Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    VT taisyklės pas mus įdomios. Vežantis didesnę kuprinę teoriškai reikia aktskiro kroviniui bilieto, vežantis milžinišką labradorą nereikia nieko ir visi troleibuse su alergijomis - duskite.
    Mano atveju kuprinė netilpo net ir į papildomu bilietuku vežamo bagažo išmatavimus. Aišku nežymėjau papildomo transportinio bilietuko ne dėl to.

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
      Paskaičiau, bet nematau reikalo reaguoti į visišką briedą Darbdavio pareiga yra mokėti atlyginimą ir užtikrinti darbo sąlygas - darbuotojo parkavimo vieta tikrai joks darbdavys rūpintis neprivalo.

      O nusigauti iki darbo vietos yra darbuotojo pareiga, kuri, be gerai išvystyto viešojo tranporto, kartais yra tikrai sudėtingai įgyvendinama.
      Ai nu neapsimeskit, kad dėl semantikos ir tai kad turėjau omeny ne teisinę pareigą, nieko nesupratot Darbuotojo lūkesčiai gali būti ir darbo sutartyje, gali ir nebūti, xboxų darbe pirkti ar vežtis darbuotojus į keliones po užsienį darbdavys irgi neprivalo, bet jei rūpi darbuotojų patogumas arba nori išlaikyti darbuotojus, kuriems parkavimo vietą prie darbo yra itin svarbu, tai darbdavys tuo ir rūpinsis ir tai bus jo atsakomybė, o ne valstybės sudaryti tas sąlygas.
      Jei darbdaviui vienodai kaip jo darbuotojai pasiekia darbą, tai valstybė gali pasiūlyti tokiam žmogui pasieškoti kito darbo į kurį jis galės nusigauti ir palikti savo transporto priemonę (jei tai ne VT) nepažeisdamas KET.

      Mano point'as tas, kad galim nediskutuoti apie žmogaus laisves turėti automobilį ir priimti , kad dabartinėje santvarkoje valstybė neturi jokių galių to varžyti (nors iš tiesų turi - gali apmokestinti ir legaliai diskriminuoti pagal turtinę padėtį), bet valstybės pareiga nėra sudaryti sąlygų visur ir visada patogiai keliauti automobiliu. Tegu žmonės ir toliau perka automobilius, bet gerai būtų, kad važiuodami į darbą ir numesdami jį bet kur nebebūtų tokie drąsūs ir pasibaigus darbo valandoms rizikuotų jo ieškoti saugojimo aikštelėje
      Paskutinis taisė themanual; 2020.01.30, 11:31.

      Comment


        Jei nepastebėjote, išvis apie jokias sugalvotas "laisves turėti automobilį" nediskutuoju, bet, jei yra noras galime padiskutuot apie "laisvę pasirinkti patinkantį darbdavį" Jau įsivaizduoju kokios nors senamiesčio drabužių parduotuvės pardavėją iš Rudaminos, ieškančią(-tį) darbdavio kuris parūpins parkingą melynojoje zonoje.

        Comment


          Parašė spekas Rodyti pranešimą

          Kokio velnio reikia šaligatvio ir dviračių tako abejose gatvės pusėse vos ne vidury laukų? Mano galva reikia daryti vienoje gatvės pusėje, o kitoje pusėje palikti vietos jei kada ateityje reikėtų įrengti. Dabar kas siūloma yra, mano galva, pinigų ir resursų švaistymas su užprogramuotu bereikalingų remontų ateičiai suformavimu.
          Matomai tamsta gyvena kažkur mieste ir visada važinėja mašina. Jei tokios nuomonės, tai siūlyčiau į tą pusę peasivažiuoti ir pasižiūrėti kiek gyvenančių ir kiek įmonių šioje pusėje
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Iš savo patirties, slaugytojos-asistentes gaudamos 4-6eur/h, parkavimo nebuvima, laiko rimtu trukumu renkantis darba

            Comment


              Parašė Nitro Rodyti pranešimą
              Paskaičiau, bet nematau reikalo reaguoti į visišką briedą Darbdavio pareiga yra mokėti atlyginimą ir užtikrinti darbo sąlygas - darbuotojo parkavimo vieta tikrai joks darbdavys rūpintis neprivalo.
              Neprivalo ir atlyginimo mokėti didesnio nei nustatytas minimumas, bet kažkodėl moka.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Neprivalo ir atlyginimo mokėti didesnio nei nustatytas minimumas, bet kažkodėl moka.
                Dar yra geras posakis apie pratylėjimą neturint ką atsakyt Algą iš esmės nustato rinkoje galiojantys dėsniai, pavyzdžiui paklausa, pasiūla ir jų sąveika, taip pat darbuotojo sukuriama vertė.

