Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gyvenu Žvėryne ir nebaisiai su pasirinkimu to Citybee, dažnai arti net nėra, o jei reikia į kokias Fabijoniškes važiuot, ten dar didesnis sekmės reikalas.. Aišku mieste užtenka pilnai BOLT( patogiau, gal net pigiau ir nereikia gaišt laiko nusigaut iki jo)

    Comment


      Parašė felar Rodyti pranešimą

      Kaip tik važiuojam ~300km kiekvieną kartą. Imam Golf, Auris arba Corolla visai parai. Nei karto nemokėjom daugiau nei 75€. Savaitgaliais kainos kitos.

      Jeigu norėtum turėti tokį nuosavą automobilį išleistum 20-30k€ upfront arba plius keli tūkst. lizingas, plius tūkstančius kasmet servisams ir draudimams. Plius kuras, plius parkingas, etc. Netgi važiuojant kiekvieną savaitgalį už tuos 300-400€ per mėnesį užtruks kokius 5 metus kol ta tavo mašina apsimokės turėti. 3 metus iš jų važinėsi “sena mašina”, nes CityBee keičia jas naujom kas pora metų.

      Jeigu nenaudoji to automobilio nearly kasdien (o mieste gyvenant tai yra beprotybė mano manymu) tikrai tau jo neapsimoka pirkti. Apsimoka nebent kokią seną geldą už kelis tūkst., bet jau tada jau geriau į gerą electric bike’ą tuos pinigus investuoti.
      Savaitgaliais kainos žemesnės tik kelis vasaros mėn. ir per pagrindines šventes. Įprastos kainos tokios kaip nurodžiau. Kaip ir rašiau, 400Eur/mėn nėra daug, lyginant su apynaujo automobilio kaina plius priežiūros ir draudimo kaštais. Kiek yra gyventojų, važinėjančių 1-2 metų senumo automobiliais? Tam pačiam Žvėryne tokių mažuma. Šalies statistika dar liūdnesnė. Vidutinė perkamo automobilio kaina pernai buvo 4200 Eur. Vidutiniškai automobilis keičiamas kas 5-6 metus. Net ir įskaičiavus visą priežiūrą ir tai, kad sostinėje vidutinė perkamo automobilio kaina, tarkim 2x didesnė, senu asmeniniu automobiliu važinėti išeina 2-3 kartus pigiau, jeigu jis naudojamas reguliariai. Jeigu už miesto išvažiuoji dieną-dvi per mėnesį, tuomet taip, CityBee gera alternatyva. Vis tik yra nemažai gyventojų, kurie savaitgalį važiuoja pas tėvus arba į sodybas (ypač sostinėje), o ir keliaujančių po šalį skaičius auga (tuo tarpu regionai vis sunkiau pasiekiami VT). Tad tikrai yra žmonių, kurie turi realų asmeninio automobilio poreikį, bet kartu nori gyventi centre, o ne kažkur pakrašty. Pasidarius aplink, tokių žmonių netgi labai nemažai.

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Gyvenu Žvėryne ir nebaisiai su pasirinkimu to Citybee, dažnai arti net nėra, o jei reikia į kokias Fabijoniškes važiuot, ten dar didesnis sekmės reikalas.. Aišku mieste užtenka pilnai BOLT( patogiau, gal net pigiau ir nereikia gaišt laiko nusigaut iki jo)
        Žvėryne dauguma pėsčiomis ar VT naudojasi, viskas ir taip šalia, citybee, spark labiau skirti toliau važiuojantiems, pvz. santariškėse visada yra, net pasirinkimas nemažas.
        Paskutinis taisė Lettered; 2020.01.20, 08:28.
        Flickr

        Comment


          Parašė felar Rodyti pranešimą
          Jeigu nenaudoji to automobilio nearly kasdien (o mieste gyvenant tai yra beprotybė mano manymu) tikrai tau jo neapsimoka pirkti. Apsimoka nebent kokią seną geldą už kelis tūkst., bet jau tada jau geriau į gerą electric bike’ą tuos pinigus investuoti.
          Netiesa, nesenai dėl sugedusios auto buvau savaitgaliui pasiėmęs Corolla, tai iš viso sumokėjau 180 Eur (apie 550 pravažiavus). Tai net jei imam tik savaitgalius - neapsimoka, beto ir darbo dienomis net gyvenant centre reikia su auto kur nors važiuoti, į prekybcentrį, svečius, kur nors pasivaikščioti ne prie namų ir pan. Vis tik čia yra tik kaip alternatyva taxi ir trumpoms vienkartinėms kelionėms. Aišku, jeigu su auto važinėjama tikrai mažai ir retai, tada apsimoka.
          Paskutinis taisė Lettered; 2020.01.20, 08:42.
          Flickr

