Vilniečio kortele spėju keis JUDU kortelė, nors man dabartinis Vilniečio kortelės mėlynos-žalios-geltonos spalvų spektras tikrai buvo vykęs, kaip ir pilkas autobusų dažymas su juosta viršuje.. Beje vidiniai skelbimai prie vairuotojo vis dar klijuojami su šia juosta?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Šiandien apie 20 val. pamačiau prie Justiniškių g. važiuojantį labai keistą žemo rėmo ir labai ilgą dviratį. Dviratis sustojo prie pėsčiųjų perėjos, nes užsidegė raudona šviesa. Mano nuostabai dviratininkas važiavo gulėdamas atkištomis kojomis į priekį. Dviratininkas paaiškino, kad jis vairuoja gulimąjį dviratį. Paklausiau kur pirko. Vyriškis paaiškino, kad pasidarė pats savomis rankomis savo gulimąją dviratę transporto priemonė. Atrodė labai neįprastaiPaskutinis taisė Mikald; 2020.10.06, 23:37.
Comment
-
Parašė Mikald Rodyti pranešimąŠiandien apie 20 val. pamačiau prie Justiniškių g. važiuojantį labai keistą žemo rėmo ir labai ilgą dviratį. Dviratis sustojo prie pėsčiųjų perėjos, nes užsidegė raudona šviesa. Mano nuostabai dviratininkas važiavo gulėdamas atkištomis kojomis į priekį. Dviratininkas paaiškino, kad jis vairuoja gulimąjį dviratį. Paklausiau kur pirko. Vyriškis paaiškino, kad pasidarė pats savomis rankomis savo gulimąją dviratę transporto priemonė. Atrodė labai neįprastai
https://en.wikipedia.org/wiki/Recumbent_bicyclePost in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGalėtų Mauricas apsiriboti ekonomikos prognozėmis, ar ką jis ten paprastai daro. Dabar nei į tviorą, nei į mietą šneka kažkokius vėjus apie žiedus (wut?) ir Konstitucijos prospekto plotį.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimą
Su ekonomika sekasi ir neblogai, bet kai pradeda apie NT tai kažkokias pievas pastoviai.Post in English - fight censorship!
- 8 patinka
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimą
Su ekonomika sekasi ir neblogai, bet kai pradeda apie NT tai kažkokias pievas pastoviai.
Parašė index Rodyti pranešimą
Tai jis kaip suprantu, tiesiog tipinis suburbijos gyventojas. Pamenu kaip aiškino, kad miesto greitkeliai yra didelis mūsų turtas "nes greit galima iš miesto išvažiuoti" ir juos reikia saugoti ir puoselėti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTeisybės dėlei reiktų pasakyti, kad net patys draugiškiausi pėstiesiems ir dviratininkams skandinavijos, beneliukso didmiesčiai saugo savo miesto greitkelius, tvariai ekonomikai neužtenka gero susisiekimo tik dviračiais.
Daug dažniau vietoj greitkelio įrengiama nauja tramvajaus ar metro linija.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDelfi.lt 2020.10.12
Ž.Mauricas
Šnipiškėse Vilniaus mikrorajone daugiabučiai auga kaip ant mielių: su kokiais iššūkiais susidurs naujakuriai
[/URL]
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Prie ko čia Šnipiškės? Minsko ten nesigaus. Vilniuje bendro miesto planavimo trūksta.
....
Comment
-
Draugiškas ir saugus judumas: Vilnius kviečia susipažinti su ramaus eismo gatvėmis
Pagal šiuos principus neseniai baigta tvarkyti Giedraičių gatvė, ramaus eismo gatvių privalumus mato keliaujantieji Islandijos ir I. Šimulionio gatve, šiuo metu pradėtos tvarkyti Šaltkalvių gatvė jungiamoji gatvė ties Vilniaus rajono poliklinika, jungianti Laisvės prospektą su J. Baltrušaičio gatve.
Planuojama, kad per artimiausius metus visame Vilniuje atsiras bent 10 ramaus eismo zonų, o per dešimtmetį – iki 2030 metų – ramaus eismo principais bus pertvarkytos dauguma privažiavimui prie namų ar įstaigų skirtų gatvių.
<...>
Tai tik pradžia Naujamiestyje – pagal ramaus eismo principus 2021 metais planuojama tvarkyti ir kitas šio rajono gatves, pavyzdžiui, Vytenio, Švitrigailos ir kitas. Šiuo metu architektūros ir urbanistikos ekspertai ruošia šių gatvių pritaikymo analizę, kurios metu atliks ir gyventojų apklausas, įtrauks visuomenę.
Comment
-
Tikrai keista, kam lysti prie Švitrigailos g., kai paraleliai jai maštabiškai bus pertvarkoma Algirdo g., o iš kitos pusės Vytenio g. Puiku, dėl pastarosios, nes oficialiai leisti parkuoti mašinas per visą šaligatvį, o pėsčiuosiu nukreipt ant žolės, tai kažkas nesuprantamo:
Aišku, su įvaizdinėmis straipsnių / FB post'ų nuotraukomis nuolat susimaunama. Įdomu, kaip veikia tas darnumas Giedraičių g. prasilenkiant tai moteriai su susikibusia pora, visiems artėjant prie stulpo viduryje šaligatvio:
Paskutinis taisė dondc; 2020.10.24, 12:12.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Dar per platu. Galėtų būti vienpusis vienos juostos eismas.
Paskutinis taisė Lettered; 2020.11.18, 00:26.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Aš Krabo vietoje apskritai ten gatvę panaikinčiau, upė ir visas centras visai kitą vertę įgautų ir atstatytų tarpukario urbanistinę dvasią. Vietiniam susisiekimui laisvai pakanka Donelaičio ir Kęstučio gatvių, kurios yra plačios ir turi po 3 juostas kiekviena kryptimi, o tranzitiniam srautui centras ir taip turėtų būti ne vieta, juolab laisvai jį galima nukreipti kitomis pralaidžiomis gatvėmis. Švelniai tariant kur kas didesni pasaulio megapoliai atsisakinėja tokio tipo gatvių, jau nekalbant apie Kauno dydžio miestus, ir jokios katastrofos neatsitinka.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
- 1 patinka
Comment
Comment