o kodel reikia versti maziau vaziuoti?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąo kodel reikia versti maziau vaziuoti?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Daug info apie tai internete. Jeigu nori vaizdingiau ir įdomiau, siūlyčiau užmest akį į Citybeautiful ir Not Just Bikes per Youtube.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pradėjo visur kitur, pradės ir Kaune. Aišku ne viskas atsitinka iškart. Žmonių ir valdžios branda vyksta palaipsniui.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
? Taigi gyrei kaip pagerėjo sąlygos po KT rekonstrukcijos. Nors eismo juostų privačiam transportui nepadaugėjo... Kaip buvo 4 juostos į abi puses, taip ir liko.
Gerai, žaisiu pagal p. Romo (ne)logikos taisykles...
NMC plėtra įvyko, NES buvo rekonstruotas Konstitucijos pr.
Konstitucijos pr. sąlygos:
1. automobiliams:- teigiama: nieko
- neigiama: padidėjo šviesoforų
- teigiama: atsirado A juostos, išvengiama kamščių
- neigiama: nieko
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
galima intensyvumo palyginimo source?
https://ec.europa.eu/eurostat/statis...cache/1132.pdf
- 1 patinka
Comment
-
Siaurina? O kai užstatys jos šiaurinę dalį dangoraižiais, vėl išplatins? Kažkokie be ryšio sprendimai. Jau iš Kernavės gatvės darys parodiją kai vietoj bendramiestinės magistralės iki Ozo PC padarys kažkokią paspirtukų-dviratukų gatvytę, dabar čia dar pasiaurins. Toks jausmas, ateityje, panaikinus troleibusus ir paleidus dujinius hybrydus, visi staiga atsisakys mašinyčių ir ims iš visokių Perkūnkiemių ir Balsių vaikščioti kojytėmis, vaikus iš Sudervės veš dviratukais į mokyklas, paskui patys mins į centrą, o iš Čekoniškių atskries darban į NMC paspirtuku!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąTsi tam ir stato daugiabučius Šnipiškėse, kad kokiuose Avižieniuose gyventi nereiktų.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tikrai taip, miestui iš esmės labai gerai, kad ekonominis būstas kaip perkūnkiemis statosi nebe Ukmergės plente, o šnipišėse šalia centro, bet pačio fakto, kad architektūra dažnai šūdinesnė už periferijos projektus nereiktų neigti, su aplinka ir infrastruktūra dar prastesnė situacija.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPlatina. Galimybes saugiau vaikščioti.
- 1 patinka
Comment
-
Judama gera linkme:
https://vilnius.lt/lt/2020/11/19/kok...iesto-pletrai/
Ištrauka:
,,Daugiafunkciškumas: gatvės ir viešosios erdvės formuojamos pritaikant jas įvairiems interesams, paslaugų koncentracijai, jose kuriamos šiuolaikiškos judumo sąlygos.
Gatvių erdvių plotis turi būti pakankamas įrengti automobilių stovėjimo vietas, pėsčiųjų ir dviračių takus, gatvės želdinius (alėjas). Atkreiptinas dėmesys, kad gatvių želdinius sudaro ne tik medžių grupės ar alėjos ir krūmai, bet ir žolynai bei vijokliai, želdinami ant atraminių sienų ir tvorų.
Pirmuosiuose pastatų, esančių palei C ir žemesnės kategorijos gatves ir viešąsias erdves, aukštuose negalimi gyvybę gatvėse naikinantys aklini fasadai, parkingai ir garažai. Čia turi būti įrengiamos universalios paskirties, ne mažesnės nei 3,5 m aukščio patalpos – tinkamos naudoti įvairioms komercinėms, socialinėms, visuomeninėms ir kitoms paslaugoms. Į šias patalpas privalu įrengti neįgaliesiems pritaikytus patekimus iš gatvės. Palei D kategorijos gatves pirmuosiuose pastatų aukštuose gali būti įrengiami ir būstai.
Pastatai, susisiekimo infrastruktūra ir viešosios erdvės turi būti pritaikytos tokiai judumo dalyvių hierarchijai: pėstysis > dviratininkas > viešasis transportas > automobilis.
Viešųjų erdvių judėjimo juostose, šaligatviuose, pėsčiųjų ir dviračių takuose negali būti judėjimui kliudančių elementų – patekimams į patalpas reikalingų laiptų, pandusų, taip pat atramų, ženklinimo įrenginių ir pan. Perimetriniame užstatyme patekimams į patalpas reikalingi laiptai, pandusai ir pan. įrengiami sklypuose, įtraukiant į pastato tūrį.
Perimetriniu būdu ir jam giminingais principais užstatytų kvartalų sklypuose palei gatvės fasadus neleidžiamas antžeminių automobilių stovėjimo vietų įrengimas. Galimas tik stovėjimas gatvėse, palei važiuojamąją dalį įrengiamose stovėjimo vietose.''
TIkiuosi Eksploatacijos poskyris šias taisykles, arba bent juodai paryškintą sakinį, bus perskaitęs ir laikysis numatytų principų... Kaip pačiam teko 2020 rudenį sužinoti iš eksploatacijos poskyrio darbuotojo Povilo S., jis net nežinojo, kad dar prieš šį naująjį principų aprašą buvo išleistas šis infrastruktūros įrengimo rekomendacijų bukletas.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pirmas projektas kaip tik perdarytas į ne autostradą. Pradėkim ir pabaikim ties tuo.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dabartinis "perdarytas" projektas yra didelė vientisa asfalto jūra. Ar tai su autostrados ženklu, ar be jo, yra nereikšmingas techniškumas.
Comment
Comment