Parašė AudriusV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Pastaruoju metu daugėja pramonės, transporto ir t.t. objektų artimesniam ir tolimesniam užmiestyje. Gerą VT į tokias vietas užtikrint sudėtinga, dviračiu važiuos retas entuziastas. Ar miestas turėtų užtikrinti gerą susisiekimą automobiliu, propaguoti tokius objektus ir bandyti jų pritraukti daugiau. Ar labiau stengtis mažinti automobilizaciją ir kaip tik mažinti tokio verslo.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPastaruoju metu daugėja pramonės, transporto ir t.t. objektų artimesniam ir tolimesniam užmiestyje. Gerą VT į tokias vietas užtikrint sudėtinga, dviračiu važiuos retas entuziastas. Ar miestas turėtų užtikrinti gerą susisiekimą automobiliu, propaguoti tokius objektus ir bandyti jų pritraukti daugiau. Ar labiau stengtis mažinti automobilizaciją ir kaip tik mažinti tokio verslo.
Čia panašiai kaip argumentas "tai centre stato daug naujų ofisų, reikia iki jų kažkaip iki jų nuvažiuoti" aiškinant kaip reikia naujos gatvės iš Dvarčionių į Naująją Vilnią.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą"tai centre stato daug naujų ofisų, reikia iki jų kažkaip iki jų nuvažiuoti" aiškinant kaip reikia naujos gatvės iš Dvarčionių į Naująją Vilnią.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, tokie objektai daugiausia yra Paneriuose ir palei Vilnius-Panevėžys autostradą, tai nežinau kuo susisiekimą su šitais pramonės rajonais padės naujas greitkelis miesto centre.
Čia panašiai kaip argumentas "tai centre stato daug naujų ofisų, reikia iki jų kažkaip iki jų nuvažiuoti" aiškinant kaip reikia naujos gatvės iš Dvarčionių į Naująją Vilnią.
Centre (ne Fabuose, o tikram centre) yra paprastai išsprendžiama su parkavimo priežiūra, VT, atvažiuojantiems iš toliau - statyk-ir-važiuok ir t.t.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Reikia ne aklai pasitikėt vienu ar kitu šaltiniu ar tyrimu, o žiūrėt individualiai į kiekvieno miesto specifiką, esamą gatvių tinklą, poreikius, tikslus ir t.t. Analizių "pažiūrėjau video ir žinau" gal ačiū, bet nereikia.
Argumentas "pas mus kitaip , nereikia kažkokių mums jokių patarimų ir aiškinimų kaip yra kitur" man primena kalbas ir argumentus apie Rusijos nuosavą kelią, nes ten kitaip, nums geriau žinoti. Vienas toks rusų profesorius dideliame forume, net aiškino, kad saugūs keliai negali būti projektuojami kaip ten, vakaruose, nes gi ten kitaip, ten, žinote patys, pilna visokių gėjų ir kitka..
Jei žiūrėjote video, tai turėjote išgirst, jog tai ne vieno žmogaus ir net ne keletos žmonių nuomonė . Nelabai suprantu, kaip esant tiek mokslinės ir statistinės informacijos žmonės sugeba taip atkakliai viską aklai ignoruoti, užblokuoti sąmonę ne nuo kažkokių antivakserių, o nuo nė vieno dešimtmečio mokslo ir gyvenimo patikrintų tiesų. Ne ačiū, antivakserių man nereikia.
P. S. Admintratoriui: perneškite atsakymą kartu su klausymu į jums tinkančią temą.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąNematau prasmės su Jumis diskutuoti, nes tai tas pats kaip ginčytis su konditeriumi, apie skanumynų daromą žalą. Dirbate srityje, kuri jus maitina.
Argumentas "pas mus kitaip , nereikia kažkokių mums jokių patarimų ir aiškinimų kaip yra kitur" man primena kalbas ir argumentus apie Rusijos nuosavą kelią, nes ten kitaip, nums geriau žinoti. Vienas toks rusų profesorius dideliame forume, net aiškino, kad saugūs keliai negali būti projektuojami kaip ten, vakaruose, nes gi ten kitaip, ten, žinote patys, pilna visokių gėjų ir kitka..
