Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaip, bet, kaip sakiau, šioje stotelėje 16 ilgai neužsilaiko. Tikrai ne pirmo būtinumo įvaža.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Net Katzas juk nesiūlo naikinti Maskvos magistralių, bet paversti jas žaliais pėsčiųjų, tramvajų bulvarais su pora eismo juostų į kiekvieną pusę automobiliams.
Be to, manau, Vilniaus urbanistai susipažinę su šiais tyrimais.
Aš jau rašiau, kokia yra VMS reali pozicija - ji nukreipta į populizmą, o žiniasklaidai ir visuomebei užsakomos brangios studijos, kur kalbama viena, bet po jų mąstoma kaip ir anksčiau. Kas pasikeitė, tai dabar tiesiog daugiau pinigų skiriama dviračių takams ir dar VT, bet tai nieko neišpręs, jei nebus tam visiškai jokio poreikio.Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.26, 21:44.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNesupratai esminio aspekto, kad toje stotelėje 2G nestoja, bet turi laukti dėl kokios 16T griūvenos. Aišku geriausia būtų įrengti papildomą juostą žalios vejos sąskaita centre ir dabartinę pirmą paversti A kartu įrengiant įvažą. Trūlikas ižvažiuotų be trukdžių ir pats nestabdytų 2G.Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.26, 21:56.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Visas video yra apie naujų kelių tiesimo beprasmiškumą, kai jais siekiama sumažinti kamščius,o tai pagrindinis jų tiesimo argumentas.
Taip, gatvių mažinimas, siaurimas atiduodant juostas VT, neišaukia kamščių, nes dalis vairuotojų ir jų keleivių pradeda keliaut VT ir dviračiais. Beje, net ir šitame video buvo parodyta, kad keliai demontuojami. Į mūsų vadinamą pertvarką tai nelabai panašu.
O jeigu Šiaurinė iš viso neturėtu asmeninio transporto judėjimo galimybės? Irgi būtų blogai?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tuomet mes tą patį suprantame skirtingai
O jeigu Šiaurinė iš viso neturėtu asmeninio transporto judėjimo galimybės? Irgi būtų blogai?
Su vieno žmogaus automobiliais tuo tarpu visi tie žmonės bus ne viename autobuse, o 30 atskirų automobilių, kas reiškia nuolatinį srautą, trukdymą kirsti gatvę, triukšmą ir taršą. Kuo daugiau žmonių vienu metu važiuoja vienu automobiliu (važiuoji kartu su žmona, o ne skirtingais automobiliais, gal dar kaimyną prigriebi), tuo mažesnis šitas skirtumas.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNelabai supratau, tai pasirodo ir traukinių bėgius jau teks ardyti?Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tuomet mes tą patį suprantame skirtingai
O jeigu Šiaurinė iš viso neturėtu asmeninio transporto judėjimo galimybės? Irgi būtų blogai?
Nelabai realu, nemaža dalis jo greičiausiai niekada nevengs.Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.27, 00:27.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąO jeigu Šiaurinė iš viso neturėtu asmeninio transporto judėjimo galimybės? Irgi būtų blogai?
Kam laukti dar 5 ar 55 metus, kol pradės tiesti Šiaurinę gatvę. Pasiūlyk tą idėją įgyvendinti kokioje nors Ukmergės gatvėje. Geriausia - prieš kokius nors rinkimus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Man šis klausimas panašus į klausimą apie pasirinkimą tarp sveikos ir nesveikos mitybos: tai ką norite, kad žmonės ir junk food'o visiškai atsisakytų?
Nelabai realu, nemaža dalis jo greičiausiai niekada nevengs.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPuikus talibaninio "darnaus" NEjudumo mąstymo pavyzdys. Kad tik ką nors uždraudus ar kitiems padarius kuo nepatogesnį gyvenimą.
Kam laukti dar 5 ar 55 metus, kol pradės tiesti Šiaurinę gatvę. Pasiūlyk tą idėją įgyvendinti kokioje nors Ukmergės gatvėje. Geriausia - prieš kokius nors rinkimus.
BTW, dar gerai pamenu kaip automobilių entuziastai aiškino kaip nereikia pėsčiųjų ir dviračių tilto (ypač kai jie tokie nesimpatiški ir tik painiojasi po ratais), o geriau viaduką per pedagoginio žiedą pastatytų.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Manau, visų pirma geras VT yra tuo atveju, kai jis kursuoja dažnai, važiuoja atskirta juosta, o keleiviams nereikia grūstis. Kelionės trukmė palyginus su automobiliu yra trumpesnė. Tai yra jis visas yra G, o ne tik atskiri maršrutai. Į tai ir turi būti daromos investicijos: į KT ir į VT ar kelių pertvarką, o ne į naujų kelių, kuriuo važiuos pagrinde automobiliai, na dar kažkoks retas pavargęs autobusas.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kokius takus? nėra ten ir dabar jokių sujungimų. purvyne pramintas takas nesiskaito.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąYra dar 19T bei 55. Kuris nors pasimaišo retkarčiais po kojomis 2G. Ir plius nėra A juostos visai. Manyčiau Laisvės pr. kaip ir koks Pilaitės pr., Kalvarijų, Antakalnio turėtų būti išskirtinio dėmesio A juostų požiūriu.
Sudėjus visus šitus sustojimus bei šokinėjimus per sunkiasvorio transporto stabdymo iki 0 km/h priemones (dar žinomos kaip iškilosios perėjos) gauname tai, apie ką rašo Arunasx - visi trukdo vieni kitiems, nes vieni vėluoja, kiti - ne.
Kas liečia įvažų naikinimą kaip padaryta Europos a., tai tą reikia padaryti ir iš kitos pusės bei visoje Taikos g. Stotelės pastarojoje didžiąją paros dalį būna taip užstatytos automobiliais, kad kartais net nėra vietos "įstumti šonu" autobusą, kad būtų lygiai su bordiūru. Panaikinti įvažas, o stotelių aikšteles išstumti taip, kad susigretintų su 1-a juosta.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai vat ir reikia rūpintus, kad VT kursuotu dažnai, važiuotų greitai ir būtų patogus. O ne bloginti visiems kitiems salygams kol jiems nieko kito neliks kaip tik naudotis VT.
Ir niekas nieko nesako apie bloginimą, tik galbūt apie nustojimą be galo gerinti ir investicijų nukreipimą kitur.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai vat ir reikia rūpintus, kad VT kursuotu dažnai, važiuotų greitai ir būtų patogus. O ne bloginti visiems kitiems salygams kol jiems nieko kito neliks kaip tik naudotis VT.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tos gatvės nutiesimas kaip tik tą vietovę galėtų paskatinti tapti tikru parku. Pėsčiųjų ar žalieji tiltai tam pasitarnautų.
Bėda, kad iki šiol beveik visi tokie pėstiesiems judėjimą palengvinantys sprendimai būna nurašomi kaip "per brangūs ir nereikalingi" ("nes vis tiek niekas pėsčiomis ten nevaikščios"), o vietoje to pasiūloma dar ką nors kur paplatinti ar viaduką pastatyti. Esmė, kad mieste įrengiant infrastruktūrą reikia interesų subalansavimo, o rūpintis vien važiuojančių automobiliais patogumu, kartais taip net bloginant galimybes keliauti kitais būdais.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Jūsų atveju, naujų gatvių statybos draudimas pralenktų visišką "nesveiko" maisto uždraudimą. Tai būtų prievolė visiems maitintis Komunos valgykloje.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 2 patinka
Comment
Comment