergės ar Laisvės, tikrai ne vien asmeniniai.
    https://www.sviesoforai.lt/vaizdo-kameros/
    Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.30, 12:43.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė index Rodyti pranešimą

      O yra labai didelis sunkvežimių eismas į Žirmūnus, kad tiesiog nesutelpa jie Ozo gatvėje. Tiesą sakant, išskyrus statybininkų sunkvežimius ir kokį kurjerių mikriuką (kuriems labai būtinas naujas greitkelis) jų ten apskritai nelabai teko matyti.
      O kam Lietuva stato tokį objektą kaip via Baltica? Juo labiau, o siaube, juo važiuos lengvieji automobiliai.
      Dešimtys milijonų kasmet išleidžiama betiksliam žvyrkelių asfaltavimui.
      Kaune virš šimto milijonų įsūdys nereikalingų tiltų, viadukų automobilistams statybai.

      Kam stato namus aplink Vilnių? Juk be automobilio teks kulniuoti 5 km iki sustojimo, ar minti dviračiu su vaiku priekabėle15-25 km. Automobilio tiesiog nepraleis šlagbaumai Trakų Vokėje ar Avižieniuose.


      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        O kodėl iškart peršokama į 3 etapą jei neigiama Šiaurinės būtinybė kaip tokia visai? Gal elgtis reikia sąžiningai ir pradėti nuo 1 etapo?
        O šiaip nepakeliant užpakalio galima pasižiūrėti real time koks važinėja transportas pvz Ukmergės ar Laisvės, tikrai ne vien asmeniniai.
        https://www.sviesoforai.lt/vaizdo-kameros/
        Labai teisingai, mano nuomone reikėjo pradėti nuo Ozo gatvės prijungimo prie Vakarinio aplinkkelio ir po to tik spręsti kaip turi atrodyti Šiaurinė gatvė

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Bet netgi tiesiogiai investuoti dešimtys milijonų eurų į naujesnį VT parką ar naujus patogius dviračių takus, kaip čia jau minėta, nelabai įtakoja situaciją!
          Netiesa.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Netiesa.
            Jei taip, tai tuo mums visiems geriau.
            Nes mane ir mano šeimą asmeniškai įtakoja, bet "luditai" sako, kad tai tik išskirtinis atvejis.

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Maža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
              Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.
              Kai paskaitai keliokia puslapių demagogijos apie tai kaip Šiaurinė (Ozo, Vakarinis aplinkkelis, M. Lietuvio g., take a pick) yra blogai, tai nejučia imi įsivaizduoti folijų kepurėles ir čakrų valytojus tų gatvių trasų šabašktynuose. Ir kaip jums užtenka kantrybės atsakinėti į tuos kliedesius?
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                Kai paskaitai keliokia puslapių demagogijos apie tai kaip Šiaurinė (Ozo, Vakarinis aplinkkelis, M. Lietuvio g., take a pick) yra blogai, tai nejučia imi įsivaizduoti folijų kepurėles ir čakrų valytojus tų gatvių trasų šabašktynuose. Ir kaip jums užtenka kantrybės atsakinėti į tuos kliedesius?
                Na, man keisčiau atrodo argumentavimas, kad Šiaurinė gatvė būtina krovininiam transportui (važiuoti į Žirmūnus) ir be jos negalės dirbti pramoniniai rajonai Paneriuose, tai jei nepatinka miesto greitkeliai tai turėsim Vilniuje pramonės atsisakyti.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą

                  Na, man keisčiau atrodo argumentavimas, kad Šiaurinė gatvė būtina krovininiam transportui (važiuoti į Žirmūnus) ir be jos negalės dirbti pramoniniai rajonai Paneriuose, tai jei nepatinka miesto greitkeliai tai turėsim Vilniuje pramonės atsisakyti.
                  O ten niekam nebus patogiau nukirst kampą su Caddy, Sprinter, Partner, Doblo, Transporter ir t.t.?
                  Show must go von!

                  Comment


                    Parašė VNS Rodyti pranešimą

                    O ten niekam nebus patogiau nukirst kampą su Caddy, Sprinter, Partner, Doblo, Transporter ir t.t.?
                    Tai greičiausiai, kad taip. Akivaizdu, kad kažkam leistų nukirsti kampą, bet tiesiog kažkieno didesnis patogumas nėra ypač stiprus argumentas.

                    Bet didžiausi greitkelių entuziastai išvis piešė apokaliptinius scenarijus jei ten greitkelio nebus ir išvis KAIPJUMSSAVAIMENEAIŠKU, kad jis ten būtinas.

                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė taccido Rodyti pranešimą
                      Efektas nedidelis, kadangi sunku per vienus metus pakeisti tendenciją. Reikia „pagreičio“.

                      Arunasx

                      Maža ko automobilių vairuotojams reikia.

