Kažkur buvau įmetęs tuos kiniečius, tai buvau išjuoktas.
Nu matyt nevisai be pagrindo. Tai yra tiesiog prailgintas autobusas, kuriam padarė tramvajaus dizainą. Kodėl jie taip sugalvojo, tai tik vienas velnias žino. Galima būtų uždėti, pavyzdžiui, lėktuvo fiuzeliažo dizaino elementų ir pavadinti lėktuvu ant ratų, būtų lygiai tas pats
Nuolat ar tik kartais? Nes visiems pasitaiko įvairios nelaimės, kada tenka kurį laiką pavažiuoti VT.
Kartais, iki 10-ies kelionių per mėn., dažniausiai išeiginėmis. Bet kelioliką metų nesinaudojau VT visai.
Į darbą važiuoju automobiliu, nes taip sutaupau 2 val. per parą ir kartais prireikia važinėti darbo reikalais.
Vaikai (turi automobilius) važiuoja į darbą cantre VT arba dviračiu.
Įdomi alternatyva - kinų diegiamos ART (Autonomous Rail Transit) kur sąstatu gali keliauti 300-500 keleivių, o diegimo sąnaudos mažesnės nei bėginio tramvajaus (EUR 6-14 million per km). Sakyčiau toks pirmenybinės A juostos next level'is.
Žinant vairavimo Vilniuje ypatumus, kai A juostomis dažnai važinėja ne tik tie, kas gali jomis važinėti, o taip pat įvertinus gatvės dangos "kokybę", oro sąlygas žiemą - nemanau kad būtų tinkamas sprendimas.
Bėda, kad ta 180 žmonių talpa yra su stovimomis vietomis. O viešasis transportas turėtų būti toks, kad išskyrus patį piko metą kiekvienas autobuse galėtų atsisėsti. O net piko metu ne visos stovimos vietos turėtų būti užimtos, kad nereiktų stovėti kaip šprotams skardinėje. Pats kiek važiuodavau viešuoju transportu (dažniausiai tekdavo greituoju į oro uostą) tai nauji autobusai yra geri, tik turi vienintelę bėdą, kad jie per maži ir tenka stovėti su visais susigrūdus, stumdytis išlipant etc.
Taip, kad manau, jei yra poreikis 180 vietų autobuse reikia įvertinti, kad reikia papildomos perteklinės vietos keleivių komfortui ir pirkti 250 vietų autobusus.
Tai ne problema. VT priemones numatyta atnaujinti ne rečiau kaip kas 10 metų. Esant poreikiui tikrai bus galima nesunkiai nuspirkt talpesnių priemonių. Čia ne tramvajaus linijos nutiesimas. Paėmei ir nupirkai naujų TP
Šiaip įdomu, o tie labai ilgi autobusai - koks jų posūkio kampas? Kaip jie draugautų su mūsų gatvėmis?
Tai ne problema. VT priemones numatyta atnaujinti ne rečiau kaip kas 10 metų. Esant poreikiui tikrai bus galima nesunkiai nuspirkt talpesnių priemonių. Čia ne tramvajaus linijos nutiesimas. Paėmei ir nupirkai naujų TP
Šiaip įdomu, o tie labai ilgi autobusai - koks jų posūkio kampas? Kaip jie draugautų su mūsų gatvėmis?
Kitas dalykas, kad visgi būtų gerai "nutiesti" kvazitramvajaus liniją t.y. įrengti atskiras juostas, sureguliuoti eismą, kad automobiliai neužkištų juostos autobusams, vietomis gal įrengti išvis atskiras juostas (vietoje skiriamosios juostos, kai kur gal išvis atskirai nuo gatvės, sureguliuoti šviesoforus su pirmenybe jiems). Nes tas greičiui duotu ne mažiau nei pats ilgesnis autobusas.