          Comment


            CityBee, kaip kažkas ir sakė, labai suprastėjo - auto sumažėjo, sunku rast laisvą, kainodara pakilo į didesnę pusę. Dar papildomai dėl auto srauto ir kamščių moki už minutes. Vietoj jų naudingiau Bolt naudotis, jeigu tik atsilupusių vairuotojų neatvažiuoja.

            Nuosavas auto ir jo privalumai niekad nebus lygu nuomai. Gyvenk ir dirbk tu Senamiesty ar Centre, auto vis vieną bus reikalinga. Nebent tu neturi tėvų, giminių, sodybon ar šiaip į mišką pasivaikščioti nevažiuoji ir tu tik mieste sukies. Gūglius auto neturi ir į mišką negali išvažiuot - pažiūtėkit kaip stogą rauna.

            Comment


              Tema nuo Žvėryno nusivažiavo iki bendro judumo aptarimo

              P.S. BOLT irgi ne išeitis. Eilinį vakarą laukėm 40 min. taip ir nesulaukėm.
              Paskutinis taisė Sula; 2020.01.20, 09:02.

              Comment


                Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

                Turint nuosavą tu sėdi ir suki ratus ieškodamas parkavimo vietos. Jei tenka grįžti vėlai vakare, parkavimo vietos prie namų net neieškai, nes žinai, kad tokios nėra, ir parkuoji ant šaligatvio arba ant žolės. Jei kas nufotografuoja, sumoki 30€ baudą.

                Na, o citybee numetei bet kur, kažkas kitas ja pasinaudos ir po 15 minučių ji bus jau dingusi,
                Ką čia reiškia "citybee numetei bet kur"? Gal citybee vairuotojams jau eismo taisyklės negalioja? Ar čia toks požiūris progresyvių piliečių, kuriems savo auto nereikia?

                Comment


                  Jus nepamirskit vieno labai svarbaus dalyko - CityBee frančizė yra 500 eur. Tam prasme, jei jus padarote ivyki ir esate kaltas, nepriklausomai nuo zalos dydzio turesite sumoketi 500 eur plius galimai bauda paciam citybee, jei jie nuspres kad virsijote greiti ar vairavote kaip nors neatsargiai ir pan. Bauda yra suprantama (na dazniausiai ju nebuna), o vat ta 500 eur francize tiesiog nubraukia bet kokius sansus, kad citybee kada nors atsiras mano kasdieniam naudojime. Turejau as su savo automobiliu pora neatsargiu ivykiu, kai vaziuodamas atbulom uzkabinau ir pan. Prie savo automobilio pripranti, o citybee visalaik vaziuoji skirtinga masina, sansai neteisinai apskaiciuoti stabdymo kelia, automobilio gabaritus dideja kelis kartus.
                  Anksciau francize buvo 300, bet lapkricio 18 jie padidino iki 500, matyt ivykiu nemazai ir draudikai lupa is ju kaip reikiant.

                  Aisku, jei naudoji tikrai daznai, galbut ir negaila iskaiciuoti tu 500 karta i metus, lyg uz kasko. Bet jei naudoji kartais ir netycia patenki i tokia situacija.... nepasakyciau kad toks jau pigus tas carsheringas gausis..

                  Comment


                    Parašė felar Rodyti pranešimą

                    O tai kam tada jis?<...> Kai reikia į kokią provinciją važiuot aplinkui pilna brand new CityBee automobiliukų - pusę Lietuvos apvažiuot per vieną dieną jais nekainuoja daugiau nei 70€.
                    Automobilis reikalingas savaitgaliam, išvežti/parvežti sunkesnius dauigtus, šeimos nariams su judėjimo negalia, užmiesčio kelionėms ir dar daugybe dalykų. Kai pirkau naują auto paskaičiavau, kiek man kainuotu citybee variantas, tai nuosavas gaunasi dvigubai pigiau su salyga, kad naudosiu daugiau nei 6 metus ir plius visi patogumai nuosavo automobilio (švara, visada vietoje, tvarkinga techninė būklė).

