Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Įdomu, kad berods panašiems tikslams sovietai jį ir platino. Turėjo jie kažkur apie 1970-uosius fantastinių planų Nemune statyti užtvankas, šliuzus, o Kaune uostą.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Tai taip, tik su komerciniu transportu reikia analizuoti jo srautus ir gerinti ten kur reikia. Kol kas mintis yra, kad pridarius pakankamai plačių gatvių ir viadukų viskas tiesiog savaime išsispręs (ir aišku apie to poreikį sprendžiama tikrai ne pagal krovininio transporto srautus ).
VA ar Pietinio pagrindimui krovininio transporto judėjimas buvo gana svarbus pointas. Nors iš to miestui naudos kaip ir mažoka.
Kaip jau minėjau, gatvių ir kelių nestatymas ir netvarkymas tik netiesiogiai mažina automobilizmą. Gal labiau verčia gyventojus rinktis būstą arti didelio miesto centro, kur yra susisiekimo infrastruktūra, ir kur galima bus apsieiti be automobilio.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Manau, kad tokių naivuolių čia beveik nėra. "viskas" - turint omenyje persėdimą iš asmeninio transporto.
VA ar Pietinio pagrindimui krovininio transporto judėjimas buvo gana svarbus pointas. Nors iš to miestui naudos kaip ir mažoka.
Kaip jau minėjau, gatvių ir kelių nestatymas ir netvarkymas tik netiesiogiai mažina automobilizmą. Gal labiau verčia gyventojus rinktis būstą arti didelio miesto centro, kur yra susisiekimo infrastruktūra, ir kur galima bus apsieiti be automobilio.
Ir taip, iš dalies. Nesant labai patogiam automobilių susisiekimui dalis greičiausiai persės į viešąjį transportą, o daliai bus motyvas pirkti butą arčiau centro. Bet vėlgi, manau tikrai naudingiau užstatyti apleistas teritorijas mieste, kur dabar visokios apleistos įmonės, šiukšlynai, metaliniai garažai, nei skatinti suburbijos plėtrą už vakarinio aplinkelio.
Kitas dalykas, kad aš tikrai nesakau, kad bet kokia gatvių statyba blogai. Dabar naudojamus šunkelius (kaip Šnipiškių gatves, bet ne tik) tvarkyti ir asfaltuoti reikia, dar sujungti visokius akligatvius. Tik naujų miesto greitkelių statyba atrodo abejotina.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBet netgi tiesiogiai investuoti dešimtys milijonų eurų į naujesnį VT parką ar naujus patogius dviračių takus, kaip čia jau minėta, nelabai įtakoja situaciją!
Arunasx
Ir jei tau asmeniškai nereikia, tai nereiškia, kad visiems kitiems vilniečiams nereikia.
MedinisStrazdas
Tada labai prastai pasirinkote pavyzdį, kadangi Londono kamščiai yra didžiausi europoje.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 3 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąMaža ko automobilių vairuotojams reikia.
Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąMaža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąO yra labai didelis sunkvežimių eismas į Žirmūnus, kad tiesiog nesutelpa jie Ozo gatvėje. Tiesą sakant, išskyrus statybininkų sunkvežimius ir kokį kurjerių mikriuką (kuriems labai būtinas naujas greitkelis) jų ten apskritai nelabai teko matyti.
O šiaip nepakeliant užpakalio galima pasižiūrėti real time koks važinėja transportas pvz Ukmergės ar Laisvės, tikrai ne vien asmeniniai.
https://www.sviesoforai.lt/vaizdo-kameros/Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.30, 12:43.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
O yra labai didelis sunkvežimių eismas į Žirmūnus, kad tiesiog nesutelpa jie Ozo gatvėje. Tiesą sakant, išskyrus statybininkų sunkvežimius ir kokį kurjerių mikriuką (kuriems labai būtinas naujas greitkelis) jų ten apskritai nelabai teko matyti.
Dešimtys milijonų kasmet išleidžiama betiksliam žvyrkelių asfaltavimui.
Kaune virš šimto milijonų įsūdys nereikalingų tiltų, viadukų automobilistams statybai.
Kam stato namus aplink Vilnių? Juk be automobilio teks kulniuoti 5 km iki sustojimo, ar minti dviračiu su vaiku priekabėle15-25 km. Automobilio tiesiog nepraleis šlagbaumai Trakų Vokėje ar Avižieniuose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąO kodėl iškart peršokama į 3 etapą jei neigiama Šiaurinės būtinybė kaip tokia visai? Gal elgtis reikia sąžiningai ir pradėti nuo 1 etapo?
