Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na tai ne visi gali dirbti ofiso planktonu. Štai aš pavyzdžiui tik kokiam industriniame zavode galiu įsidarbinti.
    O tai norėčiau kur nors prabangiai, miesto centre dirbti skambučių centre už 600€
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
      Jei dirbt, tai aplink miesto centrą ar centre.
      Bet dar geriau išvis nedirbt Iš kiekvieno pagal galimybes, kiekvienam pagal norus...

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Bet dar geriau išvis nedirbt Iš kiekvieno pagal galimybes, kiekvienam pagal norus...
        Jau maniau pasakysi "geriau iš namų dirbti". Tada nors eismas būtų visas dienas daugmaž kaip šeštadienį/sekmadienį Saugesni pėstieji/dviračiai, gyvenimas šiek tiek smagesnis išėjus į lauką darbo dienos metu.

        Galim padiskutuot apie darbo prasmingumą, lūkesčius, etc. kokioj nors tam tinkamesnėj temoj. Gal ir įdomi tema.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

          Jau maniau pasakysi "geriau iš namų dirbti". Tada nors eismas būtų visas dienas daugmaž kaip šeštadienį/sekmadienį Saugesni pėstieji/dviračiai, gyvenimas šiek tiek smagesnis išėjus į lauką darbo dienos metu.

          Galim padiskutuot apie darbo prasmingumą, lūkesčius, etc. kokioj nors tam tinkamesnėj temoj. Gal ir įdomi tema.
          Ne aš sakiau "jei dirbt" Natūraliai kyla klausimas jei jau ne centre, ar geriau išvis nedirbt?

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Ne aš sakiau "jei dirbt" Natūraliai kyla klausimas jei jau ne centre, ar geriau išvis nedirbt?
            Nežinau. Mano atveju, tai beveik bet kur kur ne "pramonės rajonas" (Kaune - Elektrėnų, Draugystės, Taikos pr. ir pan.), nebūtinai centras. By default maniau, kad visur galima rast darbų. Tiesiog vieniems rūpi vieni dalykai, kitiems kiti. "Pramonės rajonas" man bent jau šiuo metu kelia ne kokias asociacijas ir jei dirbt, tai tikrai ne pirmu numeriu.

            Su darniu judumu, man atrodo, ten padėtis prasčiausia, bent jau po naujųjų individualių namų rajonų, nors sutvarkyti kainuotų pigiau dėl labai plačių gatvių.
            Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.06, 19:15.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Nežinau. Mano atveju, tai beveik bet kur kur ne "pramonės rajonas" (Kaune - Elektrėnų, Draugystės, Taikos pr. ir pan.), nebūtinai centras. (...)
              Su darniu judumu, man atrodo, ten padėtis prasčiausia, bent jau po naujųjų individualių namų rajonų, nors sutvarkyti kainuotų pigiau dėl labai plačių gatvių.
              Gal būtų galima populiariai paaiškinti, kaip gatvių siaurinimas padės pasiekti darbą ar išvažiuoti iš savo kiemo.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Gal būtų galima populiariai paaiškinti, kaip gatvių siaurinimas padės pasiekti darbą ar išvažiuoti iš savo kiemo.
                Paaiškinimas priklauso nuo to, apie kokį siaurinimą kalbi. Apie apie tiesiog juostų mažinimą ar tarkim apie per plačių gatvių siaurinimą iki standartų.

                Comment


                  Čia klausimas tiems, kas mato gatvių siaurinime ir kamščių lygioje vietoje sudaryme vad. "darnų judumą".

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Čia klausimas tiems, kas mato gatvių siaurinime ir kamščių lygioje vietoje sudaryme vad. "darnų judumą".
                    Rimtai? Suprasčiau dar jei klausimą užduotų koks naujokas. Pradžiai užsuk į temą urbanistika Lietuvoje ir pasaulyje - bus lengviau, nei čia vėl kartoti krūvas teksto.

                    Comment


                      Ten buvo konkretus atvejis apie Kauną.
                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      Nežinau. Mano atveju, tai beveik bet kur kur ne "pramonės rajonas" (Kaune - Elektrėnų, Draugystės, Taikos pr. ir pan.), nebūtinai centras. (...)
                      Su darniu judumu, man atrodo, ten padėtis prasčiausia, bent jau po naujųjų individualių namų rajonų, nors sutvarkyti kainuotų pigiau dėl labai plačių gatvių.
                      Taip niekas ir nepapaiškino, kaip tos konkrečios vietos susisiekimą pagerins gatvių siaurinimas.

                      Comment


                        Dviračių juostos, aiškiai sužymėtos parkavimo vietos, kairiojo posūkio juostos, sumažintas greitis, aiškus gatvės funkcionalumų išnaudojimas. Kažkas panašaus į neseniai subraižytą Šimulionio g. Vilniuje, net ir tokios siauros juostos nesigautų, fūros laisvai prasilenktų. Dabartinė situacija: 2+2 nubraižytas kaip 1+1, 2+2 kurio reikalingumas kaip 2+2 abejotinas, galų gale prasti šaligatviai, visiškai nepritaikyta infrastruktūra neįgaliesiems.

