Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąPaskaičiau, bet nematau reikalo reaguoti į visišką briedąDarbdavio pareiga yra mokėti atlyginimą ir užtikrinti darbo sąlygas - darbuotojo parkavimo vieta tikrai joks darbdavys rūpintis neprivalo.
O nusigauti iki darbo vietos yra darbuotojo pareiga, kuri, be gerai išvystyto viešojo tranporto, kartais yra tikrai sudėtingai įgyvendinama.Darbuotojo lūkesčiai gali būti ir darbo sutartyje, gali ir nebūti, xboxų darbe pirkti ar vežtis darbuotojus į keliones po užsienį darbdavys irgi neprivalo, bet jei rūpi darbuotojų patogumas arba nori išlaikyti darbuotojus, kuriems parkavimo vietą prie darbo yra itin svarbu, tai darbdavys tuo ir rūpinsis ir tai bus jo atsakomybė, o ne valstybės sudaryti tas sąlygas.
Jei darbdaviui vienodai kaip jo darbuotojai pasiekia darbą, tai valstybė gali pasiūlyti tokiam žmogui pasieškoti kito darbo į kurį jis galės nusigauti ir palikti savo transporto priemonę (jei tai ne VT) nepažeisdamas KET.
Mano point'as tas, kad galim nediskutuoti apie žmogaus laisves turėti automobilį ir priimti , kad dabartinėje santvarkoje valstybė neturi jokių galių to varžyti (nors iš tiesų turi - gali apmokestinti ir legaliai diskriminuoti pagal turtinę padėtį), bet valstybės pareiga nėra sudaryti sąlygų visur ir visada patogiai keliauti automobiliu. Tegu žmonės ir toliau perka automobilius, bet gerai būtų, kad važiuodami į darbą ir numesdami jį bet kur nebebūtų tokie drąsūs ir pasibaigus darbo valandoms rizikuotų jo ieškoti saugojimo aikštelėjePaskutinis taisė themanual; 2020.01.30, 11:31.
Comment
-
Jei nepastebėjote, išvis apie jokias sugalvotas "laisves turėti automobilį" nediskutuoju, bet, jei yra noras galime padiskutuot apie "laisvę pasirinkti patinkantį darbdavį"Jau įsivaizduoju kokios nors senamiesčio drabužių parduotuvės pardavėją iš Rudaminos, ieškančią(-tį) darbdavio kuris parūpins parkingą melynojoje zonoje.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Kokio velnio reikia šaligatvio ir dviračių tako abejose gatvės pusėse vos ne vidury laukų? Mano galva reikia daryti vienoje gatvės pusėje, o kitoje pusėje palikti vietos jei kada ateityje reikėtų įrengti. Dabar kas siūloma yra, mano galva, pinigų ir resursų švaistymas su užprogramuotu bereikalingų remontų ateičiai suformavimu.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąPaskaičiau, bet nematau reikalo reaguoti į visišką briedąDarbdavio pareiga yra mokėti atlyginimą ir užtikrinti darbo sąlygas - darbuotojo parkavimo vieta tikrai joks darbdavys rūpintis neprivalo.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Neprivalo ir atlyginimo mokėti didesnio nei nustatytas minimumas, bet kažkodėl moka.Algą iš esmės nustato rinkoje galiojantys dėsniai, pavyzdžiui paklausa, pasiūla ir jų sąveika, taip pat darbuotojo sukuriama vertė.
Jei valytoja didelės vertės versle nesugeneruoja - ji gali norėt nors ir penkių minimumų, valdiško automobilio ir parkavimo vietos, bet toliau minimumo+kelios dešimtys eurų derybos dėl algos nepasistumės. Atitinkamos derybinės pozicijos tuose darbuose, kur eilė norinčių dirbt išsirikiavusi.
