Parašė AudriusV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Bet nevengiat teigti, kad naujas atobusas paskatino žymią dalį vairuotojų persėsti į VT, nors neradote tam duomenų. Tai Jūsų išvada ar ne?
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, aš visgi manau, kad dabartinio stiliaus A juostų plėtimas ir tiesiog didesni autobusai gali būti tikrai nepakankama. A juostomos vis tiek vyksta posūkiai į dešinę, kas stabdo viešąjį transportą, dar visiškai neišnyko ir kamščių apvažinėjimas A juostomis.
Kitas dalykas, kad nebūtinai tai turi būti bėginis transportas. Fiziškai atskirtos autobusų juostos (be galimybės ten pakliūti automobiliu), kai kur gal išvis einančios ne palei automobilių gatves ir labai dideli (keturašiai, gal dar daugiau ašių turintys autobusai) galėtų būti tokia pat efektyvi tik pigesnė alternatyva.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNu va gerai būtų, kad ne manytum, o pagrįstum teiginius skaičiais. Susisiekimo paslaugų studija rodo, kad užteks į G išleisti triašius metrobusus su ~180 žmonių talpa.
Taip, kad manau, jei yra poreikis 180 vietų autobuse reikia įvertinti, kad reikia papildomos perteklinės vietos keleivių komfortui ir pirkti 250 vietų autobusus.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
M? Kur aš čia taip sakiau? Savivaldybė teigia, kad įvykdžius stambius transporto atnaujinimus padidėjo keleivių srautai.Man čia nieko "išsigalvoti" nereikia. Na bet ką čia... gi esu vienintelis šioje temoje (ok, be 99, bet jis lyg nesivelia į diskusiją), kuris pateikė nors kažkokius skaičius. Bet jo, kaltink mane
Šiuo metu vienas šioje temoje, tai matyt dėl to, kad Šiaurinės entuziastai dar nesubėgo, spjaudymamiesi ugnimi
Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.28, 16:56.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Bėda, kad ta 180 žmonių talpa yra su stovimomis vietomis. O viešasis transportas turėtų būti toks, kad išskyrus patį piko metą kiekvienas autobuse galėtų atsisėsti. O net piko metu ne visos stovimos vietos turėtų būti užimtos, kad nereiktų stovėti kaip šprotams skardinėje. Pats kiek važiuodavau viešuoju transportu (dažniausiai tekdavo greituoju į oro uostą) tai nauji autobusai yra geri, tik turi vienintelę bėdą, kad jie per maži ir tenka stovėti su visais susigrūdus, stumdytis išlipant etc.
Taip, kad manau, jei yra poreikis 180 vietų autobuse reikia įvertinti, kad reikia papildomos perteklinės vietos keleivių komfortui ir pirkti 250 vietų autobusus.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Na aš ne visai ta dalis, bet po 15-16 m. pertaukos vėl važiuoju VVT ir esu maloniai nustebintas.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąKažkur buvau įmetęs tuos kiniečius, tai buvau išjuoktas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąNuolat ar tik kartais? Nes visiems pasitaiko įvairios nelaimės, kada tenka kurį laiką pavažiuoti VT.
Comment
-
Pasirinkite kitą transporto priemonę.
Jau istoriniai kadrai, įrodantys, kad Vilniuje galima važiuoti nenuobodžiai
https://www.youtube.com/watch?v=B8v8snvrlgs
Show must go von!
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Nuolat ar tik kartais? Nes visiems pasitaiko įvairios nelaimės, kada tenka kurį laiką pavažiuoti VT.
Į darbą važiuoju automobiliu, nes taip sutaupau 2 val. per parą ir kartais prireikia važinėti darbo reikalais.
Vaikai (turi automobilius) važiuoja į darbą cantre VT arba dviračiu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 99 Rodyti pranešimąĮdomi alternatyva - kinų diegiamos ART (Autonomous Rail Transit) kur sąstatu gali keliauti 300-500 keleivių, o diegimo sąnaudos mažesnės nei bėginio tramvajaus (EUR 6-14 million per km). Sakyčiau toks pirmenybinės A juostos next level'is.
