Stokholmas stato greitkelius, kad susitvarkytų su tranzitiniais srautais, kas reiškia, kad ženkliai mažės automobilių centre. Įdomu tai, kad paskaičius kai kurias Vilniaus infra temas, matau atvirkštinius teiginius. Ne nereikia mums naujų gatvių, sulaipinsim visus į VT ir problemos dings. Gal ir taip, kas ten žino.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kiek tų keleivių minimaliai reikia tramvajui? Kokiam nors Olštyne (keturgubai mažesnis nei Vilnius) prirenka?
"Gerais laikais" Laisvės pr. 16-ti troleibusai, važiuodami 6-7 min.intervalu buvo perpildyti kaip silkių bačkos.
Parašė index Rodyti pranešimą
Tai, kad ten tie patys jau apdiskutuoti argumentai, kad tramvajus gerai, bet nereikia, nes: nėra srautų (no shit, Sherlock, nėra transporto nėra ir srautų) ir per brangu (o naujos gatvės ir viadukai tai ne).
Tiesiog tobuli internetiniai egzpertai
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nu tai pateik skaičius. Ar dabar tramvajų statysim tik dėl to, kad Olštynas jį irgi turi? Ta prasme bent kažkokį minimalų faktinį - skaitlinį pagrindimą galit pateikt?
Ai, tai neskaitei, bet vis tiek žinai. O savo duomenų pateikti negali. Bus panašiai kaip su Šiaurinės g. diskusijom - lozungai, oriniai teiginiai ir 0 argumentacijos faktais ir skaičiais.
Tiesiog tobuli internetiniai egzpertai
Radau, kad Olštyno tramvajaus linijos (iš esmės viena su 3-is atsišakojimais) 2016 m. pervėžė 9 tūkst. keleivių per dieną. Mūsų troleibusų linijos vidurkis virš 8 tūkst. kel. per dieną.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Keleiviai Vilniaus VT vertina 8 balais iš 10. Apie kokį pasišlykštėjimą jūs kalbat - nesuprantu. Na ok, seni troleibusai... gal?Paskutinis taisė John; 2020.12.28, 13:27.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąRealybė ta, kad Vilniuje automobilizacija didėja, VT yra katastrofiškai blogas (nepaisant naujų autobusų) ir tai savaime neišsispręs.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNe, taip tikrai nėra.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPakalnis šioje vietoje yra 100% teisus. Nauja rūšis turi atsirasti grindžiant duomenimis, o ne fantazijomis. Tramvajus turi būti statomas tada, kai su srautais nebesusitvarkys esama sistema - tada, kai reikės dar didesnės talpos transporto priemonių, kai reikės pervežt ne 3000, o 15000 keleivių.Miestai planuojami ne čia ir dabar, o 10-20m. į priekį.
Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPriklauso nuo atskaitos taško. Jei lyginsim su Subsaharinės Afrikos (neskaitant Etiopijos) ar gal kokios Moldovos sistemomis, tai gal ir nėra. Bet jei lygiuojamės bent jau į Lenkiją ar kažką panašaus, tai deja yra būtent taip.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kam tas neišpasakytas sarkazmas? Aš gi jūsų neįžeidinėju? Gal dar "į snukį" pasiūlysit?
Radau, kad Olštyno tramvajaus linijos (iš esmės viena su 3-is atsišakojimais) 2016 m. pervėžė 9 tūkst. keleivių per dieną. Mūsų troleibusų linijos vidurkis virš 8 tūkst. kel. per dieną.
Tramvajaus pajėgumai, jeigu tikėti basic paieška Vikipedijoje (https://en.wikipedia.org/wiki/Passen..._per_direction) yra apie 4 tūkst. keleivių per valandą su 15 važiavimų/val. (kas 4 minutes). Čia, kaip suprantu, vidutinės sudėties tramvajus - nes gi jame galima keisti vagonų skaičių. Nu tai tarkim leisi visiškai mažiuką tramvajų, tai dalink iš 3, na ir dar praretink dažnumą iki kokių 6 kartų (kas 10 min.) ir gal pasieksi dabartinį troleibusų pervežimo skaičių. Ar dėl to tikrai reikia investuoti 12 mln. Eur už km tramvajaus bėgių (jeigu tikėti senu 2007 metų straipsniu http://www.vilniausmetro.lt/tram_lankstinuko_mitai - pirmas pasitaikęs linkas google paieškoje)?
Parašė 99 Rodyti pranešimą
Kai nesusitvarkys tai jau bus vėlu.Miestai planuojami ne čia ir dabar, o 10-20m. į priekį.
Bet kokį jūs augimą numatot 10-20 metų į priekį? Iš studijos (https://beta.vilniustransport.lt/upl...taskaita.pdf):
Augimas numatomas 7 procentais iki 2030 metų. Pastebėtina, kad augimas buvo jau pastaruosius du metus (iki pandemijos). Tarkim iki 2040 metų augimas spartės ir sieks (15-20%). Ar tai tokio augimo jau nebegalės pavežti esama ir modernizuota sistema?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąIš kur toks įsitikinimas, kad būtent tramvajus vietoj autobuso paskatintų automobilistus persėsti į VT?Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.28, 15:25.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Augimas numatomas 7 procentais iki 2030 metų. Pastebėtina, kad augimas buvo jau pastaruosius du metus (iki pandemijos). Tarkim iki 2040 metų augimas spartės ir sieks (15-20%). Ar tai tokio augimo jau nebegalės pavežti esama ir modernizuota sistema?Paskutinis taisė John; 2020.12.28, 15:29.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąEsmė, kad reikia siekti ne kad viešasis transportas patenkintų esamą natūralų keleivių augimą, bet kad geresnis viešasis transportas paskatintų greitesnį keleivių skaičiaus augimą - t.y. žmonės vietoje automobilių rinktųsi viešąjį transportą.
