Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O kas taip sakė? Ir kitas klausimas: geras VT tai tik tramvajus? Netinka nei BRT, nei BRT-troleibusai, nei metro, nei gondolos, niekas kitas? Jūs patys suprantat kaip ratais vaikštot taip ir nepagrįsdami savo teiginių? Koks ROI yra BRT ir tramvajaus sistemos. Galit pateikt duomenis? Kažkaip faktiškai gali pagrįst, kad Vilniui reikia būtent tramvajaus?Ir jos bet kokios miestui reikia, nes dabar turime tik lėtus, dažnai stojinėjančius autobusus ir troleibusus. Ir jų reikia, bet (darant analogiją su kraujotaka) jie tėra kapiliarai, o reikia viešojo transporto arterijų.
Parašė VNS Rodyti pranešimąPer dviračiių kalnus praeinat prie NMC? Turėtų būti gan nemažai žiūrint į grafiką.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, iki pandemijos ofiso dviračių saugyklos buvo sausakimšos.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
Vasara...Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, aš tramvajumi vadinau iš esmės bet kokį rapid transit priemonę (ką ir toje analizėje rašo "tramvajus gali būti ratinis").Ir jos bet kokios miestui reikia, nes dabar turime tik lėtus, dažnai stojinėjančius autobusus ir troleibusus. Ir jų reikia, bet (darant analogiją su kraujotaka) jie tėra kapiliarai, o reikia viešojo transporto arterijų.
Paskutinis paveiksliukas tau galėtų pasirodyti kaip pretekstas, kad tramvajaus reikia (jis perveža tarkim 4 tūkst. keleivių per valandą). Bet iš tiesų tai tėra dar stipresnis įrodymas, kad didelius keleieivų srautus galima pervežti ir su standarinėmis transporto priemonėmis tiesiog gerinant jų infrastruktūrą ir su dešimtimis kartų mažesnėmis investicijomis nei į tradicinį tramą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O kas taip sakė? Ir kitas klausimas: geras VT tai tik tramvajus? Netinka nei BRT, nei BRT-troleibusai, nei metro, nei gondolos, niekas kitas? Jūs patys suprantat kaip ratais vaikštot taip ir nepagrįsdami savo teiginių? Koks ROI yra BRT ir tramvajaus sistemos. Galit pateikt duomenis? Kažkaip faktiškai gali pagrįst, kad Vilniui reikia būtent tramvajaus?
Aš nieko nemanau. Atsidarai duomenis ir žiūri ir darai iš to išvadas. Jeigu sprendimus priiminėsi tik susigalvojęs dalykus, tai toli nevažiuosi. Pun intended.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPasirodo 12 mln. Eur / km kaina buvo gerokai per švelni. Investuok Lietuvoje 2014 m. duomenys rodo, kad vidutinė tramvajaus kilometro kaina yra 25 mln. Eur., o šiais laikais jau ir 31 mln. Eur.
Lund is a city of 121 500 inhabitants in the southern Swedish province of Skåne, famous for its towering cathedral and its highly-respected university. The population is expected to increase to 160 000 by 2040 and so in 2015 the city took the decision to aim for completely pollution-free traffic by 2050. As part of that plan it was decided to build a tramway to replace buses on the city’s most heavily-patronised corridor.
Today the buses using routes 6 and 20 between the city centre and the science village research facility (ESS) in the north-east suburbs are marketed as Lundaläken, carrying about 7000 passengers/day. In August 2020 they should be replaced by trams running every 7.5 minutes Lund CS–ESS.
Construction of the tramway began in February 2017 by contractor Skanska in what will be the first new tramway city in Sweden since 1911. The SEK776m (EUR91m), 5.5km, standard-gauge line will run on the surface (along St Laurentiigatan), mostly on non-signaled reserved track, with 40 000m2 of grass laid where possible plus 300 new trees, and with 750V dc overhead. Nine stops with 35m platforms are being built. Finance is being split between the Municipality of Lund and the Swedish Government.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
- 4 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Kai be gilesnės ryšių analizės daroma koreliacija tarp kažkokių reiškinių, tai išvados gali būti absurdiškiausios. Tokios išvados ir vadintinos "susigalvojimu".
Comment
-
Ir dar akreipkite dėmesį, kad remiantis VDJP, mažinti kelionių lengvaisiais automobiliais skaičių, didžiąja dalimi, ketinama ne visai VT pagalba:
Taigi, ~20% kelionių lengvaisiais automobiliais tikimasi sumažinti:
+ 5% VT
+ 5% pėstieji
+ 10% dviračiai
Kažkaip man asmeniškai neatrodo, kad 2030m. patapsime tokie sveikos gyvensenos šalininkai.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Todėl ir siūlau vengti susigalvojimųЧеловека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai taip ir sakyk, kad pritari studijoje iškeltiems tikslams iki 2030 m. stiprinti G greituosius maršrutus į juos įvedant triašius autobusus (metrobusus) ir plečiant A juostų skaičių. Jie jau dabar yra arteriniai, nes perveža daug keleivių.
