Kad karo atveju NATO tankai pravaziuotu
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąKad karo atveju NATO tankai pravaziuotuPost in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSiūlau paimti pistoletą ir šaudyti tuos, kurie važiuoja vieni ir ne elektromobiliu.Tikrai bus paskata.
Trykšti tokia neapykanta Šiaurinei, bet vieną nesupratingumo pirmoką jau perkėliau į antrą klasę. Siūlau apšilimui paskaityti https://www.miestai.net/forumas/foru...79#post1849479Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąĮ tuos nuomonės vertinimus kartais geriau visai nežiūrėt. Štai pavyzdžiui Čeliabinske važinėja mikrūškės, o stotelės yra skardinės būdos be jokių tvarkaraščių (milijoniniame mieste!). Tai jeigu Čeliabinsko gyventojai viską įvertins aštuonetu, vadinasi viskas labai gerai?Aštuonetas Austrijoje, Lietuvoje ir Rusijoje reiškia truputį skirtingus dalykus.
Kažkada buvau aptikęs pikantišką faktą. Pagal berods 2017 m. duomenis, iš visų Europos šalių, būtent lietuviai ir latviai labiausiai patenkinti savo keleiviniu geležinkelių transportu!
Daugumoje maršrutų tuo metu – kokie 4 traukiniai per dieną, be jokių taktinių tvarkaraščių, suderintų persėdimų, bilietų automatų, be nieko. Geležinkeliu pervežamų keleivių dalis mažiausia Europoje (1%). Bet užtai keleiviai labiausiai patenkinti visoje Europoje! „Tai bent lietuviai pasistengė, gal ir mums iš jų pasimokyti?“ – pamanė vokiečiai, kurių Deutsche Bahn kiekvieną dieną žiniasklaidoje su žemėm sulyginamas...
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Lietuvos visuomenė buvo prisitaikiusi prie mažiau komforto kelionės metu. Kai imta daugiau investuoti šioje srityje, bendras eilinio keleivio pasitenkinimas teikiama paslauga padidėjo. Kadangi keleivių nedaug, matome menkai reprezentatyvų rezultatą. Nors ir patrauklesnis, geležinkelių transportas yra vis dar menkai patraukli paslauga rinkoje. Net Vilniuje priemiesčių traukinių tinklas neišvystytas.
O Šiaurinės gatvės kaip 4 juostų greitkelio automobiliams su parodomąja A juosta nutiesimas tikrai nepadės pakeisti modalinio pasiskirstymo VT/dviračių/pėsčiųjų naudai.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 3 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Tą patį galima pasakyti ir apie Vilniaus VT ir jo „įvertinimą“ aštuonetu. Todėl į tokias apklausas nereikia žiūrėti rimtai, o dirbti toliau.
O Šiaurinės gatvės kaip 4 juostų greitkelio automobiliams su parodomąja A juosta nutiesimas tikrai nepadės pakeisti modalinio pasiskirstymo VT/dviračių/pėsčiųjų naudai.
Tai beveik visiškai atskiros temos.
Naujos gatvės tiesimas Kalnėnuose ar Eišiškių pl. remontas nepakeis pasiskirstymo.
A1 Vilnius-Kaunas pertvarkymas į automagistralę irgi nepadės.
Oro uosto terminalo statyba taip pat nepakeis.
Rail Baltica -kažin...
Nors išleidžiama dešimtys ar šimtai milijonų eurų. Bet tai tų projektų pagrindinis tikslas ir nėra iš esmės tą procentą keisti!
Be gatvės pragyvenome šimtus metų, gyvensime ir toliau.
Bet netgi tiesiogiai investuoti dešimtys milijonų eurų į naujesnį VT parką ar naujus patogius dviračių takus, kaip čia jau minėta, nelabai įtakoja situaciją!
"Efektyviausia" ir greičiausiai priemonė - griežtai uždrausti keliones privačiu automobiliu, pradžiai bent jau didžiuosiuose miestuose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąNeturiu poreikio patarimams iš žmogaus, neturinčio elementariai mandagaus bendravimo pagrindų.