                        Bent jau taip įsivaizduočiau darniai sutvarkytus esančius pramonės rajonus, kuriame vietos turi ne tik automobilis ar fūra, bet ir pėstieji, dviračiai ir t.t.

                        Elektrėnų g. Kaune. Gatvė taip ir dabar atrodo (tik asfaltas pakeistas). Prasti šaligatviai, išeitų ant 1 juostos užbraižyti dvi, bet matyt iš istorinės tradicijos to nepadarė, net kai prieš keletą metų perasfaltavo. Labai nemaloni vieta. Gatvės kategorija (C kategorija) laisvai leistų ir pažymėti parkavimo juostas, ir pažymėti dviračių juostas, pan. kaip Šimulionio g. Dviračių juostos gali būti iš abejų gatvės pusių.
                        Click image for larger version  Name:	elektrenu_g.jpg Views:	1 Size:	141,4 kB ID:	1760321
                        Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.06, 21:29.

                        Comment


                          Konkretumo nerasta, kolega.

                          Iš kur į tuos kraštus važiuoja eismas, kokiomis priemonėmis, kokiais atstumais, kiek iš miesto, kiek iš priemiesčių.
                          Kokie konkretūs pasiūlymai.Kokie bus pokyčiai (kiek persės iš automobilių į kitas priemones.
                          Koks pasiūlymų efektas - sutaupytas laikas ar sumažėjęs avaringumas.

                          Prašom argumentuoti iš naujo juostų siaurinimo ar kitų siūlomų priemonių naudą toje konkrečioje Kauno vietoje.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Konkretumo nerasta, kolega.
                            Nu ok, pabandysiu dar vieną kartą Tiesa pats ne viską išmanau, bet situacija neatrodo tinkama. Jaučiasi ryškus infrastruktūros susidėvėjimas, kai kuriose gatvėse per plačios juostos. Problema, kad savaitgaliais ten labai tuščia ir mašinoms nėr problemų važiuot tokiom tiesiom gatvėm, kad ir ant 130 km/h jeigu nori. Darbo dienomis ten retai lankausi, tai galiu ir labiau klysti. Tiesa didelių grūsčių nepamenu.


                            Iš kur į tuos kraštus važiuoja eismas, kokiomis priemonėmis, kokiais atstumais, kiek iš miesto, kiek iš priemiesčių.
                            Reikia stebėti piko metą ir koks eismo intensyvumas. Galbūt geriau dviračių takas, o galbūt geriau dviračių juosta. Pigiau paženklinti dviračių juostą. Elektrėnų g. parkuojasi fūros. Tiesa, ne visur, bet galimybė parkuotis gatvėje palengvintų parkavimo naštą aplinkinėms teritorijoms.


                            Kokie konkretūs pasiūlymai.Kokie bus pokyčiai (kiek persės iš automobilių į kitas priemones.
                            Atsiradusios dviračių juostos ir susiaurėjusi važiuojama dalis gali paskatinti rinktis dviratį. Jei atsiranda dviračių takas vietoj juostos, tas gali irgi paskatinti rinktis dviratį, bet teoriškai gali sumažinti automobilių srautą, tai gali gautis per plačios gatvės sumažėjusiam eismo intensyvumui. Sudėtinga.


                            Koks pasiūlymų efektas - sutaupytas laikas ar sumažėjęs avaringumas.
                            Sumažėjęs avaringumas. Skiriamas laikas sveikatai stiprinti - dviratis. Jei atstumas nedidelis ir oro sąlygos tinkamos. Dainava, Girstupis/Gričiupis, Murava (dideli rajonai) galėtų laisvai persėsti ant dviračių. Tolimesni rajonai rinktųsi patys. Šilainiams sudėtingiau, tektų rinktis automobilį.


                            Prašom argumentuoti iš naujo juostų siaurinimo ar kitų siūlomų priemonių naudą toje konkrečioje Kauno vietoje.
                            Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.06, 21:42.

                            Comment


                              Nelabai įtikinama dėl tų pramoninių rajonų. Senamiesčiui ar kurortui pritaikyti receptai ten ne visada tinka.
                              Bet gerai, kad bent bandei argumentuoti savo teiginius.

                              Comment


                                Reiktų man labiau atkreipti dėmesį į situaciją darbo dienomis. Dažniau pravažiuoju pro ten savaitgaliais (dažniausiai dviračiu). Gan tuščia ten didesnę dalį laiko. Jei ten nėra taip užsikimšę darbo dienom ir ypač piko metu, galėtų būti gan pigiai papaišytos dviračių juostos (tiesa atskirčiau kokiom priemonėm pan. kaip Vilniaus Ukmergės g. A juosta) ir galėtų būti geras ir gan patogus dviračių tranzitas iš miegamųjų rajonų į Petrašiūnus, Amalius, Palemoną ir Kauno marias.
                                Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.06, 21:56.