                Jei valytoja didelės vertės versle nesugeneruoja - ji gali norėt nors ir penkių minimumų, valdiško automobilio ir parkavimo vietos, bet toliau minimumo+kelios dešimtys eurų derybos dėl algos nepasistumės. Atitinkamos derybinės pozicijos tuose darbuose, kur eilė norinčių dirbt išsirikiavusi.

                Jei esi rinkoje vertinamas specialistas - turėsi ir algą, ir parkavimo vietą, ir tarnybinį automobilį, bet ar apie tai tema?

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Aš irgi dėl to parašiau. Taip pat Verkių st. man atrodo galima naikinti įvažą.
                  Ten nestoja greitieji autobusai, tai jie strigtų paskui troleibusus.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Aš irgi dėl to parašiau. Taip pat Verkių st. man atrodo galima naikinti įvažą.
                    Ten nestoja greitieji autobusai, tai jie strigtų paskui troleibusus.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Ten nestoja greitieji autobusai, tai jie strigtų paskui troleibusus.
                      Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.

                      Comment


                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                        Dar yra geras posakis apie pratylėjimą neturint ką atsakyt Algą iš esmės nustato rinkoje galiojantys dėsniai, pavyzdžiui paklausa, pasiūla ir jų sąveika, taip pat darbuotojo sukuriama vertė.
                        Tie patys dėsniai turėtu sureguliuoti ir darbdavių įrengiamų parkavimo vietų skaičių, ar ne?

                        O kitiems yra viešasis transportas bei alterntyvūs metodai.


                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.
                          Pirmiausia tada reikėtu iš A juostų išgyvendinti taksistus su elektromobiliais.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.
                            Šiaip dažnai greitieji autobusai lenkia visokius troleibusus net kur nėra A juostų ir normaliai važiuojant eisme, o ne kai jie stovi. Greitieji autobusai visada bus greitesni vien dėl to, kad nestoja visose stotelėse, tad jiems reikia palikti žalią koridorių.
                            Flickr

                            Comment


                              Niekaip nepagaunu diskusijos esmės. Ginčijamasi dėl nieko. Gyvenimas yra įvairus, kai kur galimos parkavimo vietos, kai kur galima važiuoti VT ar net savo jėgomis, kitur - nelabai.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.
                                Laikinasis ? Tai kad Kareivių gatvėje nebuvo net kalbų apie jokį kitą greitaeigį transportą, tai joks čia ne laikinasis.

                                Greitieji autobusai (ir gal ateityje tramvajus) yra visos Vilniaus VT sistemos stuburas, tad nereikia čia išradinėti dviračio

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Pirmiausia tada reikėtu iš A juostų išgyvendinti taksistus su elektromobiliais.
                                  Tai toli gražu ne visur jiems leidžiama važiuoti. O jei nebūtų kišenių, tai ir mažiau kiltų noro visokiems gudručiams jomis važinėtis. Pažiūrėkit kiek piko metu "skubančių".

                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Šiaip dažnai greitieji autobusai lenkia visokius troleibusus net kur nėra A juostų ir normaliai važiuojant eisme, o ne kai jie stovi. Greitieji autobusai visada bus greitesni vien dėl to, kad nestoja visose stotelėse, tad jiems reikia palikti žalią koridorių.
                                  Kliedesiai. Konstrukciškai troleibusas yra greitesnė priemonė. Tik posūkiuose ir kišenėse lėčiau laviruoja - juo labiau priežastis naikinti kišenes.