                    Parašė felar Rodyti pranešimą
                    Jeigu norėtum turėti tokį nuosavą automobilį išleistum 20-30k€ upfront arba plius keli tūkst. lizingas, plius tūkstančius kasmet servisams ir draudimams. Plius kuras, plius parkingas, etc. Netgi važiuojant kiekvieną savaitgalį už tuos 300-400€ per mėnesį užtruks kokius 5 metus kol ta tavo mašina apsimokės turėti. 3 metus iš jų važinėsi “sena mašina”, nes CityBee keičia jas naujom kas pora metų.
                    Jei perki naują tai taip, bet jei perki city-bee lygio padevėtą tai realiai yra 10k eurų ir servisam išleidžiu per metus 200-300 eurų, ne tūkstančiais.

                    Važiuoti nuosava mašina 5 metus yra tas pats kas važiuoti nauja, nes tu per tuos 5 metus suvažinėsi ją daug mažiau negu citybee per du metus.

                    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
                    Turint nuosavą tu sėdi ir suki ratus ieškodamas parkavimo vietos. Jei tenka grįžti vėlai vakare, parkavimo vietos prie namų net neieškai, nes žinai, kad tokios nėra, ir parkuoji ant šaligatvio arba ant žolės.
                    Arba turi požeminį parkingą po laiptine ar blogiausiu atveju daugiaaukštėje už 30e/mėn ir nesuki galvos?

                    Parašė mindugo Rodyti pranešimą

                    Ką čia reiškia "citybee numetei bet kur"? Gal citybee vairuotojams jau eismo taisyklės negalioja? Ar čia toks požiūris progresyvių piliečių, kuriems savo auto nereikia?
                    Sprendžiant pagal matytus priparkuotus - jiems tikrai niekas negalioja. numeta net vidurį sankrižos, blokuodami eismą ir lauki, kol kas kitas išsinomuos nes vistiek niekas nieko nedarys ir savininko neieškos.




                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      Jus nepamirskit vieno labai svarbaus dalyko - CityBee frančizė yra 500 eur. Tam prasme, jei jus padarote ivyki ir esate kaltas, nepriklausomai nuo zalos dydzio turesite sumoketi 500 eur plius galimai bauda paciam citybee, jei jie nuspres kad virsijote greiti ar vairavote kaip nors neatsargiai ir pan. Bauda yra suprantama (na dazniausiai ju nebuna), o vat ta 500 eur francize tiesiog nubraukia bet kokius sansus, kad citybee kada nors atsiras mano kasdieniam naudojime. Turejau as su savo automobiliu pora neatsargiu ivykiu, kai vaziuodamas atbulom uzkabinau ir pan. Prie savo automobilio pripranti, o citybee visalaik vaziuoji skirtinga masina, sansai neteisinai apskaiciuoti stabdymo kelia, automobilio gabaritus dideja kelis kartus.
                      Anksciau francize buvo 300, bet lapkricio 18 jie padidino iki 500, matyt ivykiu nemazai ir draudikai lupa is ju kaip reikiant.

                      Aisku, jei naudoji tikrai daznai, galbut ir negaila iskaiciuoti tu 500 karta i metus, lyg uz kasko. Bet jei naudoji kartais ir netycia patenki i tokia situacija.... nepasakyciau kad toks jau pigus tas carsheringas gausis..
                      Esu su citybee autostradoje nutrenkęs lapę, suskilo grotelės, bet nieko mokėti nereikėjo, kiekvienas atvejis ir frančizės dydis vertinamas individualiai. Nėra taip, kad įbrėžimas ir iš kart pilna frančizė.
                      Kitas dalykas dabar galima nusipirkti "premium" narystę (dienai 2 eur, savaitei 4 eur), tada maximali frančizė tik 100 Eur. Kai tenka imti auto visai dienai visada šią paslaugą perku.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2020.01.21, 10:57.
                      Flickr

                      Comment


                        Galima paimti frančizės draudimą iš trečiųjų šalių, pvz. https://www.worldwideinsure.com/car-hire-insurance.htm
                        Imant Deluxe turėtų būti padengtos ir citybee išskaitos

                        Comment


                          Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                          Galima paimti frančizės draudimą iš trečiųjų šalių, pvz. https://www.worldwideinsure.com/car-hire-insurance.htm
                          Imant Deluxe turėtų būti padengtos ir citybee išskaitos
                          Beje iš pažįstamų patirties puikiai veikia toks draudimo draudimas.
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Parašė felar Rodyti pranešimą

                            Kaip tik važiuojam ~300km kiekvieną kartą. Imam Golf, Auris arba Corolla visai parai. Nei karto nemokėjom daugiau nei 75€. Savaitgaliais kainos kitos.