O šiaip nepakeliant užpakalio galima pasižiūrėti real time koks važinėja transportas pvz Ukmergės ar Laisvės, tikrai ne vien asmeniniai.
https://www.sviesoforai.lt/vaizdo-kameros/
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBet netgi tiesiogiai investuoti dešimtys milijonų eurų į naujesnį VT parką ar naujus patogius dviračių takus, kaip čia jau minėta, nelabai įtakoja situaciją!
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNetiesa.
Nes mane ir mano šeimą asmeniškai įtakoja, bet "luditai" sako, kad tai tik išskirtinis atvejis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąMaža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.Lietuva visiems.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Kai paskaitai keliokia puslapių demagogijos apie tai kaip Šiaurinė (Ozo, Vakarinis aplinkkelis, M. Lietuvio g., take a pick) yra blogai, tai nejučia imi įsivaizduoti folijų kepurėles ir čakrų valytojus tų gatvių trasų šabašktynuose. Ir kaip jums užtenka kantrybės atsakinėti į tuos kliedesius?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, man keisčiau atrodo argumentavimas, kad Šiaurinė gatvė būtina krovininiam transportui (važiuoti į Žirmūnus) ir be jos negalės dirbti pramoniniai rajonai Paneriuose, tai jei nepatinka miesto greitkeliai tai turėsim Vilniuje pramonės atsisakyti.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
O ten niekam nebus patogiau nukirst kampą su Caddy, Sprinter, Partner, Doblo, Transporter ir t.t.?
Bet didžiausi greitkelių entuziastai išvis piešė apokaliptinius scenarijus jei ten greitkelio nebus ir išvis KAIPJUMSSAVAIMENEAIŠKU, kad jis ten būtinas.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąEfektas nedidelis, kadangi sunku per vienus metus pakeisti tendenciją. Reikia „pagreičio“.
Arunasx
Maža ko automobilių vairuotojams reikia.
MedinisStrazdas
Tai Vienoje irgi yra kamščiai. Bet tikslas nėra išnaikinti kamščius, o siekt modalinio pasiskirstymo VT/dviračių/pėsčiųjų naudai, pvz., darant VT greitesniu ir patogesniu. O kas jau norės, tas tegul murkdosi kamščiuose ir nesitiki naujo 4 juostų greitkelio, padėsiančio 5 minutėmis trumpiau važiuot iki namų.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąMaža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.
O kodėl iškart peršokama į 3 etapą jei neigiama Šiaurinės būtinybė kaip tokia visai? Gal elgtis reikia sąžiningai ir pradėti nuo 1 etapo?
Sula
O kam Lietuva stato tokį objektą kaip via Baltica? Juo labiau, o siaube, juo važiuos lengvieji automobiliai.
Dešimtys milijonų kasmet išleidžiama betiksliam žvyrkelių asfaltavimui.
Kaune virš šimto milijonų įsūdys nereikalingų tiltų, viadukų automobilistams statybai.
abruo
Kai paskaitai keliokia puslapių demagogijos apie tai kaip Šiaurinė (Ozo, Vakarinis aplinkkelis, M. Lietuvio g., take a pick) yra blogai, tai nejučia imi įsivaizduoti folijų kepurėles ir čakrų valytojus tų gatvių trasų šabašktynuose. Ir kaip jums užtenka kantrybės atsakinėti į tuos kliedesius?
VNS
O ten niekam nebus patogiau nukirst kampą su Caddy, Sprinter, Partner, Doblo, Transporter ir t.t.?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Sula
Nereikia painiot miesto ir užmiesčio. Miestų teritorijoje nereikia be reikalo gerinti gyvenimo automobiliams.
Dabar net regionų centruose VT arti mirties, paskutiniai atodūsiai.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTai į gyvenamuosiuose rajonuose esančias parduotuves ir paštomatus nuvažiuot be 4 juostų ištisinio greitkelio neįmanoma? Ir šitie kurjeriai yra didžioji dalis vilniečių?
Šiltasis metų laikas (vasara) – nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d. 130 km/h
Šaltasis metų laikas (žiema) – nuo lapkričio 1 d. iki kovo 31 d. 110 km/h
Ar kažkur slaptoje glušams skirtoje facebook grupėje yra skelbiama, kad bus greitkelis? Ar viktaro vibracinis vanduo taip veikia?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment