Ta nauja rūšis nėra panacėja, o labiau blizgutis rinkėjams. Pirmiau reikia gerai išnaudoti esamą viešąjį transportą. Kai visi autobusai ir troleibusai bus nauji, šilti ir modernūs, tada bus galima kalbėti, kad galimybės privilioti keleivius jau išnaudotos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąTa nauja rūšis nėra panacėja, o labiau blizgutis rinkėjams. Pirmiau reikia gerai išnaudoti esamą viešąjį transportą. Kai visi autobusai ir troleibusai bus nauji, šilti ir modernūs, tada bus galima kalbėti, kad galimybės privilioti keleivius jau išnaudotos.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąIr kai bus sudarytos geresnės sąlygos esamam transportui - pirmiausia didesnis A juostų tinklas, o ne 200m yra, po to 500m nėra ir pan.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Man idomu kodel taip ilgai velkasi visas A juostu suzimejimas? Argi sunku nupiesti A ir prideti pora radaru kurie fiksuotu A juostu pazeidejus. Manau po tokiu pokyciu, tikrai daug kas pradetu naudotis VT.Post in English - fight censorship!
- 6 patinka
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąTa nauja rūšis nėra panacėja, o labiau blizgutis rinkėjams. Pirmiau reikia gerai išnaudoti esamą viešąjį transportą. Kai visi autobusai ir troleibusai bus nauji, šilti ir modernūs, tada bus galima kalbėti, kad galimybės privilioti keleivius jau išnaudotos.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąTa nauja rūšis nėra panacėja, o labiau blizgutis rinkėjams. Pirmiau reikia gerai išnaudoti esamą viešąjį transportą. Kai visi autobusai ir troleibusai bus nauji, šilti ir modernūs, tada bus galima kalbėti, kad galimybės privilioti keleivius jau išnaudotos.
Pagrindinė problema yra tai, kad transportas nejuda greičiau ir dėl kamščių negali laikytis tvarkaraščių
Abi šias problemas padėtų išspręsti esminis A juostų praplėtimas ir jų jų atskyrimas nuo lengvųjų automobilių transporto.
Taip pat ateityje reikėtų galvoti apie antžeminį tramvajų didžiausius srautus generuojančiose maršrutuose.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė tajus3 Rodyti pranešimąMano nuomone Vilniaus VT yra jau dabar šiltas ir modernus, autobusai ir troleibusai niekuo nesiskiria nuo esančių vakarų Europos miestuose.
Pagrindinė problema yra tai, kad transportas nejuda greičiau ir dėl kamščių negali laikytis tvarkaraščių
Abi šias problemas padėtų išspręsti esminis A juostų praplėtimas ir jų jų atskyrimas nuo lengvųjų automobilių transporto.
Taip pat ateityje reikėtų galvoti apie antžeminį tramvajų didžiausius srautus generuojančiose maršrutuose.
A juostos turi būti padarytos pirmiausia kaip pigiausias ir efektyviausias būdas, kuris be to nereikalauja papildomų išlaidų po įrengimo.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
VT greičiau nevažiuos, jeigu bus šiltas ir modernus
autobusai ir troleibusai niekuo nesiskiria nuo esančių vakarų Europos miestuose.
- 1 patinka
Comment
-
Parkavimo problema Vilniuje nebus išspręsta NIEKAD, tiksliau kol nebus viešasis transportas toks, kad neapsimokėtų važiuoti automobiliu. Aš pat asmeniškai visur grūduosi automobiliu, išskyrus keletą maršrutų kur PATOGIAU ir GREIČIAU važiuoti VT. Sakykim maršrutas Karoliniškės - Santariškės. Štai Skandinavijos senamiesčiuose daug kur yra specialiai taip projektuojamas eismas kad automobiliu būtų nepatogu važiuoti, visokie greičio ribojimai kai dviratis važiuoja greičiau, arba specialiai daromi vingiai, kur nėra kaip įsibėgėti ir panašiai.
- 3 patinka
Comment
-
As irgi kazkaip neinu pries sistema ir visur vaziuoju automobiliu. Tai be abejo maloniau nei grustis VT su smirdanciais ir kosijanciais asmenimis.
Nieko nepasikeis kol nebus ivestas normalus mokestis automobiliams visoje salyje. Tas siulomas tarsos mokestis, jei dar pirmas variantas buvo kazkiek adekvatus.. antras jau visiskai kapeikos. Jis neitakos automobiliu pasirinkimo, o tik surinks kazkiek pinigu i biudzeta ir tiek. Tam prasme savo pagrindines funkcijos jis neatliks, o to musu bekiausiai politikai ir siekia.
Aisku, savivaldybe galetu per metus padaryt tvarka:
1. irengti apie 3 000 papildomu stovejimo vietu su koriais - tiek yra is viso prasoma visam mieste, perziurejus savivaldybiu dokus.
2. Pranesti viesai kad pagaliau prades bausti uz parkavima ant zoles, dvirtakiu, saligatviu ir t.t. Supazindinti visuomene su faktu kad parkingu yra tiek kiek yra ir daugiau nebus. Pagaliau kaip normaliose salyse suzymeti parkavimo vietas prie daugiabuciu. Ir vietu padauges ir namai zinos kiek realiai tu vietu turi.
