Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Būtu įdomu pamatyti tą reklamuojamą variantą, kaip mokyklinio amžiaus vaikai vežiojami dviračiais
    Lietuvoje to neteko matyti.
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kad vaikai vežiojami ir mašinomis, ir autobusais, tai ir taip aišku, dėl ko nelabai yra ką ir diskutuoti.
    Tačiau tezė, kad dviračiai turi kazkokios įtakos vaikų vežiojimui ir kamščių mažejimui, kažkaip niekuo pagrįsta.
    Va prašau, žmogus iš Klaipėdos. Šaltinis: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater, buvo talpina Lietuvos dviratininkų bendrijos „Facebook” grupėje:

    Click image for larger version

Name:	87363013_1060699570954463_4174170421676998656_o.jpg
Views:	102
Size:	71,7 kB
ID:	1785934


    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dviračiu vengiu važinėti susisiekimo tikslais, po to kai du kartus vos nenukeliavau anapilin.
    Sula, ar galėtum detaliau papasakot, kokios konkrečiai pavojingos / avarinės situacijos buvo? Tikrai labai įdomu, gal kiti labiau pasisaugot ras būdą.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dar Vilniui kiša koją reljefas. Aš du kartus bandžiau dviračiu, daugiau noro nebėra...
    Kas taip nepatrauklu buvo ar išgąsdino? Ar tai susyje su tomis dvejomis avarinėmis situacijomis? Galima detaliau?

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    P.S.S. gal gerai būtų padaryti apklausą kas kokias būdais keliauja kasdien?
    Romai, ar galėtum padaryti apklausą? Tikrai labai įdomu būtų palygint.

    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Galėtų city bee šituos paleist https://www.engadget.com/2020/02/27/citroen-ami/ ir spalvos prkatiškai iškart firminės

      Edit: ir teisių nereik nuo 16metų kitaip nei paspirtukams, kuriuos tik nuo 18 teoriškai nuomoja
      Paskutinis taisė Kukumalu; 2020.02.28, 17:39.

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą

        Sula, ar galėtum detaliau papasakot, kokios konkrečiai pavojingos / avarinės situacijos buvo? Tikrai labai įdomu, gal kiti labiau pasisaugot ras būdą.


        Kas taip nepatrauklu buvo ar išgąsdino? Ar tai susyje su tomis dvejomis avarinėmis situacijomis? Galima detaliau?
        Abi pavojingos situacijos - lenkiant sunkvežimiams. Fūra "nupūtė" tikraja prasme į griovį, o kitu atveju savivartis tiesiog užkabino net nesupratau kokia dalimi ir vos pavyko išsilaikyti nevirtus po ratais, tuomet jau aš čia nerašinėčiau

        Aš ne itin stiprus dviratininkas ir po 20 km sunkoka kibti tiesiogiai į darbą. Labiau norisi palįsti po dušu ir persirengti.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Per pastaruosius metus porą savaičių esu važinėjęs VT į darbą ir iš esmės viskas labai tenkino. Išeiginėmis kartais su žmona važiuojame VT į miestą, ramiai, niekur neskubant.
          Problema ta, kad automobilu susitaupo 2-3 val. per para, nekalbant jei jau reikia kažkur dar su reikalais, tai VT praktiškai sunkoka suderinti ir tas laikas dar pailgėja.
          Na juk ne visi (net ne didžioji Vilniaus gyventojų dalis) gyvena užmiestyje.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Abi pavojingos situacijos - lenkiant sunkvežimiams. Fūra "nupūtė" tikraja prasme į griovį, o kitu atveju savivartis tiesiog užkabino net nesupratau kokia dalimi ir vos pavyko išsilaikyti nevirtus po ratais, tuomet jau aš čia nerašinėčiau

            Aš ne itin stiprus dviratininkas ir po 20 km sunkoka kibti tiesiogiai į darbą. Labiau norisi palįsti po dušu ir persirengti.
            Būtu tankus ir kokybiškai nutiestas dviračių takų tinklas abiejų situaciju nebūtu įvyke.

            Comment


              Parašė acetonas Rodyti pranešimą

              Būtu tankus ir kokybiškai nutiestas dviračių takų tinklas abiejų situaciju nebūtu įvyke.
              Būtent. Tokie incidentai gali nutikti tik dėl blogos infrastruktūros. Pastačius normalius dviračių takus minti kartu su krovininiu eismu neturėtų būti jokios galimybės. Dėl to tik keisčiau yra advokatauti už dviračių infrastruktūros netvarkymą.

