Parašė index
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Pas mus su tomis arterinėmis gatvėmis didžiausia bėda yra, kad jų neįmanoma kirst t.y. jos padarytos kaip pilnaverčiai greitkeliai, tik automobiliams. Kirsti jų pėsčiomis, dviračiu, neįmanoma. Vien iš Šnipiškių einant į Akropolį nuolat egzistuoja galimybė tiesiog žūti nutrenktam, nes tose gatvėse pagal sugalvotas kategorijas net negalima perėjų įrengti.
Ir žiūrint į Barselonos pavyzdį tai net ir padidinus eismą/nukreipus jį į tas labiau pagrindines gatves tikrai nebus taip, kad jose bus net panaikintos perėjos ir pėstysis liks izoliuotas to superkvartalo viduje.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimąNe išeitis yra viešasis transportas, kuris nuo Jovaro iki pvz Biržiškos gimnazijos yra tragedija, nes reikia minimum 2 persėdimų jei nenori laukti retai ir vėlgi vingiais į Justiniškes vežančio 75 (kad paskui dar persėstum vistiek į 5G ar 43 nes autobusu ir važiuoji tam, kad neiti pėsčiomis). Ši apie 2km kelionė piko metu trukdavo iki 40min, per tiek laiko galima ir pėsčiomis nueiti. Apskritai iš Fabijoniškių sunku važiuoti į Antakalnį, Justiniškes, į Pilaitę, o srautas tikrai egzistuoja ir tai nepavieniai žmonės. Neturėkit iliuzijų, kad visi sės ant dviračių, važinės po Šeškinės miškelį ir naudosis VT, ar kad visiems staiga nustos reikėti kažkur nusigauti. Automobilių tik daugės, reikalų miegamuosiuose rajonuose žmonėms vis daugės dėl kuriamų naujų ofisiukų ar paslaugų ir tokios gatvės kaip Šiaurinė kaip tik yra pagalbos ranka žmonėmsPaskutinis taisė AudriusV; 2020.12.24, 00:52.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Laisvės pr. irgi C kategorijos. Šaligatviai bus ne gal, o tikrai ir dar dviračių takai. Beje, 3,5 metrų pločio. Skiriamoji juosta 2,5 metrų pločio centre. Želdynai tarp gatvės ir šaligatvių bei tarp šaligatvių ir dviračių takų. Jau čia faktas, tech. projekte taip yra. Na tai gal venkime tų "gal bus šaligatviai".
Dėl planavimo jau nežinau. Man atrodo logiška, kad gatvių tinklas yra suskaidytas į kategorijas. Tokį gatvių tinklą turi ir tarkim Olandija ar krūva kitų Europos šalių. Yra arterinės gatvės, tada jungiamosios, tada privežamosios ir tada visai kiemai. Barselona tikrai neatrodo kaip geras pavyzdys. Ji atrodo gerai, bet tai tėra tik dėl tankaus išplanavimo. Net ir pas juos ieškoma sprendimų ir imamasi priemonių, kad gatves labiau išskirt pagal kategorijas į skirtas tranzitui, surinkimui ir vietiniams:
https://bicycledutch.wordpress.com/2...k-of-poblenou/
Yra dar geresnių variantų: kai miestas padalinamas zonomis ir patekti į kitą miesto dalį gali tik apvažiuojant visą miestą, o ne kertant jį. Kaip čia yra, automobilistus neskriaudžia?Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Ir kaip tai paaiškintume? Juk atstumus tenka važiuot didesnius dėl uždaromų gatvių, nuvykti darosi nepatogu, gatvių tinklas kaip ir mažinamas. Superblokuose judėjimas tik nuosavo transporto ir dar apribotas laikas tiekėjų transportui.