O posūkio reikia, panašu, gana plataus. Bet tokie autobusai it neturėtų važinėti kaip įprasti, visose gatvėse. Jie kaip ir tramvajus turėtų važiuoti specialiai adaptuotais magistraliniais maršrutais. https://www.researchgate.net/figure/...fig2_271261053
Apie spec. šviesoforų pritaikymą jau kalbama seniai. Galbūt pagaliau sulauksim ir Vilniuje. Juolab, kad tie patys Susisiekimo paslaugos kontroliuoja ir šviesoforų tinklą. O atskiras juostas ko gero yra prasmė tiesti ten ir tada, kai jų naudojimas yra išties problema. Ukmergės g. buvo atskirta juosta, bet kitur ne. Tai arba nepasiteisino (nors buvo skelbta, kad pasiteisino) arba kitur nėra tokios juntamos problemos. Aišku, kitas dalykas jei derint su spec. šviesoforais.
Dėl posūkių. Ko gero reikia įvertint, kad Stotis ir toliau išliks centriniu hub'u mieste. Tai iki jos davažiuot kažkaip reiks. Gal nebūtinai Pylimo g., bet Kauno g. ir pan. gatvėmis tai taip. Tai ar tie super ilgi ten tiks?
Nera problemu su isisukimais ju.. Daugiausiai problemu kyla su 15m triasiais, pas mus tokie senieji Solaris trolikai.. Turbut visi mate legendini posuki is Pylimo i Basanaviciaus g. Del ko ir atitraukta ta STOP linija taip toli..
Apie spec. šviesoforų pritaikymą jau kalbama seniai. Galbūt pagaliau sulauksim ir Vilniuje. Juolab, kad tie patys Susisiekimo paslaugos kontroliuoja ir šviesoforų tinklą. O atskiras juostas ko gero yra prasmė tiesti ten ir tada, kai jų naudojimas yra išties problema. Ukmergės g. buvo atskirta juosta, bet kitur ne. Tai arba nepasiteisino (nors buvo skelbta, kad pasiteisino) arba kitur nėra tokios juntamos problemos. Aišku, kitas dalykas jei derint su spec. šviesoforais.
Dėl posūkių. Ko gero reikia įvertint, kad Stotis ir toliau išliks centriniu hub'u mieste. Tai iki jos davažiuot kažkaip reiks. Gal nebūtinai Pylimo g., bet Kauno g. ir pan. gatvėmis tai taip. Tai ar tie super ilgi ten tiks?
Čia jau reiktų žiūrėti grynai techniškai, žinant konkretaus autobuso charakteristikas ir geriausia specialistams. Bet Žemaitės/Kauno gatvėse labai aštrių posūkių lyg ir nėra.
Čia jau reiktų žiūrėti grynai techniškai, žinant konkretaus autobuso charakteristikas ir geriausia specialistams. Bet Žemaitės/Kauno gatvėse labai aštrių posūkių lyg ir nėra.
Savanorių / Žemaitės sankryža - 90 laipsnių posūkis. Tada Stotyje neaišku kaip bus pertvarkyta viskas - tai čia tarkim galima dar pritaikyt. Na ir ties Kudirkos skveru, ten tas nelemtas dvigubas posūkis. Bet jo, čia grynai iš įdomumo. Vistiek niekas dabar jų nepirks
Savanorių / Žemaitės sankryža - 90 laipsnių posūkis. Tada Stotyje neaišku kaip bus pertvarkyta viskas - tai čia tarkim galima dar pritaikyt. Na ir ties Kudirkos skveru, ten tas nelemtas dvigubas posūkis. Bet jo, čia grynai iš įdomumo. Vistiek niekas dabar jų nepirks
Šiaip tai, pirks ir net 12, paskaitykite VT atnaujinimo studiją ir juos ketinama paleisti 1G - 4G maršrutais - tiek per Stotį, tiek per Kudirkos aikštę. Jau ne kartą minėta, kad trigubi autobusai turi tokį patį manevringumą kaip ir paprasti dvigubi autobusai, nes paskutinė (ketvirtoji) ašis juose yra pasisukanti.