                            Jeigu norėtum turėti tokį nuosavą automobilį išleistum 20-30k€ upfront arba plius keli tūkst. lizingas, plius tūkstančius kasmet servisams ir draudimams. Plius kuras, plius parkingas, etc. Netgi važiuojant kiekvieną savaitgalį už tuos 300-400€ per mėnesį užtruks kokius 5 metus kol ta tavo mašina apsimokės turėti. 3 metus iš jų važinėsi “sena mašina”, nes CityBee keičia jas naujom kas pora metų.

                            Jeigu nenaudoji to automobilio nearly kasdien (o mieste gyvenant tai yra beprotybė mano manymu) tikrai tau jo neapsimoka pirkti. Apsimoka nebent kokią seną geldą už kelis tūkst., bet jau tada jau geriau į gerą electric bike’ą tuos pinigus investuoti.
                            Jei važiuoji tik 3-4 kartus per mėnesį tai gal apsimoka city bee, bet tik su sąlyga kad 3-4kartus važiuoji nes poreikis yra tik 3-4 kartus važiuoti. Bet jei norėtum dažniau važiuoti, bet nevažiuoji nes neturi automobilio tai kaip ir reikėtų įvertint šitai.

                            Gyvenant mieste gal ir būtų nebūtinas automobilis, jei mieste būtų viešasis transportas. (Vilniuje ar Kaune jo nėra). Bet net neskaičiuojant pinigais - be automobilio belekiek laiko gaištasi. Aišku tiems kas gyvena "darbas->parduotuvė prie namų->namai" režimu tai gal ir dzin, jie nieko nepraranda. Aš neretą savaitgalį mieste lakstydamas visur kur man reikia praleidžiu pusę dienos, kai eismas minimalus. Be automobilio turbūt tai dvi dienas daryčiau.

                            Taip pat reiktų įvertint kad kiekvienas pirkinys internetu žymiai pabrangsta, nes lietuvoje pristatymas dažniausiai mokamas iki gan nemažos sumos.

                            Moralas - man važinėjant Kaune, miesto ribose automobiliu susitaupo bet 30valandų laiko per mėnesį (lyginant su laiku kurį reikėtų praleisti laukiant troleibuso, tada laukiant kito troleibuso į kurį persėdinėsi) Ir čia skaičiuojant normalų važinėjimą, į darbą/iš darbo, į parduotuves, kartais kažkur papietaut ir pan.

                            Lygint tokio važinėjimo su savo auto vs. city bee net nėra ko, city bee gaunasi brangiau belekiek kartų.
                            Jei neskaičiuoti švaistomo laiko - tai nenaudojant savo automobilio išeitų daugiau pinigų kelionėms į darbą/iš darbo + įvairiems pristatymams į namus.

                            Automobilio gali neturėti tik labai specifiniai žmonės, kurie arba nevertina savo laiko, arba nežinau - pragėrė teises?

                            Comment


                              Parašė evio Rodyti pranešimą

                              Turint nuosavą, tu per daug neplanuodamas sėdi ir važiuoji. O kaip dėl citybee? Auto pristato iki durų ar reikia gatvėse ieškoti?
                              City bee kiek yra reikėję tai dažniausiai 10-15min eiti iki jo jei pasiseka (ne piko metas). Plius jei važiuoji ne į užmiestį tai gausis 1.5-2kart brangiau nei Bolt'as(arba alternatyvi paslauga) + būsi atsakingas už apgadinimus jei nepastebėsi miniatiūrinio įbrėžimo prieš įsėsdamas tamsoje lyjant lietui. Bet būna kartais retų atvejų kada nepaisant visų nepatogumų sukandus dantis reikia pasinaudot city bee.

                              Comment


                                Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

                                Turint nuosavą tu sėdi ir suki ratus ieškodamas parkavimo vietos. Jei tenka grįžti vėlai vakare, parkavimo vietos prie namų net neieškai, nes žinai, kad tokios nėra, ir parkuoji ant šaligatvio arba ant žolės. Jei kas nufotografuoja, sumoki 30€ baudą.

