Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pradėjo visur kitur, pradės ir Kaune. Aišku ne viskas atsitinka iškart. Žmonių ir valdžios branda vyksta palaipsniui.
    Bijau, kad man jau nesulaukt. Būtų miestas augantis būtų realu ir natūraliai vyktų tokie procesai, nes tiesiog būtų patogiau, kai jis yra stagnuojantis ir dirbtinai bandai padaryti, kad žmonėm būtų blogiau - nepavyks. Arba ras workaroundą (ofisai slabotkėj) arba valdžią pakeis ta, kuri vykdys to ko nori dauguma žmonių - daugiau parkingo ir plačių gatvių.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      ? Taigi gyrei kaip pagerėjo sąlygos po KT rekonstrukcijos. Nors eismo juostų privačiam transportui nepadaugėjo... Kaip buvo 4 juostos į abi puses, taip ir liko.

      Gerai, žaisiu pagal p. Romo (ne)logikos taisykles...

      NMC plėtra įvyko, NES buvo rekonstruotas Konstitucijos pr.

      Konstitucijos pr. sąlygos:

      1. automobiliams:
      • teigiama: nieko
      • neigiama: padidėjo šviesoforų
      2. viešąjam:
      • teigiama: atsirado A juostos, išvengiama kamščių
      • neigiama: nieko
      Na, automobilistų požiūriu visgi papildoma VT juosta yra gerai, jei ji atsiranda praplatinus kelius, bet ne atiduodant esamą juostą . Jeigu visgi taip atsitinka, reikia iš daugumos jų tikėtis didžiulio pasipiktinimo.

      ​​​​​​
      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

        galima intensyvumo palyginimo source?
        Eurostato duomenys, 2020 m., bet už 2017 metus. Lietuva totali pirmūnė pagal keliones nuosavais automobiliais visų kelionių statistikoje visoje ES.

        https://ec.europa.eu/eurostat/statis...cache/1132.pdf

        Comment


          Lvovo gatvėje keliose vietose, pėsčiųjų perėjose daro saugumo saleles, gatvė siaurinama viena juosta:



          Kiek toliau, prie Quadrum:



          Comment


            Siaurina? O kai užstatys jos šiaurinę dalį dangoraižiais, vėl išplatins? Kažkokie be ryšio sprendimai. Jau iš Kernavės gatvės darys parodiją kai vietoj bendramiestinės magistralės iki Ozo PC padarys kažkokią paspirtukų-dviratukų gatvytę, dabar čia dar pasiaurins. Toks jausmas, ateityje, panaikinus troleibusus ir paleidus dujinius hybrydus, visi staiga atsisakys mašinyčių ir ims iš visokių Perkūnkiemių ir Balsių vaikščioti kojytėmis, vaikus iš Sudervės veš dviratukais į mokyklas, paskui patys mins į centrą, o iš Čekoniškių atskries darban į NMC paspirtuku!

            Comment


              Tsi tam ir stato daugiabučius Šnipiškėse, kad kokiuose Avižieniuose gyventi nereiktų.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Parašė index Rodyti pranešimą
                Tsi tam ir stato daugiabučius Šnipiškėse, kad kokiuose Avižieniuose gyventi nereiktų.
                Tikrai taip, miestui iš esmės labai gerai, kad ekonominis būstas kaip perkūnkiemis statosi nebe Ukmergės plente, o šnipišėse šalia centro, bet pačio fakto, kad architektūra dažnai šūdinesnė už periferijos projektus nereiktų neigti, su aplinka ir infrastruktūra dar prastesnė situacija.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Tikrai taip, miestui iš esmės labai gerai, kad ekonominis būstas kaip perkūnkiemis statosi nebe Ukmergės plente, o šnipišėse šalia centro, bet pačio fakto, kad architektūra dažnai šūdinesnė už periferijos projektus nereiktų neigti, su aplinka ir infrastruktūra dar prastesnė situacija.
                  O geresnė infrastruktūra būtų viduryje Šnipiškių nutiesus dar vieną 6 juostų greitkelį?
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                    Siaurina?
                    Platina. Galimybes saugiau vaikščioti.