Jei esi rinkoje vertinamas specialistas - turėsi ir algą, ir parkavimo vietą, ir tarnybinį automobilį, bet ar apie tai tema?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš irgi dėl to parašiau. Taip pat Verkių st. man atrodo galima naikinti įvažą.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš irgi dėl to parašiau. Taip pat Verkių st. man atrodo galima naikinti įvažą.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ten nestoja greitieji autobusai, tai jie strigtų paskui troleibusus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Dar yra geras posakis apie pratylėjimą neturint ką atsakytAlgą iš esmės nustato rinkoje galiojantys dėsniai, pavyzdžiui paklausa, pasiūla ir jų sąveika, taip pat darbuotojo sukuriama vertė.
O kitiems yra viešasis transportas bei alterntyvūs metodai.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.
Greitieji autobusai (ir gal ateityje tramvajus) yra visos Vilniaus VT sistemos stuburas, tad nereikia čia išradinėti dviračio
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPirmiausia tada reikėtu iš A juostų išgyvendinti taksistus su elektromobiliais.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąŠiaip dažnai greitieji autobusai lenkia visokius troleibusus net kur nėra A juostų ir normaliai važiuojant eisme, o ne kai jie stovi. Greitieji autobusai visada bus greitesni vien dėl to, kad nestoja visose stotelėse, tad jiems reikia palikti žalią koridorių.
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąLaikinasis ? Tai kad Kareivių gatvėje nebuvo net kalbų apie jokį kitą greitaeigį transportą, tai joks čia ne laikinasis.
Greitieji autobusai (ir gal ateityje tramvajus) yra visos Vilniaus VT sistemos stuburas, tad nereikia čia išradinėti dviračioPaskutinis taisė Ginthus; 2020.01.31, 12:15.
Comment
-
Atsiprašau, kad kišu nosį į šitą garbią viešojo transporto ir dviračių fanatikų diskusiją, bet norėjau priminti, kad ne vien Vilnius yra Lietuva. Tai gal išlįskime iš šio Antakalnio-Senamiesčio-Pilaitės kokono ir pasidairykime plačiau? Pvz. Tauragė, gyventojų skaičius 2018 metais 22018 (Wikipedia duomenys). Mieste 2 autobusų maršrutai. 1 maršrutas - 5 reisai per dieną, paskutinis 17:30(!!!), 5 maršrutas - 11 reisų per dieną (savaitgaliais net 2 reisai per dieną). Mažeikiai, gyventojų skaičius 33281 (Wikipedia), mieste irgi 2 autobusų maršrutai: 4 maršrutas - 4 reisai per dieną, 5 maršrutas -16 reisų per dieną. Tai čia rimta alternatyva automobiliui?
Tai gal tuos visus pasiūlymus apie tūkstantinius automobilių registracijos mokesčius, parkavimo vietų aukcionus ir visas kitas utopines idėjas apribokite Vilniaus miesto savivaldybės ribomis, nes faktas,, kad 90 procentų šalies teritorijos be automobilio neišsiversi. Viskas jau savaime išsiprendę be papildomų valdžios struktūrų kišimosi ten kur nereikia, juolab kad didysis žaliasis pats važinėja su 5 litrų darbinio tūrio varikliu, taip kad šita ekologijos idėja jau savaime diskredituota.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąTai automobilio mokestis turėtų ir tokią papildomą teigiamą savybę, kad veiktų kaip ankstinas kaimiečiams keltis į miestus iš savo pamerktų kaimų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
Tik maža problemytė, kad tie tamstos vadinami "kaimiečiai" turi kritinę balsų masę rinkimuose ir visi norintys papulti prie "valdžios lovio" tą puikiai žino.Todėl rinkiminiais metais nieko kito ir negirdi, kaip kad kiek jau padidino pensijas , išmokas, pašalpas ir kiek dar kažko padidins, duos ar pan.. Kažkaip niekas nesiorientuoja į BVP kuriančius, visi orientuoti tik iš jo mintančius. Taip kad tos parkavimo, A juostų ir panašios problemytės apsiriboja interneto forumu su keliais šimtais ar tūkstančių vartotojų, bet netampa kažkokia visuotinai ir plačiai žiniasklaidoje diskutuojama valstybine problema.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
Comment