                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                  Laikinasis ? Tai kad Kareivių gatvėje nebuvo net kalbų apie jokį kitą greitaeigį transportą, tai joks čia ne laikinasis.
                                  Greitieji autobusai (ir gal ateityje tramvajus) yra visos Vilniaus VT sistemos stuburas, tad nereikia čia išradinėti dviračio
                                  Taigi ir daro greitaeigį - A juostas. tačiau kažkodėl palikdami stabdžius - kišenes. Kažkaip pats sau prieštaraujat, kalbėdamas apie stuburą, bet išskirdamas kažkokius greitesnius už kitus. Tamsta ne BMW vairuojat?
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.31, 12:15.

                                  Comment


                                    Atsiprašau, kad kišu nosį į šitą garbią viešojo transporto ir dviračių fanatikų diskusiją, bet norėjau priminti, kad ne vien Vilnius yra Lietuva. Tai gal išlįskime iš šio Antakalnio-Senamiesčio-Pilaitės kokono ir pasidairykime plačiau? Pvz. Tauragė, gyventojų skaičius 2018 metais 22018 (Wikipedia duomenys). Mieste 2 autobusų maršrutai. 1 maršrutas - 5 reisai per dieną, paskutinis 17:30(!!!), 5 maršrutas - 11 reisų per dieną (savaitgaliais net 2 reisai per dieną). Mažeikiai, gyventojų skaičius 33281 (Wikipedia), mieste irgi 2 autobusų maršrutai: 4 maršrutas - 4 reisai per dieną, 5 maršrutas -16 reisų per dieną. Tai čia rimta alternatyva automobiliui?
                                    Tai gal tuos visus pasiūlymus apie tūkstantinius automobilių registracijos mokesčius, parkavimo vietų aukcionus ir visas kitas utopines idėjas apribokite Vilniaus miesto savivaldybės ribomis, nes faktas,, kad 90 procentų šalies teritorijos be automobilio neišsiversi. Viskas jau savaime išsiprendę be papildomų valdžios struktūrų kišimosi ten kur nereikia, juolab kad didysis žaliasis pats važinėja su 5 litrų darbinio tūrio varikliu, taip kad šita ekologijos idėja jau savaime diskredituota.

                                    Comment


                                      Tai automobilio mokestis turėtų ir tokią papildomą teigiamą savybę, kad veiktų kaip ankstinas kaimiečiams keltis į miestus iš savo pamerktų kaimų.
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                        Tai automobilio mokestis turėtų ir tokią papildomą teigiamą savybę, kad veiktų kaip ankstinas kaimiečiams keltis į miestus iš savo pamerktų kaimų.
                                        Tik maža problemytė, kad tie tamstos vadinami "kaimiečiai" turi kritinę balsų masę rinkimuose ir visi norintys papulti prie "valdžios lovio" tą puikiai žino.Todėl rinkiminiais metais nieko kito ir negirdi, kaip kad kiek jau padidino pensijas , išmokas, pašalpas ir kiek dar kažko padidins, duos ar pan.. Kažkaip niekas nesiorientuoja į BVP kuriančius, visi orientuoti tik iš jo mintančius. Taip kad tos parkavimo, A juostų ir panašios problemytės apsiriboja interneto forumu su keliais šimtais ar tūkstančių vartotojų, bet netampa kažkokia visuotinai ir plačiai žiniasklaidoje diskutuojama valstybine problema.

                                        Comment


                                          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

                                          Tik maža problemytė, kad tie tamstos vadinami "kaimiečiai" turi kritinę balsų masę rinkimuose ir visi norintys papulti prie "valdžios lovio" tą puikiai žino.Todėl rinkiminiais metais nieko kito ir negirdi, kaip kad kiek jau padidino pensijas , išmokas, pašalpas ir kiek dar kažko padidins, duos ar pan.. Kažkaip niekas nesiorientuoja į BVP kuriančius, visi orientuoti tik iš jo mintančius. Taip kad tos parkavimo, A juostų ir panašios problemytės apsiriboja interneto forumu su keliais šimtais ar tūkstančių vartotojų, bet netampa kažkokia visuotinai ir plačiai žiniasklaidoje diskutuojama valstybine problema.
                                          Ta prasme kaimietis su supuvusiu BMW sukuria daugiau BVP bei ačkarikas kompiuteristas, į darbą važinėjantis paspirtuku?
                                          If a lion could speak, we could not understand him.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X