Jei žiūrėjote video, tai turėjote išgirst, jog tai ne vieno žmogaus ir net ne keletos žmonių nuomonė . Nelabai suprantu, kaip esant tiek mokslinės ir statistinės informacijos žmonės sugeba taip atkakliai viską aklai ignoruoti, užblokuoti sąmonę ne nuo kažkokių antivakserių, o nuo nė vieno dešimtmečio mokslo ir gyvenimo patikrintų tiesų. Ne ačiū, antivakserių man nereikia.
P. S. Admintratoriui: perneškite atsakymą kartu su klausymu į jums tinkančią temą.
Ir jo, stipriausias bet kokios diskusijos argumentas visada yra ad hominem. Nu nes kaip be jo. Tai visgi kam čia sąmonė užtemusi?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Keista, kai kitus kaltini "sąmonės blokavimais", kai pats negebi įsiklausyt į kitų sakomus argumentus.
Ir jo, stipriausias bet kokios diskusijos argumentas visada yra ad hominem. Nu nes kaip be jo. Tai visgi kam čia sąmonė užtemusi?
Moksliškai ir praktikos patvirtina, jog tai visa laikina ir visi kamščiai grįžta per ilgesnį ar trumpesnį laiką, ir teisingas kelias - dviračių ir VT susiekimo vystymas.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nu va. Įsikirtai, kad Šiaurinė g. bus tas pats, kas Vakarinis aplinkkelis ir eini per postus pasakodamas kaip kiti yra "uždaros sąmonės". Nu come on. Visa diskusija sukasi ratu. Jeigu tik prieinama prie kokio nors rimtesnio bandymo analizuot, tai arba komentarai praignoruojami arba grįžtama į pradžių pradžią su "6 juostų greitkelis".Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Nežinau, ką galėčiau pridurti prie senai įrodyto teiginio, kad 2*2 bus 4. Kokia čia papildoma analizė reikalinga? Dėl susiekimo automobiliais gerinimo, daugėja automobilių keliuose, be to prastėja ir susiekimas kitomis transporto priemonėmis. Kokios dar reikia šiame gyvenimo įrodytame fakte analizės?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Nežinau, ką galėčiau pridurti prie senai įrodyto teiginio, kad 2*2 bus 4. Kokia čia papildoma analizė reikalinga? Dėl susiekimo automobiliais gerinimo, daugėja automobilių keliuose, be to prastėja ir susiekimas kitomis transporto priemonėmis. Kokios dar reikia šiame gyvenimo įrodytame fakte analizės?
Jūsų pateiktas video juk ne apie gatvės nestatymą ar naikinimą. Tiesiog pertvarka, kokia ir pas mus vyksta.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Totali nesąmonė. Šiaurinė gatvė nebus panaši nei į VA, nei į GVPaskutinis taisė AudriusV; 2020.12.26, 18:39.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium
Mažų mažiausiai gerokai detalesnės analizės, negu "o, ta gatvė turi 4 eismo juostas, todėl jos statyt nereik". Tokio lygio "analizės" yra penktoko lygio, nėra net apie ką diskutuoti. Ir čia absoliučiai nieko bendro nėra nei su darniu judumu, nei su automobilizacijos didinimu/mažinimu, nei su VT skatinimu nei dar su kuo. Užsikirtai and vieno teiginio ir kartoji jį jau keli puslapiai šioje temoje.Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.26, 18:15.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
O gatvių skaičiaus mažinimas, ar blokavimas mažins automobilizavžciją ir gerins susisiekimą VT ir dviračiais/pėsčiomis.
Jūsų pateiktas video juk ne apie gatvės nestatymą ar naikinimą. Tiesiog pertvarka, kokia ir pas mus vyksta.
