Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Taip, visiškai nesuprantu, kodėl jis ten leidžiamas. Apskritai Kauno gatvių tinklas man visad atrodė toks didelis WTF, ypač iš automobilių požiūrio (aišku dalį pateisina reljefas, bet tikrai ne viską), nepaisant to potencialas yra milžiniškas, padarius tam tikrus sprendimus galėtų būti draugiškiausias miestas žmonėms visose Baltijos šalyse ir ne tik.
Mano svajonė Kaunui, kad kažkada Birštono g. kažkokiu būdu bus pakišta po žeme, o viršus paliktas žmonėms. Na ir Karaliaus Mindaugo pr bus ilgam pūlinys bendrame gražiame miesto paveiksle, panašiai kaip visos Sankt Peterburgo plačiosios gatvės palei Nevą.
1) Saugumo salelė(s) ties plačiomis įvažomis. Tiesa, atsižvelgiant į sunkvežimio gabaritus, taigi apie 3 m dar yra komfortiškas atstumas praeiti pėsčiajam, pvz. daugiau nei 5 m - nebelabai.
2) Pusantros eismo juostos gatvių atsisakymas. Visur.
3) Pirmos eismo juostos atidavimas dviračių juostoms ir parkingui kai kuriose 2+2 gatvėse. Kai kur - ir 1,5+1,5 gatvėse. Aš galvoju, kad vidinėse C kategorijos mikrorajonų gatvėse galėtų likti tik apytiksliai 1 juosta, o kraštinė juosta būtų skirta parkingui ir dviračių juostai. Būtų mažiau jaučiamas poreikis platint stovėjimo aikšteles. Iš esmės būtų Talino ženklinimas su darnaus judumo elementais. Sakyčiau, kad automobilių greitis gatvėse Kaune yra per didelis, išskyrus tranzitines B kategorijos gatves. Visur turėtų būti užtikrinama fiziškai max. 30 km/h, o tik tranzitinėse gatvėse - 50 km/h ir daugiau. Daug kas važiuoja 50 km/h ant trečios (ir net antros) pavaros ir labai triukšmaujama.
Truputį drovėjausi, bet atrodo galėjau stovėt prie to vyruko ir jam padėt komunikuot Kauno bendro judumo plano pristatymą, gal būčiau šiek tiek aistrų nuėmęs, nes iš mano požiūrio taško, pristatantytisis aiškiai kai ko nemokėjo paaiškinti ir mėtėsi Pvz. Romainiuose nebūtini dviračių takai, užtektų asfaltuotų apie 2,5 m šaligatvių vietinėse labiau tranzitinėse gatvėse, kurie galėtų ir būti kaip bendri pėsčiųjų ir dviračių takai. Kadangi pėsčiųjų nedaug, dviračiams būtų komfortiška ant tokių šaligatvių važiuot.Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.05, 23:15.
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Pabandykite pasidomėti kaip buvo iš tikrųjų. Čia juk jokia ne paslaptis. Beje ar teko keliauti kur į užsienį į vakarus, užtenka ir iki Varšuvos nuvažiuoti, kad suprastum kiek daug duoda automobilizmo mažinimas.
Vakaruose buvęs Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje ir Liuksemburge. Ir toli gražu ten nėra kažkaip magiškai mažiau automobilių. Tie patys Olandai kurie dviračiais pagarsėję po darbo persėda į automobilius ir turi registruotų automobilių 1000 gyventojų daugiau nei Lietuvoje.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Čia kas taip nusprendė? Kažkur yra taip parašyta, kad ne mažiau 80% gatvės erdvės privalomai skiriama būtent individualių automobilių turėtojams? Jei iš tų 80% perduosime 20% viešąjam transportui arba kitiems netaršiems keliavimo būdams, tai kažkaip bus pažeistos kažkieno teisės? O jei paaiškės, kad atėmus tuos 20% erdvės, likusiuose 60% automobilių realiai sumažės ir sąlygos netgi pagerės, nes viešuoju transportu pro 20% erdvės bus pravežama keleivių daugiau nei pro tuos 60%?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Vakaruose buvęs Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje ir Liuksemburge. Ir toli gražu ten nėra kažkaip magiškai mažiau automobilių. Tie patys Olandai kurie dviračiais pagarsėję po darbo persėda į automobilius ir turi registruotų automobilių 1000 gyventojų daugiau nei Lietuvoje.
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Kalbu apie automobilių kiekį miestų centruose. Be automobilio neišsiversi, taip, bet nebūtina juk su juo važiuoti kiekvieną dieną į darbą į centrą, taip? Čia labiau kova ne su automobiliais, o su mąstymu, kad tik automobiliu galima judėti.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jei paanalizuoti realius maršrutus, tai ar nesigaus taip, kad dauguma iš miegamųjų rajonų važiuoja į pramonės rajonus pakraščiuose, o į centrą važiuoja daugiau iš priemiestinių individualių namų kvartalų?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jei paanalizuoti realius maršrutus, tai ar nesigaus taip, kad dauguma iš miegamųjų rajonų važiuoja į pramonės rajonus pakraščiuose, o į centrą važiuoja daugiau iš priemiestinių individualių namų kvartalų?