Yra dar geresnių variantų: kai miestas padalinamas zonomis ir patekti į kitą miesto dalį gali tik apvažiuojant visą miestą, o ne kertant jį. Kaip čia yra, automobilistus neskriaudžia?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vilniaus sovietiniai rajonai šiuo metu ir yra va tokia superblokai, tik dar nesujungti tarpusavyje. Šiaurinė juos ir sujungtų. Šiaurinė priartintų Vilnių prie to pačio tikslo kur juda Barselona. Kvartalai su ramiu gyvenimu viduryje ir visomis kraštinėmis sujungti su kitais tokiais pat kvartalais.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Lazdynuose vidinės gatvelės kai kur gana rimtos. Pats gyvenau prie 600 m ilgio. Kitose miesto vietose tokios turi pilnavertės gatvęs statusą. O čia net pagrindinėje Architektų g. dvi juostos yra iš esmės parkingas.
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąVilniuje piko metu visas judėjimas vykstą į centrinę į miesto dalį, bet nieks nesiruošia įvesti apribojimų
Tai yra realybė, pvz. tiek mano, tiek žmonos darbovietėje.
Priedo, nuo vieno miesto krašto iki kito beveik 40 km.
Per kur važiuoja iš Riešės į A.Panerius? Aišku, kad Geležinio Vilko g.
Paskutinis taisė Sula; 2020.12.24, 10:41.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNereikia pulti į pesimizmo liūną. Nėra Vilniuje taip blogai, bet ir nėra gerai dėl iki šiol daromų planavimo klaidų. Šiuolaikinės gatvės yra ne tik asmeniniams automobiliams, bet ir VT, dviratininkams, pėstiesiems. Voliuntaristiškai spausti gyventojus nėra išeitis. Čia ne Š.Korėja.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNereikia pulti į pesimizmo liūną. Nėra Vilniuje taip blogai, bet ir nėra gerai dėl iki šiol daromų planavimo klaidų. Šiuolaikinės gatvės yra ne tik asmeniniams automobiliams, bet ir VT, dviratininkams, pėstiesiems. Voliuntaristiškai spausti gyventojus nėra išeitis. Čia ne Š.Korėja.Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.24, 13:59.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąLazdynuose vidinės gatvelės kai kur gana rimtos. Pats gyvenau prie 600 m ilgio. Kitose miesto vietose tokios turi pilnavertės gatvęs statusą. O čia net pagrindinėje Architektų g. dvi juostos yra iš esmės parkingas.
Vilniuje judėjimas vyksta ne tiek į centrą kiek per centrą, nes nėra tokių gatvių kaip Šiaurinė.
Tai yra realybė, pvz. tiek mano, tiek žmonos darbovietėje.
Priedo, nuo vieno miesto krašto iki kito beveik 40 km.
Per kur važiuoja iš Riešės į A.Panerius? Aišku, kad Geležinio Vilko g.Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.24, 19:30.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Tavo grafike pažymėtas tik iki 50% darbo vietų arealas.
75% atrodo "čiut" plačiau, nekalbant apie likusius 25%. Be to Žirmūnus sunkiai pavadinčiau centru.
AudriusV
Papildau (nes tema ne apie tai): Nuoroda į Darnaus judumo planą , berods jame ir tavo grafikas yra
Paskutinis taisė Riedis; 2020.12.25, 12:30.
Comment
-
Tiems, kas supranta rusu kalbą, naujas Katco video apie kelių tiesimą, kamščius, klaidas praeityje ir dabartį.
https://youtu.be/DVycwO-n6xAPaskutinis taisė AudriusV; 2020.12.25, 11:08.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąPaskutinis taisė AudriusV; 2020.12.25, 11:33.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKažkaip kyla abejonių dėl tos lentelės paskutinių duomenų. Mano nuomone, atvirkščiai, pastaraisiais metais automobilizacijos tempai žymiai sulėtėjo.
Aš ir pats po gero dešimtmečio pradėjau kartais naudotis VVT .
Ir vaikai praktiškai nevažiuoja automobiliu darbo dienom..
Dar viena įdomi informacijaЧеловека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Skaitantiems rusų kalba. Kaip Rusijos mieste ryżosi atlikti kelių rekonstrukciją, kurią buvo galima tik pamatyti pažangiuose Vakarų miestuose https://gre4ark.livejournal.com/759129.htmlЧеловека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAr pagal šį video galima daryti išvadą, kad Šiaurinė g. nereikalinga?Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.26, 20:06.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
Comment