                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Platina. Galimybes saugiau vaikščioti.
                      Abejotina, ar išmintinga salelę daryti, kurios ten reikia, būtent tuo būdu – atimant vieną juostą ir siaurinant kelią. Vilniuje yra kelios gatvės, kurias BŪTINA siaurinti – Maironio, Polocko, Naugarduko g. įkalnė iki 7 m., Krivių iki 3,5 m. ir kt., bet siaurinti Lvovo g., kur iš abiejų pusių numatyti dangoraižiai, o ta gatvė turėtų būti pagrindinė, dubliuojanti prospektą, yra tikra kvailystė... Čia lygai tokia pati durnystė kaip Sugiharos g. pėsčiųjų viadukas vietoj pėsčiųjų ir transporto viaduko. Vietoje adekvataus dubliuojančių gatvių TINKLO sukuriama po VIENĄ magistralę (Laisvės pr., Konstitucijos pr.) ir arba 1 juostos šunkelis, arba išvis nieko, be jokios alternatyvos, nukrovimo, atseit visi taps dvyratūkais-paspyrtūkais.

                      Comment


                        Judama gera linkme:

                        https://vilnius.lt/lt/2020/11/19/kok...iesto-pletrai/

                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	581
Size:	372,4 kB
ID:	1843924

                        Ištrauka:

                        ,,Daugiafunkciškumas: gatvės ir viešosios erdvės formuojamos pritaikant jas įvairiems interesams, paslaugų koncentracijai, jose kuriamos šiuolaikiškos judumo sąlygos.
                        Gatvių erdvių plotis turi būti pakankamas įrengti automobilių stovėjimo vietas, pėsčiųjų ir dviračių takus, gatvės želdinius (alėjas). Atkreiptinas dėmesys, kad gatvių želdinius sudaro ne tik medžių grupės ar alėjos ir krūmai, bet ir žolynai bei vijokliai, želdinami ant atraminių sienų ir tvorų.

                        Pirmuosiuose pastatų, esančių palei C ir žemesnės kategorijos gatves ir viešąsias erdves, aukštuose negalimi gyvybę gatvėse naikinantys aklini fasadai, parkingai ir garažai. Čia turi būti įrengiamos universalios paskirties, ne mažesnės nei 3,5 m aukščio patalpos – tinkamos naudoti įvairioms komercinėms, socialinėms, visuomeninėms ir kitoms paslaugoms. Į šias patalpas privalu įrengti neįgaliesiems pritaikytus patekimus iš gatvės. Palei D kategorijos gatves pirmuosiuose pastatų aukštuose gali būti įrengiami ir būstai.

                        Pastatai, susisiekimo infrastruktūra ir viešosios erdvės turi būti pritaikytos tokiai judumo dalyvių hierarchijai: pėstysis > dviratininkas > viešasis transportas > automobilis.

                        Viešųjų erdvių judėjimo juostose, šaligatviuose, pėsčiųjų ir dviračių takuose negali būti judėjimui kliudančių elementų – patekimams į patalpas reikalingų laiptų, pandusų, taip pat atramų, ženklinimo įrenginių ir pan. Perimetriniame užstatyme patekimams į patalpas reikalingi laiptai, pandusai ir pan. įrengiami sklypuose, įtraukiant į pastato tūrį.

                        Perimetriniu būdu ir jam giminingais principais užstatytų kvartalų sklypuose palei gatvės fasadus neleidžiamas antžeminių automobilių stovėjimo vietų įrengimas. Galimas tik stovėjimas gatvėse, palei važiuojamąją dalį įrengiamose stovėjimo vietose.''