                                Na, o citybee numetei bet kur, kažkas kitas ja pasinaudos ir po 15 minučių ji bus jau dingusi,
                                O kur tą city bee numeti ? Jei su city bee grįžinėji namo, tai ten kur pastatytum savo automobilį statai city bee. Juk city bee neturi kažkokio imuniteto prieš kelio ženklus arba žolę. Jei kas praneš - city bee juk turi duomenis kas padarė pažeidimą.

                                Comment


                                  Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
                                  Automobilio gali neturėti tik labai specifiniai žmonės, kurie arba nevertina savo laiko, arba nežinau - pragėrė teises?
                                  Pradėjai neblogai, baigei apibendrinimu, kad auto neturi tik visiški debilai.

                                  O jeigu gyveni prie stotelės, važiuot reikia vienu maršrutu, o šiltuoju sezonu gali drąsiai naudotis paspirtuku? Sodybos neturi, o prie ežero arba dviračiu (jeigu netoli miesto) arba traukiniu (pvz., į Trakus iš Vilniaus) arba Citybee? Tai čia jau debilas ar ne?

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Pradėjai neblogai, baigei apibendrinimu, kad auto neturi tik visiški debilai.

                                    O jeigu gyveni prie stotelės, važiuot reikia vienu maršrutu, o šiltuoju sezonu gali drąsiai naudotis paspirtuku? Sodybos neturi, o prie ežero arba dviračiu (jeigu netoli miesto) arba traukiniu (pvz., į Trakus iš Vilniaus) arba Citybee? Tai čia jau debilas ar ne?
                                    Nu gal biški per riebiai užbaigiau. Esmė kad automobilis reikalingas beveik visiems išskyrus tuos kurie arba negali jo turėti, arba yra pasiryžę aukoti laiką/pinigus vardan nežinau ko. Nu dar galima iškirti žaliuosius, čia irgi normali priežastis nevairuoti.

                                    Nesakau kad tie kas neturi automobilio yra debilai Jūsų pavyzdys geras, bet vėlgi tik šiltuoju metu laiku, ir visgi net šiltuoju metu laiku pas mus dažnai lyja, tai važiavimas paspirtuku dviračiu neretai bus nelabai malonus. Bet net jei stotelė prie namų, vistiek galioja visi kiti punktai dėl laiko užtrunkamo su viešuoju transportu.
                                    Paskutinis taisė Kukumalu; 2020.01.21, 12:51.

                                    Comment


                                      Jo, miegamieji rajonai pilni laiko vertintojų su keliais automobiliais, kurie kasdien sutaupytą laiką leidžia valgydami čipsus ir siurbdami pigų alų prie TV ekrano

                                      Comment


                                        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                        Nu gal biški per riebiai užbaigiau. Esmė kad automobilis reikalingas beveik visiems išskyrus tuos kurie arba negali jo turėti, arba yra pasiryžę aukoti laiką/pinigus vardan nežinau ko. Nu dar galima iškirti žaliuosius, čia irgi normali priežastis nevairuoti.
                                        Priklauso nuo lokacijos, bet Vilniuje važiuoti dviračiu dažnu atvej yra greičiau ir efektyviau, nei mašina piko metu. Mano atvejis gana eklstremalus (15-30min., priklausomai nuo eismo vs stabilios 5 min. piko metu dviračio naudai) ir aišku daugumai toks ekstremalus balansas matyt negaliotų, bet daugeliu kitų atvejų dviratis irgi laimėtų arba bent jau būtų apylygiai.
                                        Realybėje žmonės nesirenka dviračių ar paspirtukų ne todėl, kad jie realiai ką nors skaičiuoja ar daro racionalias išvadas. Esminis ir dažnai vienintelis argumentas būna "ai nu kaip čia taip dabar važiuosi". Kaip kai kurie žmonės mėgsta trūkčioti prie sankryžos maigydami greičio pedalą arba staigiai stabdyti ir vėl akseleruoti, nors priekyje dega raudona. Tiesiog tokie žmonių įpročiai.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Realybėje žmonės nesirenka dviračių ar paspirtukų ne todėl, kad jie realiai ką nors skaičiuoja ar daro racionalias išvadas. Esminis ir dažnai vienintelis argumentas būna "ai nu kaip čia taip dabar važiuosi". Tiesiog įpratimo dalykas.
                                          Su vaikais, daiktais, pirkiniais ir pan. irgi nelabai patogu važiuoti dviračiu/paspirtuku.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X