              Pats irgi esu vieną incidentą turėjęs kai mindamas gatvės pakraščiu atsitrenkiau ir nulenkiau sunkvežimio veidrodėlį (čia dar vienas dalykas kaltas, kad vairuotojai bando suformuoti daugiau eismo juostų nei suplanuota stovėdami kaip įmanoma arčiau gatvės krašto taip nepalikdami vietos dviratininkams), tik dėl to, kad gatvėje nebuvo jokio dviračių tako.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Nedaug kol kas Lietuvoje ir Rumunijoje skiriasi požiūris į transportą mieste https://www.delfi.lt/verslas/bloombe....d?id=83638165
                ​​​​​
                Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Na juk ne visi (net ne didžioji Vilniaus gyventojų dalis) gyvena užmiestyje.
                  Vilniaus atveju nelabai aišku, kas yra užmiestis. Tarp kai kurių Vilniaus taškų gali būti net iki 40 km.

                  Parašė index Rodyti pranešimą
                  Dėl to tik keisčiau yra advokatauti už dviračių infrastruktūros netvarkymą.
                  Aš abiem rankom už dviračių takus. Prieš luditų politiką.
                  Beje, jau dešimtmetį laukiam tako iki Trakų, tikriausiai sulauks tik vaikai... Nors tai berods netgi "tarptautinė" trasa...
                  Štai jums ir judėjimas 6 m važiuojamaja dalimi su fūromis.
                  Paskutinis taisė Sula; 2020.02.29, 09:31.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Vilniaus atveju nelabai aišku, kas yra užmiestis. Tarp kai kurių Vilniaus taškų gali būti net iki 40 km.
                    Na, sakyčiau, kad zona kur jau sunkiau važinėti dviračiu yra viskas už Neries slėnio ribų ir piečiau geležinkelio. Centrinėje dalyje tas visgi yra gana komfortiška.

                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Aš abiem rankom už dviračių takus. Prieš luditų politiką.
                    Beje, jau dešimtmetį laukiam tako iki Trakų, tikriausiai sulauks tik vaikai... Nors tai berods netgi "tarptautinė" trasa...
                    Štai jums ir judėjimas 6 m važiuojamaja dalimi su fūromis.
                    Toliau nuo centro su dviračių takais tikrai didelė bėda. Dabar tvarko daugiausia centre (kur jau tikrai daugelyje vietų gatvėmis su automobiliais važiuoti nebereikia).

                    Ir jei gyveni kur nors link Panerių/Grigiškių/Lentvario tai yra visiškai normalu važiuoti į centrą automobiliu ir tam, manau, niekas neprieštarautų. Nenormalu yra labiau tokie variantai kai tris kilometrus vienas automobiliu važiuoji nuo Ozo parko iki Konstitucijos prospekto.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Vilniaus atveju nelabai aišku, kas yra užmiestis. Tarp kai kurių Vilniaus taškų gali būti net iki 40 km.
                      Ne administracines ribas turiu omeny, o kad ne visi gyvena Grigiškėse, Balsiuose ar Riešėje.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Ne administracines ribas turiu omeny, o kad ne visi gyvena Grigiškėse, Balsiuose ar Riešėje.
                        Reiktų šį aspektą moksliškai panagrinėti.
                        Nes mano bendradarbių gyvenamosios vietos geografija gana plati.
                        Žmonos darbovietieje apskritai du darbuotojai iš Kauno, vienas - iš Klaipėdos, po to - Jašiūnai, Nemenčinė, Riešė ir pan.
                        Beveik nei vieno gyvenančio Vilniaus centre ar aplink jį. Tik direktorius berods Ligoninės g.


                        Parašė index Rodyti pranešimą

                        Na, sakyčiau, kad zona kur jau sunkiau važinėti dviračiu yra viskas už Neries slėnio ribų ir piečiau geležinkelio. Centrinėje dalyje tas visgi yra gana komfortiška.
                        Deja, aš ten nevažinėju, teikiu pirmenybę vaikščioti pėsčiomis.
                        Paskutinis taisė Sula; 2020.02.29, 11:52.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Žmonos darbovietieje apskritai du darbuotojai iš Kauno, vienas - iš Klaipėdos, po to - Jašiūnai, Nemenčinė, Riešė ir pan.
                          Tai tada tikrai normalu važiuoti automobiliu ir niekas nesako, kad iš Nemenčinės reiktų dviračiu minti. Didesnę problemą sudaro tie, kurie centre automobiliu važinėja, nes tingi keletą kilometrų dviratį paminti ar paėjėti.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą

                            Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
                            3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis

                            https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890

                            Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
                            Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.

                            Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
                            Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
                            Gal kiek realesnius skaičius turiu (2019-2020m. Vilniuje kelionės į darbą):
                            43% asmeniniu/darbiniu automobiliu;
                            33% VT;
                            8% pėsti;
                            6% carpooling (automobiliu kaip keleivis);
                            3% kombinuotos kelionės;
                            3% dviračiu;
                            1% paspirtuku.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą

                              Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
                              3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis
                              Jeigu pas mus 3% važiuja dviračiu net nesant dviračių takų tinklui, kiek šis procentas išaugtų jeigu būtų skiriama bent tie 3% infrastruktūros biudžeto dviračių takams?