Reikalas tas, kad automobilių infrastruktūrą statyti ir prižiūrėti yra brangu, o tada nebelieka už ką tobulinti viešąjį transportą. Po to ir būna riksmai, kad už ką čia jūs svajojat kokį greitąjį viešąjį transportą, juk pinigų nėra (prieš tai pastačius naują greitkelį su viadukais už kelis kartus brangiau ).
Ir niekas nieko nesako apie bloginimą, tik galbūt apie nustojimą be galo gerinti ir investicijų nukreipimą kitur.
Tai, kad jūs būtent ir siūlote statyti brangiausią - tunelinį - variantą.
Tarkime, ok. Dabar pasižiūrime kiek buvo investuota į naujus kelius, jų priežiūrai ir remontui ir į VT, kurio santykis su automobiliais yra mažas ir jie keliu atitinkamai mažiau naudojasi, ir nuo šiol skirkime dėl balanso didesnius pinigus VT skaičiaus didinimui, modernizavimui, jo prioritetui skirti, o ne naujų kelių tiesimui ir remontui. Bet kaip suprantu, asmeninių interesų ir egoizmo ribojamas, dažnas nesutiks su tokiu pasiūlymu.
Sutinku kad VT turėtu būti skirta daugiau kelių, bet tai nereiškia kad turim apsimesti durniais ir nutraukti betkokių gatvių statybą. Gal geriau nustokim asfaltuoti žvyrkelius į niekur?
Gal jūs manote esate labiau vertas važiuoti automobilu į darbą, nei gerai uždirbantis Londono banko finansininkas, važiuojantis metro, ar danas su olandu, minantys dviratį, kurie pašiepiamai "maitinasi komunos maistu"?
Su tokiais geros infrastruktūros pavydžiais kaip Londonas geriau jau patarimų nedalinti.
Keleiviai Vilniaus VT vertina 8 balais iš 10. Apie kokį pasišlykštėjimą jūs kalbat - nesuprantu. Na ok, seni troleibusai... gal?
Jūs ne keleivių, o gyventojų klauskite. Keleiviai aišku kad vertins gerai, jie juk alternatyvos neturi. Tie kurie "šlykštisi" ir nevažiuoja, taigi į apklausą išvis nepateks.
Manote, vairuotojai pamatė naujus autobusus ir nutarė nuo šiol važiuot į darbą tik VT, arba nutiesė dviračių takus ir mašiną paliko kieme, nes reikia būti ekologišku? Deja, tai gali būti tik labai maža dalis, realių paskatų tame mažai.
Bendradarbis kuris važiuodavo į darbą automobiliu, nutiesus dviračių taką, "persėdo" ant elektrinio paspirtuko. Taigi taip, tai tikrai vyksta.
Į tuos nuomonės vertinimus kartais geriau visai nežiūrėt. Štai pavyzdžiui Čeliabinske važinėja mikrūškės, o stotelės yra skardinės būdos be jokių tvarkaraščių (milijoniniame mieste!). Tai jeigu Čeliabinsko gyventojai viską įvertins aštuonetu, vadinasi viskas labai gerai? Aštuonetas Austrijoje, Lietuvoje ir Rusijoje reiškia truputį skirtingus dalykus.
Kažkada buvau aptikęs pikantišką faktą. Pagal berods 2017 m. duomenis, iš visų Europos šalių, būtent lietuviai ir latviai labiausiai patenkinti savo keleiviniu geležinkelių transportu!
Daugumoje maršrutų tuo metu – kokie 4 traukiniai per dieną, be jokių taktinių tvarkaraščių, suderintų persėdimų, bilietų automatų, be nieko. Geležinkeliu pervežamų keleivių dalis mažiausia Europoje (1%). Bet užtai keleiviai labiausiai patenkinti visoje Europoje! „Tai bent lietuviai pasistengė, gal ir mums iš jų pasimokyti?“ – pamanė vokiečiai, kurių Deutsche Bahn kiekvieną dieną žiniasklaidoje su žemėm sulyginamas...
