Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniečio kortele spėju keis JUDU kortelė, nors man dabartinis Vilniečio kortelės mėlynos-žalios-geltonos spalvų spektras tikrai buvo vykęs, kaip ir pilkas autobusų dažymas su juosta viršuje.. Beje vidiniai skelbimai prie vairuotojo vis dar klijuojami su šia juosta?

    Comment


      Šiandien apie 20 val. pamačiau prie Justiniškių g. važiuojantį labai keistą žemo rėmo ir labai ilgą dviratį. Dviratis sustojo prie pėsčiųjų perėjos, nes užsidegė raudona šviesa. Mano nuostabai dviratininkas važiavo gulėdamas atkištomis kojomis į priekį. Dviratininkas paaiškino, kad jis vairuoja gulimąjį dviratį. Paklausiau kur pirko. Vyriškis paaiškino, kad pasidarė pats savomis rankomis savo gulimąją dviratę transporto priemonė. Atrodė labai neįprastai
      Paskutinis taisė Mikald; 2020.10.06, 23:37.

      Comment


        Parašė Mikald Rodyti pranešimą
        Šiandien apie 20 val. pamačiau prie Justiniškių g. važiuojantį labai keistą žemo rėmo ir labai ilgą dviratį. Dviratis sustojo prie pėsčiųjų perėjos, nes užsidegė raudona šviesa. Mano nuostabai dviratininkas važiavo gulėdamas atkištomis kojomis į priekį. Dviratininkas paaiškino, kad jis vairuoja gulimąjį dviratį. Paklausiau kur pirko. Vyriškis paaiškino, kad pasidarė pats savomis rankomis savo gulimąją dviratę transporto priemonė. Atrodė labai neįprastai
        Esu matęs tokių. Gana reti, bet pasitaiko.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Recumbent_bicycle
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Mačiau kelis kartus Kuršių nerijoje, Juodkrantėje.

          Būčiau pamatęs, būčiau supratęs Kaune berods neteko tokių matyti arba nepamenu.

          Comment


            1980-ais buvo išpopuliarėję "velomobiliai". Tuomet juos neretai galima buvo pamatyti. VISI buvo konstravusi, berods ir Šiaulių "Vairas".

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Galėtų Mauricas apsiriboti ekonomikos prognozėmis, ar ką jis ten paprastai daro. Dabar nei į tviorą, nei į mietą šneka kažkokius vėjus apie žiedus (wut?) ir Konstitucijos prospekto plotį.
              Tai kad ir su ekonomika jam nelabai sekas.

              Comment


                Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                Su ekonomika sekasi ir neblogai, bet kai pradeda apie NT tai kažkokias pievas pastoviai.
                Tai jis kaip suprantu, tiesiog tipinis suburbijos gyventojas. Pamenu kaip aiškino, kad miesto greitkeliai yra didelis mūsų turtas "nes greit galima iš miesto išvažiuoti" ir juos reikia saugoti ir puoselėti.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                  Su ekonomika sekasi ir neblogai, bet kai pradeda apie NT tai kažkokias pievas pastoviai.
                  Tai jis pagrinde kaip ekonomistas komentuoja visokias NT pardavimų tendencijas ir pan., apie architektūrą juk nekalba.

                  Parašė index Rodyti pranešimą

                  Tai jis kaip suprantu, tiesiog tipinis suburbijos gyventojas. Pamenu kaip aiškino, kad miesto greitkeliai yra didelis mūsų turtas "nes greit galima iš miesto išvažiuoti" ir juos reikia saugoti ir puoselėti.
                  Teisybės dėlei reiktų pasakyti, kad net patys draugiškiausi pėstiesiems ir dviratininkams skandinavijos, beneliukso didmiesčiai saugo savo miesto greitkelius, tvariai ekonomikai neužtenka gero susisiekimo tik dviračiais.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Teisybės dėlei reiktų pasakyti, kad net patys draugiškiausi pėstiesiems ir dviratininkams skandinavijos, beneliukso didmiesčiai saugo savo miesto greitkelius, tvariai ekonomikai neužtenka gero susisiekimo tik dviračiais.
                    Čia kaip kur. Kai kur laiko, kai kur, kur nėra labai būtini, naikina, naujus įrenginėja tik visiškai išimtiniais atvejais.

                    Daug dažniau vietoj greitkelio įrengiama nauja tramvajaus ar metro linija.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Delfi.lt 2020.10.12
                      Ž.Mauricas
                      Šnipiškėse Vilniaus mikrorajone daugiabučiai auga kaip ant mielių: su kokiais iššūkiais susidurs naujakuriai
                      [/URL]
                      Tam urbanistinės minties kosmonautui turėtų Minskas labai patikt - plačios kaipkad bulbų laukai gatvės, daug tik žoliapjovėm aprėpiamų o šiaip nenaudojamų (dabar tos nesėkmingai naudojamos lukašai nuversti) ir nenaudingų pievų.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Prie ko čia Šnipiškės? Minsko ten nesigaus. Vilniuje bendro miesto planavimo trūksta.