                        TIkiuosi Eksploatacijos poskyris šias taisykles, arba bent juodai paryškintą sakinį, bus perskaitęs ir laikysis numatytų principų... Kaip pačiam teko 2020 rudenį sužinoti iš eksploatacijos poskyrio darbuotojo Povilo S., jis net nežinojo, kad dar prieš šį naująjį principų aprašą buvo išleistas šis infrastruktūros įrengimo rekomendacijų bukletas.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Pirmas projektas kaip tik perdarytas į ne autostradą. Pradėkim ir pabaikim ties tuo.
                          Dabartinis "perdarytas" projektas yra didelė vientisa asfalto jūra. Ar tai su autostrados ženklu, ar be jo, yra nereikšmingas techniškumas.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Dabartinis "perdarytas" projektas yra didelė vientisa asfalto jūra. Ar tai su autostrados ženklu, ar be jo, yra nereikšmingas techniškumas.
                            Pritempinėji ir tiek žinių.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Pritempinėji ir tiek žinių.
                              Koks pritempinėjimas. Vizualizacijose 6 juostų gatvė be perėjų, tik pagražinta medeliais.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Pritempinėji ir tiek žinių.
                                Tai kad net tavo paties čia postinami vizualai rodo, kad būtent taip ir planuojama t.y. 6 juostų "autostrada". Jeigu vienintelis argumentas, kurį sugebi pateikti tai kabinėjimasis prie žodžių, aiškinant, kad čia ne autostrada (duh), tai matyt rodo, kad daugiau paaiškinimų ir neturi.


                                Ai, beje, kalbant apie "pritempinėjimą". Čia toks juokingesnis iš tavęs pačio

                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                [...]


                                Taip atrodyti turėtų ne tik Šiaurinė gatvė, bet ir Konstitucijos pr.:

                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Panašiai ir atrodys Šiaurinės g. pirma dalis. Plotis bus panašus (daugiau juostų, bet minus tramvajus bėgius). Klausimas kada ir kaip apsistatys ji iš šonų.

                                Comment


                                  Na, ką žinau. Jeigu nematai panašumų ir skirtumų, tai ką aš daugiau galiu pasakyt? Visa diskusija yra juokinga ir kiek gąsdinanti tuo pačiu

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Na, ką žinau. Jeigu nematai panašumų ir skirtumų, tai ką aš daugiau galiu pasakyt? Visa diskusija yra juokinga ir kiek gąsdinanti tuo pačiu
                                    Jep, panašumai net pro kraštus veržiasi:






                                    Aš suprantu, kad turi apriori nuostatą ginti šitą projektą bet kokia kaina ir ignoruoamas absoliučiai bet kokius argumentus, nu bet come on? Negi tau pačiam neatrodo juokinga daryti tokius absurdiškus palyginimus?

                                    Comment


                                      Ir va kaip reiktų perdaryti, kad nors kiek panaši būtų. Na ir juostas dar kokiu pusmetriu susiaurinus.

                                      Paskutinis taisė index; 2020.12.21, 15:13.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        O, žiūrėkit, po 5 puslapių blevyzgų ir kaltinimų pagaliau sugalvojot išsiaiškint koks gi bus tas juostų plotis. Jau neblogai, progresas kažkoks

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          O, žiūrėkit, po 5 puslapių blevyzgų ir kaltinimų pagaliau sugalvojot išsiaiškint koks gi bus tas juostų plotis. Jau neblogai, progresas kažkoks
                                          Tai kad pats čia blevyzgoji su savo tuščiomis replikomis ir asmeniškumais vietoj to, kad pridėtum konstruktyvumo.

                                          Na, ką žinau. Jeigu nematai panašumų ir skirtumų, tai ką aš daugiau galiu pasakyt? Visa diskusija yra juokinga ir kiek gąsdinanti tuo pačiu
                                          Pritempinėji ir tiek žinių.
                                          Ir iš ko kyla toks supratimas?
                                          Tai čia užsiimat pritempinėjimais ir tiek. Ir dar diskutuodami apie tai, ko nėra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X