„Tai bent lietuviai pasistengė, gal ir mums iš jų pasimokyti?“ – pamanė vokiečiai, kurių Deutsche Bahn kiekvieną dieną žiniasklaidoje su žemėm sulyginamas...
Tai, kad jūs būtent ir siūlote statyti brangiausią - tunelinį - variantą.
Sutinku kad VT turėtu būti skirta daugiau kelių, bet tai nereiškia kad turim apsimesti durniais ir nutraukti betkokių gatvių statybą. Gal geriau nustokim asfaltuoti žvyrkelius į niekur?
Su tokiais geros infrastruktūros pavydžiais kaip Londonas geriau jau patarimų nedalinti.
Jūs gi katik siūlėte netiesti gatvės ir visus varyti per dabar ten esančius dirvonus.
Jūs ne keleivių, o gyventojų klauskite. Keleiviai aišku kad vertins gerai, jie juk alternatyvos neturi. Tie kurie "šlykštisi" ir nevažiuoja, taigi į apklausą išvis nepateks.
Bendradarbis kuris važiuodavo į darbą automobiliu, nutiesus dviračių taką, "persėdo" ant elektrinio paspirtuko. Taigi taip, tai tikrai vyksta.
VT gali būti ir be papildomų kelių, pakanka paskirti esamų kelių atskirą juostą per visą judėjimo maršrutą. Tokio papildomų kelio kaip Šiaurinė su 6 ar 4 juostomis man be apsimetinėjimo nereikia. Puiku, kai pagaliau tiesia kelius tokiuose vietose kaip Šnipiškės.
Londonas tai pavyzdys, kaip miestas, kuris bando spręsti kamščių problema, ribodamas automobilių judėjimą ir jiems kuriamą infrastuktūrą. Todėl jis blogas?
Dėl dirvonų nesupratau. Kokiu tikslu dabar ten per juos prireikė pėstiesiems kelio? Traukos taškų ten nėra. Vietoj 6 juostų kelio jiems pakaktų pėsčiųjų ar dviračių takų.
Dėl to, kad kažkas pradėjo važiuoti paspirtuku ar dviračiu tai minėjau, kad tai tik labai nedidelė naujų žmonių grupė , dalis jų yra ir VT keleiviai. Todėl nedaro didesnės įtakos susisiekimui. Be to tai gali būti ir sezoniška.
Reikalingos esminės paskatos, be jų naujos VT priemonės vežios orą, o dviračių takai bus nenaudojami.
Tokio papildomų kelio kaip Šiaurinė su 6 ar 4 juistomis man be apsimetinėjimo nereikia
Reikalingos esminės paskatos, be jų naujos VT priemonės vežios orą, o dviračių takai bus nenaudojami.
Siūlau paimti pistoletą ir šaudyti tuos, kurie važiuoja vieni ir ne elektromobiliu.Tikrai bus paskata.
Trykšti tokia neapykanta Šiaurinei, bet vieną nesupratingumo pirmoką jau perkėliau į antrą klasę. Siūlau apšilimui paskaityti https://www.miestai.net/forumas/foru...79#post1849479
Dar grįžtant prie KMP pločio. Ant greitųjų padariau juostų pločio palyginimą. Kaunas, Vilnius, Viena ir Maskva
KMP, Kaunas. 4 metrai
Konstitucijos pr., Vilnius. 3.60m
Lassallestrasse, Viena. 3.30m. Specialiai ieškojau kokio didelio ir prašmatnaus praspiekto. Tai Vienoje šitas būtent toks ir yra
Tverskaya, Maskva. Ten jau toks irgi nekuklus praspyektas. Pasirodo net ir ten užtenka 3.5m
Tai vat klausimas, kam Kaune reikalinga 8 juostų gatvė su 4 metrų pločio juostomis (neskaitant kraštinių juostų, kurios dar gerokai platesnės)? Net ir paliekant tokį patį juostų skaičių (ko nereikia), šitą monstrą galima gerokai susiaurinti.
Comment