                      MedinisStrazdas

                      Tai Vienoje irgi yra kamščiai. Bet tikslas nėra išnaikinti kamščius, o siekt modalinio pasiskirstymo VT/dviračių/pėsčiųjų naudai, pvz., darant VT greitesniu ir patogesniu. O kas jau norės, tas tegul murkdosi kamščiuose ir nesitiki naujo 4 juostų greitkelio, padėsiančio 5 minutėmis trumpiau važiuot iki namų.
                      Būtent, esamų srautų perkėlimas į VT ir tas, sakykime, tam tikras komforto sumažėjimas žmonėms keliaujant į darbą, leidžia miestams , jų gyventojams taupyti didžiulias lėšas žymiai svarbesnėms reikmėms (nevardinsiu kam, nes tikiuosiu čia ne vaikai skaito) , nei palaikant amžiną daugiau mašinų-daugiau kelių-daugiau mašinų karuselę. Ir šis taupymas ir racionalumas, nebandant įtikti 40% vilniečių , nekalbant apie ekologiją, žemės sklypų mieste panaudojimą - nesąmonė ir kliedesiai?
                      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Maža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
                        Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.
                        Tai į gyvenamuosiuose rajonuose esančias parduotuves ir paštomatus nuvažiuot be 4 juostų ištisinio greitkelio neįmanoma? Ir šitie kurjeriai yra didžioji dalis vilniečių?

                        O kodėl iškart peršokama į 3 etapą jei neigiama Šiaurinės būtinybė kaip tokia visai? Gal elgtis reikia sąžiningai ir pradėti nuo 1 etapo?
                        Tai pagal jus turi būti arba 4 juostų sovietinis greitkelis, arba visai nieko?

                        Sula
                        O kam Lietuva stato tokį objektą kaip via Baltica? Juo labiau, o siaube, juo važiuos lengvieji automobiliai.
                        Dešimtys milijonų kasmet išleidžiama betiksliam žvyrkelių asfaltavimui.
                        Kaune virš šimto milijonų įsūdys nereikalingų tiltų, viadukų automobilistams statybai.
                        Nereikia painiot miesto ir užmiesčio. Miestų teritorijoje nereikia be reikalo gerinti gyvenimo automobiliams.

                        abruo
                        Kai paskaitai keliokia puslapių demagogijos apie tai kaip Šiaurinė (Ozo, Vakarinis aplinkkelis, M. Lietuvio g., take a pick) yra blogai, tai nejučia imi įsivaizduoti folijų kepurėles ir čakrų valytojus tų gatvių trasų šabašktynuose. Ir kaip jums užtenka kantrybės atsakinėti į tuos kliedesius?
                        Nuo kada prieštaravimas vizualizacijose pavaizduotam sovietiniam greitkeliui (su pridėtom pakazūchinėm A juostom ir medeliais) yra automatiškai prieštaravimas Vakariniam aplinkkeliui? Ir kaip visiems užtenka kantrybės rašinėti kliedesius, kad būtina statyt būtent tokią Šiaurinę gatvę, o visi kitaip manantys yra durniai ir su folijos kepurėmis?

                        VNS
                        O ten niekam nebus patogiau nukirst kampą su Caddy, Sprinter, Partner, Doblo, Transporter ir t.t.?
                        Tai kiekviename laisvame plotelyje galima pritiest greitkelių ir platinti gatves, kad Caddy, Sprinter, Partner, Doblo ir Transporter 2-5 minutėm greičiau atvažiuotų į tikslą. Tik ar verta?
                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                        Comment


                          Parašė taccido Rodyti pranešimą


                          Sula

                          Nereikia painiot miesto ir užmiesčio. Miestų teritorijoje nereikia be reikalo gerinti gyvenimo automobiliams.

                          Manau, kad užmiestyje nėra ko gerinti irgi. Didinti automobilizaciją? Beje, pats gyvenu užmiestyje.
                          Dabar net regionų centruose VT arti mirties, paskutiniai atodūsiai.

                          Comment


                            Parašė taccido Rodyti pranešimą
                            Tai į gyvenamuosiuose rajonuose esančias parduotuves ir paštomatus nuvažiuot be 4 juostų ištisinio greitkelio neįmanoma? Ir šitie kurjeriai yra didžioji dalis vilniečių?
                            Folgos kepurėlėmis besisaugantiems ludistams pirmiausia reikėtų išmokti elementarių žinių kas yra greitkelis:
                            Šiltasis metų laikas (vasara) – nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d. 130 km/h
                            Šaltasis metų laikas (žiema) – nuo lapkričio 1 d. iki kovo 31 d. 110 km/h
                            https://ketkursai.lt/courses/a-kateg...ctures/4400709
                            Ar kažkur slaptoje glušams skirtoje facebook grupėje yra skelbiama, kad bus greitkelis? Ar viktaro vibracinis vanduo taip veikia?
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Manau, kad užmiestyje nėra ko gerinti irgi. Didinti automobilizaciją? Beje, pats gyvenu užmiestyje.
                              Dabar net regionų centruose VT arti mirties, paskutiniai atodūsiai.
                              Tai kaip jau forume ne kartą diskutuota, reikia bendros valstybinės politikos VT atžvilgiu. Taip, kai kurie projektai yra lėšų švaistymas. Kai kurie ne. Provincijoje daug kur tiesiog neįmanoma užtikrinti normalaus viešojo transporto. Tačiau vidutiniai ir didieji miestai – kita kalba. Todėl juokingai skamba argumentai, kad Šiaurinės gatvės reikia, kad kažkoks kurjeris 3 minutėm trumpiau iki paštomato važiuotų.
                              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Manau, kad užmiestyje nėra ko gerinti irgi. Didinti automobilizaciją? Beje, pats gyvenu užmiestyje.
                                Dabar net regionų centruose VT arti mirties, paskutiniai atodūsiai.
                                Tai jei sugebėtume paleisti visur pasiekiamą ir dažnai važiuojantį viešąjį transportą, galbūt.