<...>
Paskutinis paveiksliukas tau galėtų pasirodyti kaip pretekstas, kad tramvajaus reikia (jis perveža tarkim 4 tūkst. keleivių per valandą). Bet iš tiesų tai tėra dar stipresnis įrodymas, kad didelius keleieivų srautus galima pervežti ir su standarinėmis transporto priemonėmis tiesiog gerinant jų infrastruktūrą ir su dešimtimis kartų mažesnėmis investicijomis nei į tradicinį tramą.
Kitas dalykas, kad nebūtinai tai turi būti bėginis transportas. Fiziškai atskirtos autobusų juostos (be galimybės ten pakliūti automobiliu), kai kur gal išvis einančios ne palei automobilių gatves ir labai dideli (keturašiai, gal dar daugiau ašių turintys autobusai) galėtų būti tokia pat efektyvi tik pigesnė alternatyva.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė 99 Rodyti pranešimą
Kaina tikriausiai labai priklauso nuo konteksto. Jeigu pažiūrėti į naujausias atidarytas tramvajaus linijas Europoje tai galime imti Lundo pavyzdį:
Taigi, 1km tramvajaus linijos Lundui ir Švedijos vyriausybei atsiėjo ~16.5mln. eurų.
Nors reik pasakyt, kad tokia Pylimo g. tikrai labai gerai atrodytų:
- 2 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Manote, vairuotojai pamatė naujus autobusus ir nutarė nuo šiol važiuot į darbą tik VT, arba nutiesė dviračių takus ir mašiną paliko kieme, nes reikia būti ekologišku? Deja, tai gali būti tik labai maža dalis, realių paskatų tame mažai.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Bet nevengiat teigti, kad naujas atobusas paskatino žymią dalį vairuotojų persėsti į VT, nors neradote tam duomenų. Tai Jūsų išvada ar ne?
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, aš visgi manau, kad dabartinio stiliaus A juostų plėtimas ir tiesiog didesni autobusai gali būti tikrai nepakankama. A juostomos vis tiek vyksta posūkiai į dešinę, kas stabdo viešąjį transportą, dar visiškai neišnyko ir kamščių apvažinėjimas A juostomis.
Kitas dalykas, kad nebūtinai tai turi būti bėginis transportas. Fiziškai atskirtos autobusų juostos (be galimybės ten pakliūti automobiliu), kai kur gal išvis einančios ne palei automobilių gatves ir labai dideli (keturašiai, gal dar daugiau ašių turintys autobusai) galėtų būti tokia pat efektyvi tik pigesnė alternatyva.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNu va gerai būtų, kad ne manytum, o pagrįstum teiginius skaičiais. Susisiekimo paslaugų studija rodo, kad užteks į G išleisti triašius metrobusus su ~180 žmonių talpa.
Taip, kad manau, jei yra poreikis 180 vietų autobuse reikia įvertinti, kad reikia papildomos perteklinės vietos keleivių komfortui ir pirkti 250 vietų autobusus.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
M? Kur aš čia taip sakiau? Savivaldybė teigia, kad įvykdžius stambius transporto atnaujinimus padidėjo keleivių srautai.Man čia nieko "išsigalvoti" nereikia. Na bet ką čia... gi esu vienintelis šioje temoje (ok, be 99, bet jis lyg nesivelia į diskusiją), kuris pateikė nors kažkokius skaičius. Bet jo, kaltink mane
Šiuo metu vienas šioje temoje, tai matyt dėl to, kad Šiaurinės entuziastai dar nesubėgo, spjaudymamiesi ugnimi
Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.28, 16:56.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Bėda, kad ta 180 žmonių talpa yra su stovimomis vietomis. O viešasis transportas turėtų būti toks, kad išskyrus patį piko metą kiekvienas autobuse galėtų atsisėsti. O net piko metu ne visos stovimos vietos turėtų būti užimtos, kad nereiktų stovėti kaip šprotams skardinėje. Pats kiek važiuodavau viešuoju transportu (dažniausiai tekdavo greituoju į oro uostą) tai nauji autobusai yra geri, tik turi vienintelę bėdą, kad jie per maži ir tenka stovėti su visais susigrūdus, stumdytis išlipant etc.
Taip, kad manau, jei yra poreikis 180 vietų autobuse reikia įvertinti, kad reikia papildomos perteklinės vietos keleivių komfortui ir pirkti 250 vietų autobusus.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
Comment