Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė deep'as Rodyti pranešimą

    Su ekonomika sekasi ir neblogai, bet kai pradeda apie NT tai kažkokias pievas pastoviai.
    Tai jis pagrinde kaip ekonomistas komentuoja visokias NT pardavimų tendencijas ir pan., apie architektūrą juk nekalba.

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Tai jis kaip suprantu, tiesiog tipinis suburbijos gyventojas. Pamenu kaip aiškino, kad miesto greitkeliai yra didelis mūsų turtas "nes greit galima iš miesto išvažiuoti" ir juos reikia saugoti ir puoselėti.
    Teisybės dėlei reiktų pasakyti, kad net patys draugiškiausi pėstiesiems ir dviratininkams skandinavijos, beneliukso didmiesčiai saugo savo miesto greitkelius, tvariai ekonomikai neužtenka gero susisiekimo tik dviračiais.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Teisybės dėlei reiktų pasakyti, kad net patys draugiškiausi pėstiesiems ir dviratininkams skandinavijos, beneliukso didmiesčiai saugo savo miesto greitkelius, tvariai ekonomikai neužtenka gero susisiekimo tik dviračiais.
      Čia kaip kur. Kai kur laiko, kai kur, kur nėra labai būtini, naikina, naujus įrenginėja tik visiškai išimtiniais atvejais.

      Daug dažniau vietoj greitkelio įrengiama nauja tramvajaus ar metro linija.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Delfi.lt 2020.10.12
        Ž.Mauricas
        Šnipiškėse Vilniaus mikrorajone daugiabučiai auga kaip ant mielių: su kokiais iššūkiais susidurs naujakuriai
        [/URL]
        Tam urbanistinės minties kosmonautui turėtų Minskas labai patikt - plačios kaipkad bulbų laukai gatvės, daug tik žoliapjovėm aprėpiamų o šiaip nenaudojamų (dabar tos nesėkmingai naudojamos lukašai nuversti) ir nenaudingų pievų.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Prie ko čia Šnipiškės? Minsko ten nesigaus. Vilniuje bendro miesto planavimo trūksta.



          ....
          Prie to kad Konstitucijos prospektas Šnipiškėse. Minskas prie to kad Konstitucijos prospektas yra lygiai tiek kiek visiškas minskas. Ir tik visiškam kosmonautui gali ateit į galvą kad tai vaje kaip gerai ir koks unikalumas kurio europoj niekur daugiau nerasi. Rasi, tik reik į priešingą nei kur europa pusę dairytis.

          Comment


            Draugiškas ir saugus judumas: Vilnius kviečia susipažinti su ramaus eismo gatvėmis

            Pagal šiuos principus neseniai baigta tvarkyti Giedraičių gatvė, ramaus eismo gatvių privalumus mato keliaujantieji Islandijos ir I. Šimulionio gatve, šiuo metu pradėtos tvarkyti Šaltkalvių gatvė jungiamoji gatvė ties Vilniaus rajono poliklinika, jungianti Laisvės prospektą su J. Baltrušaičio gatve.

            Planuojama, kad per artimiausius metus visame Vilniuje atsiras bent 10 ramaus eismo zonų, o per dešimtmetį – iki 2030 metų – ramaus eismo principais bus pertvarkytos dauguma privažiavimui prie namų ar įstaigų skirtų gatvių.

            <...>

            Tai tik pradžia Naujamiestyje – pagal ramaus eismo principus 2021 metais planuojama tvarkyti ir kitas šio rajono gatves, pavyzdžiui, Vytenio, Švitrigailos ir kitas. Šiuo metu architektūros ir urbanistikos ekspertai ruošia šių gatvių pritaikymo analizę, kurios metu atliks ir gyventojų apklausas, įtrauks visuomenę.
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą

              Švitrigailos
              Kažkaip ne nuo to galo pradedama...