                                Čia ir yra skirtumas. Užmiestyje automobilis irgi nėra efektyviausia transporto priemonė, bet dažnai nėra kito pasirinkimo, nes kur nors prie ežero šalia Molėtų autobusas neveža. Mieste visgi viešasis transportas beveik visur be didelių problemų nuveža.

                                Ribotai, aišku, tas ir užmiestyje galioja. Kadangi yra alternatyvos, mes nepuolame platinti Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Klaipėda kelių iki 5 juostų viena kryptimi, nepaisant to kad vasarą kamščiai ir susidaro.

                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Folgos kepurėlėmis besisaugantiems ludistams pirmiausia reikėtų išmokti elementarių žinių kas yra greitkelis:

                                https://ketkursai.lt/courses/a-kateg...ctures/4400709
                                Ar kažkur slaptoje glušams skirtoje facebook grupėje yra skelbiama, kad bus greitkelis? Ar viktaro vibracinis vanduo taip veikia?
                                Čia neoficialus terminas "miesto greitkelis", kur oficialiai leidžiamas greitis 60-80 km/h, realus 80-100 km/h ir visokie kėgliai po ratais nesipainioja.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Arunasx Kaip sako index, dabar siūloma gatvė pagal dizainą realiai ir bus kaip miesto greitkelis. Tai pagal jus, būtent tokia turi būt Šiaurinė gatvė? O jeigu kas nors pasiūlytų ne 4 juostas automobiliams ir 2 A juostas, o 2 juostas automobiliams ir 2 A juostas, tai jau būtų folijos kepurės nešiotojas? O jeigu būtų išvis tik 2 juostos? Labai įdomu, nuo kada prasideda folijos kepurėlės?
                                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą
                                    Čia neoficialus terminas "miesto greitkelis", kur oficialiai leidžiamas greitis 60-80 km/h, realus 80-100 km/h ir visokie kėgliai po ratais nesipainioja.
                                    Primink man prašau kur Vilniuje yra leistinas greitis 80 km/h apart GV kur šalia iš viso nėra jokios gyvybės ir VA, kas nesiskaito tuo labiau?

                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Primink man prašau kur Vilniuje yra leistinas greitis 80 km/h apart GV kur šalia iš viso nėra jokios gyvybės ir VA, kas nesiskaito tuo labiau?
                                      Tai Geležiniam Vilke su lėtesniu greičiu ten kur atsiranda gyvybės (bet realiai nelabai kas sulėtina). O kitur daugiausia oficialiai 60 km/h, bet srautas važiuoja 80 km/h, o dar pasitaiko kokių labai skubančių, kurie ir tame sraute manevruodami ir dar greičiau pralekia. Kokioje Ukmergės gatvėje gal sunkiau dėl šviesoforų, bet kokiame Laisvės prospekte tikrai taip.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Parašė index Rodyti pranešimą

                                        Tai Geležiniam Vilke su lėtesniu greičiu ten kur atsiranda gyvybės (bet realiai nelabai kas sulėtina). O kitur daugiausia oficialiai 60 km/h, bet srautas važiuoja 80 km/h, o dar pasitaiko kokių labai skubančių, kurie ir tame sraute manevruodami ir dar greičiau pralekia. Kokioje Ukmergės gatvėje gal sunkiau dėl šviesoforų, bet kokiame Laisvės prospekte tikrai taip.
                                        Nemalk šūdo kaip Gražulis o atsakyk už savo žodžius kur yra Vilniuje leistinas greitis 80 km/h apart mano paminėtų vietų.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Nemalk šūdo kaip Gražulis o atsakyk už savo žodžius kur yra Vilniuje leistinas greitis 80 km/h apart mano paminėtų vietų.
                                          Tai Geležiniam vilke, duh. Ir aš kalbėjau apie 60-80, o ne vien 80. Esmė, kad Vilniuje leistinas 60 km/h toli gražu nereiškia realaus 60 km/h.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X