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąJei dirbt, tai aplink miesto centrą ar centre.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet dar geriau išvis nedirbt Iš kiekvieno pagal galimybes, kiekvienam pagal norus...
Galim padiskutuot apie darbo prasmingumą, lūkesčius, etc. kokioj nors tam tinkamesnėj temoj. Gal ir įdomi tema.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Jau maniau pasakysi "geriau iš namų dirbti". Tada nors eismas būtų visas dienas daugmaž kaip šeštadienį/sekmadienį Saugesni pėstieji/dviračiai, gyvenimas šiek tiek smagesnis išėjus į lauką darbo dienos metu.
Galim padiskutuot apie darbo prasmingumą, lūkesčius, etc. kokioj nors tam tinkamesnėj temoj. Gal ir įdomi tema.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ne aš sakiau "jei dirbt" Natūraliai kyla klausimas jei jau ne centre, ar geriau išvis nedirbt?
Su darniu judumu, man atrodo, ten padėtis prasčiausia, bent jau po naujųjų individualių namų rajonų, nors sutvarkyti kainuotų pigiau dėl labai plačių gatvių.Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.06, 19:15.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nežinau. Mano atveju, tai beveik bet kur kur ne "pramonės rajonas" (Kaune - Elektrėnų, Draugystės, Taikos pr. ir pan.), nebūtinai centras. (...)
Su darniu judumu, man atrodo, ten padėtis prasčiausia, bent jau po naujųjų individualių namų rajonų, nors sutvarkyti kainuotų pigiau dėl labai plačių gatvių.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGal būtų galima populiariai paaiškinti, kaip gatvių siaurinimas padės pasiekti darbą ar išvažiuoti iš savo kiemo.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąČia klausimas tiems, kas mato gatvių siaurinime ir kamščių lygioje vietoje sudaryme vad. "darnų judumą".
- 2 patinka
Comment
-
Ten buvo konkretus atvejis apie Kauną.
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNežinau. Mano atveju, tai beveik bet kur kur ne "pramonės rajonas" (Kaune - Elektrėnų, Draugystės, Taikos pr. ir pan.), nebūtinai centras. (...)
Su darniu judumu, man atrodo, ten padėtis prasčiausia, bent jau po naujųjų individualių namų rajonų, nors sutvarkyti kainuotų pigiau dėl labai plačių gatvių.
- 1 patinka
Comment
-
Dviračių juostos, aiškiai sužymėtos parkavimo vietos, kairiojo posūkio juostos, sumažintas greitis, aiškus gatvės funkcionalumų išnaudojimas. Kažkas panašaus į neseniai subraižytą Šimulionio g. Vilniuje, net ir tokios siauros juostos nesigautų, fūros laisvai prasilenktų. Dabartinė situacija: 2+2 nubraižytas kaip 1+1, 2+2 kurio reikalingumas kaip 2+2 abejotinas, galų gale prasti šaligatviai, visiškai nepritaikyta infrastruktūra neįgaliesiems.
Bent jau taip įsivaizduočiau darniai sutvarkytus esančius pramonės rajonus, kuriame vietos turi ne tik automobilis ar fūra, bet ir pėstieji, dviračiai ir t.t.
Elektrėnų g. Kaune. Gatvė taip ir dabar atrodo (tik asfaltas pakeistas). Prasti šaligatviai, išeitų ant 1 juostos užbraižyti dvi, bet matyt iš istorinės tradicijos to nepadarė, net kai prieš keletą metų perasfaltavo. Labai nemaloni vieta. Gatvės kategorija (C kategorija) laisvai leistų ir pažymėti parkavimo juostas, ir pažymėti dviračių juostas, pan. kaip Šimulionio g. Dviračių juostos gali būti iš abejų gatvės pusių.
Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.06, 21:29.
- 3 patinka
Comment
-
Konkretumo nerasta, kolega.
Iš kur į tuos kraštus važiuoja eismas, kokiomis priemonėmis, kokiais atstumais, kiek iš miesto, kiek iš priemiesčių.
Kokie konkretūs pasiūlymai.Kokie bus pokyčiai (kiek persės iš automobilių į kitas priemones.
Koks pasiūlymų efektas - sutaupytas laikas ar sumažėjęs avaringumas.
Prašom argumentuoti iš naujo juostų siaurinimo ar kitų siūlomų priemonių naudą toje konkrečioje Kauno vietoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKonkretumo nerasta, kolega.
Iš kur į tuos kraštus važiuoja eismas, kokiomis priemonėmis, kokiais atstumais, kiek iš miesto, kiek iš priemiesčių.
Kokie konkretūs pasiūlymai.Kokie bus pokyčiai (kiek persės iš automobilių į kitas priemones.
Koks pasiūlymų efektas - sutaupytas laikas ar sumažėjęs avaringumas.
Prašom argumentuoti iš naujo juostų siaurinimo ar kitų siūlomų priemonių naudą toje konkrečioje Kauno vietoje.Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.06, 21:42.
- 1 patinka
Comment
Comment