Parašė digital Rodyti pranešimąMan tai kaip tik laimė važiuot VT, o nelaimė savo automobiliu. Nebent labai jau ilgas atstumas.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Bėda, kad ta 180 žmonių talpa yra su stovimomis vietomis. O viešasis transportas turėtų būti toks, kad išskyrus patį piko metą kiekvienas autobuse galėtų atsisėsti. O net piko metu ne visos stovimos vietos turėtų būti užimtos, kad nereiktų stovėti kaip šprotams skardinėje. Pats kiek važiuodavau viešuoju transportu (dažniausiai tekdavo greituoju į oro uostą) tai nauji autobusai yra geri, tik turi vienintelę bėdą, kad jie per maži ir tenka stovėti su visais susigrūdus, stumdytis išlipant etc.
Taip, kad manau, jei yra poreikis 180 vietų autobuse reikia įvertinti, kad reikia papildomos perteklinės vietos keleivių komfortui ir pirkti 250 vietų autobusus.
Šiaip įdomu, o tie labai ilgi autobusai - koks jų posūkio kampas? Kaip jie draugautų su mūsų gatvėmis?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai ne problema. VT priemones numatyta atnaujinti ne rečiau kaip kas 10 metų. Esant poreikiui tikrai bus galima nesunkiai nuspirkt talpesnių priemonių. Čia ne tramvajaus linijos nutiesimas. Paėmei ir nupirkai naujų TP
Šiaip įdomu, o tie labai ilgi autobusai - koks jų posūkio kampas? Kaip jie draugautų su mūsų gatvėmis?
O posūkio reikia, panašu, gana plataus. Bet tokie autobusai it neturėtų važinėti kaip įprasti, visose gatvėse. Jie kaip ir tramvajus turėtų važiuoti specialiai adaptuotais magistraliniais maršrutais.
https://www.researchgate.net/figure/...fig2_271261053Post in English - fight censorship!
Comment
-
Apie spec. šviesoforų pritaikymą jau kalbama seniai. Galbūt pagaliau sulauksim ir Vilniuje. Juolab, kad tie patys Susisiekimo paslaugos kontroliuoja ir šviesoforų tinklą. O atskiras juostas ko gero yra prasmė tiesti ten ir tada, kai jų naudojimas yra išties problema. Ukmergės g. buvo atskirta juosta, bet kitur ne. Tai arba nepasiteisino (nors buvo skelbta, kad pasiteisino) arba kitur nėra tokios juntamos problemos. Aišku, kitas dalykas jei derint su spec. šviesoforais.
Dėl posūkių. Ko gero reikia įvertint, kad Stotis ir toliau išliks centriniu hub'u mieste. Tai iki jos davažiuot kažkaip reiks. Gal nebūtinai Pylimo g., bet Kauno g. ir pan. gatvėmis tai taip. Tai ar tie super ilgi ten tiks?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąApie spec. šviesoforų pritaikymą jau kalbama seniai. Galbūt pagaliau sulauksim ir Vilniuje. Juolab, kad tie patys Susisiekimo paslaugos kontroliuoja ir šviesoforų tinklą. O atskiras juostas ko gero yra prasmė tiesti ten ir tada, kai jų naudojimas yra išties problema. Ukmergės g. buvo atskirta juosta, bet kitur ne. Tai arba nepasiteisino (nors buvo skelbta, kad pasiteisino) arba kitur nėra tokios juntamos problemos. Aišku, kitas dalykas jei derint su spec. šviesoforais.
Dėl posūkių. Ko gero reikia įvertint, kad Stotis ir toliau išliks centriniu hub'u mieste. Tai iki jos davažiuot kažkaip reiks. Gal nebūtinai Pylimo g., bet Kauno g. ir pan. gatvėmis tai taip. Tai ar tie super ilgi ten tiks?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Čia jau reiktų žiūrėti grynai techniškai, žinant konkretaus autobuso charakteristikas ir geriausia specialistams. Bet Žemaitės/Kauno gatvėse labai aštrių posūkių lyg ir nėra.
Comment
-
Šaltinis : Exqui.City
Taip pat galite pažiūrėti mano video iš Austrijos miesto Linco , šio modelio troleibusai kaip įveikia siaurus posūkius ar apsisukimus
2:40 min
Paskutinis taisė Etransport; 2020.12.28, 21:32.
- 6 patinka
Comment
Comment