Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    o kodel reikia versti maziau vaziuoti?

    Comment


      Parašė liutass Rodyti pranešimą
      o kodel reikia versti maziau vaziuoti?
      Daug info apie tai internete. Jeigu nori vaizdingiau ir įdomiau, siūlyčiau užmest akį į Citybeautiful ir Not Just Bikes per Youtube.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Daug info apie tai internete. Jeigu nori vaizdingiau ir įdomiau, siūlyčiau užmest akį į Citybeautiful ir Not Just Bikes per Youtube.
        neuzmesiu

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą

          neuzmesiu
          Davai tik greit eini žiūrėt, ką liepiau.

          Comment


            Visą gatvę reik paleist į tunelį kaip padarė Bostone BIG DIG. Viršų galima išnaudot parkams, naujiems pastatams. Kainuotų nemažai.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.
              Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.

              Comment


                Parašė evil Rodyti pranešimą

                Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.
                Pradėjo visur kitur, pradės ir Kaune. Aišku ne viskas atsitinka iškart. Žmonių ir valdžios branda vyksta palaipsniui.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Pradėjo visur kitur, pradės ir Kaune. Aišku ne viskas atsitinka iškart. Žmonių ir valdžios branda vyksta palaipsniui.
                  Bijau, kad man jau nesulaukt. Būtų miestas augantis būtų realu ir natūraliai vyktų tokie procesai, nes tiesiog būtų patogiau, kai jis yra stagnuojantis ir dirbtinai bandai padaryti, kad žmonėm būtų blogiau - nepavyks. Arba ras workaroundą (ofisai slabotkėj) arba valdžią pakeis ta, kuri vykdys to ko nori dauguma žmonių - daugiau parkingo ir plačių gatvių.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    ? Taigi gyrei kaip pagerėjo sąlygos po KT rekonstrukcijos. Nors eismo juostų privačiam transportui nepadaugėjo... Kaip buvo 4 juostos į abi puses, taip ir liko.

                    Gerai, žaisiu pagal p. Romo (ne)logikos taisykles...

                    NMC plėtra įvyko, NES buvo rekonstruotas Konstitucijos pr.

                    Konstitucijos pr. sąlygos:

                    1. automobiliams:
                    • teigiama: nieko
                    • neigiama: padidėjo šviesoforų
                    2. viešąjam:
                    • teigiama: atsirado A juostos, išvengiama kamščių
                    • neigiama: nieko
                    Na, automobilistų požiūriu visgi papildoma VT juosta yra gerai, jei ji atsiranda praplatinus kelius, bet ne atiduodant esamą juostą . Jeigu visgi taip atsitinka, reikia iš daugumos jų tikėtis didžiulio pasipiktinimo.

                    ​​​​​​
                    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                      galima intensyvumo palyginimo source?
                      Eurostato duomenys, 2020 m., bet už 2017 metus. Lietuva totali pirmūnė pagal keliones nuosavais automobiliais visų kelionių statistikoje visoje ES.

                      https://ec.europa.eu/eurostat/statis...cache/1132.pdf

                      Comment


                        Lvovo gatvėje keliose vietose, pėsčiųjų perėjose daro saugumo saleles, gatvė siaurinama viena juosta:



                        Kiek toliau, prie Quadrum:



                        Comment


                          Siaurina? O kai užstatys jos šiaurinę dalį dangoraižiais, vėl išplatins? Kažkokie be ryšio sprendimai. Jau iš Kernavės gatvės darys parodiją kai vietoj bendramiestinės magistralės iki Ozo PC padarys kažkokią paspirtukų-dviratukų gatvytę, dabar čia dar pasiaurins. Toks jausmas, ateityje, panaikinus troleibusus ir paleidus dujinius hybrydus, visi staiga atsisakys mašinyčių ir ims iš visokių Perkūnkiemių ir Balsių vaikščioti kojytėmis, vaikus iš Sudervės veš dviratukais į mokyklas, paskui patys mins į centrą, o iš Čekoniškių atskries darban į NMC paspirtuku!

                          Comment


                            Tsi tam ir stato daugiabučius Šnipiškėse, kad kokiuose Avižieniuose gyventi nereiktų.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą
                              Tsi tam ir stato daugiabučius Šnipiškėse, kad kokiuose Avižieniuose gyventi nereiktų.
                              Tikrai taip, miestui iš esmės labai gerai, kad ekonominis būstas kaip perkūnkiemis statosi nebe Ukmergės plente, o šnipišėse šalia centro, bet pačio fakto, kad architektūra dažnai šūdinesnė už periferijos projektus nereiktų neigti, su aplinka ir infrastruktūra dar prastesnė situacija.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Tikrai taip, miestui iš esmės labai gerai, kad ekonominis būstas kaip perkūnkiemis statosi nebe Ukmergės plente, o šnipišėse šalia centro, bet pačio fakto, kad architektūra dažnai šūdinesnė už periferijos projektus nereiktų neigti, su aplinka ir infrastruktūra dar prastesnė situacija.
                                O geresnė infrastruktūra būtų viduryje Šnipiškių nutiesus dar vieną 6 juostų greitkelį?
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                                  Siaurina?
                                  Platina. Galimybes saugiau vaikščioti.