                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                Jeigu pas mus 3% važiuja dviračiu net nesant dviračių takų tinklui, kiek šis procentas išaugtų jeigu būtų skiriama bent tie 3% infrastruktūros biudžeto dviračių takams?
                                Ko gero iki tiek, koks procentas yra kokioje Danijoje ar kitose panašių oro sąlygų šalyse, kurios turi didesnius dviračių takų išvystymo lygius.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Ko gero iki tiek, koks procentas yra kokioje Danijoje ar kitose panašių oro sąlygų šalyse, kurios turi didesnius dviračių takų išvystymo lygius.
                                  Ir panašiu reljefu.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Ko gero iki tiek, koks procentas yra kokioje Danijoje ar kitose panašių oro sąlygų šalyse, kurios turi didesnius dviračių takų išvystymo lygius.
                                    Iki Danijos išsivystymo mums dar toli. O kaip reikalai su tuo mums gerokai artimesnėse ir panašesnėse kaimynėse, pvz.: Latvijoje ir Lenkijoje? Kiek teko matyti, tai nekažką. Nors miestų finansavimas overall ten didesnis nei Vilniaus.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Iki Danijos išsivystymo mums dar toli. O kaip reikalai su tuo mums gerokai artimesnėse ir panašesnėse kaimynėse, pvz.: Latvijoje ir Lenkijoje? Kiek teko matyti, tai nekažką. Nors miestų finansavimas overall ten didesnis nei Vilniaus.
                                      Bet klausimas dėl takų infros išvystymo.

                                      Comment


                                        Londone dviratininkai sudaro apie 4 proc. nuo viso transporto. 2011 metais buvo apie 2 proc. nuo to laiko į dviračių infrastruktūrą buvo sukištas ne vienas milijardas, pastatyti greitkeliai dviratininkams. Bet paiekė 4 proc. ir nuo to laiko stagnuoja. Iki 2041 metų planuoja pasiekti 6 proc:
                                        http://content.tfl.gov.uk/travel-in-london-report-9.pdf


                                        Dauguma dviratininkų - baltieji hipsteriai, kurie mina ne dėl patogumo, o todėl,. kad "trending" :https://www.wired.co.uk/article/cycl...e-superhighway ir kurie yra didelė problema: https://youtu.be/DBP2LTQxqZ8 Beje, LT ta pati problema - pas dviratininkus nulis kultūros, ypač išsiskiria tie, kurie su aptemptomis kelnytėmis laksto - taisyklės jiems negalioja, jie kaip ir BMW vairuotojai save laiko išskirtine kasta.




                                        Paskutinis taisė zero; 2020.03.04, 07:53.
                                        “The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner

                                        Comment


                                          Parašė zero Rodyti pranešimą
                                          Londone dviratininkai sudaro apie 4 proc. nuo viso transporto. 2011 metais buvo apie 2 proc. nuo to laiko į dviračių infrastruktūrą buvo sukištas ne vienas milijardas, pastatyti greitkeliai dviratininkams. Bet paiekė 4 proc. ir nuo to laiko stagnuoja. Iki 2041 metų planuoja pasiekti 6 proc:
                                          http://content.tfl.gov.uk/travel-in-london-report-9.pdf


                                          Dauguma dviratininkų - baltieji hipsteriai, kurie mina ne dėl patogumo, o todėl,. kad "trending" :https://www.wired.co.uk/article/cycl...e-superhighway ir kurie yra didelė problema: https://youtu.be/DBP2LTQxqZ8 Beje, LT ta pati problema - pas dviratininkus nulis kultūros, ypač išsiskiria tie, kurie su aptemptomis kelnytėmis laksto - taisyklės jiems negalioja, jie kaip ir BMW vairuotojai save laiko išskirtine kasta.
                                          Būtent. Puikus pavyzdys, kaip investavus juokingas sumas galima pasiekti stulbinančių rezultatų, net 2 kartus daugiau dviratininkų vos per kelis metus.

                                          P.S. tuo labiau turint omenyje kad Londone dviračiai konkuruoja patogumu ne su automobiliais, o su puikiai išvystytu viešuoju transportu. Perkėlus automobilių išlaikymo kaštus nuo valstybės ant pačių automobilių savininkų, Vilniuje irgi greitai atsirastu tie 4% dviratininkų.
                                          Paskutinis taisė sankauskas; 2020.03.04, 08:24.
                                          If a lion could speak, we could not understand him.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X