Ir jei tau asmeniškai nereikia, tai nereiškia, kad visiems kitiems vilniečiams nereikia. Turbūt pats gyveni šalia būsimos Šiaurinės trasos ir todėl bandai įrodyti, kad jos nenutiesus VT ir dviračiai pateks į rojų.Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.30, 07:47.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
VT gali būti ir be papildomų kelių, pakanka paskirti esamų kelių atskirą juostą per visą judėjimo maršrutą. Tokio papildomų kelio kaip Šiaurinė su 6 ar 4 juostomis man be apsimetinėjimo nereikia. Puiku, kai pagaliau tiesia kelius tokiuose vietose kaip Šnipiškės.
Londonas tai pavyzdys, kaip miestas, kuris bando spręsti kamščių problema, ribodamas automobilių judėjimą ir jiems kuriamą infrastuktūrą. Todėl jis blogas?
Dėl dirvonų nesupratau. Kokiu tikslu dabar ten per juos prireikė pėstiesiems kelio? Traukos taškų ten nėra. Vietoj 6 juostų kelio jiems pakaktų pėsčiųjų ar dviračių takų.
Dėl to, kad kažkas pradėjo važiuoti paspirtuku ar dviračiu tai minėjau, kad tai tik labai nedidelė naujų žmonių grupė , dalis jų yra ir VT keleiviai. Todėl nedaro didesnės įtakos susisiekimui. Be to tai gali būti ir sezoniška.
Reikalingos esminės paskatos, be jų naujos VT priemonės vežios orą, o dviračių takai bus nenaudojami.
Tada labai prastai pasirinkote pavyzdį, kadangi Londono kamščiai yra didžiausi europoje.
Tai dabar pėstieji turi skristi ar kaip pereiti tą plotą? Traukos taškai ne dirvone, o kitoje jo pusėje nuo gyvenamos vietos.
Kokia žmonių grupė nežinau, bet jūs teigėte kad taip nebūna, nors asmeniškai pažystu tokį atvejį. Deje tai iš tiesų sezoniška, kai klausiau kaip žiemą tai sakė šaltu metu baterijos neužtenka davažiuoti iki namų. Bet tas manau išsprendžiama geresniu paspirtuku. Kiek šiemet sniego buvo per gruodžio mėnesį, 2 dienos?
Taip reikalingos paskatos. bet jūs siųlote ne paskatas, o gadinti kitiems gyvenima taip juos verčiant naudotis VT. Jei iš tavęs atims piniginę, tai nėra paskata uždirbti daugiau.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąNa, naujo greitkelio nestatymas nėra kažko bloginimas ar draudimas, tai tiesiog automobilių eismo nelengvinimas ir negerinimas.O čia jau prioritetų klausimas kurį keliavimo būdą svarbiau pagerinti ir paskatinti.
Dar kitas keistas dalykas tas, kad daug kur Vilniuje 2+2 gatvės nėra tokios iš esmės. Yra 1+1 plius kraštinės parkavimo juostos. Tokie yra beveik visi Lazdynai.
Galima uždrausti automobilių eismą, bet patys atomobiliai niekur nedingsta, jie parkuojami kažkur šalia gyvenamųjų vietų. Kas dabar ypatingai matosi karantino metu, kai darbo valandomis tikri ir netikri parkingai šiek tiek aptuštėdavo. Dabar viskas užgrūsta bet kuriuo metu. Metalinius garažus nugriovė, tai dar kai kur tikri antikvarai kiemuose atsirado.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDar kitas keistas dalykas tas, kad daug kur Vilniuje 2+2 gatvės nėra tokios iš esmės. Yra 1+1 plius kraštinės parkavimo juostos. Tokie yra beveik visi Lazdynai.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa šiuo atveju taip nebūtų, nes kraštinė juosta būtų A juosta, o ten parkuotojai sutvarkomi greičiau nei įprasta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Neužmirškime, kad be keleivinio transporto yra ir krovininis bei specialusis. Jie irgi oru neskraido. Gatvė iš viso gali būti be asmeninio transporto. Galiu klysti, bet kažkodėl Vilniuje tokių gal net neturime?
Dar kitas keistas dalykas tas, kad daug kur Vilniuje 2+2 gatvės nėra tokios iš esmės. Yra 1+1 plius kraštinės parkavimo juostos. Tokie yra beveik visi Lazdynai.
