Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pritempinėji ir tiek žinių.
Ai, beje, kalbant apie "pritempinėjimą". Čia toks juokingesnis iš tavęs pačio
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
[...]
Taip atrodyti turėtų ne tik Šiaurinė gatvė, bet ir Konstitucijos pr.:
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPanašiai ir atrodys Šiaurinės g. pirma dalis. Plotis bus panašus (daugiau juostų, bet minus tramvajus bėgius). Klausimas kada ir kaip apsistatys ji iš šonų.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, ką žinau. Jeigu nematai panašumų ir skirtumų, tai ką aš daugiau galiu pasakyt? Visa diskusija yra juokinga ir kiek gąsdinanti tuo pačiu
Aš suprantu, kad turi apriori nuostatą ginti šitą projektą bet kokia kaina ir ignoruoamas absoliučiai bet kokius argumentus, nu bet come on? Negi tau pačiam neatrodo juokinga daryti tokius absurdiškus palyginimus?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO, žiūrėkit, po 5 puslapių blevyzgų ir kaltinimų pagaliau sugalvojot išsiaiškint koks gi bus tas juostų plotis. Jau neblogai, progresas kažkoks
Na, ką žinau. Jeigu nematai panašumų ir skirtumų, tai ką aš daugiau galiu pasakyt? Visa diskusija yra juokinga ir kiek gąsdinanti tuo pačiuPritempinėji ir tiek žinių.Ir iš ko kyla toks supratimas?Tai čia užsiimat pritempinėjimais ir tiek. Ir dar diskutuodami apie tai, ko nėra.
- 1 patinka
Comment
-
Oi, tai tikrai ne mano problema, kad jūs selektyviai skaitot visus pranešimus ir jums nepatinkančią informaciją praignoruojat.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPapildau dėl pločių.
Minėtoje foto yra, kaip suprantu, Barcode teritorijos Osle pagrindinė gatvė. Tarp pastatų plotis joje yra ~44 metrai (jeigu tikėti https://map.meurisse.org/ tinklalapiu).
Šiaurinėje gatvėje atstumai tarp raudonųjų linijų bus 34-60 metrų (info iš PP).
Ir dar kartą. De facto ta gatvė Osle yra 6 eismo juostų (2 "juostos" yra tramvajui, 4 - automobiliams). Bet aš suprantu, kad tramvajaus bėgiai žolėje yra ne tas pats, kas asfaltuota A juosta pas mus.
- 3 patinka
Comment
-
Na tai ir yra esminiai skirtumai. Ten tramvajaus bėgiai fiziškai atskirti nuo gatvės, pas mus Šiaurinėje gatvėje autobusų juostos ne. Ten vieno lygio pėsčiųjų perėjos, Šiaurinėje gatvėje jos išvis neparodytos. O ir juostos ten gerokai siauresnės. Ir visi šitie skirtumai šitas gatves paverčia ne "panašias su nežymiais skirtumais", o iš esmės skirtingomis.Post in English - fight censorship!
- 5 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąNa tai ir yra esminiai skirtumai. Ten tramvajaus bėgiai fiziškai atskirti nuo gatvės, pas mus Šiaurinėje gatvėje autobusų juostos ne. Ten vieno lygio pėsčiųjų perėjos, Šiaurinėje gatvėje jos išvis neparodytos. O ir juostos ten gerokai siauresnės. Ir visi šitie skirtumai šitas gatves paverčia ne "panašias su nežymiais skirtumais", o iš esmės skirtingomis.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Gyvenu gana netoli vietos, kur planuojama Šiaurinė, nematau šiuo metu jokios problemos ar didėlio lanksto, jei kur nors vykstama. Labai įdomiai atrodytų miestas, jei jame būtų visomis kryptimis minimizuotas kelias vykstant automobiliu, kas iš jo beliktų?
Kelio statybos, žemės, kur bus tiesiamas kelias, būsimos priežiūros ir remonto kaina - neracionaliai aukšta, jei kalbama apie kažkokius kelio patrumpinimus.
Comment
-
O va toks gatvių tinklas ir yra geriausias, nes jis yra tiek tankus, dėl to eismas lengvai gatvių neužkemša, tiek draugiškas pėstiesiems ir dviratininkams, nes gatvės neplačios, greičiai nedideli. Pas mus panašiai yra kairiajame Neries krante, kur nepaisant siaurų gatvių kamščių nelabai būna.