Parašė John Rodyti pranešimą
Koks realus automobilių modal share šiemet ar pernai? Pagal šitą grafiką atrodo, jog dabar automobilių dalis jau turėtų smarkiai kristi. Įdomu, ar taip tikrai yra?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pritariu. Todėl reikia iš karto užsakyti SpaceX Starship raketų, kad transportuotų nuo Nemenčinės iki Pilaitės. Bent 20. Nes toks greitas viešasis transportas skatins keleivių augimą. Nepritari tam?
Jei turėsime tikslą, kad automopbilių/viešojo transporto naudojimo proporcija grįžtų bent į buvusią 1995-2000-aisiais su didėjančiu gyventojų skaičiumi, tas srautas bus smarkiai didesnis.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pritariu. Todėl reikia iš karto užsakyti SpaceX Starship raketų, kad transportuotų nuo Nemenčinės iki Pilaitės. Bent 20. Nes toks greitas viešasis transportas skatins keleivių augimą. Nepritari tam?
Dėl automobilių nežinau. Bet, kad VT naudotojų skaičius auga po paskutinio stambaus atnaujinimo - ne kartą skelbta. Tiesa, grafiką esu matęs tik kartą ir jo neberandu. Gal padėsi pasiaiškint?Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Nereikia perdėti. Bet tuo pačiu ir sakyti, kad nereikia gero viešojo transporto, nes su juo "niekas nevažiuoja" (o kodėl srautai nėra tokie dideli puikiai matyti iš aukščiau matomo grafiko).
Jei turėsime tikslą, kad automopbilių/viešojo transporto naudojimo proporcija grįžtų bent į buvusią 1995-2000-aisiais su didėjančiu gyventojų skaičiumi, tas srautas bus smarkiai didesnis.
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Manote, vairuotojai pamatė naujus autobusus ir nutarė nuo šiol važiuot į darbą tik VT, arba nutiesė dviračių takus ir mašiną paliko kieme, nes reikia būti ekologišku? Deja, tai gali būti tik labai maža dalis, realių paskatų tame mažai.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pritariu. Todėl reikia iš karto užsakyti SpaceX Starship raketų, kad transportuotų nuo Nemenčinės iki Pilaitės. Bent 20. Nes toks greitas viešasis transportas skatins keleivių augimą. Nepritari tam?
Dėl automobilių nežinau. Bet, kad VT naudotojų skaičius auga po paskutinio stambaus atnaujinimo - ne kartą skelbta. Tiesa, grafiką esu matęs tik kartą ir jo neberandu. Gal padėsi pasiaiškint?
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąEsmė, kad reikia siekti ne kad viešasis transportas patenkintų esamą natūralų keleivių augimą, bet kad geresnis viešasis transportas paskatintų greitesnį keleivių skaičiaus augimą - t.y. žmonės vietoje automobilių rinktųsi viešąjį transportą.Gal vienetai ir persės bet apie juos neverta diskutuoti. Visi tie girdimi komentarai iš automobilių vairuotojų jog nesirenka VT nes lėtas ar smirda yra BS ir jie dažniausiai paskutinį kartą važiavo autobusu prieš 15 metų.
Viešasis transportas tampa patraukliu kuomet automobilis tampa toks brangus jog nebeapsimoka juo naudotis (nereiškia neįperkamas, pakanka nuspręsti jog automobiliui išleidžiamus pinigus galima geriau skirti kažkam kitam arba investuoti) arba mažiau patogus / reikalaujantis daugiau knistis nei viešasis transportas. Vilniuje autobusai buvo labiausiai populiarūs tais laikais kai jie buvo be kondicionieriaus, smirdantys, dūminantys, neaptogūs ilipti ir t.t.
Todėl jei miestas nusprendžia merkti didelius pinigus į tramvajų ar net metro, tuomet turi būti ir politinės valios naikinti parkavimo vietas centre, bausti griežtai už kiekvieną parkavimo pažeidimą (geriausia nutempiant automobilį, jeigu nedidinamos baudos), siaurinti gatves įrengiant A juostas ir kontroliuoti naudojimąsi jomis, o kur A juostų nereikia - siaurinti gatves. Vienintelis dalykas ką mainais į tai galima pasiūlyti automobilių vairuotojams yra Parkn'n'ride aikštelės. Kol to nebus tol ir naujas blizgantis tramvajus perspektyviai atrodys tik ant popieriaus, nes VIlniuje kamščiai palyginus labai menki ir būna tik kelias valandas per parą kad ir kaip tą problemą bando išpūsti tiek viena tiek kita pusė (bent vienu klausimu sutariama)Paskutinis taisė themanual; 2020.12.28, 16:04.
- 4 patinka
Comment
Comment