                                Comment


                                  Didžiausia tokių gatvių problema yra ta, kad ten apskritai nebūna šaligatvių ir dviračių takų, dėl ko nėra jokių galimybių iki tokių vietų nusigauti kaip tik automobiliu. Optimalus gatvės plotis priklauso nuo eismo intensyvumo. Jei jis didelis, važinėja daug sunkvežimių gal ir gerai turėti plačią gatvę, tik tada reiktų daryti 2+2 juostas.

                                  Gatvės su per daug plačiomis juostomis yra blogai tuo, kad jos leidžia patogiai viršyti leistiną greitį, kas ypač ne piko metu didina avaringumą, ypač ne piko metu, nes tuomet yra populiarios tarp "pramoginių" lakstytojų (kurie atvažiuoja dideliu greičių pavažinėti su savo senais BMW). Juostų plotis turėtų būti toks, kad važiuoti didesniu nei leistinas greičiu būtų nepatogu ir nekomfortiška pačiam vairuotojui.

                                  Mieste vietų, kur visokie chavai galėtų lenktyniauti ir cypinti savo padangas tiesiog neturėtų būti.
                                  Paskutinis taisė index; 2019.11.06, 22:03.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                                    Kalbu apie automobilių kiekį miestų centruose. Be automobilio neišsiversi, taip, bet nebūtina juk su juo važiuoti kiekvieną dieną į darbą į centrą, taip? Čia labiau kova ne su automobiliais, o su mąstymu, kad tik automobiliu galima judėti.
                                    Na nežinau, pavaikščiojus Paryžiaus ar Barselonos centre automobilių kiekis lietuvoje atrodo labai mažas. Pas vokiečius šiek tiek kitaip, bet ten labia griežtas ribojimas pagal ekologinę klasifikaciją ir pan. Berlyne įdomi situacija, kur visi iki miesto važiuoja automobiliu, tada persėda į viešajį (mes bandom kopijuoti su Park&Ride). Skirtumas tik, kad ten labia daug aikštelių pakištos po žeme, o pas mus požeminės tik kelios prie kudirkos aikštės yra. Neatsimenu ar čia ar kur kitur buvo pavizdys kad vietoj auto aikštelės padarė didelę pėsčiųjų aikštę. Tik va užmiršo paminėti, kad po ta aikšte yra 4 aukštų požeminis parkingas.

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                      Taip kad ruoškitės vargti toliau, išganymo nebus, gyventojų rajone o kartu ir automobilių tik daugėja, kamščiai ilgės toliau.
                                      Tai kad atvirkščiai, gyventojų kol kas Lietuvoje sparčiai mažėja! Automobilių skaičius irgi jau pasiekęs piką (1 žmogus 2 mašinomis nepavažiuos).
                                      Manau, kad problemos kitur. Padaugėjo pačių kelionių, stipriai išaugo gyvenimo tempas, nesubalansuotas susisiekimo tinklas, neadekvatus VT ir t.t.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Tai kad atvirkščiai, gyventojų kol kas Lietuvoje sparčiai mažėja! Automobilių skaičius irgi jau pasiekęs piką (1 žmogus 2 mašinomis nepavažiuos).
                                        Manau, kad problemos kitur. Padaugėjo pačių kelionių, stipriai išaugo gyvenimo tempas, nesubalansuotas susisiekimo tinklas, neadekvatus VT ir t.t.
                                        Toli gražu iki kažkokių pikų. Gi žmogus aiškiai sako, kad keliasi žmonės į priemiesčius ir tuomet jau visi šeimos nariai perka po auto. Pats žinau tokių pavyzdžių, kai mieste buvo vairuojantis tik vyras, o išsikėlus į priemiestį jau ima vairuoti ir žmona, o vaikams paaugus dar ir jiems ko gero pirks. Po to ir stebim žibintų upes valstybinių kelių įvažiavimuose į centrą.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Toli gražu iki kažkokių pikų. Gi žmogus aiškiai sako, kad keliasi žmonės į priemiesčius ir tuomet jau visi šeimos nariai perka po auto. Pats žinau tokių pavyzdžių, kai mieste buvo vairuojantis tik vyras, o išsikėlus į priemiestį jau ima vairuoti ir žmona, o vaikams paaugus dar ir jiems ko gero pirks. Po to ir stebim žibintų upes valstybinių kelių įvažiavimuose į centrą.
                                          Žinau ir atvirkštinių pavyzdžių, kai vaikams pradėjus lankyti mokyklą užkniso važinėti ir pardavė namus užmiestyje. Vieni persikėlė į kažkokį miegamąjį rajoną, kiti į senamiestį. Atvirkštinių variantų daug daugiau, aišku.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X