                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Platina. Galimybes saugiau vaikščioti.
                                    Abejotina, ar išmintinga salelę daryti, kurios ten reikia, būtent tuo būdu – atimant vieną juostą ir siaurinant kelią. Vilniuje yra kelios gatvės, kurias BŪTINA siaurinti – Maironio, Polocko, Naugarduko g. įkalnė iki 7 m., Krivių iki 3,5 m. ir kt., bet siaurinti Lvovo g., kur iš abiejų pusių numatyti dangoraižiai, o ta gatvė turėtų būti pagrindinė, dubliuojanti prospektą, yra tikra kvailystė... Čia lygai tokia pati durnystė kaip Sugiharos g. pėsčiųjų viadukas vietoj pėsčiųjų ir transporto viaduko. Vietoje adekvataus dubliuojančių gatvių TINKLO sukuriama po VIENĄ magistralę (Laisvės pr., Konstitucijos pr.) ir arba 1 juostos šunkelis, arba išvis nieko, be jokios alternatyvos, nukrovimo, atseit visi taps dvyratūkais-paspyrtūkais.

                                    Comment


                                      Judama gera linkme:

                                      https://vilnius.lt/lt/2020/11/19/kok...iesto-pletrai/

                                      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	574
Size:	372,4 kB
ID:	1843924

                                      Ištrauka:

                                      ,,Daugiafunkciškumas: gatvės ir viešosios erdvės formuojamos pritaikant jas įvairiems interesams, paslaugų koncentracijai, jose kuriamos šiuolaikiškos judumo sąlygos.
                                      Gatvių erdvių plotis turi būti pakankamas įrengti automobilių stovėjimo vietas, pėsčiųjų ir dviračių takus, gatvės želdinius (alėjas). Atkreiptinas dėmesys, kad gatvių želdinius sudaro ne tik medžių grupės ar alėjos ir krūmai, bet ir žolynai bei vijokliai, želdinami ant atraminių sienų ir tvorų.

                                      Pirmuosiuose pastatų, esančių palei C ir žemesnės kategorijos gatves ir viešąsias erdves, aukštuose negalimi gyvybę gatvėse naikinantys aklini fasadai, parkingai ir garažai. Čia turi būti įrengiamos universalios paskirties, ne mažesnės nei 3,5 m aukščio patalpos – tinkamos naudoti įvairioms komercinėms, socialinėms, visuomeninėms ir kitoms paslaugoms. Į šias patalpas privalu įrengti neįgaliesiems pritaikytus patekimus iš gatvės. Palei D kategorijos gatves pirmuosiuose pastatų aukštuose gali būti įrengiami ir būstai.

                                      Pastatai, susisiekimo infrastruktūra ir viešosios erdvės turi būti pritaikytos tokiai judumo dalyvių hierarchijai: pėstysis > dviratininkas > viešasis transportas > automobilis.

                                      Viešųjų erdvių judėjimo juostose, šaligatviuose, pėsčiųjų ir dviračių takuose negali būti judėjimui kliudančių elementų – patekimams į patalpas reikalingų laiptų, pandusų, taip pat atramų, ženklinimo įrenginių ir pan. Perimetriniame užstatyme patekimams į patalpas reikalingi laiptai, pandusai ir pan. įrengiami sklypuose, įtraukiant į pastato tūrį.

                                      Perimetriniu būdu ir jam giminingais principais užstatytų kvartalų sklypuose palei gatvės fasadus neleidžiamas antžeminių automobilių stovėjimo vietų įrengimas. Galimas tik stovėjimas gatvėse, palei važiuojamąją dalį įrengiamose stovėjimo vietose.''


                                      TIkiuosi Eksploatacijos poskyris šias taisykles, arba bent juodai paryškintą sakinį, bus perskaitęs ir laikysis numatytų principų... Kaip pačiam teko 2020 rudenį sužinoti iš eksploatacijos poskyrio darbuotojo Povilo S., jis net nežinojo, kad dar prieš šį naująjį principų aprašą buvo išleistas šis infrastruktūros įrengimo rekomendacijų bukletas.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Pirmas projektas kaip tik perdarytas į ne autostradą. Pradėkim ir pabaikim ties tuo.
                                        Dabartinis "perdarytas" projektas yra didelė vientisa asfalto jūra. Ar tai su autostrados ženklu, ar be jo, yra nereikšmingas techniškumas.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Dabartinis "perdarytas" projektas yra didelė vientisa asfalto jūra. Ar tai su autostrados ženklu, ar be jo, yra nereikšmingas techniškumas.
                                          Pritempinėji ir tiek žinių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X