Taip, gatvių mažinimas, siaurimas atiduodant juostas VT, neišaukia kamščių, nes dalis vairuotojų ir jų keleivių pradeda keliaut VT ir dviračiais. Beje, net ir šitame video buvo parodyta, kad keliai demontuojami. Į mūsų vadinamą pertvarką tai nelabai panašu.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJei ne pandemija, tai didelėje šioje miesto dalyje būdavo vos ne visą dieną lokalūs kamštukai visose sąnkryžose. Ir neimk tik vienos frazės dėl Lazdynų, tai tik gairė, mokykis toliau ir žvelk plačiau kiek atkimštų variantų!
Judi teisinga kryptimi! Gal ir nesi beviltiškas acto garintojas..
Ir net naujos gatvės nėra labai blogai, tik jos neturi sudaryti per didelio komforto važiuojant automobiliu. Jei ta pati šiaurinė gatvė būtų ne 6, o 4 juostų pločio, o autobusų juostų vietoje būtų BRT viskas būtų gal ir gerai. Ir automobliu esant reikalui būtų galima ja pasinaudoti, bet ji nesukurtų pernelyg didelio komforto pojūčio važiuojant automobiliu (kam čia to autobuso laukt, jei galiu tiesiog automobiliu kur noriu nulėkt). Dabartinis variantas tik didintų automobilizmą, mažintų besinaudojančių viešuoju transportu, o ilgainiui kamščius tik vėl padidintų.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Tau priklauso nuo to, kuo labiau pasitikite: daugeliu tyrimų, mokslinių įrodymų, kitų miestų praktika, ar paprastais, intuityviais ir populistiniais sprendimais.
Be to, manau, Vilniaus urbanistai susipažinę su šiais tyrimais.
- 1 patinka
Comment
-
Siūlau nukreipti energiją į patogesnio VVT sukūrimą, o ne kuo blogesnių sąlygų ne VVT sudarymui. Aš kovoju su VMSA ir Susisiekimo paslaugos debilais jau kelis metus dėl to, kad Laisvės pr. stoties kryptimi nėra ne tik A juostos, bet net įvažos Šaulių stotelėje kur 2G nestoja, bet stoja 16T, 19T, 55. Viena dūra iš Susisiekimo paslaugų aiškino, kad trūlikas stotelėje stovi tik 20 sec, kita tokia pati, kad toje atkarpoje važiuoja tik 42 sec, bet kai sudedi krūvon tai ir gaunasi, kad 2G stovi "šiaip sau" tik >1 minutės. Ir tai tik vienos stotelės ribose.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSiūlau nukreipti energiją į patogesnio VVT sukūrimą, o ne kuo blogesnių sąlygų ne VVT sudarymui. Aš kovoju su VMSA ir Susisiekimo paslaugos debilais jau kelis metus dėl to, kad Laisvės pr. stoties kryptimi nėra ne tik A juostos, bet net įvažos Šaulių stotelėje kur 2G nestoja, bet stoja 16T, 19T, 55. Viena dūra iš Susisiekimo paslaugų aiškino, kad trūlikas stotelėje stovi tik 20 sec, kita tokia pati, kad toje atkarpoje važiuoja tik 42 sec, bet kai sudedi krūvon tai ir gaunasi, kad 2G stovi "šiaip sau" tik >1 minutės. Ir tai tik vienos stotelės ribose.
Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.26, 21:23.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąDėl įvažų yra toks parodoksalus ir man sprendimas, kuris buvo pritaikytas ir Maskvoje po dano Jan Ghelo paruoštos pagal užsakymą studijos ir jos rekomendacijų. Buvo rekomenduota jas panaikinti ir jas panaikino (!) , praplatinus šaligatvį medinėmis pakylomis, nežiūrint į tai, kad automobiliams tekdavo laukti, kol stotelėse įlips ar išlips keleiviai. To dėka VT galėdavo, uždarius duris, iškart toliau be trukdžių judėti.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
Comment