Bėda, kad tiesiant šiaurinę gatvę ne būtų taisomas "Lazdynų" modelis (ką būtų galima padaryti vietines Justiniškių, Pašilaičių, Karoliniškių gatves įjungiant į aplinkelį, o nutiesiamas dar vienas platus vienišas greitkelis.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai yra miestai, kur gatviu tinklas kas du-trys-keturi pastatai. Tuo tarpu Vilniuje pvz. Lazdynai su 40 000 gyventojų ir trimis gatvėmis.
...
Comment
-
Papildant Riedis. Šiaurinė g., būdama arterinė, nukraus didelius srautus nuo visokių D kategorijos gatvelių, kurios kerta gyvenamuosius rajonus ir kuriose iš principo turėtų būti gyvenamoji zona. Tai reikš, kad pagaliau bus galima jas pertvarkyti pagal naujausius standartus ir ramaus eismo zonas ten, kur realiai žmonės gyvena.
Ir, priešingai nei sako index, ji kaip tik tankins gatvių tinklą sudarydama papildomas jungtis. Pavyzdžiui, iš Žemynos g. bus galima patekti tiesiai į Šiaurinę g. - tai reiškia ir judėjimą pėstiesiems bei dviratininkams.
Net ir Barselona turi miestą kertančias arterines gatves su 6 eismo juostomis ir dar fakin dubliuojančiomis gatvėmis. Raudonai pažymėjau gatvėje esančias juostas. Viso - 8 juostos. Atstumai tarp pastatų ~50 metrų (Šiaurinėje, kaip sakiau anksčiau, svyruos nuo 34 iki 60m).
P.S. Tas "tankus ir draugiškas Barselonos gatvių tinklas" yra 3-4 eismo juostų gatvės.
https://www.google.com/maps/@41.3985...7i16384!8i8192
- 2 patinka
Comment
-
Tokiems kaip Index geriau būtų viena 1x1 gatvė vien su A juostomis ir šalia po 6 m pločio dviračių takais. O automobiliai tegul teleportuojasi. Beviltiška jam ką nors įrodinėti, jis savo mantras kartoja nenorėdamas pažvelgti į žemėlapius ir išgirsti Riedis, Creatium bei kitų argumentus. Kliedi apie M.Lietuvio kaip apie alternatyvą, bet tai visai kas kita.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Kame iš esmės ir yra mūsų dešiniojo kranto planavimo problema, kad yra arterinės gatvės, kurių neįmanoma normaliai kirsti pėsčiomis ar dviračiu, bet kitos gatvės tuo tarpu eina visokiomis keistomis kilpomis ir akligatviais, dėl ko jomis niekur nenuvažiuosi. Jei visos gatvės būtų sujungtos normaliai, be kilpų ir akligatvių eismas pasiskirstytų ir tų arterinių gatvių Vilniaus dydžio miestui gal ir visai nereiktų (Barselona yra kelis kartus didesnė). Ir galėtume visur turėti normalias 3-4 juostų gatves, kas yra ok ir daug geriau nei 6-8 juostų gatvės.
Creatium: neįpratau prie redagavimo funkcijų dar, kartais pradedu redaguot kitų postus bandydamas juos pacituot. Sorry.Paskutinis taisė Creatium; 2020.12.23, 22:26.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
"Normalios" 3-4 eismo juostų gatvės visai nėra panašu į ramaus eismo ir gyvenamąsias gatves. Ta prasme aš sutinku, kad norėtųsi miestą turėti tankų kaip New York ar Barseloną ir su dideliu gatvių tinklu. Nu bet neturim. Žirmūnų trikampis, pvz., niekada nebus toks. Šnipiškės gali, nes naujai kuriamas rajonas. Lazdynai nebe. Pilaitė yra kažkas arti to, ypač naujoji jos dalis. Bet ji toli nuo tikrojo miesto.
Tame ir esmė, kad Vilniaus situacija - labai ypatinga. Nori tankaus gatvių tinklo Vilniuje? Reikia didinti užstatymą - pirmiausia - kad būtų iš kur ir kur eit pėsčiomis, o tai reikš tų pačių žalių zonų perkirtimus ir pan.