Galima uždrausti automobilių eismą, bet patys atomobiliai niekur nedingsta, jie parkuojami kažkur šalia gyvenamųjų vietų. Kas dabar ypatingai matosi karantino metu, kai darbo valandomis tikri ir netikri parkingai šiek tiek aptuštėdavo. Dabar viskas užgrūsta bet kuriuo metu. Metalinius garažus nugriovė, tai dar kai kur tikri antikvarai kiemuose atsirado.).
Ir taip, eismo problemą didele dalimi išspręstų gatvių atlaisvinimas nuo parkuotojų. Bet tam iš esmės reikia kiaušinių uždrausti parkavimą daugelyje gatvių ir pastatyti mokamų daugiaaukščių parkingų miegamuosiuose rajonuose. Tik vėlgi, tai nebus populiaru kaip ir nustojimas visur statyti greitkelius ir platinti gatves, nes nemažos dalies žmonių manymu nemokamas parkingas (ir būtinai kuo arčiau langų) yra prigimtinė žmogaus teisė.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Reikia Vilniui tuomet įsigyti tokį "parkavimo" įrenginį:
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Įdomu, kad berods panašiems tikslams sovietai jį ir platino. Turėjo jie kažkur apie 1970-uosius fantastinių planų Nemune statyti užtvankas, šliuzus, o Kaune uostą.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Tai taip, tik su komerciniu transportu reikia analizuoti jo srautus ir gerinti ten kur reikia. Kol kas mintis yra, kad pridarius pakankamai plačių gatvių ir viadukų viskas tiesiog savaime išsispręs (ir aišku apie to poreikį sprendžiama tikrai ne pagal krovininio transporto srautus).
VA ar Pietinio pagrindimui krovininio transporto judėjimas buvo gana svarbus pointas. Nors iš to miestui naudos kaip ir mažoka.
Kaip jau minėjau, gatvių ir kelių nestatymas ir netvarkymas tik netiesiogiai mažina automobilizmą. Gal labiau verčia gyventojus rinktis būstą arti didelio miesto centro, kur yra susisiekimo infrastruktūra, ir kur galima bus apsieiti be automobilio.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Manau, kad tokių naivuolių čia beveik nėra. "viskas" - turint omenyje persėdimą iš asmeninio transporto.
VA ar Pietinio pagrindimui krovininio transporto judėjimas buvo gana svarbus pointas. Nors iš to miestui naudos kaip ir mažoka.
Kaip jau minėjau, gatvių ir kelių nestatymas ir netvarkymas tik netiesiogiai mažina automobilizmą. Gal labiau verčia gyventojus rinktis būstą arti didelio miesto centro, kur yra susisiekimo infrastruktūra, ir kur galima bus apsieiti be automobilio.
Ir taip, iš dalies. Nesant labai patogiam automobilių susisiekimui dalis greičiausiai persės į viešąjį transportą, o daliai bus motyvas pirkti butą arčiau centro. Bet vėlgi, manau tikrai naudingiau užstatyti apleistas teritorijas mieste, kur dabar visokios apleistos įmonės, šiukšlynai, metaliniai garažai, nei skatinti suburbijos plėtrą už vakarinio aplinkelio.
Kitas dalykas, kad aš tikrai nesakau, kad bet kokia gatvių statyba blogai. Dabar naudojamus šunkelius (kaip Šnipiškių gatves, bet ne tik) tvarkyti ir asfaltuoti reikia, dar sujungti visokius akligatvius. Tik naujų miesto greitkelių statyba atrodo abejotina.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBet netgi tiesiogiai investuoti dešimtys milijonų eurų į naujesnį VT parką ar naujus patogius dviračių takus, kaip čia jau minėta, nelabai įtakoja situaciją!
Arunasx
Ir jei tau asmeniškai nereikia, tai nereiškia, kad visiems kitiems vilniečiams nereikia.
MedinisStrazdas
Tada labai prastai pasirinkote pavyzdį, kadangi Londono kamščiai yra didžiausi europoje.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 3 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąMaža ko automobilių vairuotojams reikia.
Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąMaža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.Tiesą sakant, išskyrus statybininkų sunkvežimius ir kokį kurjerių mikriuką (kuriems labai būtinas naujas greitkelis) jų ten apskritai nelabai teko matyti.
Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
Comment