              Comment


                Tikrai keista, kam lysti prie Švitrigailos g., kai paraleliai jai maštabiškai bus pertvarkoma Algirdo g., o iš kitos pusės Vytenio g. Puiku, dėl pastarosios, nes oficialiai leisti parkuoti mašinas per visą šaligatvį, o pėsčiuosiu nukreipt ant žolės, tai kažkas nesuprantamo:

                Click image for larger version  Name:	1.png Views:	0 Size:	1,56 MB ID:	1834407 Click image for larger version  Name:	2.png Views:	0 Size:	1,26 MB ID:	1834408

                Aišku, su įvaizdinėmis straipsnių / FB post'ų nuotraukomis nuolat susimaunama. Įdomu, kaip veikia tas darnumas Giedraičių g. prasilenkiant tai moteriai su susikibusia pora, visiems artėjant prie stulpo viduryje šaligatvio:

                Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	0 Size:	374,3 kB ID:	1834409
                Paskutinis taisė dondc; 2020.10.24, 12:12.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Nu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                    Dar per platu. Galėtų būti vienpusis vienos juostos eismas.
                    Aš Krabo vietoje apskritai ten gatvę panaikinčiau, upė ir visas centras visai kitą vertę įgautų ir atstatytų tarpukario urbanistinę dvasią. Vietiniam susisiekimui laisvai pakanka Donelaičio ir Kęstučio gatvių, kurios yra plačios ir turi po 3 juostas kiekviena kryptimi, o tranzitiniam srautui centras ir taip turėtų būti ne vieta, juolab laisvai jį galima nukreipti kitomis pralaidžiomis gatvėmis. Švelniai tariant kur kas didesni pasaulio megapoliai atsisakinėja tokio tipo gatvių, jau nekalbant apie Kauno dydžio miestus, ir jokios katastrofos neatsitinka.







                    Paskutinis taisė Lettered; 2020.11.18, 00:26.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Aš Krabo vietoje apskritai ten gatvę panaikinčiau, upė ir visas centras visai kitą vertę įgautų ir atstatytų tarpukario urbanistinę dvasią. Vietiniam susisiekimui laisvai pakanka Donelaičio ir Kęstučio gatvių, kurios yra plačios ir turi po 3 juostas kiekviena kryptimi, o tranzitiniam srautui centras ir taip turėtų būti ne vieta, juolab laisvai jį galima nukreipti kitomis pralaidžiomis gatvėmis. Švelniai tariant kur kas didesni pasaulio megapoliai atsisakinėja tokio tipo gatvių, jau nekalbant apie Kauno dydžio miestus, ir jokios katastrofos neatsitinka.
                      Tikriausiai zinai kad kviekvienas varguolis savo gelda laiko sekmes rodikliu. Post sovietine visuomene vis dar atsimena kad kazkada automobiliai buvo brangus ir dabar jie dziaugiasi galedami ipirkti atidirbusi vokiska srota. Kauno kaip miesto degradavimas ir masinis kelimasis i priemiescius dar labiau paastrino butinybe tureti po 2 auto šeimoje, tad vargu ar visuomene kada nors artimiausioje perspektyvoje pritartu idejai kazka siaurinti ar naikinti automobiliu infrastruktura prie lankomiausiu miesto objektu.

                      Comment


                        Gan komiškai atrodo kai kurių bandymai aiškinti, kad 300K dydžio mieste nu jau niekaip neįmanoma be 8-10 juostų pakilimo tako centre.

                        Comment


                          Kaune pasiūlius atsisakyti automobilio, paklaustų, o dėl ko tada gyvent? Tad reikia atsargiai su tokiais siūlymais

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
                            Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.

                            Comment


                              o kodel reikia versti maziau vaziuoti?
                              When a man lies, he murders some part of the world

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                o kodel reikia versti maziau vaziuoti?
                                Daug info apie tai internete. Jeigu nori vaizdingiau ir įdomiau, siūlyčiau užmest akį į Citybeautiful ir Not Just Bikes per Youtube.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Daug info apie tai internete. Jeigu nori vaizdingiau ir įdomiau, siūlyčiau užmest akį į Citybeautiful ir Not Just Bikes per Youtube.
                                  neuzmesiu
                                  When a man lies, he murders some part of the world

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                    neuzmesiu
                                    Davai tik greit eini žiūrėt, ką liepiau.

                                    Comment


                                      Visą gatvę reik paleist į tunelį kaip padarė Bostone BIG DIG. Viršų galima išnaudot parkams, naujiems pastatams. Kainuotų nemažai.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.
                                        Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.

                                        Comment


                                          Parašė evil Rodyti pranešimą

                                          Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.
                                          Pradėjo visur kitur, pradės ir Kaune. Aišku ne viskas atsitinka iškart. Žmonių ir valdžios branda vyksta palaipsniui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X