Kas butu pasiekta? Butu sustabdyta vykstanti automobilizacija ir auto skaicius stabilizuotusi.
Kas vyksta dabar? Dabar tiesiog ignoruojama problema, masinu kasmet vis daugiau, VT vaziuoja tuscias, zmones vis labiau pririrasmi prie automobiliu. Ateity bus vis blogiau ir blogiau. Parkingu reikes vis daugiau, kamsciai bus dazniau. Na ir ekologija jau suvaryta. Ziuriu tarsos zemelapi pagal P2.5 ir P10 Zirmunai beveik visalaik geltonoje zonoje, kai dauguma Vokietijos miestu yra visada zalioje. Nebera pas mus svaraus oro, kuriuo anksciau didziavomes.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAs irgi kazkaip neinu pries sistema ir visur vaziuoju automobiliu. Tai be abejo maloniau nei grustis VT su smirdanciais ir kosijanciais asmenimis.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąVažiuoju VT kiekvieną dieną ir tokių asmenų nematau. Gal galima būtų vieną kartą baigti šitą BS?
Jei jis būtų toks puikus, tai juo besinaudojančių skaičius didėtų. Kažkodėl didėja kelionių skaičius automobiliais.
Comment
-
Pastoviai važinėju VT. Tikrai smirdančius sutinku gal kartą per mėnesį, turbūt net rečiau. Sušalęs autobuse ar troleibuse dar nesu. Net ir senieji kai kurie šildomi, o ir nešildomi būna šiltesni, nei lauko temperatūra.
digital yra teisus. VT apibendrint kaip smirdintį ir šaltą, tai tas pats, kas daryt apibendrinimą apie lietuvius kaip smirdančius ir su iškritusiais dantimis. Aišku, kad yra visko. Automobilyje smirdėt irgi gali, jei keleiviai nemandagūs
- 3 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAs irgi kazkaip neinu pries sistema ir visur vaziuoju automobiliu. Tai be abejo maloniau nei grustis VT su smirdanciais ir kosijanciais asmenimis.
Nieko nepasikeis kol nebus ivestas normalus mokestis automobiliams visoje salyje. Tas siulomas tarsos mokestis, jei dar pirmas variantas buvo kazkiek adekvatus.. antras jau visiskai kapeikos. Jis neitakos automobiliu pasirinkimo, o tik surinks kazkiek pinigu i biudzeta ir tiek. Tam prasme savo pagrindines funkcijos jis neatliks, o to musu bekiausiai politikai ir siekia.
Aisku, savivaldybe galetu per metus padaryt tvarka:
1. irengti apie 3 000 papildomu stovejimo vietu su koriais - tiek yra is viso prasoma visam mieste, perziurejus savivaldybiu dokus.
2. Pranesti viesai kad pagaliau prades bausti uz parkavima ant zoles, dvirtakiu, saligatviu ir t.t. Supazindinti visuomene su faktu kad parkingu yra tiek kiek yra ir daugiau nebus. Pagaliau kaip normaliose salyse suzymeti parkavimo vietas prie daugiabuciu. Ir vietu padauges ir namai zinos kiek realiai tu vietu turi.
Kas butu pasiekta? Butu sustabdyta vykstanti automobilizacija ir auto skaicius stabilizuotusi.
Kas vyksta dabar? Dabar tiesiog ignoruojama problema, masinu kasmet vis daugiau, VT vaziuoja tuscias, zmones vis labiau pririrasmi prie automobiliu. Ateity bus vis blogiau ir blogiau. Parkingu reikes vis daugiau, kamsciai bus dazniau. Na ir ekologija jau suvaryta. Ziuriu tarsos zemelapi pagal P2.5 ir P10 Zirmunai beveik visalaik geltonoje zonoje, kai dauguma Vokietijos miestu yra visada zalioje. Nebera pas mus svaraus oro, kuriuo anksciau didziavomes.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąVažiuoju VT kiekvieną dieną ir tokių asmenų nematau. Gal galima būtų vieną kartą baigti šitą BS?
Bet piko metu tokių keleivių nesu matęs. Matyt, jų dienotvarkėje piko metas yra kažkuris kitas metas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTa prasme, apie viešąjį transportą nebegalima pasakyti neigiamos nuomonės?
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
VT tuščias? Siūlau pabandyt bet kokiu ne rajoniu maršrutu pravažiuoti piko metu. Labai tikėtina, kad net netilpsi įlipti.
Comment
-
Sakykim maršrutas Karoliniškės - Santariškės.
Tai be abejo maloniau nei grustis VT su smirdanciais ir kosijanciais asmenimis.Paskutinis taisė senasnamas; 2019.12.01, 20:28.
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąVaikai, studentai ir ofiso planktonai su savo kuprinėm
Prie privalumų dar reikia pridėti planktono atmainą, kuri mėgsta važinėtis su kavos puodukais
Comment
Comment