Parašė Nitro
Rodyti pranešimą
Tai jei kriterijus tik viešasis transportas, tai Vilniuje situacija yra puiki. 9/10 gyvenančių vietovėse kur nepatogus VT arba jo nėra, gyvens individualiuose namuose su nuosava parkavimo vieta, arba visokiuose uždaruose/pusiau uždaruose kvartaluose, kur paskaičiavus esamas vietas ir namų ar kotedžų skaičių bet koks utopinis parkavimo aukciono pirmas ratas prasisuktų su nuline vietos kaina pirmam automobiliui nuo gyvenamosios vietos. Aišku antram rate jau tikėtina tektų pasivaržyti labiau prie kai kurių objektų, bet daug kur miesto pakraščiuose ir dabar pakanka tos vietos.
Čia klausimas nebent kur tokiems asmenims iš miesto pakraščių parkuotis prie darbo, bet jeigu egzistuoja kažkokie darbuotojo lūkesčiai, tai čia jau darbovietės reikalas juos patenkinti (galbūt kitų darbuotojų sąskaita, kurie gali važiuoti į darbą VT, arba tiesiog skirti pinigų iš įmonės biudžeto papildomų vietų įrengimui, arba kompensuoti darbuotojo stovėjimą park n ride aikštelėse).
Apibendrinant aukcionų tikrai neverta organizuoti vien tam, kad įrodyti, jog tvarka gali būti ir dabar, reikia tik valios
Comment