Žodžiu reik dirbt su tuo, ką turim, o ne aklai permetinėt sprendimus iš random miestų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą"Normalios" 3-4 eismo juostų gatvės visai nėra panašu į ramaus eismo ir gyvenamąsias gatves. Ta prasme aš sutinku, kad norėtųsi miestą turėti tankų kaip New York ar Barseloną ir su dideliu gatvių tinklu. Nu bet neturim. Žirmūnų trikampis, pvz., niekada nebus toks. Šnipiškės gali, nes naujai kuriamas rajonas. Lazdynai nebe. Pilaitė yra kažkas arti to, ypač naujoji jos dalis. Bet ji toli nuo tikrojo miesto.
Tame ir esmė, kad Vilniaus situacija - labai ypatinga. Nori tankaus gatvių tinklo Vilniuje? Reikia didinti užstatymą - pirmiausia - kad būtų iš kur ir kur eit pėsčiomis, o tai reikš tų pačių žalių zonų perkirtimus ir pan.
Žodžiu reik dirbt su tuo, ką turim, o ne aklai permetinėt sprendimus iš random miestų.
Ir tą būtų galima taisyti ne tiesiant naujus greitkelius t.y. tęsiant ydingą sovietmečio praktiką (ir pagal to sovietmečio planus, beje), o pirma sujungti esamą tinklą, kad tranzitas vyktų ne viena didele gatve, o daug mažų (t.y. ir per tuos pačius gyvenamuosius rajonus). Vien greit užmetus akį į žemėlapį didelė dalis miegamųjų rajonų gatvių yra akligatviai. Gatvės neįsijungia į Vakarinį aplinkelį, Ukmergės gatvę, o baigiasi akligatviais pievose, atsiremia į kokius metalinius garažus etc.
O toks pertvarkymas ir kainuotų daug mažiau, ir tinkamai visas gatves sujungus, eismą palei namus padidintų visur, bet nežymiai, nes jis pasiskirstytų per daugybę mažų gatvių. Tuo pačiu eismas būtų draugiškesnis pėstiesiems, nes greičiai būtų daug mažesni.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Geriausias WTF (dabar specialiai žiūrinėju žemėlapį atidžiai) yra Girulių gatvė Perkūnkiemyje. Gatvė atsiremia į pramintą takelį pievoje, jis veda iki automobilių viaduką per aplinkelį (be jokių įsijungimų į patį aplinkelį), kuris veda į pievą kitoje pusėje. Ir tokių nesąmonių pilnas miestas, bet vietoje jų sutvarkymo labiau aišku reikia naujo didžiulio greitkelio vidury mesto.
Ir Šiaurinė irgi būtų ok, jei ji būtų viena iš daugelio tokių "normalių gatvių", o ne arterinis greitkelis, ypač jei po Ozu dar sukištum į uždengtą griovį.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąTai, kad jei oficialiai ji turėtų būti C kategorijos (t.y. ne viena pagrindinių, neskirta tranzitiniam eismui) tai planuojamas vis tiek miesto greitkelis, platesnis už Laisvės prospektą ir nuo Ukmergės gatvės besiskiriantis tuo, kad gal šalia bus šaligatviai. Kažkas nesueina.
O šiaip, jei gatvių planavimo principai draudžia jungti gatves į vientisą tinklą tai gal juose apskritai problema. Nenustebčiau jei esminiai dalykai ten bus išlikę iš sovietmečio kai žmonės plačia gatve turėjo būti atvežami į savo miegamąjį rajoną, o ten jau niekieno netrukdomi ramiai miegoti.
Dėl planavimo jau nežinau. Man atrodo logiška, kad gatvių tinklas yra suskaidytas į kategorijas. Tokį gatvių tinklą turi ir tarkim Olandija ar krūva kitų Europos šalių. Yra arterinės gatvės, tada jungiamosios, tada privežamosios ir tada visai kiemai. Barselona tikrai neatrodo kaip geras pavyzdys. Ji atrodo gerai, bet tai tėra tik dėl tankaus išplanavimo. Net ir pas juos ieškoma sprendimų ir imamasi priemonių, kad gatves labiau išskirt pagal kategorijas į skirtas tranzitui, surinkimui ir vietiniams:
https://bicycledutch.wordpress.com/2...k-of-poblenou/
- 1 patinka
Comment
Comment