                        ....
                        Prie to kad Konstitucijos prospektas Šnipiškėse. Minskas prie to kad Konstitucijos prospektas yra lygiai tiek kiek visiškas minskas. Ir tik visiškam kosmonautui gali ateit į galvą kad tai vaje kaip gerai ir koks unikalumas kurio europoj niekur daugiau nerasi. Rasi, tik reik į priešingą nei kur europa pusę dairytis.

                        Comment


                          Draugiškas ir saugus judumas: Vilnius kviečia susipažinti su ramaus eismo gatvėmis

                          Pagal šiuos principus neseniai baigta tvarkyti Giedraičių gatvė, ramaus eismo gatvių privalumus mato keliaujantieji Islandijos ir I. Šimulionio gatve, šiuo metu pradėtos tvarkyti Šaltkalvių gatvė jungiamoji gatvė ties Vilniaus rajono poliklinika, jungianti Laisvės prospektą su J. Baltrušaičio gatve.

                          Planuojama, kad per artimiausius metus visame Vilniuje atsiras bent 10 ramaus eismo zonų, o per dešimtmetį – iki 2030 metų – ramaus eismo principais bus pertvarkytos dauguma privažiavimui prie namų ar įstaigų skirtų gatvių.

                          <...>

                          Tai tik pradžia Naujamiestyje – pagal ramaus eismo principus 2021 metais planuojama tvarkyti ir kitas šio rajono gatves, pavyzdžiui, Vytenio, Švitrigailos ir kitas. Šiuo metu architektūros ir urbanistikos ekspertai ruošia šių gatvių pritaikymo analizę, kurios metu atliks ir gyventojų apklausas, įtrauks visuomenę.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                            Švitrigailos
                            Kažkaip ne nuo to galo pradedama...

                            Comment


                              Tikrai keista, kam lysti prie Švitrigailos g., kai paraleliai jai maštabiškai bus pertvarkoma Algirdo g., o iš kitos pusės Vytenio g. Puiku, dėl pastarosios, nes oficialiai leisti parkuoti mašinas per visą šaligatvį, o pėsčiuosiu nukreipt ant žolės, tai kažkas nesuprantamo:

                              Click image for larger version  Name:	1.png Views:	0 Size:	1,56 MB ID:	1834407 Click image for larger version  Name:	2.png Views:	0 Size:	1,26 MB ID:	1834408

                              Aišku, su įvaizdinėmis straipsnių / FB post'ų nuotraukomis nuolat susimaunama. Įdomu, kaip veikia tas darnumas Giedraičių g. prasilenkiant tai moteriai su susikibusia pora, visiems artėjant prie stulpo viduryje šaligatvio:

                              Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	0 Size:	374,3 kB ID:	1834409
                              Paskutinis taisė dondc; 2020.10.24, 12:12.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Nu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                  Dar per platu. Galėtų būti vienpusis vienos juostos eismas.
                                  Aš Krabo vietoje apskritai ten gatvę panaikinčiau, upė ir visas centras visai kitą vertę įgautų ir atstatytų tarpukario urbanistinę dvasią. Vietiniam susisiekimui laisvai pakanka Donelaičio ir Kęstučio gatvių, kurios yra plačios ir turi po 3 juostas kiekviena kryptimi, o tranzitiniam srautui centras ir taip turėtų būti ne vieta, juolab laisvai jį galima nukreipti kitomis pralaidžiomis gatvėmis. Švelniai tariant kur kas didesni pasaulio megapoliai atsisakinėja tokio tipo gatvių, jau nekalbant apie Kauno dydžio miestus, ir jokios katastrofos neatsitinka.







                                  Paskutinis taisė Lettered; 2020.11.18, 00:26.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Aš Krabo vietoje apskritai ten gatvę panaikinčiau, upė ir visas centras visai kitą vertę įgautų ir atstatytų tarpukario urbanistinę dvasią. Vietiniam susisiekimui laisvai pakanka Donelaičio ir Kęstučio gatvių, kurios yra plačios ir turi po 3 juostas kiekviena kryptimi, o tranzitiniam srautui centras ir taip turėtų būti ne vieta, juolab laisvai jį galima nukreipti kitomis pralaidžiomis gatvėmis. Švelniai tariant kur kas didesni pasaulio megapoliai atsisakinėja tokio tipo gatvių, jau nekalbant apie Kauno dydžio miestus, ir jokios katastrofos neatsitinka.
                                    Tikriausiai zinai kad kviekvienas varguolis savo gelda laiko sekmes rodikliu. Post sovietine visuomene vis dar atsimena kad kazkada automobiliai buvo brangus ir dabar jie dziaugiasi galedami ipirkti atidirbusi vokiska srota. Kauno kaip miesto degradavimas ir masinis kelimasis i priemiescius dar labiau paastrino butinybe tureti po 2 auto šeimoje, tad vargu ar visuomene kada nors artimiausioje perspektyvoje pritartu idejai kazka siaurinti ar naikinti automobiliu infrastruktura prie lankomiausiu miesto objektu.

                                    Comment


                                      Gan komiškai atrodo kai kurių bandymai aiškinti, kad 300K dydžio mieste nu jau niekaip neįmanoma be 8-10 juostų pakilimo tako centre.

                                      Comment


                                        Kaune pasiūlius atsisakyti automobilio, paklaustų, o dėl ko tada gyvent? Tad reikia atsargiai su tokiais siūlymais

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
                                          Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X